Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


koroszt

Recommended Posts

Helló!bocsi azt el felejtettem írni h a trafót kicserétem már és akkor sincs szikra!kicseréltem a felső holtpont jeladót is épp most de még mindig semmi!:S nincs benne indítás gátló sem! tehát sajnos már nem tudom merre fele keressem a hibát! biztosítékok jók a motortérbe van 2 rellé már az is kicseréltem! valami más tipp esetleg eszedbejut?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Olyan kérdésem lenne,hogy tudja-e valaki,hogy ezek a csatlakozok hova csatlakoznak C16NZ motor szerepében? Visszacseréltem a gyári blokkot, de ezek a csokiknak nincs helye, bár az "A" jelű csoki alatt van egy fekete ház arra gondoltam az abba megy bele, mert az üresen van alul. ki is próbáltuk, szerintem nem passzol bele, a szerelő szerint igen. a "B", "C", "D" csokiknak nincs helyük. ráadásul a "D"-nek abszolút nem látok helyet olyan kereket. A "B" csoki szerintem nem gyári egy futóművestől vettem az a tranyóbol jön ki, de működik a tranyó. Nincs szikra csak ha azt áramra kötöm. Viszont ahhoz nem találok csokit. Remélem értelmesen írtam le. A lényeg,hogy ha valaki tudna feltenni nekem egy képet a vezetékek ezen részéről azt megköszönném, de nagyon. Nem indul a kocsi. Amikor direktre raktuk azt a "B" csokit volt szikra indítóztuk, röffent is de azóta semmi. Ráadásul nem hallom a kicsi kattanást pár másodperc mulva mikor ráadom a gyújtást amit eddig hallottam. Remélem nem b@sztuk ki a computert.

Jel_lt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Olyan kérdésem lenne,hogy tudja-e valaki,hogy ezek a csatlakozok hova csatlakoznak C16NZ motor szerepében? Visszacseréltem a gyári blokkot, de ezek a csokiknak nincs helye, bár az "A" jelű csoki alatt van egy fekete ház arra gondoltam az abba megy bele, mert az üresen van alul. ki is próbáltuk, szerintem nem passzol bele, a szerelő szerint igen. a "B", "C", "D" csokiknak nincs helyük. ráadásul a "D"-nek abszolút nem látok helyet olyan kereket. A "B" csoki szerintem nem gyári egy futóművestől vettem az a tranyóbol jön ki, de működik a tranyó. Nincs szikra csak ha azt áramra kötöm. Viszont ahhoz nem találok csokit. Remélem értelmesen írtam le. A lényeg,hogy ha valaki tudna feltenni nekem egy képet a vezetékek ezen részéről azt megköszönném, de nagyon. Nem indul a kocsi. Amikor direktre raktuk azt a "B" csokit volt szikra indítóztuk, röffent is de azóta semmi. Ráadásul nem hallom a kicsi kattanást pár másodperc mulva mikor ráadom a gyújtást amit eddig hallottam. Remélem nem b@sztuk ki a computert.

http://kepfeltoltes.hu/110923/Jel_lt_www.k...ltoltes.hu_.jpg

Az A-val, D-vel ne foglalkozz.

A B-ről vették le a jelet az E kadett ford. szám mérőjéhez, tehát ezt is elfelejtheted.

Ami téged érdekel, az a C. Azt bele kell dugni a trafóba menő csatlakozóba. Ha jól megnézed a trafón 2x2 láb van. Csatlakozójában ott van a helye is, ahova be kell dugni. A vezeték színe fekete/lila.

Link to comment
Megosztás:

Az A-val, D-vel ne foglalkozz.

A B-ről vették le a jelet az E kadett ford. szám mérőjéhez, tehát ezt is elfelejtheted.

Ami téged érdekel, az a C. Azt bele kell dugni a trafóba menő csatlakozóba. Ha jól megnézed a trafón 2x2 láb van. Csatlakozójában ott van a helye is, ahova be kell dugni. A vezeték színe fekete/lila.

