Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

alibi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    64
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

alibi névjegye

  • Születésnap 1973-01-28

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Vámospércs

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    ASTRA G 1.4 2003-as Kombi. Z14XE

Legutóbbi látogatók

1.806 profile views

alibi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Hírnév

  1. Valakinek sikerült már megtudni hogy mi is okozza ezt a szervo gondot? Hogy egyik pillanatba megy, utána nem, utánna megint!?
  2. Sziasztok. Járt már valaki úgy hogy a műszerfalon, minden, például víz, fordulatszám, kilóméter, üzemanyag, ha meleg a kocsi, nem működik! Ma reggel 04 órakor mentem vele, minden szuper, de mikor már meleg volt a kocsi, le állítom, és ujjra indítom, már nem csinál semmit,,, vagy is annyi van mindig, hogy az üzemanyag mutató, az lent a piros vonalnál reszket, de semmi más. És a kocsi az indul, megy meg minden, csak a mutatók nem csinálnak semmi!??
  3. Sziasztok. Járt már valaki úgy hogy a műszerfalon, minden, például víz, fordulatszám, kilóméter, üzemanyag, ha meleg a kocsi, nem működik! :) Ma reggel 04 órakor mentem vele, minden szuper, de mikor már meleg volt a kocsi, le állítom, és ujjra indítom, már nem csinál semmit,,, vagy is annyi van mindig, hogy az üzemanyag mutató, az lent a piros vonalnál reszket, de semmi más.
  4. Sajnálom hogy Te nem értetted, mit szerettem volna kérdezni, én tudom hogy így nem lehet megmondani mi lehet a baj, de talán valakinek volt már hasonló, és tud segiteni! Igazából, volt is aki privátban írt is és sokat segített! Egyébként nem vagyok felháborodva, hogy nem tudod mi a kocsi hibája, mert hisz, igen, látatlanba, senki nem tudja megmondani. Én is csak tanácsot szerettem volna kérni.
  5. Na,, meg lett a problema a kelepelés, kiküszöbölve!!! Köszönöm a nagy segítséget, mindenkinek!!! Főleg azoknak, akik csak annyit tudtak segiteni, hogy vigyem szerelőhöz!!! Szerintem, ha majd nekik is lenne valami gáz a kocsival, szerintem, felesleges is ide írni, hanem egyből vigyék a szerelőhöz! Nekem nem hidrotőke, hanem a szívósort le kellett szedni és abban valami lemez fel volt lazulva, és azt kellett meghuzni. Ja, és nem Tvimport a kocsim, nem az a szelep kelepelt.
  6. Sajnos nem nagy a szerencse eddig, már 3 szerelő hallgatozott, de nem lelik a gondot. Az utolso szerelő dugo törést mond, mivel bizonyos fordulatokon nem kelepel a motor, mert azt mondta ha h töke, az kelepel mindig, ha vez teng akkor is. Itt Debrecenbe nem sok szerelő van sajnos aki el is kezdené szerelni.
  7. Igazad van,, csak simán Z14XE !! Akkor még mindig nem sikerül kideríteni a kelepelő okát.
  8. Ez szomorú hogy az enyémbe nincs, mert akkor lehet könnyebb lett volna a dolog, már mint a hiba lehet meg is lenne!
  9. Az enyém nem twinport, de vajon ennél is van ez a karocska?
  10. Sziasztok. Elkezdett a kocsim kelepelni, de rendesen!!! Hallgatóztam nála, olajbeöntőnél, de inkább valahonnan, hátulról a szívó sor felől érkezik a hang, azt néztem rajta, hogy a szívósor nekem nem műanyag házas, ha nem alumínium, úgy nézem. Aztán addig füleltünk még a cimbivel, hogy arra is rá jöttünk, hogy fordulat függő, mert ahogy adom a gázt, úgy szaporázza a kelepelést, igaz van egy fordulat, amin csendbe marad, kb 2200-nál. Nem bírunk rájönni, mi a manó lehet az ami átalakította az 1.4 16 benzint, dízellé!? 2003 évjárat Z14XEP Hidrotőke lenne? Vagy főtengely csapágy? Vagy van az enyémen is a szívósoron az a kar ami zörögne? Ha tudtok köszönöm előre is a segítséget!
  11. Milyen cégnél vetted? B..di, max,, nix??
  12. Sziasztok ki milyen első lengéscsillapítót szokott venni, mert ugy érzem, ki ment sajnos és cserélnem kellene. Nem akarok nagyon drágát, de nagyon gyengét sem, tudtok ajánlani párat?
  13. Ez így van!! Nekem mikor meg vettem a kocsit, rögtön cserélni kellett a stabilizátor rúd belső két gumiperselyt, sajnos, mert zörgött az egész kocsi döcögős útun, az meg van bőven. Ja, és a cseréje, eléggé, macerás, sajnos, mert a motort kicsit le kell hátul ereszteni, különben 2 kicsi csavart nem lehet kivenni. Más a két szélső kutya csont csere, az nagyon egyszerű, ott csak a kereket kell kivenni! Ja, és nekem még a stabil pálcám átmérője sem az volt mint amit adtak a boltban, vissza mentem, vagy 3 szor, mire el hitték, hogy nem 22 es a stabil rudam!! :D
  14. Szintén zenész,,, ugyan ez a gondom nekem is! Csak én mikor megvettem a kocsim, tárcsát cseréltettem fékcentrumban, mert gumisnál mikor voltam, mondta hogy a tárcsám nagyon sza...! Így úgy gondoltam, a szuper, nem rázos tárcsám, kicserélem egy sokkal jobbra, "ami ráz most már" !! De sajnos 2 hetet bírt, aztán fékezésnél elkezdett rázni a kormány, vissza vittem, felszabályozták a kát első tárcsát, utána megint szuper volt vagy 3 hétig, de megint kampec neki! Majd vennem kell szerintem valami szuperebb tárcsát a szerencsétlen kocsimra!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.