Jump to content
OPEL FÓRUM
  • entries
    87
  • comments
    9
  • views
    239,241


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Blog Entries

  • Images

  • Posts

    • Na sziasztok. Tesóm unatkozott meg kíváncsi is volt hogy mi lehet a baja  a motornak ezért neki  állt  szét szedni. Ezt találta  a hengerfej  levétele  után  http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=66320200220_154537.jpg  http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=24020200220_154909.jpg gondolom  a főtengely is kapott egy kicsit. Vélemény róla? Érdemes-e vele foglalkozni?
    • Üdv mindenkinek. Vettem egy 2002-es X20XEV es vectrát donornak az enyémhez. (enyém 1997-es szintén X20XEV) és most fedezem fel a benne lévő dolgokat.   Tervben van sok dolog átépítése az enyémbe és B1 ből B2 készítése   Érdeklődnék, hogy a képen említett dolog egy ajtóba szerelt légzsák?? http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=13620200220_173537.jpg                                                http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=35620200220_173602.jpg                     
    • Sziasztok!  Kérdés,  Menet közben, ha egyenetlen az út, mitől van műanyag-nyikorgó hang a csomagtér ajtó felől? Az oldalsó két gumi bak-ütköző eléggé ki van tekerve véleményem szerint, egy bizonyos erővel le kell csapni, hogy rendesen becsukódjon az ajtó, vagy egy bizonyos súllyal rákönyökölni (40-50 kg talán) hogy rendesen beakadjon a zár.  Még jobban tekerjem ki a gumibakot? Vagy esetleg a szigetelő guminak kellene ki szilikon?    Köszi! 
    • Nekem is volt ilyen problémám, annyit tennék hozzá, hogy nekem az volt a tapasztalatom, ha elindult a szén, hiába volt benzinszűrő betéve, az odavezető cső is annyira eltömődött, hogy nem eresztett át semmit, mintha le lenne dugózva az a cső. Ha pedig korábban már eljutott az injektorházig, ott a járatokba is berakodott, de előtte a vákuumszelepet is eltömte. Ha bontottat veszel, az már biztos van olyan idős, hogy a szivacs elporladt benne. De lehet kapni újan 30+ eFt-ért (bár az is valószínűleg a polcon áll vagy 10-15 éve). Szóval le lehet feszegetni a tartály alját (ragasztott/olvasztott) vagy vágni, venni kell benzinálló szivacsot, alul-felül 1-1 lapot beletenni, vissza a szenet és az alját ragasztani, valami PP ragasztóval. Nekem az odavezető csöveket is cserélni kellett, annyira el voltak porladva. http://www.loctite-superattak.hu/hu/termekek/super-attak-plastik.html https://www.obi.hu/ragasztok/loctite-pillanatragaszto-super-attak-plastik-2-g-4-ml/p/2894681  
    • köszönöm a válaszát. Az eredeti égőkkel is próbáltam,  és úgy sem jó sőt tettem bele másik óracsoportot és azzal sem.működik. Viszont a fűtő egység közepén levő fokozat kapcsoló kitörött így állandóan megy a hátsó ablak fűtés és ha benyomom a közepén levő kis pöcköt akkor a biztosítékok feletti bal szélső relé kattog.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.