Köszönöm a segítséged!! Ezzel megvagyunk, bár így sem indul.. Mivel 2x2-es a trafó villája a másik villára nem kell még valami? Illetve a D, és az A dugó mi lenne? A képen annyira nem látszik, de az A alatt van egy üres stekker, aminek szintén nem tudom a mi létét. Létezhet,hogy, valamit tönkretettünk mikor próbáltunk indítózni direkt árammal aksiról, a C- stekkerre? Mert úgy majdnem elkapta a fordulatot de azóta nem hallom azt a kis kattanást a komputer felől...

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséged!! Ezzel megvagyunk, bár így sem indul.. Mivel 2x2-es a trafó villája a másik villára nem kell még valami? Illetve a D, és az A dugó mi lenne? A képen annyira nem látszik, de az A alatt van egy üres stekker, aminek szintén nem tudom a mi létét. Létezhet,hogy, valamit tönkretettünk mikor próbáltunk indítózni direkt árammal aksiról, a C- stekkerre? Mert úgy majdnem elkapta a fordulatot de azóta nem hallom azt a kis kattanást a komputer felől...

Az elosztóból jön ki 2 köteg. Az egyik megy a trafóhoz, a másik az ECU-hoz. Ez a másik egy 4 lábas csatlakozó. Ha olyan, akkor keress az ECU felől jövőn ellendarabot.

Link to comment
Megosztás:

Az elosztóból jön ki 2 köteg. Az egyik megy a trafóhoz, a másik az ECU-hoz. Ez a másik egy 4 lábas csatlakozó. Ha olyan, akkor keress az ECU felől jövőn ellendarabot.

Beindultunk! Ezért Köszönöm a segítséged! Az indulás ugy történt, ahogy írtad, annyi változással,hogy a "B" csokira áramot kell tennünk, mert amúgy nincs szikra. Rákötöttük, pöcc röff. Viszont idegesít a szabadon lógó "A", és "D" csoki. A "D" csoki állítólag a tranyoba menne, gyanítom az valami visszajelző lehet? Illetve az A dugasznak se találom helyét. Ahogy feldurrant a motor az én szívem is... :P Tényleg 1000köszi a segítséged! Ha még ezt az "A", "D" csokit megmondanád mi, nagyon hálás lennék. :D

Link to comment
Megosztás:

Beindultunk! Ezért Köszönöm a segítséged! Az indulás ugy történt, ahogy írtad, annyi változással,hogy a "B" csokira áramot kell tennünk, mert amúgy nincs szikra. Rákötöttük, pöcc röff. Viszont idegesít a szabadon lógó "A", és "D" csoki. A "D" csoki állítólag a tranyoba menne, gyanítom az valami visszajelző lehet? Illetve az A dugasznak se találom helyét. Ahogy feldurrant a motor az én szívem is... :P Tényleg 1000köszi a segítséged! Ha még ezt az "A", "D" csokit megmondanád mi, nagyon hálás lennék. :D

Azt nézd meg, hogy a C-n van-e áram, amikor ráadod a gyújtást. Elvileg az az ECU felől jön, illetve annak is arról meg az áramellátása. Ha van, akkor azt kell oda dugni, mindenféle külön drótozgatások helyett.

A másik 2 csatit nem tudom mi lehet.

Link to comment
Megosztás:

Azt nézd meg, hogy a C-n van-e áram, amikor ráadod a gyújtást. Elvileg az az ECU felől jön, illetve annak is arról meg az áramellátása. Ha van, akkor azt kell oda dugni, mindenféle külön drótozgatások helyett.

A másik 2 csatit nem tudom mi lehet.

