Igen, az 5W30 lett volna a jobb. Mást nem tudok mint a csereperiódust jól leszűkítem. Ezért nem akarom most azonnal megint lecserélni. Főleg hogy keveset is megyek vele. Mindenesetre egy évet nem fogok vele várni. Nagyon úgy nézki, hogy mégse szabad mindent szerelőre bízni... Sose nyúlok semmibe bele, nem szar alkatrészeket rakatok bele. Viszont ez egy kicsit mellényúlás volt. Ja és ami a pláne az egészben.. Szenvedtem a zörgéssel. Olajcsere, vezérlés kompletten egyben megvolt. Olajcsere után 30 km-et mentem zörgés nélkül , mondom de jó megszűnt. Utána megint. Azóta már leszarom nagy ívben, hadd zörögjön. De lehet hogy pont a nem bele való olaj miatt zörög ? :D Mert mutattam szakembernek, igazából nem nagyon mondták meg hogy mi lehet. Csak találgatás...
Dexos 2 olajok nagy része 5W30-as, de a GM-LL-A/B-025-öt már 5W40-esek is tudják. Utóbbi szabványok (benzin/dízelt jelent az A/B) régebbiek, a G Astra motorjaival egy idősek kb., míg a Dexos 2 tizen pár éves. Ökölszabály G Astránál, hogy láncosnak 5W30, szíjasnak 5W40. De mindenki a saját gépkönyvét nézze meg, az mit ír.
Szia.
Nem tudom a tiéd milyen motorkódú de az enyém 16 szelepes változatú amikor leszedtem az olajteknőt nem volt semmilyen tömítés csak sima paszta.Lehet kapni ténylegesen olajteknő tőmítő pasztát.Továbbá vannak olyan tipusok is hogy az illeszkedő felület sima de van olyan is hogy nútos .Nút van a teknő tömítésének vonalában abba kell belenyomkodni a T alakú tömítést.Szerintem jobb ha előtte leszeded aztán meglátod milyen kell bele.
Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében.
Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.
0 Hozzászólás
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások