Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Lelike

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    95
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szigetszentmiki

MOTE klubkártya

  • Város
    nem adom meg

Lelike's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Előre is elnézést kérek, de ekkora hülyeséget már régen olvastam :)) ....hogy egy fórumnak ne az legyen a célja, hogy minél több hozzászólás érkezzen be :). Ez tényleg szomorú dolog ha így gondoljátok. Persze lehetnék klubtag és írhatnék reggeltől estig de hát ahogy olvashatjátok itt sokan vannak újoncok és kérdeznének ezt azt, (többet is), véleményeket megosztanának stb. de a korlátok határt szabnak :(. Szóval ezelőtt sokkal barátibb volt ez az oldal. Remélem nem sértettem meg senkit, nem ez volt a célom.
  2. Hát úgy látom ez a hozzászólási korlátozás nem igazán a fórum malmára hajtja a vizet...:((
  3. Sziasztok. Egy kis segítség kellene. 1. Hol tudom megnézni, hogy az astrám melyik hónapban volt gyártva? 2. Légtömegmennyiség mérőt szeretném kicserélni, viszont két Bosch számmal találtam hozzávalót és nem tudom melyik a jó. Az egyik szám 0 281 002 180, a másik meg 0 281 002 428. Az enyémen sajnos semmi nincs ráírva. Esetleg ha vkinek ugyanez a motorja van nagyon megköszönném ha leovasná róla a számot. Mondjuk az Opel szám is jó lenne. Astra G 2.0 DTI 16v, év. 2000, motorkód Y20DTH, kombi (f35).
  4. Sziasztok. Elvittem a kocsim (Astra G 2.0 dti 16v) hibakód kiolvasásra mert folyton megjelent a Check Engine lámpa és már nem igazán ment a járgány. Mondták, hogy légtömegmennyiségmérő hiba, meg fél szemmel láttam, hogy vmit az EGR szelepről is írt a müszer.....de szerelő meg nem utalt erre. No én meg vettem egy vadi új légtömegmennyiség mérőt (igaz olcsobbik fajtából) és hát ....menni megy a kocsi, viszont ha mondjuk 2 fokozatból már nem lépek neki úgy oda, hogy bekapcsoljon a turbó (kb 2600 rpm/min) akkor már 3-as után vagy 4esben nem kapcsolja. És rögtön kigyullad a sárga lámpa. Ilyenkor megállás, motor leállítás, pár másodperc várás és ujraindítás után megint OK. Kiszedtem az EGR szelepet, megtakarítottam (áztattam) visszaraktam...ugyanaz a hiba. Most akkor vegyek még egy légtömegmennyiség mérőt? Vmi drágábbat? Mert szerintem 100%-ban megint ugyanazt a hibakódot mutatná ki a müszer...
  5. Sziasztok. Megkérdezném, hogy G Astrámba (2000 évjáratú, dízel, kombi) milyen hibakódkiolvasó csatlakozó talál? OBD? OBD2? Vagy egyáltalán van különbség a kettő között? Mert vennék egyet saját részre és amit kinéztem azon az van ráírva OBD2 és dízel járgányokhoz meg azt írja, hogy 2003-tól erre. Szóval akkor ez nem jó nekem?? Esetleg egy idetartözó linket is szivesen fogadok, képpel. Köszi válaszotokat elöre is. Üdv, Levi
  6. Sziasztok. Volna egy kérdésem. Cserélném ki a hátsó lengéscsillapítót és most látom, hogy szintszabályzós. Ezt hol lehet állítani? Vagy automatikusan szabályozódik? És ha lezárom és teszek sima lengéscsillapítókat akkor lesz valami baja? Mert hát elég borsos ára van a szintszabályzós lengéscsillapítóknak....:) G Astra dízel kombiról lenne szó Y20DTH. Köszi
  7. Sziasztok Kis gond: Tudja vki hogy lehet kiszedni az elemet az autókulcsból? Van neki valami technikája? Nem szeretném feszengetni fölöslegesen.... A kulcsot már szétbontottam, de az elemet nem sikerült kibogarászni belőle.. Köszi
  8. Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy mi a neve annak a bigyónak, amelyikbe csatlakozik egy gumicső amiben megy a hidraulika olaj és van rajta egy levegőztető fütyi is. Talán kuplung munkahenger??? Mert az a gondom, hogy ott nagyon nyomja ki az olajat. Na és azt hogy cserélik? Csak a fölső részét? Vagy azt is ami bemegy a kuplunghoz? Megpróbálok fotót hozzácsatolni a leírásomhoz... http://kepfeltoltes.hu/110607/P1090308_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110607/P1090309_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/110607/P1090310_www...ltoltes.hu_.jpg
  9. Krinci Környezetvédelmi okokból fontos de a motor működését nem befolyásolja ha esetleg lekötik,mert csak is azért van ott.A twinport motoroknak ez a lényege,,nagyobb arányú kipufogógáz visszavezetés,ezáltal kedvezőbb fogyasztás ás károsanyagkibocsájtás!90%-ban az olajfogyasztásra vezethető vissza ha valami gondja van,olykor a tisztítás is segít mert mint írtad nem olcsó mulatság!Az én twinportomban már 260.000km van de még nem volt gond az EGR szeleppel! Hát ebben órája szerint 185ezer van. Mondjuk most cseréltettem légtömegmérőt is, mert igencsak nem akart már menni. 2.0 dti motorról van szó. Nem tudjátok esetleg a szívótorok tisztítását meg lehet oldani bontás nélkül? Vagy csak ha szétkapják? Akkor meg ki kell cserélni a gázolaj csöveket is? Mert úgy tudom ha egyszer megbontják akkor már nem lehet visszahúzni rendesen. És mennyibe kerül egy ilyen tisztítás?
  10. ne mán!!!!! Ti most mondjátok, hogy az AGR nem is olyan fontos.....mikor épp kicseréltettem az enyém kerek 50 rugóért??!!!!
  11. Na én is kitöröltem mindent a popsitörlővel. Vagyis letöröltem <_<. Jó lett, de úgy tapasztalom ahol sima a műanyag ott nem szabad vele törölni, mert nyomokat hagy. Amúgy OK lett. A klíma tisztításról tudtok mondani vmi biztatót? Mert valaki egyszer mondta, hogy tud valamiféle habot kilövő sprayt amit a levegő nyílásokba kell befújni és annak aztán van hatása, nem mint ezeknek az általános klímatisztítóknak, amit csak 1-2 napig lehet érezni a kocsiban. B.szki milyen összetett mondatot rittyentettem ide :angry:) Hajrá MAGYAROK!! Mindjárt foci!
  12. Babapopsitörlő???? Hát tűzök is kifele kipróbálni......lehet a pici babó bánja meg........neki nem marad...<_<
  13. Az biztos hogy egy autó a lehető legrosszabb befektetés. De hát nélküle sajnos már nem tudunk meglenni...
  14. Azért a dízel astra is viszi a pénzt.......ne áltassuk magunkat. <_<
  15. Gyöngyház nem jó, mert lehetetlen javítani. És hát a pénztárcának sem tesz ám jót hé!!!!! Különben is van szebb is mint a gyöngyház, például a szín effekt, ami sötétben is világít, és csak 3 színben lehet megfújni: kék, piros és zöld. Csak hát az is zsebbenyúlós fajta <_<. Minden esetre, eddig a fehér a nyerő!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.