Jump to content

Martin89

Forummember
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Semleges

About Martin89

  • Rank
    Újonc
  • Birthday 08/06/1989

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • City
    Esztergom

Recent Profile Visitors

426 profile views
  1. Sziasztok! Segítségeteket kérném az alábbi problémára: Eddig jéghideg klímám most már csak hűvös/langyos levegőt fújt, illetve a kompresszor elkezd ki-be kapcsolgatni valamikor. Elvittem klímáshoz aki feltöltötte, megnézte a nyomás értékeket: kompresszor jól dolgozik (ha jól emlékszem 20 barig megy fel a nyomás). A hibák megmaradtak. Kiderült, hogy a ventilátorok csak akkor kapcsolnak be ha a víz kb 92C fokra melegszik ezután visszahűtik a motort és kikapcsolnak. Azt mondta a szaki hogy lehetséges a nyomáskapcsoló vacakol illetve a ki-be kapcsolgatást a mágnestekercs okozhatja. Szerintetek mi lehet? A ventilátorokat illetve a mágnestekercset is a nyomáskapcsoló is vezérli? 2000.év/ X14XE motor Itt találtam egy videót nálam is ez van csak nem tudok németül Segítségeteket előre is köszi.
  2. Sziasztok! X14XE motoron szeretném a hosszbordás szíjfeszítő görgőjét lecserélni. Van valami trükkje a szerelésnek? Csak annyi hogy a görgőn lévő csavart kitekerem, kicserélem a görgőt és vissza szerelem? Csak a görgőt akarom cserélni mert zúg, a feszítő jónak tűnik. Köszi a segítséget előre is.
  3. Sziasztok! Az utastérben rossz csapágyhangra hasonlító zajt hallok klímaüzemben a műszerfal felől ami a motor fordulattal arányos. 2000 évjárat x14xe Bő 1 hónapja voltam klímát tölteni (jéghideg helyett inkább hűvöset fújt) mert gyengének éreztem, de azt mondták hogy volt benne bő 700g ez jó, le is lett nyomás próbázva és nincs szivárgás, feltöltötték a rendszert. Viszont mostanában hallom ezt a csapágyas zajt ami csak klíma használatakor jelentkezik, magas motorfordulaton erősödik és csak belül hallani. Motortérben viszont nem hallom, sem a generátor, sem a feszítő görgő nem ad hangot. Van valakinek tippje mi lehet ez?
  4. Köszi a segítséget. Nekem is ilyen az első lámpám. Nem találtam még egy csatit ebből gondolom, hogy valószínűleg ki lett cserélve a hátsó kapaszkodó és ilyenre lett kicserélve. De megpróbálom bekötni ennek ellenére Ha minden igaz két állandó pozitív, egy állandó negatív és egy kapcsolt negatív kell neki. Még egy kérdés: a műanyag küszöb borítást csak az ülések kiszerelésével tudom felszedni?
  5. Hát nekem az első lámpára csak két csati megy.
  6. Köszi. Csak a bal oldalon van lámpa nekem, a jobbon nincs. És az tuti hogy a tetőkárpitban kell lennie? B oszlopban esetleg vagy az első lámpától van az hátra vezetékezve?
  7. Sziasztok. A hátsó utastérlámpának nem találom a csatiját. Hol keressem? Honnan van vezetékelve?
  8. Köszi, én is hallottam róla, kipróbálom. Egy kis gyorstalpalót néhány mondatban prezentálnál?
  9. Köszi, először is megpróbálom waxolni hátha az segít rajta. Tudtok ajánlani jó waxoló szereket amivel házilag is megoldható a dolog?
  10. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a gépi autómosó pókhálószerű karcaira tudtok esetleg megoldást? Sötétkék színű az autó és napfényes időben nagyon látszanak a karcok rajta sajnos...
  11. Köszi a segítséget. Kézi állítású a tükröm gyárilag. Csak a tükörlapot akarom cserélni. Bocsi, de nekem nem mond semmit az m14, x3 meg x1. Odáig most eljutottam, hogy a műszeregységet kiszereltem, hogy a biztitáblára rálássak és ott is benne van a fekete/fehér vezeték a relénél, de a jobb oldalon leszedtem a lábtérnél lévő burkolatot és egy elég vastag köteget találtam ami megy ki az ajtó felé, de abba már nincs meg a fekete/fehér vezeték, sőt az ajtócsatlakozóban, ha jól láttam akkor már csak 4 tüske van meg...
  12. 5 nap állás után lemerülhet az akksid, feltöltés után ellenőrizd az elektrolit szintet benne, ha kell tölts utána, de valószínű, hogy az önindító lesz a hiba.
  13. Sziasztok! Segítségeteket kérném: utólagos tükörfűtést szeretnék beépíteni (x14xe; 2000év, belga összeszerelés). Megvásároltam a két fűthető tükörlapot, az ajtóban megtaláltam a csipogónál a csatiját is amiben 5db vezeték van bekötve. Ebben a videóba https://www.youtube.com/watch?v=PS_x9FhggCk a barnára és a fekete/fehérre köti rá. Beraktam a bizti tábla 41-es helyére egy 10A-os biztit ahogy a gyári könyv is írja, valamint a hátsó ködlámpa reléjét átraktam a tükörfűtéshez (felső sor 4-ik hely) ideiglenesen, hogy le tudjam próbálni. Ez után próbalámpával méregettem: az ajtóban lévő csatiban csak testet mértem, a fekete/fehéren viszont nem mértem pozitívot, sőt sehol sincs áram. A berakott biztosítékon átfolyik az áram, illetve a relé is kattan a hátsó ablakfűtés bekapcsolásakor. Mi lehet a probléma? Miért nem megy áram a csatihoz? Lehetséges, hogy nem 12V-ot kap a tükör? Inkább multiméterrel mérjek rá? Előfordulhat, hogy csak az utastéren kívül lett kiépítve a kábelezés? Ezt abból gondolom, hogy amikor be akartam szerelni utólag ködlámpákat akkor az első lökhárítónál meg van a kábelezés, viszont a bizti táblán még be sincs saruzva se a relé, se a bizti része így ezt a dolgot pihentetem. Előre is köszi a válaszokat!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.