Jump to content

isi

Forummember
  • Content Count

    1,754
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

isi last won the day on May 8 2017

isi had the most liked content!

Community Reputation

77 Segítőkész

About isi

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 05/30/1986

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Vp megye
  • Érdeklődés
    Rally, autósport, zene, koncertek, filmek, póker

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Vectra A X 17 DT ISUZU cdx
  • City
    Ajka

Recent Profile Visitors

4,375 profile views
  1. Hiba elhárítva, az abs kocka csatlakozója volt beázva, érdekes, hogy a kerékjeladót dobta hibának.
  2. Mekkora ellenállás a jó értèk? Van amúgy egy tartalék jeladóm.
  3. Köszi, rápillantok, amúgy nagyon közel van a féltengelyhez az biztos, lehet az állás miatt annyira berozsdált, hogy szinte hozzá ér és ezért okoz gondot.
  4. Jàró motornál ezt sikerült, simán gyújtásra csak egy hosszú két rövid mindig. https://m.youtube.com/watch?v=TbR7zvN2dcU
  5. Közben keresgéltem, én is ezt találtam, viszont a hibakód csak akkor jön ha rálépek a fékpedálra, leállítás után újra gyújtásra nincs. Mondjuk azt még nem próbáltam, hogy csak gyújtás és egyből fékpedálra lépés, hogy akkor is dobja e. Amúgy járó motornál is lehet diagolni itt?
  6. Mégis meg van az a csati ;) hogy tudom diagolni?
  7. Sajnos csak most jutottam el odáig, hogy megnézzem azokat, amiket javasoltál (félre van állítva paripa). Féklámpa működik, diag csatit nem találtam.
  8. Miként tudom kiolvasni, hol van valamilyen daig szerű csati, mert én nem tudok róla, hogy lenne Ezzel megfogtál, hogy működik e a féklámpa, megnézem délután.
  9. Sziasztok! ABS gondom van, két hetet állt az autó, mielőtt leraktam nem volt gond vele. Tegnap előszedtem, azóta azt csinálja, hogy ha rálépek a fékpedálra bedobja az ABS hibát, ezután leállítás-indítás, nincs hiba, mindaddig míg rá nem lépek a fékre (akár 10 km-t is mehetek vele nincs hiba, míg nem fékezek). Első jeladók elég közel vannak (eddig is így voltak) a féltengely póluskerékhez, talán csak berozsdált ezért lehet?
  10. Csak a gyári, nemrég bepróbáltunk egy Bárdiban kapható "COFLE" márkát ennek minimális a kattogása, 855 hosszú és a hosszabb végű (váltó felüli). Többi hitvány szerintem is.
  11. Az biztos, nemrég bele futottunk egy olyanba, hogy nem úgy ment a gép ahogy kell. Vezérlés burkolat le, tele volt olajjal, mert el volt törve a burkolat alul és felhordta. Szépen felzabálta az olaj a szíjat, kézzel tépkedtem le a fogakat, már 4 db hiányzott, de nem ugrott el. Igaz sok nem lehetett hátra már
  12. Isuzun semmi extra nincs a vezérlésbe, vízpumpa sincs benne Azért érdekes ez, mert a családban van még kettő ilyen, azok nem produkálják ezt a tünetet, lehet kóvályog valamelyik bordáskerék egy picit. Most hajtom így egy keveset és ránézek a szíjra.
  13. Nekem nem kopott semmi a régi szíjból kb 90 ezer alatt, igazából a vezértengely bordáskerék pereméig kimegy, burkolatot nem éri el sehol, ha befelé menne csak akkor tudná. Tegnap lazítottam rajta, most nincs ez a hang, de akkor is fura, hogy kimászik (igaz a régi szíj is ott volt). Ezen ilyen a vezérlés (nem az enyém ):
  14. isi

    Dízel

    Szia, A relé kattanás rendben, a visszajelző előbb elalszik. Hidegen kellene magasabbnak lennie az alapjáratnak, ezt az adagolón lévő patron szabályozza (víz van bele vezetve, lehet csak takarítani kellene, de elég macera), ismerek ilyen b vekit, amelyik úgy csináld, mint a tiéd Nekem le van szakadva a vezeték a jeladóról, hidegen melegen mindig leizzít ezáltal, kb. 7-8 mp. Viszont, ha ráindítok egyből, akkor leveszi az izzítást. Mérni kell, hogy első indításnál megjelenik e a 12 v az izzító soron és hány másodpercig. Akksi és az indítómotor milyen állapotú? Indításkor mennyire esik le az akkun a feszültség, intenzíven teker? Nem hinném, hogy a csúccsal lenne a gond.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.