Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR
  • Oldalunk szerkezete változott. 2022-től mint "MAGAZIN" működünk. Az oldalon a regisztráció lehetősége 2021. végén megszűnt. Tehát a fórumokban (tudástár) csak olvasgatni lehet. Megértést köszönjük.  OpelForum.hu csapata

Cikkek

Cikkek kezelése
forumadmin
MOTE: Gittegyletből nemzetközi szerveződés
Rendszert váltottak
Az autótulajdonosok egyre bővülő köre rajong feltétel nélkül egy autómárkáért vagy típusért. A rendszerváltás előtti kelet-európai modellek egyeduralma 1990 táján egy csapásra véget ért. Hazánkban szép sorban letelepedtek a külföldi (értsd: nyugati) autóforgalmazó cégek magyar leányai. Ezekben az években gombamód szaporodtak a különböző márkaklubok, ám elhanyagolható taglétszámmal. Az új szervezetek megalakulásával egy időben éles ellentét alakult ki a különböző márkákat kedvelő autósok között: az ezredforduló utáni szembenállást mindenki számára egyértelműen példázza a „kisfiú lepisilte S betû” képe.
Megszületett
A szellemes és olykor ízléstelen gúny helyett az autók iránti vonzalom a közös rendezvények szervezése igényével párosulva teremtette meg 2002-ben a Magyar Opel Tulajdonosok Országos Egyesületét (MOTE). A debreceni születés fölött bábáskodott Hajnal Csaba (a klub elsõ elnöke). Az igazi úttörõ azonban Ambrus Zsolt volt, aki az Index fórum egyik topic-jának résztvevõibõl verbuválta a MOTE tagjait. Ambrus lelkesedése a mai napig sem hagy alább a „villámos” német márka iránt. „Mai napig fontos érzelmi kapocs van az elsõ Opelem és köztem. Ez egy olyan láthatatlan, eltéphetetlen szál, melyet egy kívülállónak nem tudok elmagyarázni. Azt hiszem, a jó értelemben vett fanatizmus valahol itt kezdõdik.” – mondta a MOTE hajdani és mai fõ motorja.
 
Fejlődésnek indult
Az embereket – jobb szó talán nincs rá – a márka iránti fanatizmus köti össze. A MOTE fundamentuma ez az egyszerûen vázolható alapvetés: szenvedély az életben, szenvedély az autózásban. A megalakulás évében még csak 10 tagot számláló csapat kitartásának s elhivatottságának köszönhetõen kicsivel késõbb már 28 tagja van a társaságnak. Magját több internetes társaság alkotja, legnagyobb létszámban a Calibra Club és hazánk legnagyobb internetes Opel magazinja, a www.gsi.hu. Az igazi klubélet, a rendszeres közös találkozók, a rendezvények tömkelege 2003-ban indult el, amikor a közgyûlés megválasztotta az új elnököt, Angyal Attilát. Az év elején közel 60 klubtagot számlálnak. Ebben az évben, sok más rendezvény mellett debütált az elsõ országos klubrendezvény. A 3 napos dzsembori sikere a várakozásokat jóval felülmúlta: az elnökség, s az immáron 110 fõsre duzzadt taglétszám egyöntetû értékelése alapján a szervezõk munkája kiváló volt; a résztvevõk pedig jól érezték magukat a sok oldtimer, youngtimer és napjaink korabeli Opeljei között.
 
Növekedett
Az igazi csapatmunka eredménye a 2004-es esztendõ, amikor a klub alapját létrehozó elnökség átadja a stafétát Vincze Sándornak, a MOTE új elnökének. A nyár elején megtartott háromnapos soltvadkerti találkozó a klub életének egyik legjobban sikerült rendezvénye volt. Ez évben az összes találkozó eredményesen zajlott, hála az összetartó csapatnak. Hazánk egyik legnépszerûbb autós fórumja, a www.opelforum.hu ebben az évben kezdte meg mûködését, ahogyan az internetes Opel Magazin is, a www.opel-magazin.hu címen. A két portál segíti kielégíteni a 138 fõsre duzzadt MOTE tagjainak információéhségét.
 
