Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Melyiket nézted ki? Link?

+ Nem kötekedésből írom de gondold át:

Ha olyat néztél ki amiben még csak elektromos ablak sincs gondolom az erősen fapad, az ára is eléggé lent lehet amivel együtt jó eséllyel a műszaki állapota is, biztos kell az neked, hogy ugyan fillérekből vegyél egy B vectrát majd a futóműre, motorra, váltóra és hasonlókra rákölts pár száz ezret amivel a full fapadod nem lesz sokkal értékesebb de többe fog kerülni mint egy majd full extrás...

Mindenáron kocsit nem szabad.

Ja igazából nincs kiszemelt áldozat, csak ennek :

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...gl_plus-5070216

tetszik a színe, az ára is jó nekem és nincs olyan messze ( 300 km en belül még oké )

Persze kép alapján nem tudom eldönteni meg fogom e venni, meg belső térről sincs kép, viszont rozsdát nem látok ( ez nálam elsődleges szempont !!! ) Azt írják Fék futómű kuplung váltó rendben ( tudom íri bármit lehet)

Ezt az elablak témát csak érdeklődés képen kérdeztem, mert F astrába elég egyszerű beszerelni, és ugyan azt tudja mint a gyári. tehát ilyen felhúzást meg ilyeneket...

Link to comment
Megosztás:

Ja igazából nincs kiszemelt áldozat, csak ennek :

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr...gl_plus-5070216

tetszik a színe, az ára is jó nekem és nincs olyan messze ( 300 km en belül még oké )

Persze kép alapján nem tudom eldönteni meg fogom e venni, meg belső térről sincs kép, viszont rozsdát nem látok ( ez nálam elsődleges szempont !!! ) Azt írják Fék futómű kuplung váltó rendben ( tudom íri bármit lehet)

Ezt az elablak témát csak érdeklődés képen kérdeztem, mert F astrába elég egyszerű beszerelni, és ugyan azt tudja mint a gyári. tehát ilyen felhúzást meg ilyeneket...

Amit írnak az mindig egy dolog, a képek alajpán még akár jó is lehetne de ezt meg kell nézni élőben és menni kell vele, alámászni, stb :lol:

Rozsda a küszöb-hátsó ív vonalon szokott lenni, ennek a javítása ha durván fog a ceruza fényezéssel is megáll 100e forintnál, 4 elektromos ablak beszereltetése lehet, hogy csak a fele ha te csinálod de ha más már az is van 100e. És egy nagy eltérés van: rozsdásodni úgyis fog, ez 100%! Ellenben ha már te cserélteted az ívet akkor az jó eséllyel sokáig nem jön elő újból.

Első lökös kissé lelakott, a kerekek kicsik de sok baja így ránézésre nincs.

Link to comment
Megosztás:

Melyiket nézted ki? Link?

+ Nem kötekedésből írom de gondold át:

Ha olyat néztél ki amiben még csak elektromos ablak sincs gondolom az erősen fapad, az ára is eléggé lent lehet amivel együtt jó eséllyel a műszaki állapota is, biztos kell az neked, hogy ugyan fillérekből vegyél egy B vectrát majd a futóműre, motorra, váltóra és hasonlókra rákölts pár száz ezret amivel a full fapadod nem lesz sokkal értékesebb de többe fog kerülni mint egy majd full extrás...

Mindenáron kocsit nem szabad.

Ezt a véleményt nem osztom, sőt cáfolom!

Az enyém is full fapad volt, de emellett kitűnő állapotú mind észtétikailag, mind motorikusan, és mind belsőleg.

Sőt még a km is nagy eséllyel valós.

Amiben nincsen klíma, elektromos ablak, azt nagy eséllyel kevesebbet is használták, jobban vigyáztak rá. Fapados új autót általában kispénzű emberek vettek újan, akik jobban is vigyáztak az autójukra.

