Jump to content

zolpat

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    270
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

2 Semleges

zolpat névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra F Caravan 1994.1,7TD Isuzu 17DT(TC4EE1)
  • Város
    Békés megye

Legutóbbi látogatók

1.360 profile views
  1. zolpat

    Dízel

    Szuper! Köszi szépen... Na szóval akkor felső dekni tömítéses,az alsó meg pasztás.. Jobb ezt így szerelés előtt tisztába tenni,ne akkor derüljön ki a gubanc mikor már szétszedtem... Üdv.Z
  2. zolpat

    Dízel

    Sziasztok! Köszi Zotyának meg neked is Isti a gyors reagálást.. Akkor az alsó oké,az pasztás,de a az a baj hogy a felső deknihez sem hoz nekik semmilyen tömítést a program..hozzáteszem motorkód alapján keresik..(X17DT-TC4EE1) Akkor létezik hogy a felső is gyárilag pasztás lenne???? Mert alánéztem és igenis kilóg a tömítés pereme....vagy esetleg az előző valamelyik tulaj egyszerűen vágott rá valamilyen anyagból tömítést,azért vezet meg bennünket ,hogy most ugye van tömítés,de a gyári robbantott ábra az Unixnál sem hoz tömítést hozzá... Normálisan akarom szétszedni meg összerakni,mert már olajcsere is esedékes,aztán nem akarok görcsölni vele mégegyszer ha már benne van a friss olaj... Köszi.Z
  3. zolpat

    Dízel

    Szervusztok! Srácok,Isuzu TD(82LE) motorhoz keresnék olajteknő tömítéseket,a boltokban értetlenül bámulnak rám,hogy miért kell kettő tömítés?? Illetve állandóan a német dízelét akarják rámtukmálni... Namármost utánanéztem,a saját autóm alá is befeküdtem,illetve neten is találtam képeket az Isuzu olajteknőről,és lám tényleg két részből áll! (Nagyokos Unixosok) Van egy felső rész,az azt hiszem 18 db csavarral van rögzítve a blokk aljára,illetve van egy alsó része is,amit 14db csavarral fogattak fel az teknő felső részére... Most lefényképeztem ,aztán majd beviszem nekik,hogy erről beszélek... Találtam képet a teknő felső tömítéséről(a 18 lyukasról),de viszont az alsóról(a 14 lyukasról) NEM! Kérdésem,az alsó tömítés esetleg nem tömítőpasztával van megoldva Isuzuéknál???? Aki szedett már le és cserélt Isuzunál olajteknő tömítéseket,az segítsen már nekem hogy mi a túrót tettek oda alulra a japók??? Üdv.és köszi! Z.
  4. zolpat

    Karosszéria

    Üdv. Tudom hogy szinte esélytelen,de megkérdezem mégis,hogy nem tud-e valaki fényszórómosós hűtőmaszkot nekem?? Az újabb sűrű rácsos kellene... A közelmúltban volt egy koccanásom(kihajtottak elém)és a jobb első sarka az autónak kapott egy kicsit,sárvédőt-indexet-lámpát-hűtőmaszkot kellett cserélnem.. A legjobban a fényszórómosót sajnáltam,az első ami ripityára tört,az volt Nem is a funkciója miatt,hanem az legalább egy kicsit egyedivé tette a fehér Astra kombik tengerében az enyémet Szereztem egy sima hűtőmaszkot,de ha lenne egy fényszórómosós,akkor egyből kicserélném(meghagytam a mosó csöveit is a helyükön+még működött is),csak tudom ritka mint a fehér holló,nem úgy mint a fehér Astra Üdv.Z
  5. zolpat

    Motor

    Hát nem tudom srácok... Nekem az Isuzu turbós blokkal(82lovas) Caravanom(szervó,két lufi,két vill.ablak,ülésfűtés,elektr.+fűthető tükrök,elektr.áll.fényszóró,tetőablak,vonóhorog,gyári ködlámpa) a forgalmiba 1260kg van írva önsúlyra..Azt hiszem felsoroltam minden extrát ami nálam a fapadtól eltér Ez csak azért is furcsállom,mert haver 124-es Mercije,a 2000-es szívódé blokkal,az meg 1320kg...a forgalmi szerint....Pedig ránézésre jóval nehezebbnek-nagyobbnak(masszívabbnak)tűnik a Merdzsó,de akkor ezek szerint csak cirka 60kg különbség lenne köztük....én személy szerint nehezen hiszem,de ki tudja.... Vagy akkor most melyik gyár hazudik a két kocsi súlyát illetően,Opelék versus Merciék??? Üdv.Z
  6. zolpat

    Motor

    Na igen,lehet az övfeszítőt bazirgálták,bár az meg nem ott van ha jól tudom,de az is lehet hogy komolyabb gond miatt volt bontva... Mindegy is,úgyis a szemrevételezés+kipróbálás stb. a mérvadó.. Bár ha lehetne,inkább a 95utáni modellfrisítetteket vagy Classicokat nézegetem,de ugye azok meg már kicsit drágábbak... Üdv.Z
  7. zolpat

    Motor

    Nekem a dízelnél nagyon kicsit,talán 2-3mm,ha kimozdul a kékből a mutató(45km-en) Valami hasonlóra gondoltam a fentebb feltett kérdésemet illetően,bár mondom,az asszonynak elég lenne az 1,4 is,nem szokott száguldozni.. https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_1.6_gl_ritka_allapot-12537597 Ára is tűrhető,az állapota meg ha tényleg igaz a leírás,akkor az is megfelelő lenne.. Üdv.Z
  8. zolpat

