Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Széria volt a 15-ös? Nem 16-os?

Hopsz, elnéztem. Nekem 15"-ös felni volt rajta vételkor, ebből indultam ki, de az az 1.8-as Cabrionak volt a széria felnije, és ott is csak 2001 márciustól 2002 júniusig, utána annál is a hópihemintás 16"-os felni lett az alap, ami a Coupénál már a kezdetektől széria volt.

Az 1.6-os Cabrionál meg egyenesen az acélfelni volt az alap, még ez a 15"-ös alu is opciós volt...

Update: a dolog piacfüggő lehet, mert nekem megvan még a Coupé eredeti olasz forgalmija, abban pedig az van hogy már újkorában ez a 15"-ös alu volt rajta, pedig a fentiekből kiderül hogy ez igazából Cabrio felni, Coupéra még opcióként se kerülhetett volna.

Link to comment
Megosztás:

a hétvégén felújítottuk az önindítómat :) most nagyon csendesen indít...viszont lehet eladom...gondolkodom rajta.

az ok egyszerű, nem kabrió

a hétvégén lesz a ViennaAutoShow :)

Már majdnem mondtam, hogy megveszem, de aztán vissza néztem és "x18xe1" Nem tudok szabadulni a gondolattól (itt a fórumon sulykolták belém), hogy z18xe kell! :D

Link to comment
Megosztás:

gyere el nézd meg, pesten leszek a hétvégén.

nem értem a súlykolást, ez is jól megy, az tény, hogy az e-gázosba könnyebb a tempomat amihez nekem még kell a bowden mozgató motor.

de abban sincs omega ablaktörlö kapcsoló idözítövel :)

Nem biztos, hogy meg tudnánk egyezni, és nem akarom, hogy sokat bukj rajta. :) Egyébként megvárom a tavaszt mindenképp, akkor úgy is nagyobb a választék, és ha minden igaz, februárban pénz áll a házhoz, ha bejön a fogadás... (SB) :P

Sajnos úgy tűnik, hogy regadó terén csak hibrides dolgok változtak, szóval... :-/

Link to comment
Megosztás:

csak hogy irjak valamit

a dudagomb egy kicsit ki van szakadva de csak az egyik.

hogy a couéban ne legyen hiba vettem rá egy új légzsáktakarót :)

majd készítek képet a cseréröl.

ha javitunk csak gyárira :) vagy jobbra

Szó szerint. Off Vw csoport kisautóinak, a hátsó lengéscsillapító porvédő gumi ütközője már három éves korában le tud szakadni. Bejut a sár a lengéscsillapító szárához, A kocsit oldalról nézve csillog a lengéscsillapító szára. Mi utángyártottra cseréltük már kilenc éve és meg se pisszen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék venni egy Astra Coupe-t. Az autó amit kinéztem 2000-évjárat 1,8-as motorja van. Vásárlásnál mire kell nagyon figyelni ezeknél az autóknál? Állítólag a zajszigetelésük sokkal jobb mint a sima astrának. Pár hasznos tanácsot írnátok nekem?

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

ezt találtam róla :) : 2J1 = BORÍTÁS,PADLÓ BELSŐ,SZABVÁNYOS 79L = KÜLSŐ FESTÉK,LÁSD A MODELL KATALÓGUSÁNAK ELŐSZAVÁBAN LÉVŐ FESTÉK SZÍNKÁRTYÁT 80I = BELSŐ - FEKETE 80X = KAROSSZÉRIA BELSŐ BORÍTÁS - FEKETE A23 = SZÉLVÉDŐ,HŐVISSZAVERŐ A32 = ELEKTROMOS MŰKÖDTETÉSŰ ABLAKOK,ELSŐ A50 = 2000-IG PIACRA DOBOTT MODELLEK = SPORT ÜLÉSEK, 2000-TŐL PIACRA DOBOTT MODELLEK = KOMFORT ÜLÉSEK A88 = FEJTÁMLA,ELSŐ ÜLÉS,AKTÍV AG4 = ELSŐ ÜLÉS,BAL OLDALI,MAGASSÁGÁLLÍTÓ,KÉZI AG5 = ELSŐ ÜLÉS,JOBB OLDALI,MAGASSÁGÁLLÍTÓ,KÉZI AJ3 = VEZETŐ OLDALI LÉGZSÁKHOZ AJ4 = UTAS OLDALI LÉGZSÁKKAL EGYÜTT AT1 = FEJTÁMLA,HÁTSÓ,BŐR,ZÁRT AU0 = AJTÓZÁR,TÁVIRÁNYÍTÓVAL AY4 = FEJTÁMLA,ELSŐ,BŐR,ZÁRT B69 = REKESZ,RAKODÓ,KOMPAKT DISZKEK B73 = MŰSZERCSOPORT,FEHÉR BB7 = KRÓMOZOTT BELSŐ AJTÓFOGANTYÚKKAL EGYÜTT HASZNÁLATOS C35 = FŰTŐ,HÁTSÓ TÉR C60 = KLÍMABERENDEZÉS CR7 = MAGYARORSZÁG SZÁMÁRA D44 = BORÍTÁS,TÜKÖRHÁZ,KÜLSŐ,FESTETT DA5 = KÖNYÖKTÁMASZ,HÁTSÓ,KÖZÉPSŐ DL8 = TÜKÖR,ELEKTROMOS ÉS FŰTÖTT,JOBB OLDALI - BAL OLDALI G62 = 5 CSAPSZEGES KERÉK RÖGZÍTÉS GMY = TURINBAN GYÁRTOTT GX8 = HÁTSÓHÍDÁTTÉTEL 3,74 JL9 = ABS K60 = GENERÁTOR,100AMP KA1 = FŰTÖTT MELLSŐ ÜLÉSEKHEZ LHD = BALOLDALI KORMÁNYZÁS MG4 = KÉZI SEBESSÉGVÁLTÓ,5 SEBESSÉG,SPORTOS N33 = ÁLLÍTHATÓ KORMÁNYOSZLOPPAL EGYÜTT N40 = SZERVOKORMÁNY, NEM VÁLTOZTATHATÓ ÁTTÉTEL NC0 = FELSZERELÉS,EURÓPAI KÖZÖSSÉG NP5 = KORMÁNYKERÉK,BŐR NT4 = KIPUFOGÓGÁZ,EEC 05 NW3 = KERÉKTÁRCSA,ALUMÍNIUM,6JX16 P34 = KERÉK ÉS GUMIABRONCS,TARTALÉK QTQ = GUMIABRONCSOK,205/50 R16-87V T6R = ELEM BORÍTÁS,BELSŐ,BŐR T96 = KÖDFÉNYSZÓRÓ TN6 = AKKUMULÁTOR,55AH U07 = KÜRT,FANFARE U16 = MŰSZER,FORDULATSZÁMMÉRŐ U3F U55 U96 = HANGSZÓRÓ,6,2-ES VÁLTOZAT UA6 = RIASZTÓBERENDEZÉS UR4 = NCDR 2011/1100 RÁDIÓ UV5 = TÖBBFUNKCIÓS KIJELZÉS,3-AS VÁLTOZAT VE6 = LÖKHÁRÍTÓ,FESTETT W1Y = KORMÁNYKERÉK RÁDIÓ MŰKÖDTETÉSHEZ W2N = FELIRATOZÁS,LATERAL,TÖRÖL W3X = MOTOR,SZENTGOTTHARD W4Y W5T = MOTOR EMBLÉMA,TÖRÖLVE W6R = BORÍTÁS,BŐR W9M = PÓT ONSTAR VAGY NAVIGÁCIÓS RENDSZER ALKATRÉSZEKHEZ XA3 = OPEL XB2 = MAGYARORSZÁG SZÁMÁRA XJ2 = ALACSONY SPORT ALVÁZ XJ8 = FELIRATOZÁS,STAR XJ9 = MAGYARORSZÁG SZÁMÁRA XL8 = 433 MHZ FREKVENCIÁHOZ Y55 = CSOMAG,KÉNYELMI Z1F = KM/ÓRA SEBESSÉGMÉRŐ Z1M = MEMÓRIA,VÁLTOZAT Z1O = MAGYARORSZÁG SZÁMÁRA Z1Y = FESTÉK,KÉT RÉTEG

