Jump to content

isi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.727
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

isi last won the day on Május 8 2017

isi had the most liked content!

Hírnév

77 Segítőkész

isi névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1986-05-30

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Vp megye
  • Érdeklődés
    Rally, autósport, zene, koncertek, filmek, póker

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra A X 17 DT ISUZU cdx
  • Város
    Ajka

Legutóbbi látogatók

4.200 profile views
  1. Én főtengely jeladóra tippelnék. Első körben kivenném letakarítanám.
  2. isi

    Dízel

    Szia, isuzus vagyok, gyárilag pasztás az alsó.
  3. isi

    Fék

    Igaz nem astra, hanem vectra, én egyszer ezzel beszívtam, hogy a dob közepe kifelé kúpos. Csere után fél évvel, mikor akartam leszedni belenézni, csak lánggal melegítve, ütve tudtam levenni a dobot, mivel mikor ráhúztam a kereket, ez a kifelé kúposság behajult és ráfeszült a dob az agyra. Azóta leköszörülöm ezt a részt. Ez csak az én tapasztalatom.
  4. isi

    Általános műszaki problémák!

    Szia, gondolom azért, mert lehúztad a csatit. Élő adatot kellene nézni szerintem.
  5. isi

    Fék, futómű kérdések

    Lényegében igen. Lehet más színű is Igazából a viszkozitási osztály lenne a lényeg, pl ezekbe a régi opelekbe Dexron II, én eddig pirosat láttam ezekben (gondolom keverni nem célszerű). VW, ford csoportosok szoktak zöldek lenni, elvileg a zöld kimondottan szervóolaj, piros meg aut.váltó. Nekem van tarcsiban, de sajna nem eladó
  6. isi

    Fék, futómű kérdések

    Atf, piros olaj, szerintem nézz bontottat, szerintem F astra, calibra is ugyanez, sőt még lehet a kadett e is..
  7. isi

    Dízel

    Pöcc-röff, azonnal indul. Nekem hideg időben olyat csinál, hogy szépen elindul mind a 4 henger, majd 3-4 másodperc után 3 hengerezés pár másodpercig. Lehet kezdődő adagoló probléma lesz, porlasztókat tavaly mérettem be, mind jó, kompresszióval nincs gond. Akksid, indítómotorod milyen állapotú? Intenzíven teker az önindító?
  8. isi

    Dízel

    Igen az a relé, nehezebben indul, padló gázzal valamelyest jobb.
  9. isi

    Dízel

    Valakinek elfekvőben egy ilyen reléje?: 1.7 szívó d, opel motoros
  10. isi

    Dízel

    Az ihi rhb4 és rhf4 (B vectra isuzu) 0,7-et tölt ez tény, szerintem meg a vízhűtés miatt bírnak többet (meg abban az időben még tudtak jó alkatrészeket gyártani).Továbbá a max nyomást csak szinte padló gázon és a hozzá tartozó fordulat felett (isuzunál 2400 körül, alap beállításon) tudod produkálni. Ennyi turbó, ilyen rövid idő alatt érdekes, még ha bontott is, bár a dtl-en garrett van. Meg kellene nézni, hogy kap e rendesen olajzást. Mondjuk nekem van egy tdi audim, arra én is vettem két bontottat és pár hónap után mind lehalt, kapott egy újat az már 1 éve megy.
  11. isi

    Dízel

    Én egy órával mérnék először nyomást, pár hónapja csináltam egy dtl astrát, mentem vele, igaz az isuzut nem igen közelíti meg, de nem ment rosszul, van egy 1.7 szívó Kadettünk, ahhoz viszonyítva jobban megy. Lehet az adagoló ad kevés kaját. Nem tudom most mire gondolsz az utolsó kérdéseddel.? Ha a turbó labda karra, akkor igen úgy, de ahhoz elég magas fordulat kell.
  12. isi

    Dízel

    Szia! 0,7 a gyári érték, nekem óra szerint inkább 0,8-hoz van közelebb (lehet csal az óra kicsit). Mindent meglehet, de 5 ezer ft-ért kapsz rá turbót leömlő nélkül, felesleges lekötni (én nem csináltam ilyet, de valamit kezdeni kell a szívó nyomó résszel ez esetben, a szívó adagolója is másabb, kompresszió stb.) Nekem van 3 db is, de nem mostanában kell cserélni, elég igénytelenek, én 370 ezerrel vettem a kocsit, 9 éve, azóta közel 200 ezret bele raktam és nem kellett cserélni, kitudja mennyi van ebben, pedig már jó ideje 1,1 báron hajtom. A 9 év alatt egyszer kellett hengerfejeznem, mert kimozdult az egyik előkamra, azon kívül generátor, önindító (ez a kettő gyenge láncszem).
  13. isi

    Dízel

    Szia! Valamivel mértél is turbónyomást vagy csak úgy gondolod? Ezek az DTL motorok nem egy erőgépek. Igaz én isuzu-s vagyok, de valószínűsítem, hogy ennél is az adagoló fedelére mennie kell egy csőnek a szívósortól (szívó rendszertől), ami a nyomás növekedésének hatására több anyagot tol. A vákuumlabda kar lehet azért nem mozog mert a turbó kipufogó fele teljesen le van kokszosodva és nyitva van a wastegate szelep és így elmegy a nyomás, ki kellene takarítani.
  14. isi

    Dízel

    Tudom nem most írták, de válaszolok. Amennyiben a szívósor csavarjaira gondolsz, azok sokszög fejűek és 8-as sokszög dugó kell rá (más "különlegesre" nem emlékszem, hogy ott lenne). 17DT a kódjuk (modelljelzésük), a későbbiek pedig az euro 2 miatt kapták az X17DT kódot (semmi különbség) astrákat szokták még TDS ezni (szerintem ilyen nincs), a TC4EE1 az az igazi motorkód (4EE1 pedig a szívó D) . A légszűrőház pedig ezeknél úgy van, hogy van a középen lévő légszűrős és van az oldalt lévős (ahol a szívósor hengeres kinézetű, nem szögletes), hogy melyikbe mit raktak az passz (B vectrára jellemzőbb az oldalt légszűrős, meg F astrában láttam még). Továbbá a szívósorok is különbözőek, van amelyikbe van szelep, ami 1 bár felett elengedi a nyomást, van amelyikben nincs.
  15. isi

    Motor

    Szia, szerintem vedd le a kiegyenlítő sapkát és pörgesd meg a motort, ha nyomja ki a vizet, akkor valahol bele dolgozik a víztérbe. Ez a meleg motornál alig van benne víz érdekes, pont, hogy melegen szokott több lenni benne. Nem lehet levegős a rendszer, fűtés milyen benne?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.