    Motor

    Énis inkább az NZ felé hajlok,nem kell nekem 16 szelep+2 vezérműtengely EGR meg miegymás,csak annyival több a nyűg! Sima mezei 8 szelep kp. injektor full fapad,rohangálni rövidebb távokra szerintem elég lesz bőven Nekem anno elég volt az 1,4-es is,na nem egy erőgép valóban a maga 60lóerejével,de 90-100-as utazóval elvitt bárhova. Mondjuk az enyém 5ajtós volt,nem kombi mint a tiéd Zotya... Magamnak is csak azért vettem dízelt,mert én szinte minden nap 45km-re járok melózni,az oda-vissza már 90km! Aztán mondom ha már dízel,akkor a vélhetően jobbik Isuzura esett a választásom,annak meg külön örülök,hogy még Caravan is Szóval akkor ha nem találok megfelelő állapotú 1,4-es NZ-t,csak akkor lesz esetleg 1,6-os.. Üdv.Z
  9. zolpat

    Motor

    Dízel témától kicsit elkanyarodnék.... Asszonynak kéne valami benzines járgány,visszatérnék(maradnék)az F Astra vonalon több okból is,egyszerű szerelhetőség,relatív olcsó alkatrész árak-fenntartás stb.... Neki kizárólag benzines jöhet szóba,így azt kérdezném,melyik motorkódú verda az ajánlott??? Városban,rövid távon használná elsősorban,de ritkán azért menne 50-60km-es távokat is..számít az alacsony fogyasztás is,tehát nem kell 2000köbcenti.. Nekem anno a C14NZ volt,voltak vele kisebb-nagyobb problémáim,de miután kiismertem,én megszerettem az autót(nem is tudom jó pár éve miért is adtam el?) Bár a jelentősebb hibáit inkább az előző tulaj hanyagságának róvom fel.... Szóval melyek a megbízható(bb) benzines motorok az F-esekben??? Én a C14NZ,vagy C16NZ-kre gondoltam első körben,a többi benzinest nem nagyon ismerem... Üdv.Z
  10. zolpat

    Dízel

    Köszi Zotya! Akkor tehát normálisnak mondható a dolog,lehet az előtöltésen kellene egy picit állítanom,de inkább hagyom mert olajat-vizet nem eszi,nagyon jól megy,nem füstöl,se kéken se feketén,úgyhogy marad ahogy van Üdv.Z
  11. zolpat

    Dízel

    Na énis javasoltam neki hogy inkább újítassa fel a turbót,mert kb.már a 3-4 bontott turbó ára betakarta volna a felújítást...dehát mindenki azt csinál a pénzével amit akar! Más....nekem cserélnem kellett izzítógyertyákat,mert reggel hidegen csak 3 hengerrel indult,ahogy kiszedtem őket az egyik totál halott volt,a másik 3 is más-más idő intervallummal izzított,úgyhogy kapott 4db vadiúj Brisket.. Az normális az Isuzunál,hogy hidegben 2szeres-normál plusz fokokban pedig 1szeres izzítás után is kb 3-4mp-ig teker az önindító,mire szépen beröffen?? Nem rögtön kéne beugrani a motornak,mikor elfordítom a kulcsot?? Már csak azért kérdezem,mert volt egy ősöreg kocka Passatom is,1,6TD,hold-föld távolság kétszeresével a motorjában,na az reggelente(ha hideg volt ha nem)egy izzítás után,kézi dúsító ráhúzása után,szinte csak a kulcshoz értem és már ketyegett is... Sajnos mennie kellett,mert rommá volt a kasztnija... Szóval kinek hogy indul az Isuzuja?? Üdv.Z
  12. zolpat

    Dízel

    Köszi szépen nektek a korrekt választ Nem tudom,akkor a szerelő ismerősöm honnan vette a 0,4 bart,ami az IHI turbó gyári nyomását illeti...azt mondta azért is bírnak ezek az"Isuzu"turbók ilyen k...va sokat,mert elég alacsony nyomáson működnek.... Én ha tudnám sem alakítanám át a TD-t sima szívóra,mert nekem tetszik az 82LÓ nagyon jól megy az én verdám is! Egy ismerős kérdezte,hogy mennyire macerás lenne szívóvá varázsolni a TD-t...de ha jól tudom az övé meg nem is Isuzu hanem DTL.. 3 év alatt már a 4.turbó van rajta,(mondjuk nem újította fel,hanem csak megvette őket a bontóba,aztán rádobta és kész ,na ezt eljátszotta fél-egy évente... Ezért van elege már abból a ku..va turbóból... kezdi unni a dolgot... Üdv.Z
  13. zolpat

    Dízel

    Üdv! Végre egy Isuzus kolléga.. Kérdezném hogy az Isuzu motor turbójának mennyi a gyári nyomás értéke?? IHI turbóm van.. Illetve hallottál-e már olyanról,hogy rossz turbó esetén egyszerűen lekötni róla a turbót+olajcsöveket stb..,és csinálnak belőle sima szívódét?? Ez megvalósítható és járható út?? Ez utóbbi nem kérdés nem engem foglakoztat,az én turbóm még hibátlan,csak tolmácsolom,engem csak a turbónyomás érdekel.. Üdv.Z
  14. zolpat

    Elektromos

    Köszi Zotya! Végülis...
  15. zolpat

    Elektromos

    Üdv. A múltkor vettem észre hogy 3/4 állásnál leragad az üzemanyag szintjelző mutatója,teletankoltam hátha megindul,de már lassan 800km-nél tartok és még mindig majdnem telit mutat.. Mikor leállítom akkor szépen lemegy nullára,majd gyújtás ráadásakor ugyanúgy felkúszik majdnem a teli szintig,holott már majdnem üres a tank.. Hol kezdjem a hiba feltárást??? Tankban a szintjelzőt vagy az óracsoportban a műszert érdemes először ellenőrizni?? Isuzu dízel. Köszi. Üdv.Z
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.