Összefogott
A MOTE eddigi „különállását” hátrahagyva a 2005-ös évben összefogott a Magyar Veterán Opel Klubbal. A két autóklub erõforrásaikat egyesítve közösen szervez találkozókat, persze a klubok szuverenitását meghagyva. Az esztendõ egy fontos szervezési kérdésben is új dolgokat hozott: a klubon belül bárki alakíthat szekciót, amennyiben minimum 10 taggal rendelkezik. A korábbi típus- és területi alapú szekció-rendszer elhagyásával a nagyobb összetartás kialakítása volt a vezetõség célja az új struktúrával. Hazánk legnagyobb Opel márkatalálkozóját szervezte meg 2005 nyarán, Balatonszemesen a MOTE a Magyar Veterán Opel Klubbal karöltve. Az I. Hungarian Blitz Weekend – manapság visszatekintve – hagyományteremtõ rendezvény volt; a szervezõk nem is gondolták volna, hogy ekkora visszhangja lesz a nyári dzsemborinak, s a következõ években egyre professzionalizálódik a szervezés, s egyre szélesebb lesz a programkínálat. Ebben az évben a klubtagoknak járó klubkártya is csatlakozott az Euro Discont Club törzsvásárlói rendszeréhez. Így a kártyával számos helyen kedvezményt lehet igénybe venni, fõképp benzinkutakon és szerelõmûhelyekben. Talán a kecsegtetõ lehetõségnek is hála, 2005-ben a klubnak már 222 tagja van. Az elnök, Vincze Sándor szerint „az alapítók 2002-ben még csak nem is álmodtak arról, hogy ekkora közösségi mozgalom indul el kezdeményezésükkel. Eredményes munkájukért a mai napig hálásak vagyunk”.
 
Sikerre ítélt
A kialakított új klub-struktúra eredményeként a legnagyobb sikerek a MOTE életében a 2006-os évben, hogy létrejöttek a budapesti, a kecskeméti, illetve a debreceni régiós klubok. Az Astra G típusklub mellett megalakult a GSI klub is. A nyári parádé, a Blitz Weekend szintén hatalmas sikerrel zajlott. A testfestésen, koncerten, esti beszélgetéseken kívül autó szépségverseny, és autós ügyességi vetélkedõk is felborították Balatonszemes lakóinak megszokott nyugalmát. A Balaton parti település lakói – a helybéli érdeklõdõk sokaságát látva – ezt egyáltalán nem bánták.
 
Újak az élen
A 2007-es esztendő új elnökséget hozott. Társelnökké Mészáros Istvánt, Forró Tamást és Fényi Lászlót választották meg. A vezetõ tisztségviselõk közül a korábbi elnök, Angyal Attila gazdasági vezetõ lett, míg Biró Gellért lett a MOTE titkára. A 2008-as Blitz Weekend szervezésének már az új elnökség fogott neki. A lelkesedés pedig maradt a régi… Az egyesület feladatának tekinti szórakozási lehetõségek biztosítását, elõadások, koncertek, fesztiválok, kiállítások szervezését, valamint folyamatosan mûködõ klubhálózat kiépítését és mûködtetését. Ezen kívül a MOTE meglévõ és leendõ tagjainak fanatizmusát hivatott kielégíteni – Opel típusismeretek-, anyagok gyûjtésével, szakmai rendezvények szervezésével.
 
