Jump to content
  • bejegyzés
    5
  • hozzászólás
    1
  • megtekintés
    6.134

Blog szerzői



0 Hozzászólás


Recommended Comments

Nincsenek hozzászólások

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!

Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!

Bejelentkezés


  • Legújabb Blog bejegyzések

  • Képek

  • Hozzászólások

    • Erre a pontra nem is gondoltam. A gumisom és egy szerviz inkább a lengőkar alatt, illetve a bölcső alatt javasolt emelni keményfa vagy gumi közdarabbal. Inkább ezeken a részeken emelném és a gyári emelési pontnál (a küszöb alatti lemez élnél) bakolnám alá hosszú gumitéglával. Azon a részen gondolom a legbiztonságosabbnak felültetni az alját. Az egyik oldal után a másik oldalon is emelném, ekkor billen a kaszni oldalirányban is, de stabil kell maradjon a már felbakolt ponton. A pirossal jelölt, kifényesedett részeken emelhették csápos emelővel? A küszöb műanyagja alá szokták tolni a korongokat (enyhén behajlítva azt), csak a pontos helyet próbálom kideríteni. (Nem biztos, hogy minden szervizben mindig pontosan ugyanoda tették az emelőt.)
    • Ez sajnos a rosszabbik fajtából való, z22yh ismertebb nevén, 2.2 direct! Igen , úgy csináltam de semmi! Nah majd ráfeszülök újra, vagy megprobálom gépre rakatni, mert jelenleg nem járóképes!  
    • Köszönöm! Beszéltem velük és úgy emlékszem a homoknál durvább szemcsével szórnak, amit nem ajánlott felnire. A kisállomás környékén az Uniteam Kft 2-3 hetes határidővel vállalta volna homokszórva, porfestve, magas árat mondott a komplett munkára (32 ezer forintra emlékszem). Az Ágoston Porfestőnél kötöttem ki. Homokszórót is ajánlottak egyből, aki onnan azonnal elvitte a felniket Szigetvár mellé, majd két nap múlva visszavitte és pár órán belül kész volt. Két rétegben csinálták (szürke alapozó + fekete befejező réteg). Az egész 22 ezer forintba került. Szinte tökéletes lett (egy-két helyen kosz került bele, de nem vészes). Az egyetlen szépséghibája a túl nagy rétegvastagság. Nagyon nehezen mentek fel a kerekek az agyakra, az agyak egyből letolták róla a porfestést középen. Az első felnivel való megszenvedés után a maradék három felninél az agy felfekvő részére zsírt tett a gumis. A porfestés tartósságáról majd később tudok nyilatkozni. De szerintem a gyári, vékony festésnél nincs jobb, csak arra szakembert nem lehet találni...
    • Sziasztok,   nyáron cseréltettem a hűtőcomputert (gyári újra) mert a hűtőventit nem indította és hibakódozott  és most meg hűtéshibakódot dobál nekem: OPCOM ezt mondja: Engine: P1530 - A/C Clutch Relay Voltage Low (Air Conditioning) Engine Cooling Module: 00057 - A/C Cutoff Request, no Signal Ha bekapcsolom a klímát ég ugyan a visszajelzője, de mindta nem indulna el a kompresszor és a hűtőventi sem. Törölni nem engedte az ECM-ből a hibát csak az Engine-ből, de az is visszajön inditáskor ujból és a műszerfalon is folyamatosan világit a hűtéshiba lámpa Mi lehet a gond? 2001' Astra G Z16XE köszi!
    • Ugyan OFF a márka, de szerintem ezek az autótulajdonosok ma már másként vélekednének a fogyogató hűtővíz és az eltűnő motorolaj kérdésköréről.... https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/05/mitol_doglik_a_ford_ecoboost/ https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/08/igy_doglik_meg_a_ford_ecoboost/ű Ui:  Egyes szíjas vezérlésű motoroknál (pl. Z16XE) ahol a vízpumpa a vezérlés része, egy elszálló vízpumpa okozta galiba komolyan le tudja ám rántani a családi költségvetést.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.