Jump to content
busójárás

Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések

Recommended Posts

Sziasztok.

Most veszek egy 2003as évjáratú 2.0 DTI Vectrát amit olaszországból hoztak be. Az lenne a kérdésem, hogy ezek vezérműláncosak vagy szíjasak. Mert ha szíjas akkor gondolom nem ártana kicserélnem. Ha valaki tud infoval szolgálni, annak nagyon köszönöm.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Üdvözlet!

Nekem lenne egy problémám és szeretném ebben a segítségeteket kérni.

Van egy 2.2dti c vectrám,ami hidegben tökéletesen izzít és pöcre indul.

De ha megállok vele és egy kis idő múlva beszállok az autóba,akkor nagyon nehezen akar beindulni.

Tudnátok nekem segíteni,mi lehet a baj?

Előre is köszönöm.

B)

  • Like 1

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Az 1.9 dízelen a szívórészben lévő örvénykeltő ha becarik csak egyben cserélhető?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Az 1.9 dízelen a szívórészben lévő örvénykeltő ha becarik csak egyben cserélhető?

aha. sőt, a müködtető elektronikát is cserélni kell...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
aha. sőt, a müködtető elektronikát is cserélni kell...

Ez tipushiba?

75Ekm után becart,200körül mondják a cserét. :blush:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

nem. csak van akinek elromlik...

3 éves korig gariba cserélik.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

2006 vectra c 19d cdti z19dth motorkód.

Jó ideje bajlódom vele,mert állandóan hibát ír ki a részecskeszűrővel kapcsolatban P1901.

Párszor regeneráltattam opcommal,de a végén már levettem és kitisztítottam,de így is 1000 km bír ki.

Szeretnék tanácsot kérni tőletek.

Előre is köszi.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok!

2006 vectra c 19d cdti z19dth motorkód.

Jó ideje bajlódom vele,mert állandóan hibát ír ki a részecskeszűrővel kapcsolatban P1901.

Párszor regeneráltattam opcommal,de a végén már levettem és kitisztítottam,de így is 1000 km bír ki.

Szeretnék tanácsot kérni tőletek.

Előre is köszi.

Le kellene ellenorizni a befecskendezo fuvokakat.

En mar jartam ugy hogy 500-1000 km utan eldugult a reszecske szuro es TECH2-vel mar nem lehetett regeneralni

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok.

Nekem egy 2.2 DTi Vectram van és BudaPestre utazva félúton az autópályán a műszerfal kijelzőn előjött egy pittogramma (egy autó és benne egy villáskulcs). Az autó a következő féleképpen kezdett el viselkedni: Nem volt tempomat, nem volt turbó, nem pörgött a motor 3000 nél többet. max 120-al mendtem 5.-ben a pályán. Azért írtam múltidőben, mert miután leállítottam a kocsit az uticélom végén majd újra beindítottam elmult a hiba. De nem olyan rég újra előjött és azóta folyamatosan csinálja. Most már tudom, hogy gyakorlatilag vészüzemmódba helyezte magát az autó, hogy megvédje magát a további károsodástól. A legközelebbi servizben rátettük comparáterre és az valami ilyesmit írt ki hibakódként: Nem megfelelő a levegő nyomás, vagy a levegő keringése, vagy valami ilyesmi. Egyből elmendtem vettem új levegőszűrőt a kocsiba, mert arra gondoltam hogy elkoszolódott és az lehet a hiba oka. Hát persze a levegőszűrőre valóban ráfért már a csere, de a hiba még mindíg él. Jó ötlet volt szerintem, de nem jött be. :D

A kérdésem az, hogy tudja-e valaki, hogy mi lehet a kocsi baja, találkozott-e már valaki hasonló szituációval?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok.

Nekem egy 2.2 DTi Vectram van és BudaPestre utazva félúton az autópályán a műszerfal kijelzőn előjött egy pittogramma (egy autó és benne egy villáskulcs). Az autó a következő féleképpen kezdett el viselkedni: Nem volt tempomat, nem volt turbó, nem pörgött a motor 3000 nél többet. max 120-al mendtem 5.-ben a pályán. Azért írtam múltidőben, mert miután leállítottam a kocsit az uticélom végén majd újra beindítottam elmult a hiba. De nem olyan rég újra előjött és azóta folyamatosan csinálja. Most már tudom, hogy gyakorlatilag vészüzemmódba helyezte magát az autó, hogy megvédje magát a további károsodástól. A legközelebbi servizben rátettük comparáterre és az valami ilyesmit írt ki hibakódként: Nem megfelelő a levegő nyomás, vagy a levegő keringése, vagy valami ilyesmi. Egyből elmendtem vettem új levegőszűrőt a kocsiba, mert arra gondoltam hogy elkoszolódott és az lehet a hiba oka. Hát persze a levegőszűrőre valóban ráfért már a csere, de a hiba még mindíg él. Jó ötlet volt szerintem, de nem jött be. :rolleyes:

A kérdésem az, hogy tudja-e valaki, hogy mi lehet a kocsi baja, találkozott-e már valaki hasonló szituációval?