Lehetőség a négyzeten
Az érdeklõdõk kétféle klubkártyát válthatnak: a Cosmó verziót azoknak találták ki, akik szeretnének minél több rendezvényen, autós találkozón részt venni, valamint, akik értékelik s használják a tagság nyújtotta kedvezményeket. A Cosmót választó tagok egyebek mellett használhatják az Opel fórumot, ingyen megkapják az Opel Magazint, az Opel Gombosnál számos kedvezményt vehetnek igénybe, valamint a találkozókra jóval kedvezõbb áron vásárolhatnak jegyeket. Az olcsóbb Enjoy tagságot a MOTE azoknak ajánlja, akik a fórumot akarják teljes körûen használni, így akarnak információt szerezni az Opelekrõl és megismerkedni a klubtagokkal. Nekik is jár az Opel Gombos kedvezménye és az Opel Magazin is.
 
Villámokkal parolázók
A MOTE partneri viszonyt ápol a Magyar Veterán Opel Klubbal. A nemzetközi Opeles életbõl is kiveszi a részét: partnere a szerbiai Opel Clubnak is, emellett a külföldi kapcsolat bõvítése is célja, más országok hasonló márkaklubjaival való együttmûködés keretein belül. A 2002-ben 10 fõvel elindult MOTE mára a régió egyik legnagyobb s legszervezettebb Opeles szervezetévé vált. A növekedés az elnökség szerint a 2008-as évben sem áll meg; bíznak benne, hogy a klub idén is egy vidám, nagy társaságot tömörít majd, mely segít a nagy múltú német márka hírnevének öregbítésében. Ami biztos: idén is a villámokon szárnyalnak.
 
Bognár Gergely gergely.bognar@comprad.hu

forumadmin
Május utolsó hétvégéjén összegyűltek a MOTE és az MVOK klubtagok egy közös hétvégére Soltvadkerten a „vadkerti” tó partján egy ifjúsági üdülőben. A lassan hagyományosnak számító találkozón kizárólag klubtagok vehettek részt. A rendezvény célja ,hogy a klubtagok és családtagjaik közösen töltsenek egy hétvégét ahol nem elsősorban az Opeleké a főszerep hanem az aktív és a passzív pihenésé.
Péntek délután kezdtek gyülekezni az autók az üdülő udvarán. A rég nem látott barátok üdvözölték egymást és örömmel fogadták azokat az új klubtagokat akikkel eddig csak a klub fórumán ( www.opelforum.hu) tudtak beszélgetni. Egyesek alkatrészeket cseréltek és volt aki egyből fel is szerelte az új szerzeményét.
Segítségből és szakértelemből persze nem volt hiány. Voltak komoly beszélgetések és voltak vicces megnyilvánulások is.
 
Este a szobák elfoglalása és a vacsora után folytatódott a beszélgetés és az étteremben a buli. Ami hajnalig tartott.
A szombat délelőtt a sebek nyalogatásával telt. A kevésbé fáradtak bementek Vadkertre megkóstolni a messzi földről híres vadkerti fagyit.
 
Ebédre a MOTE klubelnök (Dark apánk) készített bográcsgulyást. Délután folytatódott a szabadprogram. Voltak akik fociztak vagy kosárlabdáztak. Voltak akik pedig csak beszélgettek és eszmét cseréltek vagy csak punnyadtak a napon
Délután még volt egy kis tesztlap kitöltés. 30 kérdésre kellett válaszolni a tavaly őszi Blitz Weekend-el kapcsolatban. A tesztlap lényege az volt, hogy ki emlékezett jobban a találkozó részleteire.
A következő eredmények születtek.
1. helyezett holtversenyben Forgács Balázs (Fbalázs) és Szilágyi Tamás (GsiTomi)
2. helyezett : Bölcsföldi István (coupe)
3. helyezett : Suszt Ákos (uhuhu)
 
Szokás szerint volt egy autós szépségverseny is. Ahol eléggé megoszlott a résztvevők véleménye, de azért vegyes eredmény született.
1. - lett: Virágh Antal (Atommano) Astra GSI.
2. - lett: Losonczi István (Warwolf) Corsa A
3. - lett: Hattayer Péter (Lightning) Rekord B
 
