Jump to content
OPEL FÓRUM

Dízel tuning


Recommended Posts

P

20%-kal nagyobb teljesítmény, 20%-kal nagyobb forgatónyomaték - ez önmagáért beszél!

A PBOX egy műanyag borítású, nagy komplexitású elektronika, amely optimalizálja a gépjármű üzemanyag-befecskendezését. A PBOX nem befolyásolja aktívan sem a turbónyomást, sem a rail-nyomást a common-rail befecskendezésénél.

Természetesen az eredeti gyári motorvezérmű-funkciók érintetlenek maradnak, így élvezhető a PBOX által nyert dinamikus autózás anélkül, hogy a jármű karaktere, élettartama vagy fogyasztási értékei módosulnának.

A PBOX beszerelése egyszerű, megközelítőleg 20 perc alatt elvégezhető, szakértelmet nem igényel, hiszen a gyári csatlakozókkal történik.

Főbb tulajdonságok:

- 20%-kal nagyobb teljesítmény

- 20%-kal nagyobb forgatónyomaték

- magasabb forgatónyomaték alacsonyabb fordulatszámnál

- a turbó-lyuk lecsökken, illetve eltűnik

- egyszerű, költségkímélő beszerelés, gyári csatlakozókkal

- a gyári vezérlőegység érintetlen marad!

- a turbónyomás, illetve a rail-nyomás változatlan marad

- a szervízintervallumok változatlanok maradnak

- a motor, a sebességváltó és a hajtáslánc garanciájának átvállalása új autó esetén

- 3 év garancia a PBOX-ra

- széria- és többletteljesítmény közötti átkapcsolás lehetséges

- az érvényes károsanyag-kibocsátási normák betartása- márkafüggetlenül, szinte minden autótípushoz rendelhető

Na ilyet tudok hozni klubtagoknak 20% kedvezménnyel. Az ára elég borsos, de a teljesítmény-növekedés garantált! Durván 100-200e forint közötti összeg, autótól függően. További infó nálam.

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • Hozzászólások 710
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Népszerű hozzászólások

kell hozzá elektronika mi a vákuum szivattyú után raktunk be egy ipszilont arra rádug a cső ami elmegy egy mágnesszelephez amit vezérel az elektronika . onnan tovább megy a cső a szelep felé az e

Sziasztok szerető opel tulajdonos lettem! Kérdésem az lenne hogy x20dtl-valaki izmosított már? Gondolok én olyanra hogy nagy turbó esetleg változó geósra nagy cooler? Szeretnék belőle olyan 120-130 l

Sziasztok! Van egy 1.7 TDS opelom (isuzu motoros) . Szeretnék tanácsokat,tippeket,tapasztalatokat,észrevételeket kérni,az autó motorjával kapcsolatban. Konkrétan a turbónyomást szeretném növelni. Va

  • 1 month later...

És nekem mit tudsz ajánlani a kis 1.7 td (isuzu) motoros Astramhoz? Mert abba nem sok lektronika van tudomasom szerint. :) Igaz igy is 82LE jobb mint az opel diesel de azert en azt szertnem hogy a büvös 100Le elérje. de lehet hogy ez csak álom. De ha van ötlet ami megbizhato és a pénztárcát se vesz nagyon igénybe akkor vevő lennék rá!

Köszi Ú.t.

Hozzászólás linkje
Megosztás:
És nekem mit tudsz ajánlani a kis 1.7 td (isuzu) motoros Astramhoz? Mert abba nem sok lektronika van tudomasom szerint. :) Igaz igy is 82LE jobb mint az opel diesel de azert en azt szertnem hogy a büvös 100Le elérje. de lehet hogy ez csak álom. De ha van ötlet ami megbizhato és a pénztárcát se vesz nagyon igénybe akkor vevő lennék rá!

Köszi Ú.t.

Hát szerintem nehéz lesz 100le elérni, még mindig a szívó és kipufógó oldal berhelése és talán a turbó nyomás növelése ami elérhető a számodra. Vagy autó csere 16v 2.0dtlre vagy mire

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Köszönöm a biztatást!!!!

A szivo oldali tuning az ok megvalosítás alatt van a direkt szürű elkülönitese a motortér meleg levegőjétől. és akkor abba bizok hogy az segít.

