Jump to content
OPEL FÓRUM

MOTE találkozók 2020

Sign in to follow this  
forumadmin

50 views

Kedves Opeles Barátaink!
Kialakult helyzetre való tekintettel rendezvényeink határozatlan időre elmaradnak. Vigyázzunk egymásra, maradjunk otthon és kövessetek minket továbbra is oldalainkon.
Üdvözlettel , MOTE vezetőség

 

Sign in to follow this  


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Blog Entries

  • Images

  • Posts

    • X20XEV  Majd még elválik mi lesz a sorsa
    • Igazából csak azért iktatnám ki mert a kipufogócsonkom olyan amin nincs meg a helye az egr szelephez menő csőnek. Ami rajta van jelenleg teljesen el van vetemedve és kifúj és ezért eléggé szelep hangos a gép.. Csak ezért gondoltam erre a megoldásra de majd megnézem síkba lehet-e hozni a kipufogó leömlőt.. Legfeljebb lehúzom a szekunder levegő motor csatiját, hogy lesz-e hibakód. https://autotechnika.hu/cikkek/motor-eroatvitel/8787/a-felujitott-motor-bejaratasa        Ebben a linkben olvastam a bejáratás menetét.. Az első 1.000km az még nem a teljes bejáratás ugye.. de alapjáraton üzemelve van a leg egyenletesebb működése és a leg kisebb terhelése a motornak és nincs oldalterhelése a nyomaték erejétől a csapágyazásnak ezáltal nem kopik hordósra. Ezt mások is mondták. Na meg így hamarabb beletudom tenni azt az 1.000 km-t mint ha kocsikáznék mert egyébként kb egész évben megyek összesen 5.000 km-t. A jelenlegi korona helyzet miatt meg lehet még kevesebbet fogom használni.
    • Hali.Milyen motorkód? Z14xe motornál ki lehet iktatni.Semmi tulfogyasztás simán átmegy műszakin./Mármint ennek hiányában/
    • Egr kiiktatása jó ötlet ha van gond vele, amúgy szerintem elfér. Többet nem eszik az autó a teljesítményén elvileg észrevehető lenne, hiszen nem eszik kipufogó gázt a motort, de elhanyagolható a különbség. Műszakin szerintem nem veszik észre ha megoldod hogy ne dobjon rá hibalámpát. A szekunder levegő befújót még nem próbálgattam lehúzni, nézd meg a listában van-e rá az ECU-nak hibakódja. Ha nincs akkor szerintem nem veszi észre hogy lehúztad.  Okvetlenül alapjáraton akarod járatni? Szerintem erre nincs szükség. 
    • http:// Nem tudom mi volt a gond, nem nyomatékkel húztam le az biztos, de ez olyan vékony tömítés hogy szinte semmi nincs a felületek között. Ha a lyukaknál nagy akkor például a csavarnál kezd el cseppenni, ha nincs menetrögzítőzve a csavar akkor szinte biztos hogy előbb-utóbb kilazul a rezonanciától. Ha most csinálnák ilyet inkább felragasztanám Loctite pasztával tömítés nélkül, csak akkor ki kell tömni ronggyal egy éjszakára a váltót, hogy ne jusson olaj a még friss pasztára. Elvégre nem sok esély van rá hogy még egyszer le kell venni. Amúgy ha valakinek van egy kis elszántsága akkor lehetne építeni utólag leeresztőt ide az alsó fedélbe. Egy anyát kell behegeszteni belülre, kifúrni, és behajtani egy csavart tömítéssel. 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.