Este ismét hajnalig tartó disco és dumaparti volt .
Vasárnap reggel összeszedte magát a csapat és elindultak sokan haza. Páran konvojban áthajtottak Kecelre a haditechnikai múzeumot meglátogatni.
A keceli kiruccanás után páran még visszagurultak az ifjúsági táborba ebédelni a többiek pedig elindultak haza az ország minden sarkába. Voltak klubtagok: Veszprémből, Szegedről, Debrecenből, Budapestről, Kecskemétről és Esztergomból is.
Ismét sikerült egy remek hétvégét együtt tölteni a klubtagokkal ahol ,főként a pihenésé és a barátoké volt a főszerep. Jövőre ugyanitt.
Írta: Rigó Tamás (opeltomi)
 

forumadmin
A gyermeknapi futóverseny rendezői útlezárásokkal nehezítik a messziről jött emberek útját, a 11 órakor éppen csak ébredező szervező is csak a Gerbera utca nevét tudja közölni. "A szõlõsoron át kell menni, de nem hiszem, hogy ez az autó bírni fogja" – az effélétõl egészen az "amikor elfogy az aszfaltút, jobbra kell fordulni, majd balra" tanácsig terjed a segítõ szándékú helybéliek útmutatása. Ezek ellenére röpke 15 perc alatt sikerül megtenni az utolsó kilométert, ahol egy, éppen a péntek esti buli fáradalmait kipihenõ társaság közepébe csöppenek. A kánikula és az aszfaltozott kézilabdapálya szinte elviselhetetlen forróságot eredményez, elég sokan bánják már, hogy elõzõ este a partvonal mentén sorakoztak fel autóikkal. A sor elején rögtön a kávéfõzõnek kikiáltott Kadett kabrió álldogál, amely elég rendesen megtizedelte az Alföld rovarvilágát. Békésen megfér egymás mellett a háromliteres hathengeres motorral szerelt Manta és a Lexus hátsólámpás Calibra. Az Astrások és a jobbkormányos Vauxhall Carlton inkább az árnyékba húzódnak a tûzõ napsütés elől. Többen a kerítés másik oldalán található Vadkerti-tóban keresnek felüdülést, de a közös fagyizás is igen népszerû program dél tájékán. Már folynak az elõkészületek az esti bulira, amikor nekem már sajnos hazafelé kell vennem az irányt – ígérem, jövõre megpróbálok kicsit tovább maradni…


Szöveg és képek: Lővei Gergely

forumadmin
10 órakor kinyílt az Opel Sztráda kapuja, hogy az addigra kb. 60 autóra duzzadt konvoj végigautózzon a belsõ udvaron, majd egy Safety Car feliratú gyönyörû, 22 éves Opel Senatorral az élen elinduljanak Fót felé. Két rendezõ autó segítette a zavartalan kijutást, egyik a lámpás kersztezõdésnél állta a balról érkezõk útját, másik a körforgalom menetét állította meg, hogy az Opel-áradat megszakítás nélkül haladhasson tovább. A fóti Somlyó tónál már várták az Opeleseket, további rendezõk segítették az autókat a parkolásban. Majd a MOTE elnöke, Angyal Attila néhány mondattal megnyitotta a találkozót, köszöntött minden résztvevõt és jó szórakozást kívánt mindenkinek.

A csapat összeállt egy nagy, közös fényképezéshez, majd mindenki belevetette magát a rendezvény forgatagába. Sokan a büfét rohanták meg vagy a vattacukrosnál találtak megoldást a bajukra. Így tett a MOTE elnöke és 2 szekció vezetõje is, akik bicskával, késsel és kanállal próbálták a vattacukrot elfogyasztani. Mások a meghívott cégeket keresték meg vagy az Opel Sztráda tesztautójával, egy Opel Merivával csaptak egy kört. A Befecskendezõs Motorok Szervíze (injektor.hu) bárkinél ingyen motorállapot felmérést végzett vagy a festékréteget vette górcsõ alá. Debrecenbõl érkezett az ATD Tuning cég, Attila külsõ-belsõ kiegészítõket, spoilereket hozott mutatóba. Hernád Tamást már sokan ismerhették az elõzõ találkozóról, õ is az optikai tuning témában állt az érdeklõdõk rendelkezésére. Nem sokkal késõbb feladatot kaptak az izmok is.