Persze azzal messzemenőkig egyet értek, hogy nem szabad fapadosat venni a mai világban. Hatalmas nagy butaság már az autóvétel előtt azon gondolkodni, hogy fogja majd beleszerelni az egyik meg a másik extrát! Az adott extra használati értékének többszörösét kell rákölteni hogy jó legyen. Pl klímát 150-200 ezer alatt nem lehet belerakni, egyszerűen képtelenség. És még nem is biztos, hogy jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

Igazatok van!

De a váltót, futóművet és a motort alaposan megnézem. ha az okés, akkor jöhet. Vállalkozó szellemű vagyok, ha kicsit bajos nem ijedek meg tőle. nincs 6-7százezrem vekire, de azt szeretnék. Elektronikai technikus a szakmám, tehát egy el ablakot, és ködlámpát be tudok szerelni, ha úgy tartja kedvem, és találok olcsón bontottat. A másik meg az , hogy attól hogy nem fapados hanem extrákkal felszerelt, és drágább az nem jelenti azt hogy jó.

Azt a pénzt, amivel egy drágább egy jobban felszerelt veki, azt szépen apránként fogod majd rákölteni. Hidd el nekem, mert én is így vagyok vele.

Ráadásul az árkülönbözetet nem is az extrák adják, hanem az autó állapota. Azt kell megfizetni.

Egyébként színben jó választás, mert az enyém is ilyen :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezt a véleményt nem osztom, sőt cáfolom!

Az enyém is full fapad volt, de emellett kitűnő állapotú mind észtétikailag, mind motorikusan, és mind belsőleg.

Sőt még a km is nagy eséllyel valós.

Amiben nincsen klíma, elektromos ablak, azt nagy eséllyel kevesebbet is használták, jobban vigyáztak rá. Fapados új autót általában kispénzű emberek vettek újan, akik jobban is vigyáztak az autójukra.

Persze azzal messzemenőkig egyet értek, hogy nem szabad fapadosat venni a mai világban. Hatalmas nagy butaság már az autóvétel előtt azon gondolkodni, hogy fogja majd beleszerelni az egyik meg a másik extrát! Az adott extra használati értékének többszörösét kell rákölteni hogy jó legyen. Pl klímát 150-200 ezer alatt nem lehet belerakni, egyszerűen képtelenség. És még nem is biztos, hogy jó lesz.

nekem klíma nem kell. eddig is meg volam nélküle..

az elektromos ablak meg 20-25 ezer körül volt a multkor vaterán ( csak első ) beszerelés meg 0 ft :lol:

Link to comment
Megosztás:

Amit írnak az mindig egy dolog, a képek alajpán még akár jó is lehetne de ezt meg kell nézni élőben és menni kell vele, alámászni, stb :lol:

Rozsda a küszöb-hátsó ív vonalon szokott lenni, ennek a javítása ha durván fog a ceruza fényezéssel is megáll 100e forintnál, 4 elektromos ablak beszereltetése lehet, hogy csak a fele ha te csinálod de ha más már az is van 100e. És egy nagy eltérés van: rozsdásodni úgyis fog, ez 100%! Ellenben ha már te cserélteted az ívet akkor az jó eséllyel sokáig nem jön elő újból.

Első lökös kissé lelakott, a kerekek kicsik de sok baja így ránézésre nincs.

a rozsdával ne foglalkozzatok, :D

Most ne legyen látható kívülről, én a többit el intézem hogy ne is legyen :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezt a véleményt nem osztom, sőt cáfolom!

Az enyém is full fapad volt, de emellett kitűnő állapotú mind észtétikailag, mind motorikusan, és mind belsőleg.

Sőt még a km is nagy eséllyel valós.

Amiben nincsen klíma, elektromos ablak, azt nagy eséllyel kevesebbet is használták, jobban vigyáztak rá. Fapados új autót általában kispénzű emberek vettek újan, akik jobban is vigyáztak az autójukra.