Szia,

Én most tervezem 2,2 DTi motoros kocsi vásárlását. Külföldi fórumokon olvastam hasonló problémát, melyet az kipufogó gáz visszavezetés hibája okozta asszem neve EGR ez a szelep megszorul a sok rárakódott olajsáros kokszos cucctól. Szétszed tisztít megjárat többnyire segít ha nem akkor csere. További hiba ehhez a motorhoz hasonló jelenséggel: a vákuumcső lyukadás (turbónyomás vezérlés... stb szoval át kell nézni az összes vákuumcsövet).

Ezeket nézzétek át először.

Üdv: Mátyás

UI: lehet a turbó és a szívócső közötti szakaszon valamelyik gumicső el van repedve és esetenként kifúj. (elsőre hihetetlennek tűnt nekem is hogy lehet hogy csak néha fúj ki.. de találkoztam már ilyen hibával (ford).

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

hát meg erre a hibajelenségre lehet AGR vezérlő, turbó vezérlő szelep, meg vákucső, meg légtömegmérő, meg minden... uyanis minden elektronikai hibára így reagál az autó....

ugyhogy ez lehet bármi....

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nálam szóról-szóra passzolt a hibajelenség, igaz egyből az elektromos EGR-t hozta ki hibának.

Kicseréltük és azóta (kopp-kopp) jó....... :rolleyes: :blink:

2004-es Zafira 2.0 DTI.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Nálam szóról-szóra passzolt a hibajelenség, igaz egyből az elektromos EGR-t hozta ki hibának.

Kicseréltük és azóta (kopp-kopp) jó....... :rolleyes: :blink:

2004-es Zafira 2.0 DTI.

Es mennyibe kerult ez neked?\

Puskas Attila

Nagyvarad

Opel

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Nem tudom mennyire egyezik meg a 2.2 az Y20DTH-val,de a 2.0-ás mocin szedtük már le a szívóoldalt és hogy ott milyen dzsuva volt lerakódva...szerintem okozhat ez is hibát,pl az EGR megszorulhat.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok! Tudna valaki segíteni, most voltam pár hete a szervizben cseréltek szívósort és azóta folyamatosan feldobálja a szervízkulcsot, hibakód kipufogógáz visszavezetés elégtelen. Az AGR-t is kitisztították, azóta van kulcsocskám. Valaki nem tudna kölcsönözni egy egr-t, és segítene a cserében, mert nincs szerszámom sem.? Ha azzal meggyógyulna akkor meg is venném, ha addig nem adom el.1.9 DTH a motor kódja

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
kölcsön cucc nincs, de van új. 30.000 Ft

Ha tudnám,hogy biztos ez a hibája akkor meg is venném, feltéve, hogy be is szerelnék. :lol:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

ha az van benne hibakóddal hogy kipufogó gáz áramlás elégtelen akkor zárt állapotban megdöglött a szelep.

ezen nincs mit tovább csinálni...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Hello!

Segitsegre volna szükségem,már összejártam akörnyék szervizeit,de nincs orvoslat.

Opel Signum Z19dth motor hosszabb idejü gyorsitásnál kb. 3500/ford-nál hibakód,megszünik a turbó a tempomat és lesz belöle egy 1,7-es szivó Astra.

Most cseréltettem szivosort,de nem ez volt a gond.A szervizesek olyanokat mondtak,hogy "nem megfelelö a nyomás",de hol és miért nincs tovább.

Remélem nekem is tud Valaki segiteni.

Kösz

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Hello!

Segitsegre volna szükségem,már összejártam akörnyék szervizeit,de nincs orvoslat.

Opel Signum Z19dth motor hosszabb idejü gyorsitásnál kb. 3500/ford-nál hibakód,megszünik a turbó a tempomat és lesz belöle egy 1,7-es szivó Astra.

Most cseréltettem szivosort,de nem ez volt a gond.A szervizesek olyanokat mondtak,hogy "nem megfelelö a nyomás",de hol és miért nincs tovább.

Remélem nekem is tud Valaki segiteni.

Kösz

ez így nagyon kevés.

a szivósorral együtt kicserélték a müködtető egységét is? márkaszervizben cserélték? valamelyikben kell programozni, ha nem lehet akkor meg tesztel meg kell neki mutatni a két végállást... ez okozhat ilyet.

milyen nyomás kevés? üzemanyag nyomás, turbó nyomás, kipufogógáz visszavezetés?

valami értelmesebb szervizbe kéne menned, nem sufniba...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szakszervizben cseréltettem,az Agr-en kivül minden ki lett cserélve.Ebben a szervizben azt mondták,hogy minden Ok,de elötte 3-ban hallottam a nyomás problémáról.A szivósor azert cseréltettem,mert én magam vettem észre,hogy le van esve az összekötösin.Olyan TECH2-vel rendelkezőt keresek aki tudja,hogy mit is olvas.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
.Olyan TECH2-vel rendelkezőt keresek aki tudja,hogy mit is olvas.

márkaszerviz???

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.