Foghorn

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    68
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

2 Semleges

Foghorn névjegye

  • Felhasználói rang
    Érdeklődő
  • Születésnap 1973-05-07

Város, Autók

  • Autó(k)
    Opel Vectra B Caravan 1.6 16v X16XEL
  • Város
    Üllő

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

481 profile views
  1. A profil képemen még sokkal jobban állt.
  2. Ezt akkor nem vettem észre, sajnos este volt... Nem, hibátlan volt addig, míg le nem bontottam. Bocsánat, a helyén volt nagyjából... Akkor láttuk, hogy a lámpa alatti fekete merevítő műanyag hiányzik a lökhárítóból. Azóta -kb szűk 2 év- deformálódott, ott fekszik fel a fémre. Azon az oldalon forrasztanom kellett a belső csúsztatós műanyag fület, hogy vissza tudjam rakni. Feszültség van, az első kereszttartó ferde, klíma ventilátor is beleért, amíg a kezembe nem került. Jó nagyot kapott valamikor.... Egyszer sikerült viszonylag szépen felrakni egy kóklernek, addig tartott, amíg nekem hozzá kellett nyúlni a lámpához és ködlámpához. Azt csodálom, hogy nem rohadt el, mert a sárvédő mögött nem volt lekezelve, vakrozsda volt rajta.
  3. A lökhárító már ezért deformálódott el a nyári melegben... a hűtőmaszk aljánál és tetején is látható eltérés. Ebből a lámpából még az állító motor is hiányzik.
  4. Sziasztok! Miután annó megvettem a kocsit, rájöttem, hogy törött volt. A jobb első lámpa javításakor elpattantak a lökhárító tartók, vissza preparálás nagyon nehéz volt, egy újnyi rés mindig marad a lámpa alatt. Ki kéne húzatni??
  5. Sziasztok Fórumtársak! Két kérdésem van: -kb. 1 éve cseréltem a TID-et, azóta kikapcsolt rádiónál a dátum helyett a "Program" felirat látható. Volt, aki a számgomb kombinációs megoldást javasolta a helyreállításhoz, de az csak a karakterek számát változtatja. Most -miután lefingott az akku a hidegben-, óra beállításnál tökéletesen mutatta a dátumot, tehát nem a karakterek száma a bibi. Mi a teendő? -Mivel újra használni fogom mindennapiként a családi Vekit, bosszant, hogy nem zárja le a tanksapkát a központi zár. Kivettem a szerkezetet, a vezetéken jön a nyitó-záró feszültség, tehát maga a szolenoid pusztult le a mechanikában. De mi a frász tud abban lehalni? Persze nem igazán szétszedhető műanyag háza van. Tud valaki egy ilyen szerkezetet nélkülözni? Üllő környéke előnyben...
  6. Kőszííí...
  7. Érdekes dolgot tapasztaltam, amikor 1 hete be kellett bikáznom az autót. Amikor beindult, az EGR környékén kékes, kétütemű szagú füst szállt fel. Honnan jöhetett, ha a rendszer elvileg zárt? Repedt lenne a visszavezető cső?
  8. Szerintem sem, de ezt írtam is feljebb. Egy próbát megér.
  9. Ez jó! Írhattad volna előbb is...
  10. Így van. Viszont ez az üvegszálas erősítésű műanyag nem igazán ragasztható önmagában. Emiatt nem választottam a régi szörfdeszka tuning megoldást, a két komponensű epoxi ragasztót szódabikarbóna erősítésével, mert az elválik erről. A pillanatragasztó legalább nem, de sok kell belőle hogy jól tartson. A baj az -mint a bringádnál is-, hogy nagyon rideg. Ennek a "lumbar supportnak" az ára bowdenestül majdnem 60 ezer. Az ülés csere+kárpit szín+légzsák+beszerzés problematikáját most nem ecsetelném... Tehát marad ez, tekerhetés nélkül, közép állásban hátha jó lesz.
  11. Aki hasonló problémával küzd mint én, esetleg ez segíthet. A TC filléres neppertrükk rovatából merítve megragasztottam a deréktámasz merevítőjét. http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/03/27/ragasztotuning/
  12. Halihó! Mit jelenthet, ha láthatóan terpeszt kicsit a kocsi segge? Minden gyári.
  13. Üdv! Érdekelne, hogy létezik-e tökéletesen törlő hátsó kombi ablaktörlő? Vagy a 4. típust próbálom, eddig ez a legjobb, de függőlegesen ez sem képes követni az ablak görbületét. Próbálok képet csatolni... http://kepfeltoltes.hu/view/161030/IMG_20161030_122729_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
  14. Ez okozhatja pl. X16XEL esetén az indítási nehézségeket?
  15. Ugyanígy jártam a nyáron. Júliusi kánikula csúcsán irány 2 hetes nyaralás, Balcsi. -M0, halásztelki felhajtó araszolás, csepeli klímatöltésből irány Balcsi. Hőmérséklet 93-94 fok, nem baj, felmegyek M0, M7, vissza fog hűlni. Klíma megy ezerrel. Vissza is ment 91-92 fokra. -M7, fehérvári Auchan bevásárlás. Péntek délutáni fehérvári dugó a hiperek körül, 2 km 15 perc... Felhajtáskor közel 100 fok! Na -mondom Asszonynak- vissza pálya, remélem lehűl, figyeljük a hőmérőt! Vissza is ment 93 fok köré. -M7, Zamárdinál kezdődő dombos szakasz, hőfok bele 100-ba, picit fölé is, imákat mantrázok, hogy ne menjen pirosba és ne gyulladjon lámpa! Tempó 140-150-ről vissza 100-ra, majd 80, 70, 60... Kőröshegyi kihajtónál ki, gurulás be Földvárra, hőmérséklet csak nem megy 98 fok alá... Mondom a nejemnek, keressünk desztvizet, biztos kevés a lötty. Kereszteződésből balra, centrum felé nincs kút, csak a régi, nagy MOL Földvár nyugati végén, komoly emelkedő tetején!!! Ott lesz vége a motornak! Nem akartam előbb megállni, a menetszél valamicskét segít, de készültem rá, az emelkedőn meg kell álljak. -Nem kellett. MOL kút: óvatos vízszint ellenőrzés, nincs hiány, szép rózsaszín a MAX jelzés alatt picivel. Olaj nem túrós, nívó rendben, víz nem olajos, kellemes "mosógép" szagú. Hívom szerelő havert, mondja a tipikus két-hűtő-között-a-szmötyi témát. Vagy hengerfej, más ötlete nincs. Esetleg hő gomba hülye. -10 perc után az út folytatása, tanakodtunk, pálya, vagy régi 7-es? Mondom, ráállok a pályán a 100-ra, az a legtutibb, Fenyves felé már nem nagyon van emelkedő. Ez után az következett, amire nem számítottam! A pályán 5 perc után 150-es tempó, mert a mutatót rászegezték a 90 fokra!!! Motor talán árnyalatnyit erősebb is. Ezek után csak arra tudok gondolni, hogy a hőségben fejre állt az ECU... Hibakód nincs... Egy éves jófajta termosztát, hűtő rendszer belső vegyszeres átmosása szintén tavaly történt. Az autót korábban törték, újszerű automata hűtő (ami kicsit nagyobb is) van benne. Vízpumpa idén cserélődött a vezérléssel. Ennyi.