Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Az egyik haver bontott egy omegát.az övé szóltam neki,h.keresse már elő.Sürgős??

Igazából nem sürgős csak idegesít és van, hogy elfelejtem egyik másik ajtó gombot lenyomni és egész éjszaka nyitva van bár a riasztó rá van nyomva! De kipróbáltuk a reléket kötöttünk rá kraftot és azzal behúzott! Valószínű nem a relével van a gond, a kábelek jók nem szakadtak. Szóval nem tudom mi lehet a baj! De már az ablakokat sem húzza fel! :icon11:

Hétfőn megyek én is még vagy 2 bontóba! Amúgy ha valakinek van fölösbe egy QM jelzésű vezérlője megalkudnék vele! :D

Előre is köszi! :icon1:

cserbinszky köszönöm a segítségedet, majd azért várom, hogy mire jutottál. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Igazából nem sürgős csak idegesít és van, hogy elfelejtem egyik másik ajtó gombot lenyomni és egész éjszaka nyitva van bár a riasztó rá van nyomva! De kipróbáltuk a reléket kötöttünk rá kraftot és azzal behúzott! Valószínű nem a relével van a gond, a kábelek jók nem szakadtak. Szóval nem tudom mi lehet a baj! De már az ablakokat sem húzza fel! :icon11:

Hétfőn megyek én is még vagy 2 bontóba! Amúgy ha valakinek van fölösbe egy QM jelzésű vezérlője megalkudnék vele! :D

Előre is köszi! :icon1:

cserbinszky köszönöm a segítségedet, majd azért várom, hogy mire jutottál. :icon1:

És diagnosztikával nézted???Vmi hibakód??

Link to comment
Megosztás:

És diagnosztikával nézted???Vmi hibakód??

Hibakód nincs. Viszont már az ablakokat sem húzza fel, ha bezárom az autót. Eddig legalább azt megcsinálta. Viszont úgy néz ki találtam egy bontót, ahol van ilyen vezérlő és nem is adta az ember drágán. Tőle rendeltem a héten kiderül, hogy megfelel-e vagy sem. Minden azonosító stimmel úgyhogy nem lehet gond. :icon1:

Viszont ha azzal sem megy akkor más lehet a baj. A kábeleket kimértem és nincs szakadás sehol. Úgyhogy nem kábel gond! Viszont ha nem húzza fel az ablakokat sem, akkor csak a vezérlő lehet rossz! <_< Na majd a héten kiderül, ha megjön a cucc! Majd írok, hogy mi lett! :D Köszönöm mindenkinek a sok segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy kis üzemanyag ellátás gondom, remélem tudtok segíteni benne!

A baj úgy jelentkezett, hogy kb. 3 hete nehezen indult be az autó. 3x-4x tekert az önindító, mire beindult a motor. Önindító rendesen teker, erölködő hang nincs. Aztán 2 hete elkezdte azt csinálni, hogy lehorkant a kocsi (mintha kifogyott volna az üzemanyag), majd 2-3 másodperc múlva, újra észheztért és megindult. Ezt azóta menetközben is tapasztalom, olyan mintha 1-2 pillanatra eltűnne az üzemanyag. Számítógépre még nem lett rakva, egy autószerelő ment vele, azt mondta rossz az AC. Mások viszont más dolgokat is mondtak (főtengely jeladó, AC reléje, stb).

Szerintetek merre keressem a hibát? Egyik ismerősömtől kapok egy AC-t azzal megnézem milyen...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy kis üzemanyag ellátás gondom, remélem tudtok segíteni benne!

A baj úgy jelentkezett, hogy kb. 3 hete nehezen indult be az autó. 3x-4x tekert az önindító, mire beindult a motor. Önindító rendesen teker, erölködő hang nincs. Aztán 2 hete elkezdte azt csinálni, hogy lehorkant a kocsi (mintha kifogyott volna az üzemanyag), majd 2-3 másodperc múlva, újra észheztért és megindult. Ezt azóta menetközben is tapasztalom, olyan mintha 1-2 pillanatra eltűnne az üzemanyag. Számítógépre még nem lett rakva, egy autószerelő ment vele, azt mondta rossz az AC. Mások viszont más dolgokat is mondtak (főtengely jeladó, AC reléje, stb).