Persze azzal messzemenőkig egyet értek, hogy nem szabad fapadosat venni a mai világban. Hatalmas nagy butaság már az autóvétel előtt azon gondolkodni, hogy fogja majd beleszerelni az egyik meg a másik extrát! Az adott extra használati értékének többszörösét kell rákölteni hogy jó legyen. Pl klímát 150-200 ezer alatt nem lehet belerakni, egyszerűen képtelenség. És még nem is biztos, hogy jó lesz.

Én több B vectra munkásautót is látok napi szinten, csattognak, berregnek, elektromosság is csak a generátorban van :lol: A kolléga pedig messzemenőkig olcsón akar B vectrát azokra pedig nagyon is igaz amit írtam. 400e forint környékén éppenhogy vannak jó F astrák :lol:

Egyébként ahogy látom menthetetlen :D

Link to comment
Megosztás:

Én több B vectra munkásautót is látok napi szinten, csattognak, berregnek, elektromosság is csak a generátorban van :lol: A kolléga pedig messzemenőkig olcsón akar B vectrát azokra pedig nagyon is igaz amit írtam. 400e forint környékén éppenhogy vannak jó F astrák :lol:

Egyébként ahogy látom menthetetlen :D

;) 500 körül nézegettem..

F astra van most is ! Ez a baj hogy ezek között vacilálok, de azért a veki jobb lenne :D

Link to comment
Megosztás:

Leírom, mennyibe került pontosan az elektromos ablak:

Első szett 25 ezer

Hátsó szett 25 ezer.

Ebben benne vannak a kapcsolók, meg az ajtó kábelkötegek is.

Én vettem még egy A oszlop tövében lévő csatlakozót is 3 ezerért. Ebből kell kiszedni érintkező tüskéket, majd a sajátodba beépíteni, hogy gyári legyen és ne kókány. Az összes ajtóba menő csatiba is be kell építeni a megfelelő érintkezőket.

Vezetékek kb szintén 3 ezer.

Rengeteg anyázás, és 3-4 napi munka mire összeállt az egész :lol:

Link to comment
Megosztás:

a rozsdával ne foglalkozzatok, :D

Most ne legyen látható kívülről, én a többit el intézem hogy ne is legyen :lol:

Akkor ha nem számít a rozsda, nem lényeg semmilyen extra akkor feltszem az utolsó kérdésem:

Mi értelme van úgy váltani F astáról, hogy B vectrára, hogy semmilyen extra nem kell gyakorlatilag csak a kaszni lesz más, mi a célod ezzel? Csak, hogy ne tegyek(ünk) fel hülye kérdéseket a továbbiakban :lol:

Kép alapján van egy pöpec f astrád ami 17 éves, lecserélnéd egy 16 éves b vectrára ami formailag más, nagyobb a motor de semmivel sem komfortosabb. Gondolom a jelenlegiden minden rendben van, ismered már, és vennél egy lutri másik autót ami ráadásul bonyolultabb is.

Link to comment
Megosztás:

Leírom, mennyibe került pontosan az elektromos ablak:

Első szett 25 ezer

Hátsó szett 25 ezer.

Ebben benne vannak a kapcsolók, meg az ajtó kábelkötegek is.

Én vettem még egy A oszlop tövében lévő csatlakozót is 3 ezerért. Ebből kell kiszedni érintkező tüskéket, majd a sajátodba beépíteni, hogy gyári legyen és ne kókány. Az összes ajtóba menő csatiba is be kell építeni a megfelelő érintkezőket.

Vezetékek kb szintén 3 ezer.

Rengeteg anyázás, és 3-4 napi munka mire összeállt az egész :lol:

Na köszi!

Azt elfelejtettem mondani, hogy én csak első ablakra gondoltam.