Link to comment
Megosztás:

bocsánat előre is amit írni fogok nem biztos hogy tetszeni fog.:

a hátsó lökösből hiányzik a matt fekete betét vagy lefestették.

elöl nem fekete keretes lámpa van benne...gyanús,

ilyen felszereltség mellé (rádió, bőr) szerintem az jár még hozzá, tehát elöl hátul törött lehetett.

A vezető ülés bal oldalát nem látjuk mint ahogyan a kormány bal oldalát sem. Gondolom mert az már ki van szakadva.

A többi látható ülés árulkodik kicsit.

Nekem most fordult 200ra a kmóra és a jobb duda kezd kirepedni de megvan már hozzá az új kormányközép :)

kell még egy új logó és gyári :)

persze az enyémen van rozsda is dehát 12 év az nyomot hagy.

amúgy mást nem látok rajta csak a km-et érzem kevésnek de miért ne lehetne ha első gazdás vagy minden gazda csak 14 ezret ment évente.

én olyan 30-50 ezret megyek évente. A Coupé-val eddig 6 ezret sikerült november 29 óta.

meg kell nézni, ha tényleg 125 lovas akkor könnyebb a tempomatbeszerelés mint nekem mert nekem még bowdenes a gáz. X18XE1 116 LE

de már csak a bowden mozgató motor kell :)

de szívesen elmegyek veled megnézni a pirosat :)

mekkora lesz odamegyünk egy másik Coupé-val esetleg eljönnek a többiek is és kb 5 Coupé megáll a ház előtt biztos nem meg mellébeszélni a tulaj :)

Link to comment
Megosztás:

Hééé, ez piros! Annyira ritka hogy még nem is láttam élőben ilyen színű Coupét, pedig az előd Calibrából még ez volt a leggyakoribb szín. Amúgy tomi023-nak valószínűleg igaza van, elöl-hátul törve lehetett: elöl a lámpák miatt (a fekete betétes fényszóró széria volt a Coupéknál), hátul meg a lökhárító mattfekete betétje miatt amit feltehetőleg lefújtak. De ettől még nem feltétlen megvetendő, az enyém is ilyen volt (mármint törött elöl-hátul), de azóta is megelégedésemre szolgál.

Link to comment
Megosztás:

a lényeg, hogy ha nem ismerjük az autó előéletét akkor van benn e rizikó.

én sem ismertem az enyémét de legalább megnézhettem a korábbi műszaki adatlapjait az osztrák autóklubnál és mint tudjuk állapotot veszünk.

meg osztrák pecsételt szervizkönyvet :)

ha a piros jó állapotban van akkor mindenképpen kis alkuval jó lehet mert nem kell lakatolni mint az enyémet.

Link to comment
Megosztás:

az osztrák só kicsit komolyabb károkat okozott.

két sárvédőív, motorháztető éle 10 cm hosszan belül, csomagtérfedél éle 10 cm hosszan belül

meg persze kavicsfelverődések és egy parkolásnyom a lökösön.

tehát festeni kell a két hátsó sárvédőt, a motor és csomagtérfedelet az első lököst meg a hátsót akkor inkább teli fény :)

bkv kék nem kell. opc vagy gyári. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.