Készült: 2012. június 06.
Utolsó frissítés: 2017. október 17.
Miért pont Opel, miért pont ez a típus?
Azért lett Opel, mert annó autóvásárlás előtt álltunk, egy ismerősünk pedig, aki autókkal foglalkozott, mondta, hogy most van egy nagyon patent Opel Corsa B. Megnéztük, makulátlan állapotban volt, gyönyörű volt kívül belül, semmi nem volt kopva, szakadva, karcolva... teljesen gyári, színezett üveggel elektromos ablakkal stb...
Milyen TUNING megoldások találhatóak az autóban?
Hát a tuning elég hamar elkezdődött... első dolgom volt a lámpákat lecserélni, jel nélküli hűtőrácsot belerakni. Aztán levettük a feliratokat, majd jött a kipufogó, aztán sport ülések kerültek bele, kicsit a feldobtam a belső teret, némi kiegészítővel pl: váltógomb, váltószoknya, műszerfal karika, vákum mérő és Sparco szőnyeg szettel. Majd kicsit komolyodtunk és jött egy ültető szett, komolyabb kipufogó, direkt szűrő, nagyobb kerekek, erősebb fékek, jobb kuplung, fekete motorházetető és itt tartunk most.
További terveid az autóval?
Jövőben, szeretném körbe fújatni az autót, lökhárítókat lesimítani, lemorcosítani a motorháztetőt, komolyabb futóművet alá. Rozsdamentes kipufogó rendszert, kicsit hegyezni a motort, meg pár apróságot kicserélni/reszelni rajta.
Frissítés (2015):
Ez a cikk 2012-ben készült, vissza olvasva, jót mosolyogtam rajta
Sajnos 2012-ben volt egy törés, ami miatt úgy döntöttem, hogy darabokra szedjük és kezdjük az egészet előröl (megérte).
Teljes lakatolás után szinte minden elemhez hozzányúltunk, de úgy, hogy megmaradjon a gyári forma: motorháztető morcosítás, spricnik átkerültek a levélrácsba. Antenna eltávolítva, lefalazva, lökhárítók falazva, csomagtérajtó falazva, mind a 4 sárvédőt átszabtuk, szélesítettük, hogy elférjenek a kerekek, mert a gewindével sikerült kanyarokban leverni a műanyag íveket... szóval szélesített íveket kapott, annyit mondanék erről, hogy egy gyári Opelnak a sárvédői lettek a corsára szabva. Hátsó lámpák feketére fújva.
Aztán jött a szín, én szerettem a gyári szürke színt, így mindenképp maradt a szürke, csak gyári Volkswagen grafit metál színt kapott és ezt tuningoltuk meg kék-fehér gyöngyházzal. Mikor elkészült, sajnos a kis 1.4-es motor feladta a harcot. Így a motort is a kocsi külsejéhez kellett alakítani. Jóval erősebb (F Astra motor) esett a választás, mert mindennapi használatban van a kocsi, megbízható motor kellett. és sikerült is szerencsére jó motort találni.
Kapott egy nagyobb szervizelést és egy F13-as váltót, új kipufogó és leömlő, 50-es nyitott rendszer, egyedi hátsó dobbal. Astra GSi fékek kerültek még fel, stabrúd és toronymerevítő.
Végül egy Japan Racing JR2 arany felnit kapott Falken gumikkal, így egész kis gokartos autó lett belőle.
Belül még ma sincs kész, Tigra műszercsoport, Rally kormány, kagyló üléssel fokozzuk az élményt.
Nem utolsó sorban, nagyon szépen köszönöm a barátaimnak, akik nélkül nem sikerült volna!
2017:
További képek a képtárban:
Recommended Comments
Nincsenek hozzászólások
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Bejelentkezés