Aki hátul ül az ráb.. ólintott :lol:

Link to comment
Megosztás:

nekem klíma nem kell. eddig is meg volam nélküle..

az elektromos ablak meg 20-25 ezer körül volt a multkor vaterán ( csak első ) beszerelés meg 0 ft :lol:

Elárulom neked, a B Vectra különösen szar klíma nélkül. Az ablakot nem tudod lehúzni, mert megőrülsz a szélzajtól. Ha nem húzod le, akkor meg a melegtől őrülsz meg. Utaztam én már klíma nélküli F Astrával, az valóban nem olyan vészes.

Link to comment
Megosztás:

Leírom, mennyibe került pontosan az elektromos ablak:

Első szett 25 ezer

Hátsó szett 25 ezer.

Ebben benne vannak a kapcsolók, meg az ajtó kábelkötegek is.

Én vettem még egy A oszlop tövében lévő csatlakozót is 3 ezerért. Ebből kell kiszedni érintkező tüskéket, majd a sajátodba beépíteni, hogy gyári legyen és ne kókány. Az összes ajtóba menő csatiba is be kell építeni a megfelelő érintkezőket.

Vezetékek kb szintén 3 ezer.

Rengeteg anyázás, és 3-4 napi munka mire összeállt az egész :lol:

Kb így írtam én is :D 50 sajátkezűleg de még ha másik 50-et nem is kérne egy szerelő 10e forintért sem rakná be az is tuti :D Felénk saccra min 30-35e lenne a munkadíja.

Egyébként szerencsére még a kadettem is szinte full extrás volt ;)

Gyári első elektromos ablak, 5-ös váltó, 75 lovas 1.3-as, oldalindexek, színezett üvegek, ködlámpa, plüs kárpitozás, fordulatszámmérős óra.... mai szemmel nem nagy extrák de egy 85-ös autónál annak számítottak, ja és ezek gyáriak :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor ha nem számít a rozsda, nem lényeg semmilyen extra akkor feltszem az utolsó kérdésem:

Mi értelme van úgy váltani F astáról, hogy B vectrára, hogy semmilyen extra nem kell gyakorlatilag csak a kaszni lesz más, mi a célod ezzel? Csak, hogy ne tegyek(ünk) fel hülye kérdéseket a továbbiakban :D

Kép alapján van egy pöpec f astrád ami 17 éves, lecserélnéd egy 16 éves b vectrára ami formailag más, nagyobb a motor de semmivel sem komfortosabb. Gondolom a jelenlegiden minden rendben van, ismered már, és vennél egy lutri másik autót ami ráadásul bonyolultabb is.

Jogosan néztek debilnek! ;)

A történet úgy teljes hogy az F ami most van az családi autó.

Én szeretnék egy teljesen sajátot.

Van egy jól felszerelt műhelyem, meg kedvem is a szerelgetéshez, így amit olcsó pénzből utólag be lehet építeni azt beépítem.

A klíma az nem izgatott eddig mert nincs.

Motor váltó, futómű nagyjából legyen oké. Futómű az még nekem belefér a javításba de egy motor vagy váltó már nem :lol:

A másik az hogy kicsit szűkösnek találom az fastrát.

na ? meg értetek? :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Na köszi!

Azt elfelejtettem mondani, hogy én csak első ablakra gondoltam.

Aki hátul ül az ráb.. ólintott :lol:

Muszáj hátulra is tenni ha nincs klíma, mert mint írtam, az elsőket ha lehúzod, nagy a szélzaj. A jobb hátsót és a jobb elsőt kell ujjnyira lehúzni, hogy elviselhető legyen valamennyire

Link to comment
Megosztás:

Jogosan néztek debilnek! :D

A történet úgy teljes hogy az F ami most van az családi autó.

Én szeretnék egy teljesen sajátot.

Van egy jól felszerelt műhelyem, meg kedvem is a szerelgetéshez, így amit olcsó pénzből utólag be lehet építeni azt beépítem.

A klíma az nem izgatott eddig mert nincs.

