Jump to content

Martin89

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

1 Semleges

Martin89 névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc
  • Születésnap 1989-08-06

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Esztergom

Legutóbbi látogatók

400 profile views
  1. Sziasztok! Segítségeteket kérném az alábbi problémára: Eddig jéghideg klímám most már csak hűvös/langyos levegőt fújt, illetve a kompresszor elkezd ki-be kapcsolgatni valamikor. Elvittem klímáshoz aki feltöltötte, megnézte a nyomás értékeket: kompresszor jól dolgozik (ha jól emlékszem 20 barig megy fel a nyomás). A hibák megmaradtak. Kiderült, hogy a ventilátorok csak akkor kapcsolnak be ha a víz kb 92C fokra melegszik ezután visszahűtik a motort és kikapcsolnak. Azt mondta a szaki hogy lehetséges a nyomáskapcsoló vacakol illetve a ki-be kapcsolgatást a mágnestekercs okozhatja. Szerintetek mi lehet? A ventilátorokat illetve a mágnestekercset is a nyomáskapcsoló is vezérli? 2000.év/ X14XE motor Itt találtam egy videót nálam is ez van csak nem tudok németül Segítségeteket előre is köszi.
  2. Martin89

    Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések

    Sziasztok! X14XE motoron szeretném a hosszbordás szíjfeszítő görgőjét lecserélni. Van valami trükkje a szerelésnek? Csak annyi hogy a görgőn lévő csavart kitekerem, kicserélem a görgőt és vissza szerelem? Csak a görgőt akarom cserélni mert zúg, a feszítő jónak tűnik. Köszi a segítséget előre is.
  3. Sziasztok! Az utastérben rossz csapágyhangra hasonlító zajt hallok klímaüzemben a műszerfal felől ami a motor fordulattal arányos. 2000 évjárat x14xe Bő 1 hónapja voltam klímát tölteni (jéghideg helyett inkább hűvöset fújt) mert gyengének éreztem, de azt mondták hogy volt benne bő 700g ez jó, le is lett nyomás próbázva és nincs szivárgás, feltöltötték a rendszert. Viszont mostanában hallom ezt a csapágyas zajt ami csak klíma használatakor jelentkezik, magas motorfordulaton erősödik és csak belül hallani. Motortérben viszont nem hallom, sem a generátor, sem a feszítő görgő nem ad hangot. Van valakinek tippje mi lehet ez?
  4. Martin89

    Utastér,Belsőtér

    Köszi a segítséget. Nekem is ilyen az első lámpám. Nem találtam még egy csatit ebből gondolom, hogy valószínűleg ki lett cserélve a hátsó kapaszkodó és ilyenre lett kicserélve. De megpróbálom bekötni ennek ellenére Ha minden igaz két állandó pozitív, egy állandó negatív és egy kapcsolt negatív kell neki. Még egy kérdés: a műanyag küszöb borítást csak az ülések kiszerelésével tudom felszedni?
  5. Martin89

    Utastér,Belsőtér

    Hát nekem az első lámpára csak két csati megy.
  6. Martin89

    Utastér,Belsőtér

    Köszi. Csak a bal oldalon van lámpa nekem, a jobbon nincs. És az tuti hogy a tetőkárpitban kell lennie? B oszlopban esetleg vagy az első lámpától van az hátra vezetékezve?
  7. Martin89

    Utastér,Belsőtér

    Sziasztok. A hátsó utastérlámpának nem találom a csatiját. Hol keressem? Honnan van vezetékelve?
  8. Martin89

    Karosszériaápolás

    Köszi, én is hallottam róla, kipróbálom. Egy kis gyorstalpalót néhány mondatban prezentálnál?
  9. Martin89

    Karosszériaápolás

    Köszi, először is megpróbálom waxolni hátha az segít rajta. Tudtok ajánlani jó waxoló szereket amivel házilag is megoldható a dolog?
  10. Martin89

    Karosszériaápolás

    Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a gépi autómosó pókhálószerű karcaira tudtok esetleg megoldást? Sötétkék színű az autó és napfényes időben nagyon látszanak a karcok rajta sajnos...
  11. Köszi a segítséget. Kézi állítású a tükröm gyárilag. Csak a tükörlapot akarom cserélni. Bocsi, de nekem nem mond semmit az m14, x3 meg x1. Odáig most eljutottam, hogy a műszeregységet kiszereltem, hogy a biztitáblára rálássak és ott is benne van a fekete/fehér vezeték a relénél, de a jobb oldalon leszedtem a lábtérnél lévő burkolatot és egy elég vastag köteget találtam ami megy ki az ajtó felé, de abba már nincs meg a fekete/fehér vezeték, sőt az ajtócsatlakozóban, ha jól láttam akkor már csak 4 tüske van meg...
  12. 5 nap állás után lemerülhet az akksid, feltöltés után ellenőrizd az elektrolit szintet benne, ha kell tölts utána, de valószínű, hogy az önindító lesz a hiba.
  13. Sziasztok! Segítségeteket kérném: utólagos tükörfűtést szeretnék beépíteni (x14xe; 2000év, belga összeszerelés). Megvásároltam a két fűthető tükörlapot, az ajtóban megtaláltam a csipogónál a csatiját is amiben 5db vezeték van bekötve. Ebben a videóba https://www.youtube.com/watch?v=PS_x9FhggCk a barnára és a fekete/fehérre köti rá. Beraktam a bizti tábla 41-es helyére egy 10A-os biztit ahogy a gyári könyv is írja, valamint a hátsó ködlámpa reléjét átraktam a tükörfűtéshez (felső sor 4-ik hely) ideiglenesen, hogy le tudjam próbálni. Ez után próbalámpával méregettem: az ajtóban lévő csatiban csak testet mértem, a fekete/fehéren viszont nem mértem pozitívot, sőt sehol sincs áram. A berakott biztosítékon átfolyik az áram, illetve a relé is kattan a hátsó ablakfűtés bekapcsolásakor. Mi lehet a probléma? Miért nem megy áram a csatihoz? Lehetséges, hogy nem 12V-ot kap a tükör? Inkább multiméterrel mérjek rá? Előfordulhat, hogy csak az utastéren kívül lett kiépítve a kábelezés? Ezt abból gondolom, hogy amikor be akartam szerelni utólag ködlámpákat akkor az első lökhárítónál meg van a kábelezés, viszont a bizti táblán még be sincs saruzva se a relé, se a bizti része így ezt a dolgot pihentetem. Előre is köszi a válaszokat!
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.