Szerintetek merre keressem a hibát? Egyik ismerősömtől kapok egy AC-t azzal megnézem milyen...

Első és legegyszerűbb kérdés: Mikor volt üzemanyagszűrő cserélve utoljára?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy kis üzemanyag ellátás gondom, remélem tudtok segíteni benne!

A baj úgy jelentkezett, hogy kb. 3 hete nehezen indult be az autó. 3x-4x tekert az önindító, mire beindult a motor. Önindító rendesen teker, erölködő hang nincs. Aztán 2 hete elkezdte azt csinálni, hogy lehorkant a kocsi (mintha kifogyott volna az üzemanyag), majd 2-3 másodperc múlva, újra észheztért és megindult. Ezt azóta menetközben is tapasztalom, olyan mintha 1-2 pillanatra eltűnne az üzemanyag. Számítógépre még nem lett rakva, egy autószerelő ment vele, azt mondta rossz az AC. Mások viszont más dolgokat is mondtak (főtengely jeladó, AC reléje, stb).

Szerintetek merre keressem a hibát? Egyik ismerősömtől kapok egy AC-t azzal megnézem milyen...

Ha főtengely jeladó lenne akkor ott lenne sárga lámpa, plusz rángatna, erőtlen lenne és le szabályozna 4500-nál ahogy emlékszem. Inkább kezd egy üzemanyag szűrő cserével, esetleg egy ac cserével, próbával. Lehet nyomást mérni is a rendszeren.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a hozzászólásokat! Szűrőt megmondom őszintén nem tudom, azt mondták nekem, hogy gyárilag ezekbe nincs üzemanyag szűrő. AC-t hozzák, akkor majd okosabb leszek legalább.

Ja egyébként X20XEV a motorkód, ez kimaradt az előbbiből...

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Köszi a hozzászólásokat! Szűrőt megmondom őszintén nem tudom, azt mondták nekem, hogy gyárilag ezekbe nincs üzemanyag szűrő. AC-t hozzák, akkor majd okosabb leszek legalább.

Ja egyébként X20XEV a motorkód, ez kimaradt az előbbiből...

Köszönöm!

Kimondta,h.nincs bene szűrő???Jó nagy barom...egy van a tankba az ac alján,meg egy a tankon kívűl.

Link to comment
Megosztás:

Kimondta,h.nincs bene szűrő???Jó nagy barom...egy van a tankba az ac alján,meg egy a tankon kívűl.

Na akkor -1 autószerelő, ahová viszem a kocsit... Annyitmondott, hogy az AC-be van valami membrános szűrő. Aláfeküdt a kocsinak és megállapította, hogy nincs más benzinszűrő a rendszerbe :))

Link to comment
Megosztás:

Na akkor -1 autószerelő, ahová viszem a kocsit... Annyitmondott, hogy az AC-be van valami membrános szűrő. Aláfeküdt a kocsinak és megállapította, hogy nincs más benzinszűrő a rendszerbe :))

Az durva lenne ha tényleg nem lenne már benne szűrő,mert mondjuk cserélték az üa csövet és úgy döntöttek kihagyják! :blink:

Azért ha megtalálod az üzemanyag vezetéken valahol,fektesd alá a szerelőt újra és adj gázt! :evilgrin:

Én is azt javasolnám első körben hogy cseréld ki!

