rpetya

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    67
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

6 Semleges

rpetya névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő

Város, Autók

  • Város
    Vác

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Vác

Legutóbbi látogatók

1.903 profile views
  1. Az enyém télen random időszakonként elfelejtette. Itt a fórumon olvastam, hogy a kulcsban az alaplapról leválik az elem érintkezője, lehet az a probléma.
  2. Szia, Add rá gyújtást, és nyomd be a kulcson a zárás gombot (ekkor bezárja az összes ajtót, és ki is nyitja), ezután működnie kell a kulcson a gomboknak.
  3. Szia Gábor, köszi a linket, eddigi legjobb ajánlat!
  4. Sziasztok, Ma reggel félrebillent antennával várt az autó, Az antennatalp alatti tömítés már korábban az idő martalékává vált, és most a talp tört el valahogyan, most miintha csak a kábel tartaná a helyén. Néztem hazai oldalakat (új alkatrész és bontás egyaránt), de nem találtam megfelelő megoldást (bontott nincs a közelben, új tizenezer forint). Ebay-en találtam ezt, az a kérdésem, hogy milyen a gyári antenna csatlakozása, mennyire szerelésmentes (plug and play) ez a verzió: http://www.ebay.com/itm/390999973546?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Tehát stimmel-e koax kábel csatlakozása, és van-e 13,5mm a tetőn lévő furat? köszönöm rpetya
  5. Annyit kifelejtettem, hogy ősszel már kiszereltük a kábelt, ami a kerékcsapágytól a doblemezig / gólyalábig megy (ki tudja már hol a másik vége ) műszerrel mérve jó volt, nem volt szakadás... Ez az a kábel: http://www.bakelit.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Fek_futomu/ABS/Opel_Astra_G_ABS_vezetek_Elso_4_279953_827564.html Esetleg újonnan fellelhető elérhető áron? kerestem, de nem találtam. Van esetleg máshol is toldás, vagy csatlakozás, ami a hibát okozhatja? köszi
  6. Sziasztok, Tavaly nyáron vettem a verdát, már akkor sem működött az ABS, ESP, kilóméteróra. Azt már sikerült a fórum segítségével kiderítenem, hogy a hibát a bal első kerékcsapágyban lévő jeladó okozza. Az őszi esők után vettem észre először, hogy "feltámad" jeladó és működik minden (ABS, ESP, kilóméteróra), megszűnnek a hibaikonok. Ez a jelenség azóta is fennáll esős idő után néhány napig. Most például egy hete esett utoljára, és még mindig működik. Az a kérdésem, hogy a leírt jelenség a csapágyban lévő jeladó hibájára utal, vagy inkább a vezetékben van a hiba? köszönöm rpetya
  7. Kár, hogy messze laksz szívesen kipróbáltam volna mennyivel másabb a sima lendkerékkel, mint a kettőstömegűvel.
  8. Köszi a tapasztalatokat Krajcso, Zotya pedig megelőzött a többi kérdéssel, amit feltettem volna. Akkor ezek szerint az a tanulság, ha tehetem, akkor maradjak az eredeti megoldásnál...
  9. Sziasztok, Szerelőm szerint utolért a kettőstömegű vég. Két helyről kértem ajánlatot a cserére alkatrésszel, mindkettő 280.000 Ft-ra hozta ki az anyagárat... A fórumon keresgélve azt az infót találtam, hogy az Y20DTH motorokat 2003-tól szerelték kettőstömegű lendkerékkel (enyém 2004-es). Van valakinek tapasztalata "egytömegűsítésről"? Elég egy ilyen készlet: http://www.autoalkatreszwebshop.hu/autoalkatresz/311885? Simán felszerelhető a kettőstömegű helyett, és a jövőben sem okoz semmilyen problémát? előre is köszönöm a válaszokat P.
  10. Sajnos más ötletem nincs.
  11. Szia, Nem lehet, hogy csak hasonló a hang, mint a bent felejtett kulcsra figyelmeztetés? Kivett előlappal is van hang? Nekem a Sony fej ad valami csipogó hangot (a hangszórókon keresztül persze), ha nem veszem ki (vagy nem billentem ki) az előlapot. üdv Rpetya
  12. Szia, Erről tudnál írni bővebben? Másik kérdés, hogy merre található a központizár vezérlője ;-) köszönöm