Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

hogyamanóbane

http://bcweb.hu

konkrét érdeklődés esetén keresd meg opel16v cartársat a fórumon. Az ő fejlesztése. :lol:

Eloszor is meg uj vagyok itt,

A kijelzom pont olyan mint ahogy a fenti kepen megjelenik tehat az egyszeru

A kijelzovel kapcsolatba volna par kerdesem vectra B,1,6-os 97-es kiadas a kijelzo allitolag azert nem mukodik mert nem eredeti radio van benne.De ha kikapcsolom a radiot akkor is hianyosan mutat van valami lehetoseg javitani vagy ki kell cserelni?

Link to comment
Megosztás:

Hiányosan az azt jelenti hogy nem mutat minden számot vagy csak részeket belőle vagy hiába kapcsolod ki a rádiót,akkor sem jelenik meg

a dátum kijelzés?Ha az első verzió,akkor tudok egy szerelőt,aki javít ilyeneket,ha a második,akkor seth vagy aki már megcsinálta megírja biztos hogy

melyik kábellel mit kell tenni!

Csak reszeket mutat beloluk

Link to comment
Megosztás:

Ha lehet itt kernem a segitseget mert nem fogok szerintem oda eljutni mert nem Magyarorszagon lakok

Koszi elore is

Amiről írsz,nem az eredeti rádióhoz kapcsolódik!Ha jól tudom,eredeti rádiónál az alsó sorba a dátum helyére kiírja a RDS üzeneteket!(egyszer olvastam hasonlót de nem akarok hülyeséget írni)

Ha az lenne benne,akkor sem jelenítené meg szerintem az eltűnt szám részleteket!Mielőtt újat vennék én megpróbálnám kivenni

és egy kicsit megtisztítani,esetleg összenyomni egy picit hogy nem e akkor megjelennek az eltűnt karakterek!

Racing bazár,vaterán láttam eladókat,csak ha veszel figyelj oda a típusra...

Link to comment
Megosztás:

Én csak a friss tapasztalatomat osztottam meg veled, hogy több maradjon a zsebedben. :D Én még soha nem tettem Gates szíjat a kocsiba, most az első. A hosszbordás szíjat meg ildomos szerintem egyszerre a vezérléssel cserélni. Igaz nem okoz nagy hibát ha elszakad, de nincs szervó töltés stb. Szóval kellemetlen. De tény, hogy tovább tartott lecserélni mint a vezérlést kompletten. 50000-nél azért szerintem többet el megy egy normális szíj még ha pályán mész akkor is.

Az az igazság, hogy én itt győrben a 4Jet-ben vásárolok, mert nagyon korrektek és segítőkészek mindig, valamint ha kéred, számla nélkül adják az árút, de számlával is olcsóbbak a többieknél. Vezérlésnél én csak azt szoktam nézni, hogy a vezműszíj eredeti Gates legyen, ne más és főleg ne hamisított Gates Kínából. Én 50.000-nél mindig lecserélem, mert 99%-ban pályán megyek és bizony 140-150-es tempóval. Biztos ami biztos alapon. Ezért nem rakok bele pl. olcsó olajat sem. Amúgy hosszbordásszíjat nekem is cserélni illene már, de pont azért amit leírtál, húzom halasztom. Kuka voltam, mert motorcserénél könnyen megtehettem volna :lol:
Link to comment
Megosztás:

Ezt a 8 évet honnan veszed? Tudtommal 5 év és 60000km. Az meg hogy biztonságosan mennyit megy el, senki nem tudja szerintem. Az biztos hogy nekem most a conti szíjamban 62000 volt és még csak egy hajszálrepedést sem láttam rajta. Még úgy sem, hogy végig törögettem. Még a felirat is halványan de olvasható volt. És jó puha volt, a körmöm nyoma benne maradt. Ellentétben a Gates-el. Nekem ez olyan merevnek tűnik.

Azt honnan állapítod meg hogy eredeti Gates, vagy kínai? :lol:

Mert én is Gates-t tervezek bele rakni majd, ha arra kerül sor.

