Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Lackó Kft.

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    60
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Karcag

Lackó Kft.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszi szépen fiúk! Másnap reggelre megjavult, mert gondolom kiszáradt! <_< Nah de megfogadom a tanácsotokat! Mégegyszer köszönöm szépen!
  2. Hali mindenkinek. Calibra '91-es 2.0-8v került hozzám, szervizre... Olajos volt a blokk, mert a szelepdekni tömítésnél könnyezet egy csepet. Elmentem a mosóba lemosni a motorját, hogy ne égjen rá az olaj, és sajnos bemostam a motorjának. Az autó nem indult be, mondom akkor lehet haza tolnom, hogy kifúvassam...még szerencsére nem laktam messze. <_< A kapuba beindult nagy nehezen, össze vissza járt szegénynek a motorja alapjáraton, gáz adásra durrogott. Garázsba nagy nehezen beálltam vele, és el kezdtem kifúvatgatni a gyertyáknál, a pipákat, a légtömegmérő csatiját, az injektor csatikat, a gyújtó kábeleket, a gyújtás elosztó alját...de nem nagyon javult, alapjáraton kihagyogat, fordulaton megtart, megy a 4-henger, hirtelen gázadásra meg hörbölve reagál, de felpörög viszont. Viszont a gyújtás elosztó fedelet nem vettem le, mert ez a különleges torx csavar fogja, és ithon nekem nincs hozzá kulcsom, nem tudom megoldás lenne levennem? Vagy máshol keressem a hibát? A segítségeteket előrre is köszönöm!
  3. Lackó Kft.

    Fűtés?

    Értelek, még ma is ezzel foglalkozom közbe lesem a gépet is, szaval puskázok ha lehet, a tippekből!! :D Szaval ha nem jut vákum a csapomhoz vagy elég kevés azt is megtuom nézni mert ha a kocsit leálítom marad a rendszerbe vákum egy ideig még ki nem használom belőle, meg aszisszen ha lehúzom valameik csövet, mert ugyan is a belső keringetésnek az állító motorja is vákumos nékem... Ha vezérlő panelom szart be akkor csak egy módon derül ki ha szerzek egy másikat, azért meg legközelebb Monora kell elmennem, mert ha nem az a baja akkor felesleges megvenni... Akkor szerintem van egy jeladó a rendszerbe, ha kiveszem a rádiót szembe a kerettel a bal alsó sarka fele haladva bent a fűtésboxban is van egy jeladó, én már azon is gondolkoztam hogy az is lehet, de nem tudom, mert azt is ki kéne mérni hogy jó-e vagy sem... Hát nem tuom, de ritka szar hiba jött elő a kocsin! <_<
  4. Lackó Kft.

    Fűtés?

    És ha ki iktatnám a vákumcsapot?! Azzal rá lehetne jönni hogy szar vagy sem, vagy esetleg úgy hagyom! <_<
  5. Szivesen! Ma szétkubikoltam félig a fűtésboxomat de nem jutottam előrébb, csak anyival hogy kontakt bajos a fűtő motorom. Hibát kijavítottam. A beáramló hőfokot mi szabályozná, vagy esetleg a vákum csapot mi müködteti valami jeladóra gondolok!?
  6. Lackó Kft.

    Fűtés?

    Le volt takarva a hűtőm akkor se volt jobb fűtésem!:D A termosztáttal nincs semmi gond, hibátlanul nyit zár, és nincs felakadva, ami annó benne volt félig nyitva volt, és akkor is volt fűtésem amúgy...hm...érdekes nekem ez nagyon... Nah mindegy kellett nekem digites. <_< Az a baj hogy decemberbe beálltam a kocsival a garázsba, és rendbe szettem a motortében a tyúkbeleket, és akkor kötöttem be egy új fejegységet, és egy erőlködőt mélyládával, sőt még akkor vákum csöveket is húzogattam le az aksi mellett lévő kis dobozkákról, igaz azokat nem lehet felcserélni, mert középen össze vannak hidalgatva, én már azon gondolkozom hogy valami vezeték bajom lesz, ben a fejegység körül... De nem 100%, igaz akkor a digit kijelzőbe is cseréltem égőt mert pont kiégett, és lehet megsértődött valameik vezetéke, de viszont azon a kijelzőn van valami érzékelő, és elég poros volt és azt is megtörölgettem, szaval azóta nincs igazi fűtésem a kocsiban... :D
  7. Lackó Kft.

    Fűtés?

    Nah szóval megcsináltam nálla eztet... És semmit nem csinált csak tesztelte a lamellákat. De jelzem kontakt baja van a fűtő motoromnak azért nyomta ki a két vonalat, megbirizgáltam a vezetéké, és nincs semmiféle két vonalam most már a kijelzőn, ha leveszem a gyújtást! De van még nagyobb bajom, szerintem rájöttem a dolgokra! <_< Ugyanis állóhelyzetben van langyi levegő befúvásom, keringeti a vizet szaval a vákum dolgok jók az autón, akkor ezel ki is lehet szűrni hogy a vízkeringetőm is jó, akkor ezek ki is lőve. Szerintem termosztát gyanúm lesz. mert ugyan is 5 perc beindítás után, langyi a vastag cső a termosztátnál végig ami jön a hűtő fele, de viszont a hőfok mutatom ki sem mozdul alaphelyzetről. Elképzelhető hogy a fűtésem azért nincs mert félig nyitva a termosztát, és menet közben vissza hűl a vizem és azért nincs fűtésem, csak hébe-hóba.
  8. Lackó Kft.