A Combo-toló versenyen egyéni és páros indulók próbálták az adott távon a legkevesebb idõ alatt eljuttatni a nem túl könnyû puttonyost a célvonalig. Ezt követõen autós és Opel ismereti tesztkérdésekkel ütötték el az idõt a jelentkezõk. Ez nem kevés fejtörést okozott sok embernek, hiszen Opel technikai kérdéseken túl elgondolkodtató feladatok is voltak szép számmal. Emiatt úgy döntött a rendezõség, hogy a legkevesebb pontot elért induló citrom-díjban részesül, ami egy VW plakát volt. A sors fintora, hogy a díj a Sirocco-klub vezetõjénél landolt, aki meghívott vendégként próbált válaszolni a számára "tipus-idegen" kérdésekre. Idõközben elkészült az ebéd is, ami osztatlan sikert aratott. Többen megvárták a bográcsos paprikás krumplit, ami szintén rendkívül jól sikerült. Eközben beindult az autó szépségverseny, amire szép számmal jelentkeztek a résztvevõk közül. A sok gyári felszereltségû Opel mellett elõkerültek a direktszûrõk, egyéni optikai megoldások, 19 collos felnik és sportülések is. A zsûri a tipusokon kívül két általános kategóriában is hírdetett eredményt : a találkozó legdögösebb és legszalonképtelenebb autója. Elõbbit egy ezüst Corsa C nyerte, utóbbit pedig Faro fedõnevû Opel Omega tulajdonos társunk, aki frissen tört autójával indult a versenyen.

A "MOTE legdögösebb autója" különdíját pedig egy nagyon látványos, spoilerezett, 19 collos felnikkel szerelt fekete Omega vihette haza. Végszóként 74db autó, és 186db látogató jött el a MOTE VII. találkozójára! Azon Opeleseket, akiket érdekel a belépés lehetõsége, azoknak a következõ linkekek ajánljuk figyelmébe:
www.opelklub.hu
www.opelclub.hu
www.gsi.hu
www.calibraclub.hu


forumadmin
Az elõzõ találkozóról már jól ismert festõi szépségû Somlyó tói strand tökéletes választás volt a 30 fokos meleg mellett megtartott, családias hangulatú rendezvények. A cirka 80 megjelent autó többsége az Opel sztráda elõtti gyülekezõhelyrõl konvojban vonult a tóparton kijelölt parkolóhelyig, tehát létszám szempontjából igen népes tábor jelent meg a helyszínen.

A kilátogató Opel tulajdonosokat és szimpatizánsokat többféle program is várta a szabadidõs lehetõségek - sütögetés, ping-pong, fürdõzés - mellett. Sor került a kocsitologató-versenyre aminek - mint megtudtuk - már hagyományai vannak ezeken a találkozókon. Az áldozat most egy Combo volt, amit egyéni és páros versenyek keretében kellett "puszta kézzel" minnél rövidebb idõ alatt célba juttatni. A gyõztes jutalma pedig a serleg mellett egy belépõjegy volt a hamarosan megrendezésre kerülõ nemzetközi találkozóra.

Az erõnléti megmérettetés mellett egy autóismereti vetélkedõn is részt vehettek az érdeklõdõk, ahol a legjobb tesztet kitöltõ Opeles a már említett belépõjegy mellé egy Miniracer kocsit is kapott ajándékba.

Délután került sor az autók összemérésére is egy autó-szépségverseny keretében, a tulajdonosok autóit a zsûri több paraméter alapján hasonlította össze. Az eredményhirdetést sajnos már nem tudtuk megvárni, viszont a mi két jelöltünkrõl - egy gyönyörûszép Omegáról és Corsa-ról - hamarosan olvashattok egy-egy bemutatót cikkeink között.

