Jump to content

rpetya

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    69
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

8 Semleges

rpetya névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő

Város, Autók

  • Város
    Vác

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Vác

Legutóbbi látogatók

2.005 profile views
  1. Helló, Saját képpel nem tudok szolgálni, csak ezzel, remélem segít: http://fusesdiagram.com/opel-vauxhall/fuse-box-diagram-astra-g.html
  2. Általános műszaki problémák!

    Szerintem nézz rá minél hamarabb a fékfolyadék tartályára, valószínűleg alacsony a szint.
  3. Az enyém télen random időszakonként elfelejtette. Itt a fórumon olvastam, hogy a kulcsban az alaplapról leválik az elem érintkezője, lehet az a probléma.
  4. Szia, Add rá gyújtást, és nyomd be a kulcson a zárás gombot (ekkor bezárja az összes ajtót, és ki is nyitja), ezután működnie kell a kulcson a gomboknak.
  5. Általános műszaki problémák!

    Szia Gábor, köszi a linket, eddigi legjobb ajánlat!
  6. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, Ma reggel félrebillent antennával várt az autó, Az antennatalp alatti tömítés már korábban az idő martalékává vált, és most a talp tört el valahogyan, most miintha csak a kábel tartaná a helyén. Néztem hazai oldalakat (új alkatrész és bontás egyaránt), de nem találtam megfelelő megoldást (bontott nincs a közelben, új tizenezer forint). Ebay-en találtam ezt, az a kérdésem, hogy milyen a gyári antenna csatlakozása, mennyire szerelésmentes (plug and play) ez a verzió: http://www.ebay.com/itm/390999973546?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Tehát stimmel-e koax kábel csatlakozása, és van-e 13,5mm a tetőn lévő furat? köszönöm rpetya
  7. Annyit kifelejtettem, hogy ősszel már kiszereltük a kábelt, ami a kerékcsapágytól a doblemezig / gólyalábig megy (ki tudja már hol a másik vége ) műszerrel mérve jó volt, nem volt szakadás... Ez az a kábel: http://www.bakelit.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Fek_futomu/ABS/Opel_Astra_G_ABS_vezetek_Elso_4_279953_827564.html Esetleg újonnan fellelhető elérhető áron? kerestem, de nem találtam. Van esetleg máshol is toldás, vagy csatlakozás, ami a hibát okozhatja? köszi
  8. Sziasztok, Tavaly nyáron vettem a verdát, már akkor sem működött az ABS, ESP, kilóméteróra. Azt már sikerült a fórum segítségével kiderítenem, hogy a hibát a bal első kerékcsapágyban lévő jeladó okozza. Az őszi esők után vettem észre először, hogy "feltámad" jeladó és működik minden (ABS, ESP, kilóméteróra), megszűnnek a hibaikonok. Ez a jelenség azóta is fennáll esős idő után néhány napig. Most például egy hete esett utoljára, és még mindig működik. Az a kérdésem, hogy a leírt jelenség a csapágyban lévő jeladó hibájára utal, vagy inkább a vezetékben van a hiba? köszönöm rpetya
  9. Kár, hogy messze laksz szívesen kipróbáltam volna mennyivel másabb a sima lendkerékkel, mint a kettőstömegűvel.
  10. Köszi a tapasztalatokat Krajcso, Zotya pedig megelőzött a többi kérdéssel, amit feltettem volna. Akkor ezek szerint az a tanulság, ha tehetem, akkor maradjak az eredeti megoldásnál...
  11. Sziasztok, Szerelőm szerint utolért a kettőstömegű vég. Két helyről kértem ajánlatot a cserére alkatrésszel, mindkettő 280.000 Ft-ra hozta ki az anyagárat... A fórumon keresgélve azt az infót találtam, hogy az Y20DTH motorokat 2003-tól szerelték kettőstömegű lendkerékkel (enyém 2004-es). Van valakinek tapasztalata "egytömegűsítésről"? Elég egy ilyen készlet: http://www.autoalkatreszwebshop.hu/autoalkatresz/311885? Simán felszerelhető a kettőstömegű helyett, és a jövőben sem okoz semmilyen problémát? előre is köszönöm a válaszokat P.
  12. Sajnos más ötletem nincs.
  13. Szia, Nem lehet, hogy csak hasonló a hang, mint a bent felejtett kulcsra figyelmeztetés? Kivett előlappal is van hang? Nekem a Sony fej ad valami csipogó hangot (a hangszórókon keresztül persze), ha nem veszem ki (vagy nem billentem ki) az előlapot. üdv Rpetya
×