Egyébként gyárilag 120 ezer km vagy 8 év a csere intervallum. Egy Gates szíjjal mennyit mehet el biztonságosan szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Ezt a 8 évet honnan veszed?

Szervizkönyvből. Isuzu motorra 120 ezer km vagy 8 év.

Tudtommal 5 év és 60000km. Az meg hogy biztonságosan mennyit megy el, senki nem tudja szerintem. Az biztos hogy nekem most a conti szíjamban 62000 volt és még csak egy hajszálrepedést sem láttam rajta. Még úgy sem, hogy végig törögettem. Még a felirat is halványan de olvasható volt. És jó puha volt, a körmöm nyoma benne maradt. Ellentétben a Gates-el. Nekem ez olyan merevnek tűnik.

Ugyanez a könyv a benzines motorokra 60 ezer km-t vagy 4 évet ír. Fogalmam sincs miből adódik a különbség.

Az ékszíjak is elég merevek újkorukban.

Link to comment
Megosztás:

Ja jól van te gazolinos vagy. Én benzinben gondolkodok. :lol: A Conti Tec nem merev még újkorában sem. Egymás mellé teszed a kettőt, ég és föld a különbség. Mindegy most ez van benne. Azt elhiszem, hogy 1995-ben 60000 meg 4, vagy öt év volt a csereperiódus, de azért azóta sokat fejlődött ez a technológia is. Pont mint az olajok. De hogy mennyit megy el, azt inkább nem próbálom ki. De szinte 100% hogy még legalább egy tizest minden el ment volna. Pl vízpumpát lemostam volna gőzborotvával, és ember lett volna a talpán aki megmondja hogy mennyi van benne.

Szervizkönyvből. Isuzu motorra 120 ezer km vagy 8 év.

Ugyanez a könyv a benzines motorokra 60 ezer km-t vagy 4 évet ír. Fogalmam sincs miből adódik a különbség.

Az ékszíjak is elég merevek újkorukban.

Link to comment
Megosztás:

Ja jól van te gazolinos vagy. Én benzinben gondolkodok. :D A Conti Tec nem merev még újkorában sem. Egymás mellé teszed a kettőt, ég és föld a különbség. Mindegy most ez van benne. Azt elhiszem, hogy 1995-ben 60000 meg 4, vagy öt év volt a csereperiódus, de azért azóta sokat fejlődött ez a technológia is. Pont mint az olajok. De hogy mennyit megy el, azt inkább nem próbálom ki. De szinte 100% hogy még legalább egy tizest minden el ment volna. Pl vízpumpát lemostam volna gőzborotvával, és ember lett volna a talpán aki megmondja hogy mennyi van benne.

Akkor azt mondod, a Contitec szíj jobbnak tűnik?

Nekem a vízpumpát szerencsére nem a vezérlés hajtja, ezért viszonylag egyszerű cserélni. Ráér akkor, amikor már elkezd folyatni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem olcsón csinálja,akit tudok!Utoljára 8-10e Ft volt,ami már szinte egy kijelző ára :lol:

de garanciát vállalt rá hogy működni is fog sokáig és eddig (kb.4-5 hónapja) minden rendben van az enyémmel!

Ha érdekel,holnap megkérdezhetem az aktuális árat!

Nekem egy kicsit jobb áron csinálta,így érdemes volt megcsináltatnom és nem rendelnem egy másikat!

Ez helyileg fehérváron van? Engem esetleg érdekelne az ár, mert compos kijelzőt sárga csatival lehetetlen találni. :S Mennyi ideig tart míg megcsinálja? csak odamegyek és megcsinálja vagy ott kell hagyni napokig?

Link to comment
Megosztás:

Figyelj nekem semmi bajom nem volt még velük soha. Tizenéves opelos pályafutásom alatt mindig azt tettem bele. Valaki itt egyszer azt mondta, hogy arra kel figyelni, hogy contit nem biztos hogy annyian vesznek mint pl Gates-t, és lehet többet állt a polcon. Gondolom van rajta gyártási dátum. Ha van időd, hasonlítsd össze hogy mindkettőt a kezedbe veszed. Lényeges különbség van tapintásra. Conti is gyári beszállítója sok autónak. Most azért nem az ment bele, mert megszűnt ott a kedvezményem, így hát maradt a Gates.

