Jump to content

Krajcso

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    616
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    4

Krajcso last won the day on Május 22

Krajcso had the most liked content!

Hírnév

47 Segítőkész

Krajcso névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1989-06-10

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 2.0 DTI
  • Város
    Budaörs

Legutóbbi látogatók

4.431 profile views
  1. Krajcso

    Általános műszaki problémák!

    Rosszul tudod. Magyarorszagon a premium uzemanyagon kivul mindegyik szazhalombattai. Onnan jut el fold alatti csovon pl Szajolra, Komaromba, Celldomolkre stb. Ahova szepen bemegy az osztrak rendszamos OMWs kamion is pl. Ejjel egeszen nagy forgalom van ezeken a telephelyeken, hogy ne nappal duguljon be egy kisvaros a teherforgalomtol. Vasuti tavkozlesi rendszer kiepitese miatt voltam benn tobbszor is ezeken a telephelyeken, az ott dolgozó uzemvezetoktol szarmazik ez az info. A Maxx Motion schwechati.
  2. A Power Stage, azt jelenti, hogy hányas "munka fokozatban" van a vezérlő, ha jól emlékszem 1-től 5-ig lehet. Alapvetően a klímanyomás határozza meg, ahogy megy feljebb a nyomás értéke, kapcsolja az egyik ventit alacsony fokozatban, aztán ezt magasabbra, aztán a másikat is mellé, stb. 22 bar fölött lekapcsolja a kompresszort a vezérlő és maxon járatja mindkét ventillátor, 5-ös power stageben. A Telltale Feedback a műszeregységen lévő visszajelző piktogram, Opcom fordítva írja, On esetén sötét, Off esetén világít. Az External Series Resistor = Ventillátor előtét ellenálláson eső értékből számolja vissza a vezérlő, hogy tényleg forog-e a ventillátor, bekapcsolt venti esetén nem lehet nulla.
  3. Krajcso

    Astra G szervízelés

    Márkája is válogatja, az olcsóbbaknál elég ha autópályás satuzás után bennfelejti az ember a pedált és már ütni is fog a tárcsa. Az enyém túlélte, valószínűleg gyári lehetett mert akkor 150.000 volt még csak az autóban.
  4. Krajcso

    Astra G szervízelés

    Bár az enyém hátul is tárcsafékes, egyszer sikerült korrodált kézifék bowden miatt sikáló jobb hátsó fékkel elmennem Bp-től Debrecenig. Borzalmasan büdös lett, a tárcsa elszíneződött. Azóta ugyanez a fék 3 (szabályos) műszakin járt, a bowden lett csak cserélve. Szép is lenne ha egy nagyobb hőterheléstől rögtön használhatatlanná válna a fék.
  5. Krajcso

    Általános műszaki problémák!

    Az a motorhűtő modul, a klima nyomast, vizhofokot ellenőrzi és a hűtőventillátorokat illetve a klimat kapcsolja. Egy kis vezerlő és sok relé van benne, a motorvezerlovel kommunikal. Opcommal hibakodot es eloadatot lehet olvasni belole. Nehany motortipusnal nincs ilyen modul, ott a motorterben az akku melletti boztositekdobozban van par rele helyette.
  6. Krajcso

    Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések

    Sziasztok, Y20DTH PSG16 azt jatssza, hogy alapjaraton ki-kihagy, rangatozik. Csak melegen jelentkezik a hiba, es csak alapjaraton. Hidegen es 1% gazpedalnal mar teljesen jo, normalisan huz, jo hangja van. Hibakod nincs sehol. Merre induljak?
  7. Klima rele akkor van a dobozban, ha nincs motorhutes vezerlo modulod. Ha van, kozvetlenul a modulbol jon ki a jel ami megy a magnestekercshez.
  8. A motorhuto modult a kocsival szemben allva a jobb oldalon az elso lokharito mogott talalod, alulrol hozzaferheto. Ellenorizd a ket csatlakozojat es a kabelkoteget, mert ez tul sok hiba egyszerre. A csatlakozon a lila fület ki kell huzni a kioldashoz, ha jo a tomitese belul szinte uj kinezetu tuskeket kell talalnod.
  9. Krajcso

    Általános műszaki problémák!

    A mukodesi frekvencia egy bizonyos gyartmanyu taviranyito es vezerlo parosnal minden peldanynal ugyanaz, pl a 433MHz-es Siemens paros, ami tobbunk autojaban is van gyarilag. Az ado es vevo kozotti alveletlen kod, ami forgalmazasra kerul, az az ami eltero. A vevo es az ado egy szekvencia alapjan osszehangban mukodik, a vezerlo "tudja" milyen szamsort kell kapnia, minden egyes mukodtetesnel. A gyujtasos ratanitasnal ennek a szekvencianak a szinkronja tontenik meg, es csak akkor. Természetesen ezt a szenkvenciat nem publikalja a gyarto.
  10. Ezek alapjan a tekercs rendben van, ha meghal (vagy csak a hobiztositek megy ki) akkor szakadast mutat a multimeter. Klima bekapcsolasakor hallani eles kattanast? Mechanikailag nem akadalyozza valami? Ha van egy jo zeger gyuru fogod, le tudsz bontani mindent a kompesszor tengelyerol es ellenorizni tudod az elektromechanikus kuplung mozgasat.
  11. Krajcso

    Utastér,Belsőtér

    Két éve zörög nekem is, kíváncsian várom a megoldást :D
  12. Krajcso

    Általános műszaki problémák!

    Zotyanak igaza van, ha hengerfejes lenne, tavozna a viz valahol es nem allna vissza a szint leallitas utan. Valahol dugulas lehet a rendszerben, lehuleskor lelevegosodik a visszatero ag, amit aztan a pumpa feltolt vizzel inditaskor, a tartalybol leszivott vizzel. Nagy bontas elott erdemes kiprobalni egy uj kiegyenlitotartaly sapkat, van rajta egy szelep ami szeret 10 ev utan bizonytalanna valni.
  13. A klimakompresszor tetejen van a behuzotekercs csatlakozoja, kicsit nehez hozzaferni, de huzd szet es merj ellenallast a tekercsen. 3 ohm koruli ertek a jo. Azt is megnezheted, hogy a klima kapcsolasakor a tekercsre meno csatlakozon megjelenik-e a 12Volt. Vigyazz, hogy csatlakozok erintkezoit ne hajlitsd el, mert kontaktos lesz utana.
  14. Krajcso

    Általános műszaki problémák!

    A katalizátor utáni fűtött lambda-szonda fűtőkörének ellenállás értéke a megengedett tartományon kívül volt, legalább 15 másodpercen keresztül. Úgy néz ki, döglődik a szonda, vagy legalábbis a fűtése. Ha van széthúzható csatlakozója valahol, érdemes ellenőrizni, de szerintem ez cserés lesz. Próba erejéig bele kellene tenni egy újat, vagy jól működő bontottat.
  15. Krajcso

    Általános műszaki problémák!

    A gyujtaskapcsoloban is van gyarilag es kis zsir, valoszinu hidegben megkemenykedik. Nekem is csak napi elso inditasnal volt rossz. Szetszedtem, kitisztitottam a koszos poros zsirt belole, megzsiroztam, es azota jo. Erdemes megprobalni, mielott nagy bontasokba kezd az ember, hatha ennyi csak a hiba nalad is. (Lehet felteerthetoen fogalmaztam, nyilvan a zarbetetrol van szo, nem magarol a kapcsolorol)
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.