Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Polifémosz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    53
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szedres

Legutóbbi látogatók

1.342 profile views

Polifémosz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok! Ide is felteszem a kérdésem, mert szerintem elektromos probléma lesz...2012-es évjáratú 1,6 benzines Astrám kevés kilóméterrel az elmúlt hónapban 2x , meleg állapotban ( amúgy is meleg volt és a légkondi is ment) leállítás után nem sokkal újraindítva nem kapcsolta be a szervót. Leállítva kis idő múlva újraindítva ismét jól működött. Amúgy hibátlanul teszi a dolgát. Bár menet közben még nem fordult elő, aggódom, mert a feleségem viszi vele minden nap a gyereket és, ha menet közben megy el a rásegítés még baleset is lehet belőle... Mi lehet a gond?
  2. Sziasztok! 2012-es évjáratú 1,6 benzines Astrám kevés kilóméterrel az elmúlt hónapban 2x , meleg állapotban ( amúgy is meleg volt és a légkondi is ment) leállítás után nem sokkal újraindítva nem kapcsolta be a szervót. Leállítva kis idő múlva újraindítva ismét jól működött. Amúgy hibátlanul teszi a dolgát. Bár menet közben még nem fordult elő, aggódom, mert a feleségem viszi vele minden nap a gyereket és, ha menet közben megy el a rásegítés még baleset is lehet belőle... Mi lehet a gond?
  3. 44 ezer km van benne. 10 ezrenként cseréltem márkaszervizben Mobil1esp0w40 olajat használva gyári szűrővel- állítólag-.
  4. Sziasztok! Van egy 1.6 xer Astrám 44.000Km-el. Hidegindítás után 1-2 sec-ig erősebb zakatoló hangja van. Utána azonnal elmúlik, melegen nem csinálja, melegen indítva sincs zajos motorhang illetve, ha hidegen leállítom és újraindítom akkor sem. Minél többet áll (több napig) annál kifejezettebb a hang. Olaj van benne, Mobil1ESP 0w40. Mintha nem kapna olajat- nem jutna el az olaj azonnal a megfelelő helyekre.... ? Az olajnyomás visszajelző csaknem együtt alszik ki a hang eltűnésével. Augusztusban viszem olajcserére, jelezzem a szervizben a problémát, vagy ez üzemszerű? Újonnan nem emlékszem, hogy csinálta volna, erősödik ez a hang a kilométerek gyarapodásával. Volt valakinek hasonló gondja?
  5. Sziasztok! Van egy 1,6-os 2 éves Astrám. Kötelező szervizre vittem ahol kiderült, hogy a szelepfedél alól olajszivárgás van. A motor elülső részén a motorburkolaton és a szelepfedél illeszkedésénél végig kevés olajszennyeződés van. A szerviz szerint a motor oldalsó részén valamilyen szelepek miatt nem síkban van a tömítés és ezért ott néha elenged. Eddig egy ilyen esetük volt. A dologhoz hozzá tartozik, hogy a probléma elött autópályán több száz km-en át tartósan 130 Km/h-val mantem, egyébként csak országúton használtam az autót. Az autó még éppen garanciális. Jövő héten viszem a kocsit a javításra. Ti már hallottatok ilyen esetről? 21000 Km van az autóban, Mantec tanácsára mindig Mobil 1 ESP 0w40 olajat kapott, gyári szűrővel. Mire kell figyelni a szelepfedél tömítés cseréjekor? Szükséges utána rögtön olajat cserélni? Ezt megkérdeztem a szerelőtől is, mondván akkor halasszuk az olajcserét is egy hétig, ne kelljen kétszer, de azt mondták, hogy nem szükséges...
  6. Sziasztok! 1,6 xer Astra manuális változatában kell-e váltóolajat cserélni, vagy az egész élettartamra szól? Köszönettel.
  7. Sziasztok! Astra Classic III 1,6 benzines kocsimban 7000 km van. Múlt év aug 31-én vettem. Ma kiírta, hogy insp. tehát szerinte 1000 km-en belül szerviz esedékes. Hogy lehet ez? Nincsen terhelve, pörgetve, hosszabb utakon használjuk, mint a km-ből látszik nem sokat.
  8. Gyakorlatilag mindegy. Ha tetszik vegyél amíg lehet, mert ennyi pénzért ilyen klafa új német kocsit soha többé nem kapsz.
  9. Anno én is néztem őket, de felettébb gyanús, hogy honnan szereznek ilyen sok keveset futott pár éves autót. Tesztautók? Miért az összeset ide hozzák Európából? Egyébként ki adja el az alig futott fiatal autóját manapság?
  10. Astrát nem a nagyfőnök kap a cégeknél, hanem a futkosóember. Ennek megfelelően a futásteljesítménye viszonylag magas, általában nem is vigyáznak rá, üvegelik hidegen, hogy fűtsön meg, hogy hamar a következő ügyfélhez érjenek,(aztán a második tulajdonos csodálkozik, hogy fogyasztja az olajat) hiszen nem ők pengették ki az árát. Másrészt ezek az autók valóban 30.000 Km-ként kerültek olajcserére ami bár jól hangzik, de nem ideális. A Km másodlagos, ha egy tizenéves autót akar venni valaki, de egy 4 éves kocsinál joggal elvárható, hogy ne 200.000 feletti futásteljesítményű legyen, ergo ne legyen céges.
  11. Az enjoy jobban felszerelt. :-) Figyelj a km-re, hogy ne legyen nagyon törve, olajfogyasztásra, cégeset lehetőleg kerüld, sok van belőle. Egyébként meg csaknem hibátlan konstrukció. :goofy:
  12. Szerintetek van értelme a legelső olajcserét 5000Km-nél megejteni?
  13. T. Mantec! Árajánlatot kértem Opel márkaszervízben olajcserére (nem kötelező szerviz keretében). A szerviz CASTROL EDGE PROFESSIONAL OE 5W-30 olajat ajánlott, vihetek én is olajat de akkor literenként + 1000Ft+áfa díjat számolnak fel. A Castrol olajra 5300 Ft /liter árat adtak meg. Valóban ennyire drága ez az olaj?
  14. Vidd vissza a boltba, és cseréld be olyanra ami a kocsidba való.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.