Jump to content
OPEL FÓRUM

Támogasd adódból a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületét!

Sign in to follow this  
forumadmin

974 views

 

Adó 1% (SZJA) hasznos helyre történő felajánlása
Adószám: 18564046-1-13
 
A személyi jövedelemadó törvény alapján idén is lehetőség van adónk kétszer 1%-ának felajánlására. Az első 1%-ot valamely közhasznú tevékenységet folytató alapítvány illetve társadalmi szervezet részére, és még egyszer 1%-ot valamely egyház részére lehet eljuttatni. Ehhez nem kell mást tenni, mint egy rendelkező nyilatkozatot kitölteni és azt a jövedelemadó-bevalláshoz mellékelni. Akinek adóját a munkahelye intézi, annak a munkahelyén kell leadnia rendelkező nyilatkozatát.
 
Ha valaki nem rendelkezik erről a 2x1 %-ról, úgy ez az összeg is az állami költségvetésbe kerül. Ez a támogatási forma a megelőző években a Parlament által évenként megszavazott költségvetési támogatást váltja ki, külön terhet nem jelent, kiadást nem ró a rendelkezőkre, hiszen az adó összegét amúgy is meg kell fizetnie. Csupán arról van szó: meghatározhatjuk ezen összeg sorsát.
 
Egyesületünk számára nagyon fontos ez a támogatás, amely hozzájárul ahhoz, hogy fedezni tudjuk egyesületünk mindennapi működését. Ezúton is szeretnénk megköszönni, mert ez az összeg a klub zökkenőmentesebb működését biztosítja.
 
Ezért szeretettel kérjük egyesületünk tagjait és szimpatizánsait: SZJA-juk első 1%-át a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületének ajánlják fel. Ha önadózó, a beküldendő adóbevalláshoz mellékelje.
 
 
Köszönjük támogatásosod!
 
 
  • Like 1
Sign in to follow this  


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Blog Entries

  • Images

  • Posts

    • Ha valakinek nehezen megy vagy egyáltalán nem mozdul a hátsó ablaktörlője, itt van egy leírás a hiba okáról és javításáról: Bedöglött az ablaktörlő
    • Általában a webáruházaknál lehet kérdezni vásárlás előtt, vesd fel nekik a problémát, add meg a jelenlegi méreteket, valószinűleg volt már ilyen esetük hiszen nem egy ritka autóról van szó. 
    • Szevasztok! Már írtam ide pár hete egy hűtő problémával kapcsolatban, pusztán kételyeim támadtak a méretek ügyében. Ez volt a probléma: Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni, tőletek hűtő ügyben. Ami adott: Opel Astra 1.4 Z14XEP, 2009-es gyártmány (T98, F69)  Hűtőt kellene cserélem rajta, és az a bajom, hogy sem a Bárdiban sem az Unixban nem tudtak háromszori cserével sem, megfelelő alkatrészt adni.  Vagy a méretekkel volt a gond, vagy a kiegyenlítőhöz menő "csöcs" nem 45 fokos állású volt, hanem tök egyenes. Mindig volt valami gáz.  A bajom az az, hogy nem látszik a pontos,  még autóban levő cserélendő hűtő cikkszáma (csak valami PA-s szöveg számokkal, de az tuti nem a cikkszáma). Most ott tartunk, hogy gyári hűtő kellene. Egy a baj, 10 db gyári hűtő cikkszámát hasonlítottam össze a bárdis referenciákkal. Egyik sem stimmelt, többet el is hoztam mert azt hittem jó lesz... Mit tanácsoltok? Fényképem van róla, csak a pontos mm-es adatokat nem tudom. Bontott alkatrész?   Köszönöm! Ami eddig történt, az az, hogy astra1 nevezetű fórumlakó volt olyan kedves és mindkettő hűtő cikkszámát megadta, amit ezúton is köszönök neki. Amiért elbizonytalanodtam: Megnéztem a cikkszám alapján a méreteket és hozzá mértem a klímahűtőhöz amihez bontás nélkül hozzáférek, és a méretekben centis eltérések voltak. Viszont a gyári cikkszám referenciáiként jelöli hozzá minden katalógus a valeot is meg a nissent is. Szerintetek rendeljem meg őket? Maximum csere garancia lesz a végén?   Köszi!  
    • Sziasztok . Nemrég vettem egy 2004-es GTS c vectrát . 2.2 Y2DTR autómata . Problémám a következő lenne . Jelenség : Random módon bevillan az olaj lámpa pirosan . Mértem olaj nyomást , alapjáraton meleg motornál 2 bár , padló gázon 5.5 bár . Cseréltem a biztonság kedvéért olaj gombát . Ez után is csinálta . Mentem tovább lekötöttem az olaj gombát és a kábelt letesteltem. Ekkor folyamatosan világit a lámpa , ez idáig jó . visszadugás után gyújtásnál világít , beindítás után elalszik majd gáz adás után random módon villog . Ekkor lehúztam az olaj gomba csatiját és gyújtást adtam , ekkor világít a lámpa és beindítás után elalszik majd gáz adásnál megint random módon villog . Ekkor lekötöttem az olaj hőmérséklet jeladót és az olaj szint jelzőt és ugyan ez a jelenség . Bármit teszek ez a fránya kanna villog . Valaki esetleg tudja , hogy az olaj gomba mire van rákötve ? can-bus vagy esetleg cim modul a motortérben vagy motorvezérlő ? Kérlek ha  valaki tud segítsen  Köszi
    • Igazából nem is a lopás dühített fel, csak a szöveg, hogy tradicionális családi vállalkozás, bla bla bla, aztán nem tudnak egy képet lőni a saját munkáról? Ha illusztrációnak használták volna fel az megint más, ( hiszen én is szoktam a neten talált képeket felhasználni ilyen célra) csak itt úgy állítják be, mintha ők csinálták volna a csövet is meg a szerelést is. 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.