Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

A navihoz van egy cd is, német nyelvű. Meg van egy USB csatlakozó, talán azon keresztül..

De Opel szalonba minden drága, nem ott akarnám..  :blink:

 

A 30-35 ezret sokallom vízpumpára, persze gyári az ennyi.

A G astrámba most vettem, 6ezer volt, igaz hogy van kedvezmény, de anélkül is 10E.

Megnézem a J-hez a Bárdinál webshopban...

SKF 21.166 Ft, de hoz 10.300 Ft-ért Dolz márkát. Üzletben mondják meg, melyik jó hozzá.

Ha valakinek van kedvezménye, elég barátságos lesz az ár.

 

CD?

Nekem SD kártyán van. Valami régebbi navid van? Nekem CD900-as fejegység...

Link to comment
Megosztás:

CD?

Nekem SD kártyán van. Valami régebbi navid van? Nekem CD900-as fejegység...

Ha jól emlékszem CD500 van benne. Valami frissítés mindenképpen jól jönne.

DE most nézem, a gyári 33.000 Ft... ááá   Ez nem egy téligumi, ez csak egy szoftver..  :omg:  :blink:

Módosítva : Cumbi-Y17DT
Link to comment
Megosztás:

Nekem DVD600 van, SD kártyát kell belebiggyeszteni. Nézz utána esetleg Jófogáson például. Én ott találtam teljes európa térképes SD kártyát,de mondom az úri huncutság lenne most. Majd lehet veszek hozzá.

 

Amúgy 2 helyen nekem is el van írva a motorkódom,de a főbb papírokon jól szerepel.

 

Gyári (nem tudom milyen márka) ára annyi. SKF,Meyle,Ruville, 20-15e körül mozog...

Link to comment
Megosztás:

Nekem DVD600 van, SD kártyát kell belebiggyeszteni. Nézz utána esetleg Jófogáson például. Én ott találtam teljes európa térképes SD kártyát,de mondom az úri huncutság lenne most. Majd lehet veszek hozzá.

 

Amúgy 2 helyen nekem is el van írva a motorkódom,de a főbb papírokon jól szerepel.

 

Gyári (nem tudom milyen márka) ára annyi. SKF,Meyle,Ruville, 20-15e körül mozog...

Ok, köszi.

Link to comment
Megosztás:

Kiégett a jobb izzóm. Egyszerűbb volt cserélni, mint a balt egy fél éve. A jobbnál kivettem a légszűrő házat, és probléma nélkül tudtam cserélni.

 

Kérdés: légyszűrőt Ti mennyi időnként cserélitek? Nekem ~15e km után tiszta fekete.... G-ben igaz abban csak 1.4-es motor volt, kevesebb levegőt dolgozott át, de ott 20e-ként cseréltem. Lehet J-nél lecserélem 15e km-enkén.

Link to comment
Megosztás:

Nálam 2 hete van a kocsi, én 15ezernél biztos hogy cserélem, de inkább még előbb. Próbálom olajcserével együtt. (dízel G astránál 10Eként cserélek mindent) A J-ben megnéztem a szűrőt, amivel vettem, az alján van még egy vatta réteg, az még előszűr. Nem semmi szűrés. Kíváncsi leszek, hogy az utángyártott szűrőkön lesz-e ilyen vatta...

Link to comment
Megosztás:

Amúgy már múltkor akartam kérdezni, hogy nálatok is ingadozik az alapjárat? Típushiba, vásárlás során 3 astrát néztem, mindegyik produkálta a hibát. A nagynyomású szivattyún oldalt van egy mágnesszelep, cserélhető. 75E a kiskerára. Én még várok vele.

Eddig egy hátsó helyzetjelzőt cseréltem, amihez le kell venni a lámpát. /Kombin/

Link to comment
Megosztás:

Amúgy már múltkor akartam kérdezni, hogy nálatok is ingadozik az alapjárat? Típushiba, vásárlás során 3 astrát néztem, mindegyik produkálta a hibát. A nagynyomású szivattyún oldalt van egy mágnesszelep, cserélhető. 75E a kiskerára. Én még várok vele.

Eddig egy hátsó helyzetjelzőt cseréltem, amihez le kell venni a lámpát. /Kombin/

 

Hello!

 

Igen ez típushiba a dieseleknél. Nekem Opel Marsall Pápán 55 körüli árat adott (gyári alkatrészre) kedvezménnyel, mert régóta oda járok + munkadíj , de azt javasolták, hogy ne cseréljem, amíg nem zavar.

Link to comment
Megosztás:

Nálam 2 hete van a kocsi, én 15ezernél biztos hogy cserélem, de inkább még előbb. Próbálom olajcserével együtt. (dízel G astránál 10Eként cserélek mindent) A J-ben megnéztem a szűrőt, amivel vettem, az alján van még egy vatta réteg, az még előszűr. Nem semmi szűrés. Kíváncsi leszek, hogy az utángyártott szűrőkön lesz-e ilyen vatta...

 

Ét utángyártott szűrőt tettem bele, azon is rajta van a plusz "vatta". ;)

 

Amúgy már múltkor akartam kérdezni, hogy nálatok is ingadozik az alapjárat? Típushiba, vásárlás során 3 astrát néztem, mindegyik produkálta a hibát. A nagynyomású szivattyún oldalt van egy mágnesszelep, cserélhető. 75E a kiskerára. Én még várok vele.