Motor váltó, futómű nagyjából legyen oké. Futómű az még nekem belefér a javításba de egy motor vagy váltó már nem :lol:

A másik az hogy kicsit szűkösnek találom az fastrát.

na ? meg értetek? :lol: :P

A 2 évvel ezelőtti önmagamat látom benned :D

De majd megtanulod, tapasztalod te is, ha már nem hallgatsz a tapasztaltakra :D

Annyi a lényeg, hogy akinek csak 500 ezer Ft-ja van, az ne akarjon B Vectrát, mert előreláthatólag szívni fog vele. Sokat. Ráadásul pont 1,6-osat, amiből annyi jobb van, mint a szemét. Inkább gyűjtsön hozzá még.

De én nem beszéllek le. ;)

Link to comment
Megosztás:

A 2 évvel ezelőtti önmagamat látom benned :lol:

De majd megtanulod, tapasztalod te is, ha már nem hallgatsz a tapasztaltakra :D

Annyi a lényeg, hogy akinek csak 500 ezer Ft-ja van, az ne akarjon B Vectrát, mert előreláthatólag szívni fog vele. Sokat. Ráadásul pont 1,6-osat, amiből annyi jobb van, mint a szemét. Inkább gyűjtsön hozzá még.

De én nem beszéllek le. :D

hááá ugyan ez volt eddig is ....

volt 5 motorom.. hirtelen ugrottam bele mindegyikbe..

én úgy vagyon vele hogy a pénz is csak kevesebb lesz..

vegyek F astrát ;)

500 ért abból már van kafa...

hallgatok én a tapasztaltakra. még nem vettem meg :lol:

Link to comment
Megosztás:

hááá ugyan ez volt eddig is ....

volt 5 motorom.. hirtelen ugrottam bele mindegyikbe..

én úgy vagyon vele hogy a pénz is csak kevesebb lesz..

vegyek F astrát :D

500 ért abból már van kafa...

hallgatok én a tapasztaltakra. még nem vettem meg :lol:

Ha Isuzu motoros dieselt akarnál venni, és fapadost, azt mondom oké, mert ritka mint a fehér holló :lol:

De benzinesből nagy a választék.

Link to comment
Megosztás:

Nagymate:

Így már érthető a dolog valamennyire de ezesetben azt mondanám, várj 1 évet és ne kövesd el sokunk korábbi hibáját :lol: Gyűjts és vegyél egy klímásat. Megjegyzem 60 km/h fölött a lehúzott ablak miatt nagyobb a fogyasztás mint klímával :lol:

Műhely és kedv kevés lesz egy toronycsapágy cserekor ami sajnos annyira nem is ritka de ha pl hátul egy szilent megy ki ahhoz még kevesebb és ez sem ritka :D Szóval hibalehetőség van bőven sajnos :D

Link to comment
Megosztás:

Nagymate:

Így már érthető a dolog valamennyire de ezesetben azt mondanám, várj 1 évet és ne kövesd el sokunk korábbi hibáját :lol: Gyűjts és vegyél egy klímásat. Megjegyzem 60 km/h fölött a lehúzott ablak miatt nagyobb a fogyasztás mint klímával :lol:

Műhely és kedv kevés lesz egy toronycsapágy cserekor ami sajnos annyira nem is ritka de ha pl hátul egy szilent megy ki ahhoz még kevesebb és ez sem ritka :D Szóval hibalehetőség van bőven sajnos :D

Astránál nem volt vészes a toronycsapágy csere, vekinél nemtudom milyen lehet..

mindenesetre erősen átgondolom még a dolgokat..

Link to comment
Megosztás:

Astránál nem volt vészes a toronycsapágy csere, vekinél nemtudom milyen lehet..

mindenesetre erősen átgondolom még a dolgokat..

Ne a toronycsapágy cserén múljon, mert azt egyszerű cserélni, csak egy házilag gyártott rugóösszehúzó kell.

A többi érvet fontold meg :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.