Jump to content

isi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.737
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

isi last won the day on Május 8 2017

isi had the most liked content!

Hírnév

77 Segítőkész

isi névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1986-05-30

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Vp megye
  • Érdeklődés
    Rally, autósport, zene, koncertek, filmek, póker

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra A X 17 DT ISUZU cdx
  • Város
    Ajka

Legutóbbi látogatók

4.304 profile views
  1. Rendeltem egy ilyen motort, majd valamikor megérkezik Kiszedve a motort és csak azt működtetve akksiról, elindul, majd mikor kicsit megfogom a csigát, megáll és utána újra rárakva az akksira épp, hogy csak forog. Amúgy találtam 2700-as fordulatút is de az postával együtt már 3500 Huf körül van (igaz azon rajta a csiga is), ha ez nem lesz jó, akkor rendelek egy olyat majd.
  2. Nálam a végálls nem játszik, mert nem ez a fajta van benne, hanem az a csillag formájú kihajtás.
  3. A 6000-es fordulat nem sok?
  4. Akkor ez elég primitív megoldás. Majd tesztelem csak egyenlőre gyorsan kellett valamit csinálni. A terelő lapátot tudom mozgatni a tengely végénél fogva, ezért sem gondolom, hogy az törve lenne. Valamiért nem reagál a gomb nyomásra.
  5. Nincs eltörve a tengely, mert úgy oldottam meg most, hogy csati lehúz, motoron kicsit fordítottam és úgy raktam vissza hogy tudtam fordítani a tengelyt közben, így most kintről szívja a levegőt és vissza raktam egy csavarral. Azokat én is olvastam, de sokra nem megyek vele, mert nem az a hiba. Azok az első szériáknál voltak, ebben H astra verzió van már. Valamiért a motor csak egyik irányba forog, kapcsolóra nem reagál, ez a gond, nem mechanikus sérülés van. Az érdekelne, amire nem találtam egyértelmű választ sehol, hogy valami lekapcsolja e a motort, időzítő vagy megnövekedett áram felvételt figyeli és lekapcsol vagy folyamatosan megy, mindet írták.
  6. Sziasztok! A belső levegő keringetés miként működik? Nekem Delphi rendszerű állítómotor van benne és gyújtásra folyamatosan megy, kapcsolóra nem reagál, csak egy irányba megy mégpedig, hogy belső keringetésen legyen. Nagyon párásodott és ehhez a csoda motorhoz jutottam, mint bűnös. Kérdésem, hogy miként működik ez az egész rendszer (2008as amúgy a paripa z14xep), lehet e javítani, mert az új ára 45 ezer lenne, kicsit sokallom? Ideiglenesen megoldottam, hogy kintről szívja, csatit lehúztam, de szeretném vissza csinálni. Akksiról működtetve egy irányba forog, polaritást váltva másik irányba nem, én a kis villanymotorra gyanakszom. https://kepkuldes.com/image/71Z8g
  7. isi

    Egyéb csevegés

    Szia! Közben már érkezik egy hozzám, szóval ne fáradj maximum, ha nagyon jó árat mondasz rá, akkor átvehetem tartaléknak :D
  8. isi

    Egyéb csevegés

    Igen
  9. isi

    Egyéb csevegés

    Sziasztok! Keresek szervószivattyút, akinek esetleg akad elfekvőben, kérem jelezzen felém. 1.7 isuzuba kellene, ékszíjas tárcsás verzió, valószínű csak dízelbe pakolták, talán F astrába is ugyanez van. Üdv.!
  10. isi

    Dízel

    Mi van abban a házban?? Valamis szelep??Mert hogy nem termosztát az biztos,az máshol van... Erre gondolsz?: Kép, piros bekarikázott, ha igen, akkor az az olajhűtő.
  11. Én főtengely jeladóra tippelnék. Első körben kivenném letakarítanám.
  12. isi

    Dízel

    Szia, isuzus vagyok, gyárilag pasztás az alsó.
  13. isi

    Fék

    Igaz nem astra, hanem vectra, én egyszer ezzel beszívtam, hogy a dob közepe kifelé kúpos. Csere után fél évvel, mikor akartam leszedni belenézni, csak lánggal melegítve, ütve tudtam levenni a dobot, mivel mikor ráhúztam a kereket, ez a kifelé kúposság behajult és ráfeszült a dob az agyra. Azóta leköszörülöm ezt a részt. Ez csak az én tapasztalatom.
  14. isi

    Általános műszaki problémák!

    Szia, gondolom azért, mert lehúztad a csatit. Élő adatot kellene nézni szerintem.
  15. isi

    Fék, futómű kérdések

    Lényegében igen. Lehet más színű is Igazából a viszkozitási osztály lenne a lényeg, pl ezekbe a régi opelekbe Dexron II, én eddig pirosat láttam ezekben (gondolom keverni nem célszerű). VW, ford csoportosok szoktak zöldek lenni, elvileg a zöld kimondottan szervóolaj, piros meg aut.váltó. Nekem van tarcsiban, de sajna nem eladó
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.