Nem dobtam ki semmit sem. Ha haza megyek pár hét múlva és nem felejtem el, akkor lefényképezem hogy hogy néz ki.

Akkor azt mondod, a Contitec szíj jobbnak tűnik?

Nekem a vízpumpát szerencsére nem a vezérlés hajtja, ezért viszonylag egyszerű cserélni. Ráér akkor, amikor már elkezd folyatni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én találtam elsőnek 15000 volt.

Ez helyileg fehérváron van? Engem esetleg érdekelne az ár, mert compos kijelzőt sárga csatival lehetetlen találni. :S Mennyi ideig tart míg megcsinálja? csak odamegyek és megcsinálja vagy ott kell hagyni napokig?
Link to comment
Megosztás:

Ez helyileg fehérváron van? Engem esetleg érdekelne az ár, mert compos kijelzőt sárga csatival lehetetlen találni. :S Mennyi ideig tart míg megcsinálja? csak odamegyek és megcsinálja vagy ott kell hagyni napokig?

Nem,Tatabánya mellett!Napokig nem kell,de én délután vittem,este megcsinálta és másnap tettük vissza és próbáltuk le!

Link to comment
Megosztás:

Azt honnan állapítod meg hogy eredeti Gates, vagy kínai? :lol:

Mert én is Gates-t tervezek bele rakni majd, ha arra kerül sor.

Egyébként gyárilag 120 ezer km vagy 8 év a csere intervallum. Egy Gates szíjjal mennyit mehet el biztonságosan szerintetek?

Ha jóban vagy a boltossal, megtudja mutatni, honnan jött a szíj. Ha németeken keresztül, akkor 99%, hogy nem csúzligumiból van :D

Link to comment
Megosztás:

Én csak a friss tapasztalatomat osztottam meg veled, hogy több maradjon a zsebedben. :D Én még soha nem tettem Gates szíjat a kocsiba, most az első. A hosszbordás szíjat meg ildomos szerintem egyszerre a vezérléssel cserélni. Igaz nem okoz nagy hibát ha elszakad, de nincs szervó töltés stb. Szóval kellemetlen. De tény, hogy tovább tartott lecserélni mint a vezérlést kompletten. 50000-nél azért szerintem többet el megy egy normális szíj még ha pályán mész akkor is.

Lehet csak a múlt kísért, bmw- mbe 58000-nél szakadt el és nem azért voltam rohadtul ideges, hogy mennyibe fog kerülni a javítás, hanem azért, mert otthontól 300 km-re egyszerűen nem tudsz mit kezdeni az autóval. Megállt és kész ennyi. Évente két vezműkészlet meg szerencsére még belefér :lol:

Link to comment
Megosztás:

Figyelj nekem semmi bajom nem volt még velük soha. Tizenéves opelos pályafutásom alatt mindig azt tettem bele. Valaki itt egyszer azt mondta, hogy arra kel figyelni, hogy contit nem biztos hogy annyian vesznek mint pl Gates-t, és lehet többet állt a polcon. Gondolom van rajta gyártási dátum. Ha van időd, hasonlítsd össze hogy mindkettőt a kezedbe veszed. Lényeges különbség van tapintásra. Conti is gyári beszállítója sok autónak. Most azért nem az ment bele, mert megszűnt ott a kedvezményem, így hát maradt a Gates.

Nem dobtam ki semmit sem. Ha haza megyek pár hét múlva és nem felejtem el, akkor lefényképezem hogy hogy néz ki.

Az üzletekben egyik sincs készleten, mindkettőt úgy rendelnék, szóval sajnos nem tudom összehasonlítani.

