Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gee

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    434
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Gee last won the day on Március 12 2014

Gee had the most liked content!

Gee névjegye

  • Születésnap 1979-09-26

Elérhetőség

  • MSN
    gtoth26@hotmail.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szombathely
  • Érdeklődés
    Autók

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel
  • Város
    Szombathely

Legutóbbi látogatók

3.763 profile views

Gee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

28

Hírnév

  1. Ha a ventilátor csak 1-es, és 4-es fokozatban működik, akkor az előtét ellenállások mentek tönkre, ki kell cseréni. A klímánál ellenőrizd le, a mágneskuplung kapcsol-e, ha kap feszt, és nem kapcsol, akkor ez égett le, és ezért nem kapcsolja be a kompresszort, akkor csere. (szokott leégni)
  2. A belső levegő szervómotor lesz. Egyszerűen ellenőrizheted, nyomkodod a bekapcsológombját, és végállásba kattogni fog. Eltörtek benne a fogaskerekek fogai. Típushiba, csere. Nem olcsó, cserébe hamar tönkremegy, kínai vacak.
  3. Az mindegy, hogy MANN vagy BOSCH márkájút veszel, ugyanaz mindkettő, a BOSCH-nak is a MANN szállít. :)
  4. MANN szűrőt kell venni, azzal biztos nem lesz gond, és a hozzá adott tömítéssel sem.
  5. Azt hiszem ez így működik gyárilag, de olvasd el a kézikönyvbe, ott le van írva, hogy kell működnie. Amikor balra állítod, akkor be kell állítani a bal oldalit (jobb is mozog vele, de azzal ne foglalkozz), utána pedig állítsd jobbra, és állítsd be csak a jobb oldali tükröt. Így pont jó lesz neked, és ha jól tudom, ez a funkció azért jó, mert ha beül egy alacsonyabb/magasabb ember, akkor balra állítja, és együtt a kettőt tudja feljebb/lejjebb állítani, nem kell külön.
  6. Köszönjük hogy megosztottad. Az EGR-re 30.000-ért vevő vagyok, ha tényleg gyári, és még nem volt beépítve. :)
  7. Nem tudom mi lehet az oka, de azt tudom, hogy középen nem is kell neki meleget fújnia, ott csak hideget fújhat. Ennek az az oka, hogy a komfortérzet akkor jó, ha lábra melegebbet, felfelé pedig hidegebbet fúj, így az elalvás veszélye is kisebb vezetés közben. Ezért középen inkább csak nyáron jön levegő, amikor inkább hideget fúj. Nekem teljesen jól működik, digitális, így amikor messze van a kívánt értéktől, akkor nagyon meleget igyekszik fújni hogy elérje, ha pedig elérte, akkor már nem kell olyan meleget fújni, csak szellőzteti az utasteret, és igyekszik tartani a beállított hőmérsékletet. Azt nem tudom, a két oldalon neked miért fúj más hőmérsékletet, feltéve, hogy a két oldalon ugyanazt a hőfokot állítottad be.
  8. Nekem még nem volt ilyen, csak két észrevétel. Esetleg írj motorkódot is, hogy melyik motor van a kocsidba, a másik, hibakód van?
  9. Akkor vidd vissza oda ahol csinálták, mert itt valami nem kerek. Ha kettőstömegűt cserélnek, akkor kell teljes kuplungszerkezetet, kinyomócsapágyat, sőt, főtengely szimeringet is cserélni. Sőt, ha már úgyis szét van kapva, nem árt, ha a váltó is kap új olajat. Vidd vissza, hogy 5000 km-t mentél vele, és nem jó.
  10. Enyém digit klímás, és abba nincs ilyen, de ha kiveszed a kesztyűtartót, mögötte lesz a motor, és valahol ott kell szerintem lennie.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.