Összességében egy nagyon jó hangulatú, kellemes baráti összejövetelre látogattunk ki vasárnap, az egyedüli baj annyi volt, hogy csak egy rövid idõre tudtunk kint lenni az Opelesek között. Így az információink többségét is csak másodkézbõl, leginkább a klub elnökével (Angyal Attila) és alelnökével (Giltner Attila) folytatott beszélgetés alapján tudjuk - nekik utólag is köszönet segítõkészségükért. Tõlük tudtuk meg több más dolog mellett azt is, hogy hamarosan új formában fog jelentkezni egyesületük magyar nyelvû honlapja, ami jelenleg még fejlesztés alatt áll. Két domain-nevük az opelclub.hu és az opelklub.hu is különvált, az opelclub.hu-ból egy többnyelvû nemzetközi információs oldal lett, míg a másikon fog futni - amint elkészül - a magyar kluboldal.

Szintén itt szereztünk tudomást a Nemzetközi Opel Találkozóról, amelyet idén a Magyar Opel Manta Klub fog szervezni, de jövõre már a MOTE-vel karöltve kerül majd megrendezésre. Az eseményt fel is vettük honlapunk megfelelõ rovatába :)

forumadmin
A MOTE legújabb rendezvényére most hétvégén, május 9. és 11. között kerül sor a Budapesttõl 120 km-re fekvõ Soldvadkerten. A rendezõk az üdülõ tópartjára péntek délután 17 órai kezdettel várják az Opeleseket, a buli vasárnap délutánig tart. A találkozón sok érdekes program várja a résztvevõket, melyek között nemcsak vetélkedõk lesznek, hanem például autó-szépségverseny, sõt még buli is. A rendezvénnyel kapcsolatos további információkról a MOTE honlapján lehet olvasni.

forumadmin
Február 15.-én, jövõ szombaton tartja alakuló klubgyűlését a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete, a MOTE. A rendezvény 11órakor kezdődik és 17 óráig tart. A helyszín Budapest, Pestújhelyi Közösségi Ház XV., Szűcs István u. 45. A találkozó Opel Fórummal kezdődik (fotózás + új tesztautók kipróbálása + könnyed ebéd), majd a közgyűléssel folytatódik, amelyen szavaznak helyszínekről, egyéb döntést igénylő kérdésekről, majd az elnökség beszámolóját hallgatják meg. Végül egy hatalmas projectoron videókat ill. filmeket nézhetnek meg (magán gyorsulási Opeles videók, illetve majd egy hosszabb választható film). Az egyesület célja, hogy a hazai autós klubéletben legalább annyira ismertek és egységesek legyenek, mint amennyire elterjed hazánkban a márka!

forumadmin
A TotalCar fórumán Blaupunktként ismert Opeles érzelmű szervezõ meghívására érkeztünk a tóhoz - némi idegességgel, tekintve egy korábbi Opel-cikk nem felhőtlenül pozitív kicsengése okozta affért az Opelesek és a TC között. A helyes kis asztalosipari remek, az OSB-bõl készült MOTE-tábla mellett elhaladva el is tévedtünk valamerre Veresegyház irányába, aztán visszagurultunk, megértettük, hogy "itt jobbra" és már ott is voltunk a tó melletti camping bejáratánál. A MOTE élmunkásemberei nagy örömmel fogadtak, közösen megállapítottuk, hogy nem is olyan rossz autó az a dízelAstra, megszemléltük a programtervet és a csaknem térdig érõ tavat (az aszály monnyonle), majd elkezdtek megérkezni az autók.
Felvezetõ kocsiként egy 21 éves, háromezres Senator érkezett, ami hatalmas sárga villogójával és a fényszórókból kivillogó stroboszkópjaival igazi antik Safety Car-ként vezette fel a csapatot. Utána teméntelen Astra és Omega, jó pár Manta, egy-két Corsa és egy csodaszép B-Kadett, méghozzá kombi. A kissé nyomasztó egyhangúságot a legkülönbözõbb optikai átszabások, illetve egy Opel-mintájú kispárna, vagy egy ablakon kilesõ törpeschnauzer törte meg olykor. Amikor végképp nem bírtam tovább a Kadett Cabriók és Vectrák tömegét, megpihentethettem a szemem a kapuban álló Pontiac Firebirdön, ami az Opeles zászlókordon kikötési pontjaként, kvázi nehezékként teljesített szolgálatot.