Link to comment
Megosztás:

Dehogynem. Rendeltesd be mind a kettőt és hasonlítsd össze. Amelyiket ott hagyod, azt kiteszi polcra oszt kész :D Ha meg nem rendeli be, akkor komolytalan a bolt. Én most 4 darab hosszbordás szíjat rendeltem be. :lol:

Az üzletekben egyik sincs készleten, mindkettőt úgy rendelnék, szóval sajnos nem tudom összehasonlítani.
Link to comment
Megosztás:

Dehogynem. Rendeltesd be mind a kettőt és hasonlítsd össze. Amelyiket ott hagyod, azt kiteszi polcra oszt kész B) Ha meg nem rendeli be, akkor komolytalan a bolt. Én most 4 darab hosszbordás szíjat rendeltem be. :D

Unix amúgyis visszaveszi az alkatrészeket ha teljesen sértetlenül viszed vissza. Így voltam a vízpumpával, mert a rendszerük két félét jelzett, az eladó meg nem tudta megmondani hogy nekem melyik kellhet. Én meg még annyira se :lol: Úgyhogy elhoztam mind2-t, majd mikor szerelésnél kiderült melyik is az enyémbe való, a másikkal visszamentem, és zokszó nélkül visszafizették az árát.

Link to comment
Megosztás:

Unix amúgyis visszaveszi az alkatrészeket ha teljesen sértetlenül viszed vissza. Így voltam a vízpumpával, mert a rendszerük két félét jelzett, az eladó meg nem tudta megmondani hogy nekem melyik kellhet. Én meg még annyira se :D Úgyhogy elhoztam mind2-t, majd mikor szerelésnél kiderült melyik is az enyémbe való, a másikkal visszamentem, és zokszó nélkül visszafizették az árát.

bárdi is visszaveszi. nekem legalábbis.. vízpumpát is most rendeltem és kiderült mégse kellett. visszavették, sőt egy tömítést is nyertem mert azt viszont fel kellett használni :lol:

Link to comment
Megosztás:

bárdi is visszaveszi. nekem legalábbis.. vízpumpát is most rendeltem és kiderült mégse kellett. visszavették, sőt egy tömítést is nyertem mert azt viszont fel kellett használni :lol:

Ezt jó tudni hogy visszaveszik... :D

Pár napja reggeli első indításkor 1-2 percig nem kapcsol be a hátsó ablakfűtésem!Lehet hogy nincs addig akkora töltés?

Bár ez csúszós szíjnál volt,úgy hogy remélem ezzel megszűnik a probléma!

Gates szervó meg generátor szíj lett belerakva,remélem nem valami rossz márka(ezt adták)

Link to comment
Megosztás:

Ezt jó tudni hogy visszaveszik... :lol:

Pár napja reggeli első indításkor 1-2 percig nem kapcsol be a hátsó ablakfűtésem!Lehet hogy nincs addig akkora töltés?

Bár ez csúszós szíjnál volt,úgy hogy remélem ezzel megszűnik a probléma!

Gates szervó meg generátor szíj lett belerakva,remélem nem valami rossz márka(ezt adták)

Én is arra tippelek, hogy nem elég a töltés. Mint ahogy nekem anno generátordöglődéskor hamarabb lekapcsolta az ablakfűtést és visszakapcsolni sem lehetett. Szíjcsere után mérj töltést azt javaslom.

Link to comment
Megosztás:

Én is arra tippelek, hogy nem elég a töltés. Mint ahogy nekem anno generátordöglődéskor hamarabb lekapcsolta az ablakfűtést és visszakapcsolni sem lehetett. Szíjcsere után mérj töltést azt javaslom.

Kicsit segítenél,hol kell? :lol: Az elektromossághoz annyit értek,hogy tudom az előszobában a bal oldali kapcsoló a WC-é! :D

Szíjak már cserélve,multiméter van...

Link to comment
Megosztás:

Kicsit segítenél,hol kell? :lol: Az elektromossághoz annyit értek,hogy tudom az előszobában a bal oldali kapcsoló a WC-é! :D

Szíjak már cserélve,multiméter van...

Multimétert egyenáramra kapcsolod, fekete vezeték az akksi negatívjára, piros az akksi pozitívjára. Álló motornál kb. 12.5 volt, járó motornál kb. 13.7 volt környékén kell mutatnia a műszernek. Járó motornál, világítással 14 volt fölé is mehet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.