Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

rpetya

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    72
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Vác

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Vác

Legutóbbi látogatók

2.427 profile views

rpetya's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

Hírnév

  1. Sziasztok, Mostanra lett meg a keret a kettőstömegű cserére, és ha már ott volt az autó megkértem a szakikat, hogy ellenőrizzék le az izzító rendszert is, mert szerintem nem tökéletes. Meglepetésemre azt mondták, hogy nem is izzít a masina, mert nem jó az izzításvezérlő. Az a kérdésem, hogy a gyertyákon kívül ez az egy alkatrész van az izzítórendszerben: https://www.autoalkatreszonline24.hu/opel/astra-g-kombi-f35/14181/10347/vezerlo-izzitas? Lehet valahogy javítani, vagy csak a csere a megoldás? Merre találom az autóban? köszönöm
  2. Sziasztok, 2004-es Y20DTH motoros az autóm, első fényszóró izzó csere közben vettem észre a képeken lévő alkatrészt, amely kissé hiányosnak tűnik. Meg tudjátok mondani, hogy mi ez, és ténylegesen hiányzik egy része, vagy így kell kinéznie? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=132image001.jpg http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=393image002.jpg Mostanában menetközben elég sűrűn megjelenik a villáskulcsos autó ikonja, illetve ha nem megyek többször egymás után annyit, hogy rendesen bemelegedjen a motor, akkor 1-2 nap után megjelenik helyette a sárga tengeralattjáró és fixen világít az első bemelegedés utáni indításig (tehát amikor már üzemmeleg a motor és újra van indítva, menetközben nem tűnik el a hibajelzés). köszönöm
  3. Helló, Saját képpel nem tudok szolgálni, csak ezzel, remélem segít: http://fusesdiagram.com/opel-vauxhall/fuse-box-diagram-astra-g.html
  4. Szerintem nézz rá minél hamarabb a fékfolyadék tartályára, valószínűleg alacsony a szint.
  5. Az enyém télen random időszakonként elfelejtette. Itt a fórumon olvastam, hogy a kulcsban az alaplapról leválik az elem érintkezője, lehet az a probléma.
  6. Szia, Add rá gyújtást, és nyomd be a kulcson a zárás gombot (ekkor bezárja az összes ajtót, és ki is nyitja), ezután működnie kell a kulcson a gomboknak.
  7. Szia Gábor, köszi a linket, eddigi legjobb ajánlat!
  8. Sziasztok, Ma reggel félrebillent antennával várt az autó, Az antennatalp alatti tömítés már korábban az idő martalékává vált, és most a talp tört el valahogyan, most miintha csak a kábel tartaná a helyén. Néztem hazai oldalakat (új alkatrész és bontás egyaránt), de nem találtam megfelelő megoldást (bontott nincs a közelben, új tizenezer forint). Ebay-en találtam ezt, az a kérdésem, hogy milyen a gyári antenna csatlakozása, mennyire szerelésmentes (plug and play) ez a verzió: http://www.ebay.com/itm/390999973546?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Tehát stimmel-e koax kábel csatlakozása, és van-e 13,5mm a tetőn lévő furat? köszönöm rpetya
  9. Annyit kifelejtettem, hogy ősszel már kiszereltük a kábelt, ami a kerékcsapágytól a doblemezig / gólyalábig megy (ki tudja már hol a másik vége ) műszerrel mérve jó volt, nem volt szakadás... Ez az a kábel: http://www.bakelit.hu/portal/Szentes_/Autoalkatresz/Fek_futomu/ABS/Opel_Astra_G_ABS_vezetek_Elso_4_279953_827564.html Esetleg újonnan fellelhető elérhető áron? kerestem, de nem találtam. Van esetleg máshol is toldás, vagy csatlakozás, ami a hibát okozhatja? köszi
  10. Sziasztok, Tavaly nyáron vettem a verdát, már akkor sem működött az ABS, ESP, kilóméteróra. Azt már sikerült a fórum segítségével kiderítenem, hogy a hibát a bal első kerékcsapágyban lévő jeladó okozza. Az őszi esők után vettem észre először, hogy "feltámad" jeladó és működik minden (ABS, ESP, kilóméteróra), megszűnnek a hibaikonok. Ez a jelenség azóta is fennáll esős idő után néhány napig. Most például egy hete esett utoljára, és még mindig működik. Az a kérdésem, hogy a leírt jelenség a csapágyban lévő jeladó hibájára utal, vagy inkább a vezetékben van a hiba? köszönöm rpetya
  11. Kár, hogy messze laksz szívesen kipróbáltam volna mennyivel másabb a sima lendkerékkel, mint a kettőstömegűvel.
  12. Köszi a tapasztalatokat Krajcso, Zotya pedig megelőzött a többi kérdéssel, amit feltettem volna. Akkor ezek szerint az a tanulság, ha tehetem, akkor maradjak az eredeti megoldásnál...
  13. Sziasztok, Szerelőm szerint utolért a kettőstömegű vég. Két helyről kértem ajánlatot a cserére alkatrésszel, mindkettő 280.000 Ft-ra hozta ki az anyagárat... A fórumon keresgélve azt az infót találtam, hogy az Y20DTH motorokat 2003-tól szerelték kettőstömegű lendkerékkel (enyém 2004-es). Van valakinek tapasztalata "egytömegűsítésről"? Elég egy ilyen készlet: http://www.autoalkatreszwebshop.hu/autoalkatresz/311885? Simán felszerelhető a kettőstömegű helyett, és a jövőben sem okoz semmilyen problémát? előre is köszönöm a válaszokat P.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.