A kipufogó tuningal az a baj hogy mar több hozzá értő mondta hogyha ott kezdek el bütykolni akkor az fog történni hogy nyomaték leesik :) és hát ha a dizelnek van mivel büszkélkedni akkor az a nyometék :) :D ,de Le oly csekély lessz a változás hogy a prifik szerint 5km/h-val fog talán jobban menni az pedig minimalis.( az egyiknek seat leonja van (td) éa minden kütyü ke lett rajta cserelve de a kipufogo renszer gyári,biztos nem azért mert nem volt ra pénte)

Ja és a turbo nyomas azt is kellene varialni de nem találok olyan embert akinél erzem hogy rábizhatom az autot es nem fog 2honap mulva meghalni a turboja vagy valami tönkre menni.

Ha tud valaki ilyet akkor szivesen fogadom a tanácsot.

Hozzászólás linkje
Megosztás:

én nem tudom! bementem hozzá hogy kell kipufogo az automra!

Most ha az erdekli hogy legyen pénz a zsebébe akkor ad egyet az jol van.

Ha normalis es segitökész akkor elmondja a velemenyet es lehet (valoszinü) hogy nem lesz pénz a zsebébe!

Összegezve neki nem az az erdeke hogy nem vegyek nala kipufogot!

Miert beszelt volna le?

Hozzászólás linkje
Megosztás:
én nem tudom! bementem hozzá hogy kell kipufogo az automra!

Most ha az erdekli hogy legyen pénz a zsebébe akkor ad egyet az jol van.

Ha normalis es segitökész akkor elmondja a velemenyet es lehet (valoszinü) hogy nem lesz pénz a zsebébe!

Összegezve neki nem az az erdeke hogy nem vegyek nala kipufogot!

Miert beszelt volna le?

Tanácstalan vagyok :arrow: de de a sógor Gtd -nek a hátsódobját cseréltük teljesen áteresztőre és érezhető volt a javulás. A régi dizil Kadett-tomnak szintén áteresztő volt a hátsó dobja és szintén érezhető volt. Azt nem állítom hogy dobott a lovakon is. Én most kivágom a katalizátort és másik hátsó dobot fog kapni, a 82 lórol meg csak álmodok oszt jóvan.

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Az biztos hogy erezheto mert autoztam mar kipufogo rendszer nelkul, de a turbo meg dolgozott. de nagyobb fordulatot most hogy minden rendben jobban megy mint akkor és pl most meg lett csinalva normalisan mert amikor megvettem szelelt de most franko mindenhol, igy kettesben ha egy kicsit murvas a talaj akko ugy kapar ha gyorsulni akarok mint alat ilyet elötte nem csinalt akkor amikor nem kipufff akkor meg szinta alig indult meg.

De franc tudja van a magnum auto tuningnal kimondottan turbo diesel re sport donb hogy az most jobb vagíy ugyen az mint a tobbi azt nem tudom. majd megkrdezem egyszer.

Hozzászólás linkje
Megosztás:
Az biztos hogy erezheto mert autoztam mar kipufogo rendszer nelkul, de a turbo meg dolgozott. de nagyobb fordulatot most hogy minden rendben jobban megy mint akkor és pl most meg lett csinalva normalisan mert amikor megvettem szelelt de most franko mindenhol, igy kettesben ha egy kicsit murvas a talaj akko ugy kapar ha gyorsulni akarok mint alat ilyet elötte nem csinalt akkor amikor nem kipufff akkor meg szinta alig indult meg.

De franc tudja  van a magnum auto tuningnal kimondottan turbo diesel re sport donb hogy az most jobb vagíy ugyen az mint a tobbi azt nem tudom. majd megkrdezem egyszer.

Ok de valamit áldozni kell ha a géped erősiteni akarod (turbó) :wink:

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 2 months later...
1.3 CDTI, 1.7DI, 1.7DTI, 1.7CDTI, 1.9DTI, 2.0DI, 2.0DTI, 2.2DTI, 2.5DI, 2.5DTI, 3.0CDTI

az, hogy mi mennyit nő, meg mi a pontos ára, azt egyesével, mer nincs kedvem beírni 8)

Engem érdekelne az 1.7 DTI ára. :shock:

Hozzászólás linkje
Megosztás:

www.dieseltuning.hu probáld meg veluk én láttam az off golfjukat on gyorsulni hát ha jól emlékszem még harmadikba kipörgette a kerekeit. lehet hogy tudnalk kezdeni a tiéddel is valamit. 60 ezerért nem a maximumot hozzák ki belölle de legalább hosszabb életű lesz!

Hozzászólás linkje
Megosztás:
  • 4 weeks later...

Auo data cd-m van és abban néztem utánna hogy mennyinek kéne lenni!

És ott volt hogy 0,72

Én ehez nem értek sajnos hogy hol mennyit lehet csavarni és az mennyire fogja jobban terhelni a motort!

Hozzászólás linkje
Megosztás:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Válasz erre a témára...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.