A rendezőség terelgetése mellett impozáns méretű négyszögbe rendeződött az Opel-tömkeleg, így a résztvevők számának megállapítása egy szorzás volt csupán: délig a renitens hűsre húzódókat nem számítva 9*7 darab autó sorakozott a gyepen a napfényben. Miközben az érkezők lassan beszivárogtak az árnyékot adó hullámbádog tetõ alatt a vattacukorárus köré, én kiszivárogtam a kissé vasárnapi autópiacra emlékeztetõ parkolóba és a bevonuláskor elmulasztott apró részletek után kutattam a gazdik ízlése szerint átformált érdekesebb darabokon.
Így fedeztem fel a hivalkodó 1.4i feliratot a fórumon Hemi néven közismert úriember kétezres vicces Astráján, elnézegettem a tényleg szépre sikerült piros Corsa-feldolgozást a dupla kipufogóval, lefotóztam a felvezetõ Senator kipufogóvégeire került Opel-villámokat és jót vigyorogtam egyes Calibrák látványosan eltérő bontó-gyanús karosszériaelemein, valamint elgondolkodtam, ismerek-e valakit, aki háromezres, második generációs Senatort akar venni 12-13 literes fogyasztással, hatszázötvenezerért.

Eközben a rendezõség csendre intette a tömeget, Angyal Attila elnök úr és szárnysegédei pedig elmesélték, hogy ez már a hetedik Opel-tali, ki lehet próbálni egy Opel Merivát, lehet ingyér' injektort és festékréteg-vastagságot ellenőriztetni, lehet százméteres távon Combót tolni időre - itt felhívták a figyelmet az ezt megelőző étkezési önuralom szükségességére, megemlítve a legutóbbi találkozón Calibra-tolás után a győztes erős rosszullétét mindenkitől elfeledve, távol a sarokban.

Még egy kicsit szemléltük a vendégsereget, elgyönyörködtünk, hogy Opel-tulajként egy platformra kerülhet a dízel Asconájára nagyon büszke frissjogsis, a tetovált, 130 kilós RENDEZŐ, a csinos szõke modell, a piknikezõ család és az autómániás tuningmester. Sajnos az IQ-versenyt, a Combo-tolást és az autós szépségversenyt már nem állt módunkban megvárni, déltájt szomorúan búcsút intettünk a körbe zárt villámnak, mely sosem kop el. A Blaupunkt kolléga által utólagosan átadott lényegi információt természetesen nem hallgatjuk el a TC olvasói elöl: a Combót két vállalkozó hat másodperc alatt tolta át a mintegy 30 méternyi távolságon.
Fene tudja - az Opelek úgy általában eléggé hátul vannak azon a listán, amely azokat a kocsikat tartalmazza, ami "márpedig nekem kell". De ha mégis azon kapnám magam, hogy egy klasszikus Lotus Omega, vagy egy modern Speedster néz ki a garázsomból, tudni fogom, hogy a vásárlási döntési folyamatban az irigylésre méltóan családias MOTE-mozgalom vonzereje nagy szerepet játszott.

Nagy érdeklõdéssel tekintünk a július 28. és augusztus 3. között Tatán megrendezendő Nemzetközi Opel Találkozó elébe.

  • Ki van Online?   0 Felhasználó, 0 Névtelen, 34 Vendég (Teljes lista)

    • Jelenleg nincs regisztrált felhasználó az oldalon ONLINE


×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.