A "C"-re nem jön áram gyújtáson, ahova jön az a "A" "B" alatt látni egy fekete stekkert. arra jön. Azzal kell összehozni. Köszönöm a segítséged! Azt a két másikat meg valahogy kibogarászom, csak az a baj a bontókban nincs ilyen autó ami volt egy F astra annak meg szétvágták a csatijait :D

Link to comment
Megosztás:

A "C"-re nem jön áram gyújtáson, ahova jön az a "A" "B" alatt látni egy fekete stekkert. arra jön. Azzal kell összehozni. Köszönöm a segítséged! Azt a két másikat meg valahogy kibogarászom, csak az a baj a bontókban nincs ilyen autó ami volt egy F astra annak meg szétvágták a csatijait :D

Pedig azon kell áramnak jönnie. Akkor vmi az ECU környékén nem gömbölyű.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! Én is erre tippeltem. Az világit, mert nincs fent a szíj, nem találok egy büdös bontóban se szervó szivattyú felfogató konzolt

arra a majdnem "L" alakra gondolsz? én pont most hegesztettem meg mert el volt törve, de csak most vettem észre mikor leszedtem a generátort.:D tudok képet küldeni max. róla.:P

Link to comment
Megosztás:

Ha azon kell áramnak jönnie, akkor mi az az "1"-es csatlakozó? mert arra jön áram gyújtáson..

http://kepfeltoltes.hu/110925/346760354P92...ltoltes.hu_.jpg

Illetve mi az a visszajelzés a műszerfalon piros jelzéssel egy felkiáltó jel? Kézifék az P betű..

Nem tudom, az enyémen nincs olyan. Vagy legalábbis eddig nem találtam.

A felkiáltójel az alacsony fékolajszint jelzője.

Link to comment
Megosztás:

na nekem megoldódott a töltés probléma+fordszámjel, nem a generátornak volt baja, hanem a generátor reléje adta meg magát:S:S teljesen véletlen jöttem rá:D mikor lecsuktam a relé dobozt egyszer csak megjött a töltés is meg a fordszám is, akkor már gyanakodtam:)

Link to comment
Megosztás:

na nekem megoldódott a töltés probléma+fordszámjel, nem a generátornak volt baja, hanem a generátor reléje adta meg magát:S:S teljesen véletlen jöttem rá:D mikor lecsuktam a relé dobozt egyszer csak megjött a töltés is meg a fordszám is, akkor már gyanakodtam:)

:P Gratula! :P

Jól "belenyúltál" :D

Link to comment
Megosztás:

Kellett nekem kérdezni, hogy mi a helyzet a géppel :P

Én meg reggel, mikor mentem az autóhoz, azon gondolkoztam, hogy túl nagy ez bele (asszem 88Ah, lelóg az állványról), és a műszakin bele fognak kötni. Venni kéne másikat. Erre nem indult el. Nagyon bosszantott. Ma meg a tenyerem is viszketett, a jobb. Pedig nem vagyok babonás, de ez más sok. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy számomra nagy problémával kapcsolatban fordulnék hozzátok, mitnha láttam volna 1-2 választ a problémámra, miszerint az alapjárat ingadozik, néha felemelkedik és nem esik vissza alapra az alapjárat pedig alapj.motort is cseréltem a napokban. jobb lett sokkal de még mindig ingadozik. elképzelhető hogy a fordulatszám jeladó szarakodik? Motorfordulat-relét irtak de sajnos az nemtudom micsoda. Tudtok segiteni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy számomra nagy problémával kapcsolatban fordulnék hozzátok, mitnha láttam volna 1-2 választ a problémámra, miszerint az alapjárat ingadozik, néha felemelkedik és nem esik vissza alapra az alapjárat pedig alapj.motort is cseréltem a napokban. jobb lett sokkal de még mindig ingadozik. elképzelhető hogy a fordulatszám jeladó szarakodik? Motorfordulat-relét irtak de sajnos az nemtudom micsoda. Tudtok segiteni?

Ha írsz egy motorkódot akkor az nagy segítség :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.