    Fűtés?

    Köszi, csinálom is! :lol:
  9. Lackó Kft.

    Fűtés?

    Hú köszi a tippeket! Holnap megyek hiba olvasásra! Oda ahova viszem ott elég komoly hiba olvasó van, azt is ki írja hogy hol van meglazulva egy csavar, remélem ezt is megtalálja! Végülés nekem annó volt ott hiba olvasásom, írt is ki rá klíma, hűtő fűtő hibát, ki lett törölve de semmi...
  10. Lackó Kft.

    Fűtés?

    Hát oda hiába írtam... Csak itt van fűtés topic!B) Vectra és omega egy kapta fa, nem bonyolították túl a németek szerintem! Főleg meg ezeket az öreg autókat, hogy a belseje is egyforma majdnem...
  11. Lackó Kft.

    Fűtés?

    A fűtésen belüli hibát jelenti a két kis vonal a kijelzőn?
  12. Lackó Kft.

    Fűtés?

    Mozogni mozognak, de a belső levegő hőmérőnek van valahol jeladója vagy esetleg gombája?
  13. Lackó Kft.

    Fűtés?

    Hali Még mindig az a hiba áll fent, hogy nincs fűtésem egy deka sem. Hideget nyom meleget nem. Szerelőnél voltam, közben kiderül hogy semmi jele annak hogy hengerfejes volna a kocsi. Termosztát okés, ki lett főzve, és rendesen nyit! Levegősnek nem levegős a rendszer! Vizet nem eszi, nem is fúja ki, kupak lett rajta cserélve. Egy másik fórumon olvastam olyat hogy esetleg olyan hibám lehet hogy ugyebár digites a vectrám, ezekbe nincs előtét ellenállás, hanem valami más nem is tuom, idézek inkább! :D -Szia ! Előtétellenállás a digitklímás verzióban nincs, viszont van helyette egy ventillátor fordulatszámot szabályzó elektronika, ami valóban el tud romlani , de ezt nem csak úgy magától teszi ! A hibás ventillátor teszi vele ezt a szörnyűséget ! Valszeg neked is azt kell majd cserélned ! Ne erőltesd a klímát-fűtést, amíg nincs pontos diagnózis, mert hazavágja az elektronikát a hibás venti. által felvett túláram. A ventillátort megnézheted a pollenszűrő alatt. ( bár inkább szereld ki - az a tuti ) Az elektronika az utastérben van , a gázpedáltól jobbra, kissé fenn, a fűtésboxban, közel a tűzfalhoz. Kettő csavarral rögzítve ! Ez vagy működik , vagy nem - nincs középút . Van rajta két tranzisztor, ezek füstölnek el és akkor vége ! Amíg így vagy úgy működteti a ventillátor, addig OK, de ha így használod, kiég ! Egyébként eme alkatrész halálát a gyújtás elvételekor a hőfokbeállítón megjelenő két vízszintes vonal jelzi. Megjegyzem , háromszor cseréltem, mire kiderült, hogy mi a baj A két vízszintes vonalam jelen van! :lol:
  14. ######a. Nem azért. Hanem még mindig az a hiba áll fent, hogy nincs fűtésem egy deka sem. Hideget nyom meleget nem. Szerelőnél voltam, közben kiderül hogy semmi jele annak hogy hengerfejes volna a kocsi. Termosztát okés, ki lett főzve, és rendesen nyit! Levegősnek nem levegős a rendszer! Vizet nem eszi, nem is fúja ki, kupak lett rajta cserélve. Egy másik fórumon olvastam olyat hogy esetleg olyan hibám lehet hogy ugyebár digites a vectrám, ezekbe nincs előtét ellenállás, hanem valami más nem is tuom, idézek inkább! :D -Szia ! Előtétellenállás a digitklímás verzióban nincs, viszont van helyette egy ventillátor fordulatszámot szabályzó elektronika, ami valóban el tud romlani , de ezt nem csak úgy magától teszi ! A hibás ventillátor teszi vele ezt a szörnyűséget ! Valszeg neked is azt kell majd cserélned ! Ne erőltesd a klímát-fűtést, amíg nincs pontos diagnózis, mert hazavágja az elektronikát a hibás venti. által felvett túláram. A ventillátort megnézheted a pollenszűrő alatt. ( bár inkább szereld ki - az a tuti ) Az elektronika az utastérben van , a gázpedáltól jobbra, kissé fenn, a fűtésboxban, közel a tűzfalhoz. Kettő csavarral rögzítve ! Ez vagy működik , vagy nem - nincs középút . Van rajta két tranzisztor, ezek füstölnek el és akkor vége ! Amíg így vagy úgy működteti a ventillátor, addig OK, de ha így használod, kiég ! Egyébként eme alkatrész halálát a gyújtás elvételekor a hőfokbeállítón megjelenő két vízszintes vonal jelzi. Megjegyzem , háromszor cseréltem, mire kiderült, hogy mi a baj A két vízszintes vonalam jelen van! :lol:
  15. Lackó Kft.

    Fűtés?

    Üdv. Ki szerelt már fűtés hibával vectrát v. omegát ami digites? Mi, és hol szabálya a hideg-meleg levegő beáramlást? Esetleg képeket találok valahol a szerelésről?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.