Eddig egy hátsó helyzetjelzőt cseréltem, amihez le kell venni a lámpát. /Kombin/

 

Igen, ez a nagynyomású rendszer szelepe... Ha nagyon durva, akkor nem árt cserélni. Nekem csak nagy hidegekben csinálja kb 1 percig, utána beáll.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

 

Igen ez típushiba a dieseleknél. Nekem Opel Marsall Pápán 55 körüli árat adott (gyári alkatrészre) kedvezménnyel, mert régóta oda járok + munkadíj , de azt javasolták, hogy ne cseréljem, amíg nem zavar.

Szia,

 

én se cserélem, várok vele. A 55 az jó ár gyári cuccra.  :hiya:

 

(hogyan csináljátok, hogy  a hozzászólásotok alatt ott van az autó típus, vagy egyéb infó?)

Módosítva : Cumbi-Y17DT
Link to comment
Megosztás:

Max 15ként én is cserélném a szűrőt.

Nekem szerencsére még nem produkál ilyeneket.

 

Viszont azt veszem észre,hogy nagyon zsírosodik vagy mit csinál a szélvédőm. Klíma tisztítás kéne neki?

:hiya:  Érdekes a dolog, ha zsírosodik, el tudod kenni a szélvédőn, akkor nincs ötletem. 

Ha csak párásodik, akkor a pollenszűrőt megnézném. Nekem egyszer azt mondták, az egészséges légcseréhez minden fél évben cserélni kellene a pollenszűrőt. 

A régi kocsin cserélem is, mert párásabb szokott lenni.

Klíma tisztítás se árt, de sztem attól nem párásodik, max. a gombák telepszenek meg a járatokban, és büdösödik. De lehet nem jól tudom.

 

(Ha tudom hogy hosszabb időre megállok, akkor a klímát korábban kikapcsolom még menet közben, és pár percet még fújatom klíma nélkül. Így nem lesz olyan nedvesedés a járatokban a nagy külső - belső(légcsatorna) hőmérséklet különbség miatt, ezáltal a gombásodás is csekélyebb.)

 

Ha klíma tisztítást akarsz, akkor már ne a tél előtt, hanem tavasszal.

Bocs h sokat rizsáztam.  :D

Módosítva : Cumbi-Y17DT
Link to comment
Megosztás:

Szia,

 

én se cserélem, várok vele. A 55 az jó ár gyári cuccra.  :hiya:

 

(hogyan csináljátok, hogy  a hozzászólásotok alatt ott van az autó típus, vagy egyéb infó?)

 

Hello!

 

A profilodon belül az aláírásodat tudod menteni, amiben tetszőleges infót tudsz megadni.

 

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

 

Találkoztatok már Ti is azzal a bosszantó jelenséggel, hogy parkolás után mindig újabb sérülést vesztek észre a kocsi oldalán? A sok barom belenyitja az autója ajtaját vagy csak a hölgy karcolja végig a táskájával! :( . Ez lehet apróbb karcoktól a mélyebb horpadásokig. Ezek eltüntetésére van valami praktikátok (nyilván a sérülés nagyságától függően)?

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

 

Találkoztatok már Ti is azzal a bosszantó jelenséggel, hogy parkolás után mindig újabb sérülést vesztek észre a kocsi oldalán? A sok barom belenyitja az autója ajtaját vagy csak a hölgy karcolja végig a táskájával! :( . Ez lehet apróbb karcoktól a mélyebb horpadásokig. Ezek eltüntetésére van valami praktikátok (nyilván a sérülés nagyságától függően)?

 

Én Olaszországban jártam úgy, de csak itthon vettem észre. A hátsó sárvédőbe csináltak egy csíkot, azaz benyomták picit. De szerencsére festésnek nincs gondja.

 

Minap Tesco parkoloból jártam hátra, kb 20 cm-t sem mozdultam hátra, mert alapból is éppen befér hosszra a parkolóba, és egy suzukiba beletolattam. Állítólag dudált, de nem hallottam, csak hogy a parkradar sípol.... Az enyimen semmi, annak meg az első sárvédője elég szépen becsuklott... :D Nem éreztem magamat hibásnak, mert nem nagy lendülettel mentem, és alig mentem. Sztem ő sem volt figyelmes...

Link to comment
Megosztás:

Nagyon gáz amikor így rongálnak. főleg fényezést. 

 

A G Astrámon van néhány kisebb jelölés, de az öreg vasat annyira már nem sajnálom.

Múltkor haver elvitte szerelőhöz, este kinn hagyta szervíz előtt. Kb. 15 autónak bökték ki a kerekét csak úgy. 

Nekem is kettőt; haver adódott nagyon, de én csak röhögtem.. Ez csak egy sz@ros használt gumi. 

 

 

Módosítva : Cumbi-Y17DT
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!
1.7 cdti 110 Le,260 Nm, némi tuning után 150Le,340 Nm !
Sokkal dinamikusabb lett az autó,turbólyuk minimálisra csökkent,fogyasztás szinte változatlan!
Így már sokkal jobban szeretem ezt az autót! :-D
Csak mint tapasztalatot szerettem volna megosztani!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.7 cdti 110 Le,260 Nm, némi tuning után 150Le,340 Nm !

Sokkal dinamikusabb lett az autó,turbólyuk minimálisra csökkent,fogyasztás szinte változatlan!

Így már sokkal jobban szeretem ezt az autót! :-D

Csak mint tapasztalatot szerettem volna megosztani!

 

Ez így már barátságos :) . Kifejtenéd bővebben is? Mit, hogy , merre, miért stb?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.