Jump to content

isi

Forummember
  • Content Count

    1,750
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

isi last won the day on May 8 2017

isi had the most liked content!

Community Reputation

77 Segítőkész

About isi

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 05/30/1986

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Vp megye
  • Érdeklődés
    Rally, autósport, zene, koncertek, filmek, póker

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Vectra A X 17 DT ISUZU cdx
  • City
    Ajka

Recent Profile Visitors

4,344 profile views
  1. Jàró motornál ezt sikerült, simán gyújtásra csak egy hosszú két rövid mindig. https://m.youtube.com/watch?v=TbR7zvN2dcU
  2. Közben keresgéltem, én is ezt találtam, viszont a hibakód csak akkor jön ha rálépek a fékpedálra, leállítás után újra gyújtásra nincs. Mondjuk azt még nem próbáltam, hogy csak gyújtás és egyből fékpedálra lépés, hogy akkor is dobja e. Amúgy járó motornál is lehet diagolni itt?
  3. Mégis meg van az a csati ;) hogy tudom diagolni?
  4. Sajnos csak most jutottam el odáig, hogy megnézzem azokat, amiket javasoltál (félre van állítva paripa). Féklámpa működik, diag csatit nem találtam.
  5. Miként tudom kiolvasni, hol van valamilyen daig szerű csati, mert én nem tudok róla, hogy lenne Ezzel megfogtál, hogy működik e a féklámpa, megnézem délután.
  6. Sziasztok! ABS gondom van, két hetet állt az autó, mielőtt leraktam nem volt gond vele. Tegnap előszedtem, azóta azt csinálja, hogy ha rálépek a fékpedálra bedobja az ABS hibát, ezután leállítás-indítás, nincs hiba, mindaddig míg rá nem lépek a fékre (akár 10 km-t is mehetek vele nincs hiba, míg nem fékezek). Első jeladók elég közel vannak (eddig is így voltak) a féltengely póluskerékhez, talán csak berozsdált ezért lehet?
  7. Csak a gyári, nemrég bepróbáltunk egy Bárdiban kapható "COFLE" márkát ennek minimális a kattogása, 855 hosszú és a hosszabb végű (váltó felüli). Többi hitvány szerintem is.
  8. Az biztos, nemrég bele futottunk egy olyanba, hogy nem úgy ment a gép ahogy kell. Vezérlés burkolat le, tele volt olajjal, mert el volt törve a burkolat alul és felhordta. Szépen felzabálta az olaj a szíjat, kézzel tépkedtem le a fogakat, már 4 db hiányzott, de nem ugrott el. Igaz sok nem lehetett hátra már
  9. Isuzun semmi extra nincs a vezérlésbe, vízpumpa sincs benne Azért érdekes ez, mert a családban van még kettő ilyen, azok nem produkálják ezt a tünetet, lehet kóvályog valamelyik bordáskerék egy picit. Most hajtom így egy keveset és ránézek a szíjra.
  10. Nekem nem kopott semmi a régi szíjból kb 90 ezer alatt, igazából a vezértengely bordáskerék pereméig kimegy, burkolatot nem éri el sehol, ha befelé menne csak akkor tudná. Tegnap lazítottam rajta, most nincs ez a hang, de akkor is fura, hogy kimászik (igaz a régi szíj is ott volt). Ezen ilyen a vezérlés (nem az enyém ):
  11. isi

    Dízel

    Szia, A relé kattanás rendben, a visszajelző előbb elalszik. Hidegen kellene magasabbnak lennie az alapjáratnak, ezt az adagolón lévő patron szabályozza (víz van bele vezetve, lehet csak takarítani kellene, de elég macera), ismerek ilyen b vekit, amelyik úgy csináld, mint a tiéd Nekem le van szakadva a vezeték a jeladóról, hidegen melegen mindig leizzít ezáltal, kb. 7-8 mp. Viszont, ha ráindítok egyből, akkor leveszi az izzítást. Mérni kell, hogy első indításnál megjelenik e a 12 v az izzító soron és hány másodpercig. Akksi és az indítómotor milyen állapotú? Indításkor mennyire esik le az akkun a feszültség, intenzíven teker? Nem hinném, hogy a csúccsal lenne a gond.
  12. isi

    Dízel

    Szerintem a csúcs beállítására gondol, a nyitó nyomást érdemes beállítani egyformára és megfelelő értékre. Amúgy visszakanyarodva a téma elejére, én is azzal kezdeném, hogy megnézném az izzítógyertyákat, egyáltalán megkapják e a feszültséget, isuzunál van egy izzítás vezérlő is, ami néha megadja magát, plusz a termosztát háznál egy kétvezetékes (vezeték jeladóval egybeöntve) jeladó ami jelet ad a vezérlőnek a hűtőfolyadék hőmérsékletéről, aszerint izzít vagy sem.
  13. Sziasztok! Vezérlést cseréltem az 1.7 isuzu vekin, olyan gondom van, hogy mindig kimászik a szíj a bordáskerék szélére és ad egy fura hangot, ahogy eléri a vezérkerék peremét (legalábbis úgy látom, hogy azt éri el). Mennyire szoktátok ti megfeszíteni a szíjat? Arra gondolok, hogy nagyon feszesre rakom és ezért van ez. Az előző szíjban 90 ezer volt kb., nem én cseréltem, elég lazának tűnt (én biztos jobban megfeszítettem), de annál nem volt ilyen hang.
  14. Rendeltem egy ilyen motort, majd valamikor megérkezik Kiszedve a motort és csak azt működtetve akksiról, elindul, majd mikor kicsit megfogom a csigát, megáll és utána újra rárakva az akksira épp, hogy csak forog. Amúgy találtam 2700-as fordulatút is de az postával együtt már 3500 Huf körül van (igaz azon rajta a csiga is), ha ez nem lesz jó, akkor rendelek egy olyat majd.
  15. Nálam a végálls nem játszik, mert nem ez a fajta van benne, hanem az a csillag formájú kihajtás.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.