Jump to content
  • bejegyzés
    3
  • hozzászólás
    0
  • megtekintés
    32.971


0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Attol fugg, milyen GPS, de a legtobbon mikro, vagy mini USB csatlakozo van, ami a masik oldalon is mehet USB-be.
    • Sajnos csak ezt láttam én is, de ez nagy, nem férne ott el normálisan. Apropó, ha a gps kábelt sima usbre cserélem, akkor nem kell a szivaros vége, avval is működne? Nem kaptam hozzá, és nem tudom jó-e lenne, akkkor bátrabban mernék venni usbs bt-t
    • Egyetértek, az 1.4es gyenge a kombiba. Az 1.6os szerintem teljesen rendben van, a 105lovas is. Nekem is az van.
      Nyilván bekapcsolt klímával, 4 emberrel, fullra pakolt csomagtartóval már ez sem versenygép, de talán nem is arra vágyik az az ember, aki Astra kombit szeretne!
      Az én átlagom az elmúlt 13ezer km-re, fővárosi és agglomerációs+autópályás használatban 7.5L/100km opelmuhely.com -on van vásárlási tanácsadó, mindent nem tudsz kiszűrni de jó alapot ad. Az igazolt előélet fontosabb mint az évjárat, az adott pénzért ne a legfiatalabbat vedd, hanem a lehető legjobb állapotút.
      Nem volt igazán mértékadó az a ráncfelvarrás, sokat nem hoz a konyhára. Twinport motorok eltűntek, lettek helyette a változó szelepvezérlésűek, mindkettőnek megvan a maga előnye-hátránya. Arról is találsz ott az Astra H leírások között összehasonlítást. A listához tenném még az első torony szilentek állapotát, nagyon össze tud rohadni és akkor komplett gólyaláb csere szokott lenni, rugóval, gátlóval és egyebekkel. Motortérben ha lepattintod a kis kupakot a toronynál, már látni hogy mi vár rád.
      A nagyon alap verziókban tud hiányozni néhány alapnak gondolt "extra". Gondolok itt arra, hogy az alap verziókban nincs a hátsó üléseknél világítás és elöl is kis bénácska van, nincs világítós tükör a napellenzőkben, esetleg nem dönthető osztottan az ülő-hátlap, nincs könyöklő, nincs deréktámasz, nincs ködlámpa. A középkonzolon lévő kijelző típusok is eltérőek. Olyanokba már nem is megyek bele, hogy az extrásabb kombiknál sötétített a B-oszloptól hátrafelé az üveg, vagy mondjuk krómcsík van az ablakszegélynél, van tetősín, plusz szigetelés az ajtóélnél,  stb-stb. Amik elsőre talán fel sem tűnnek, de mégis meghatározzák az összképet. Szóval mérlegelni kell, hogy mi a fontos és jól megnézni a kiszemeltet mert a sok apró dolog összeadódik.
    • Nem találtam ilyenben a hagyományos Y formát, ami megfelel a kritériumoknak( szivargyujtó+USB+Bluetooh), olyant csak ezt: https://www.mobiltokshop.hu/cikk/82776/szivargyujto-tolto-autos-tolto-eloszto-pohartartoba-helyezheto-beepitett-fm-transmitter-bluetooth-v3-0-edr-usb-aljzat-5v/
    • Szia! Hétköznapi használatra teljesen jó.
×