Jump to content
Sign in to follow this  
forumadmin

Dízel motorral kapcsolatos problémák, kérdések

Recommended Posts

Hogy mi?

Az Insigniában kétezres dízelmotorok voltak, nem 1.9-esek... abból viszont nem kevés (motorkód szerint hatféle).

Írj egy pontos motorkódot (forgalmiban benne van, a motorszámnál), akkor könnyebb lesz megfejteni a kérdést.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hogy mi?

Az Insigniában kétezres dízelmotorok voltak, nem 1.9-esek... abból viszont nem kevés (motorkód szerint hatféle).

Írj egy pontos motorkódot (forgalmiban benne van, a motorszámnál), akkor könnyebb lesz megfejteni a kérdést.

Bocsánat, nem is 1,9-es, hanem 1956 cm3, a motorkód: A20DTH. Köszönöm!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azt írják hogy a vezérműszíj-csere intervalluma függhet a kiadástól és területileg eltérő lehet, de általánosan 150000km vagy 10 év (amelyik előbb letelik) az A20DTH motornál.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszönöm az infót! Sajnos lett egy újabb gondom! Azt vettem észre, hogy időközönként 1-1 dl vizet kell utántölteni az autóba és pár csepp volt mindig alatta. Elvittem szerelőhöz és kiderült, hogy a kipufogógáz hűtőnél valami müanyag csésze (olyan, mint egy tejfölös doboz) el van repedve (állítólag tipushiba). Tud valaki ebben segíteni nekem? Lehet ezt külön kapni?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszönöm az infót! Sajnos lett egy újabb gondom! Azt vettem észre, hogy időközönként 1-1 dl vizet kell utántölteni az autóba és pár csepp volt mindig alatta. Elvittem szerelőhöz és kiderült, hogy a kipufogógáz hűtőnél valami müanyag csésze (olyan, mint egy tejfölös doboz) el van repedve (állítólag tipushiba). Tud valaki ebben segíteni nekem? Lehet ezt külön kapni?

Az a szerkentyű csak egyben kapható kb.300 eFt.

A vezérmű szíjat 68 eKm-nél kicseréltettem, mert a vízpumpa kidőlt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok! Nekem is csipegette a hűtővizet! Először csak keveset de aztán 1 hét alatt 1-2 decit kellett után töltenem! Elvittem szerelőhöz és kiderült hogy a szívósornál ki van törve egy darabka. Hiába tesz be új tömítést nem ér semmit! Most új szívósor kerül be! Tud valaki árat mondani 2008-as 131LE Insigniához menyi a szívósor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok. Segítséget kérnék. Adott egy 2009es Insignia, 160 lovas kombi.

Tavaly nyáron a pályán hazafelé kiírt egy hibakódot,és letiltott az elektronika. kb 80al tudtam hazajönni 200 kmről. Márkaszervízben AGR szelepet cseréltek,az fosott be. Plusz turbócső is öreg volt,az is csere. 150ezres mutatvány.

Rá 1 hétre újra kifele menet németbe. Szöveg: Vigye szervizbe az autót. Erő elment a kocsiból. Visszavittem,hátha valamit elrontottak. Átnézték, laptopon látták a hibát,amikor előjött. "Turbó túltöltés" volt a gond. Ott akkor nem tudtuk újra előhozni. Nem tudtak mit mondani rá. Azóta minden németbe utazáskor előjön,egyszer minimum.(kb havonta) Ilyenkor elmegy az erő a kocsiból. Egy ujraindítás után megjavul. A hiba nagyobb terhelésnél jön elő. Pl domb, 160-170 km/h. Márkaszervizben azóta cseréltek egy turbó nyomás szabályzót. De a hiba ugyan az. Nincs ötletük. Másik 3 szerviz se tud rá mit mondani. A hiba mindig látszik laptopon"Turbó túltöltés" szöveggel. Azt mondják szervizben,talán a turbó rossz,de nem biztos.(kb 600 lenne) Nem akarok elsőre beleugrani...

Valakinek akármi ötlet? Köszönöm előre is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

Segítséget kérnék, véleményetekre lennék kíváncsi.

Autó csere előtt állok és két típus maradt a listámon, Zafira Tourer és az Insignia. MIndkettőt használtan venném kb. 3 évesen. Zafirából csak dieselt lehet találni, Insigniából van benzines is. Az éves km adagom (kb. 15e km) nem indokolja a dieselt. Szóval amire kíváncsi lennék: amennyi rosszat lehet hallani mindenhol a mai dieselekről szabad-e megvenni egy 120e-t futott cdti-t (már ha valós), tapasztalatok alapján mikor és milyen problémák jöhetnek elő? Az Insigniákban levő 1.4 Turbo motorról milyen tapasztalatotok van (fogyasztás, hibák)? Papíron jól hangzik a 140 Le, a valóságban is az? Nyilván nem sportkocsi, nem is az kell, de a nagyobb súlyt is elbírja? Egy 90 lovas Astrából ülnék át, legtöbbször családdal megyek, szóval legtöbbször nyugisan vezetek 100-as tempóval, csak kb. ha havonta 1x élvezkednék vele, mikor egyedül megyek.

Köszönök minden hozzászólást!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jó napot.

Lassan 3 hónapja szervízrôl-szervízbe vittem az insignia A20DTH 2.0 131 autom. Lényegre térve a probléma.

Indulásnál 20 fok fölötti külső hőmérsékletnél a motor csörömpôlô hangot ad, kettesbe váltva nagyobb gazadásnál szintén csúnya hangot ad a motor. Erőtlen a motor indlásnál. Jelzem nincs hibakód. 20 fok alatt szépen megy, szépen jár a motor. 20 fok fölött csörömpöl.

Sorrendben diagnózis szerint: Porlasztók - 4 új - helyzet változatlan. Légtômegmérô csere, ugyanaz. Magasnyomás szenzor csere, fél évig jó volt, újabb szenzor csere - biztos megoldja - ugyanúgy csinál.

Mi okozhatja a gondot? A segítségeteket kérem.

Köszönöm szépen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok! Olyan gondom lenne! Pár napja kezdődöt ez a jelenség! A motor térből alapjáraton morgó hang halható! kisebb gáz adásnál abba marad! Hosszas útnál ez a jelenség megszünik egy két hétre utánna előjön ismét. Turbónyomás vákum szelepre gyanakszom den nem biztos!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni egy 2011 es 2L dízel automata insignia feltehetően váltó hibával kapcsolatosan.

Az automata váltóm amikor vált 5 ből 4 be akkor picit ránt az kocsin de csak akkor ha a motor hideg. Ha felmelegszik a motor akkor ez a hiba eltünik és a váltás szépen kisímul, viszont elő jön egy másik hiba. Ha hirtelen engedem fel a féket és lépek a gázra akkor nem indul az autó csak egy másodperces késéssel és akkor meg is rántja. Váltó olaj volt cserélve benne.

Köszönöm előre is a segítséget.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.