Link to comment
Megosztás:

Na akkor -1 autószerelő, ahová viszem a kocsit... Annyitmondott, hogy az AC-be van valami membrános szűrő. Aláfeküdt a kocsinak és megállapította, hogy nincs más benzinszűrő a rendszerbe :))

Az durva lenne ha tényleg nem lenne már benne szűrő,mert mondjuk cserélték az üa csövet és úgy döntöttek kihagyják! :blink:

Azért ha megtalálod az üzemanyag vezetéken valahol,fektesd alá a szerelőt újra és adj gázt! :evilgrin:

Én is azt javasolnám első körben hogy cseréld ki!

Csatlakozom! Ez a legolcsóbb megoldás első körben. Addig ne engedj mást cserélni. Több mint valószínű, hogy "csak" ennyi baja van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volna egy kis üzemanyag ellátás gondom, remélem tudtok segíteni benne!

A baj úgy jelentkezett, hogy kb. 3 hete nehezen indult be az autó. 3x-4x tekert az önindító, mire beindult a motor. Önindító rendesen teker, erölködő hang nincs. Aztán 2 hete elkezdte azt csinálni, hogy lehorkant a kocsi (mintha kifogyott volna az üzemanyag), majd 2-3 másodperc múlva, újra észheztért és megindult. Ezt azóta menetközben is tapasztalom, olyan mintha 1-2 pillanatra eltűnne az üzemanyag. Számítógépre még nem lett rakva, egy autószerelő ment vele, azt mondta rossz az AC. Mások viszont más dolgokat is mondtak (főtengely jeladó, AC reléje, stb).

Szerintetek merre keressem a hibát? Egyik ismerősömtől kapok egy AC-t azzal megnézem milyen...

Ki is mérheted az AC vezetékét, hogy van-e benne megfelelő fesz. és ki is villogtathatod a hibát amiatt nem muszáj elvinni szerelőhöz! Ez a kettő is ingyenes! És egy próbát megér! mind a 2 művelet kb 5 perc!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy a bal hátsó lámpám nem világít és áram sem megy a vezetékben.Melyik biztosíték tartozik hozzá?

Egyszer magától visszajött egy napig most meg megint nincs.Az nem csinál valami zárlatot (gondolok itt túlmelegedésre azon a szálon)

ha a másik oldalról áthozom egy vezetéken az áramot?

És mégegy kérdés ha kihúzom a világítás kapcsolót minek kell világítani?

Előre is köszi

---------------------------

Opel vectra caraván 1.8 x18xe

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy a bal hátsó lámpám nem világít és áram sem megy a vezetékben.Melyik biztosíték tartozik hozzá?

Egyszer magától visszajött egy napig most meg megint nincs.Az nem csinál valami zárlatot (gondolok itt túlmelegedésre azon a szálon)

ha a másik oldalról áthozom egy vezetéken az áramot?

És mégegy kérdés ha kihúzom a világítás kapcsolót minek kell világítani?

Előre is köszi

---------------------------

Opel vectra caraván 1.8 x18xe

Ha visszajött a hátsó lámpába a világítás,az inkább kábel hiba lehet,mert a biztosíték sem javulna meg magától!

Nekem volt hogy egy hét alatt 3-szor cseréltem izzót az egyik oldali hátsó lámpában!Fogalmam sincs hogy miért történt,de azóta tökéletes!

Esetleg egy érintkezési hibát is kereshetnél az izzónál,kicsit megmozgatva!Ha kábel hiba lesz,majd írnak a többiek,én nem értek ezekhez! :smartass:

Ha kihúzod a kapcsolót a belső tér világítását kapcsolod be!

Link to comment
Megosztás:

Esetleg a hártafelé menő vezetékköteg csatiját is meg lehet nézni, a vezető oldalon a motorháztető nyitó foganytúnál lent van egy burkolat amögött kell lennie a csatinak. Ott kellene átmozgatni. Azt nézted, hogy az első helyzetjelző az megy ugyanazon az oldalon? Ha az megy, akkor nem biztosíték hiba.

Link to comment
Megosztás:

Üdv,akksi kivétele után nem húzza fel az ablakot a gépezet,volt már valakinek ilyen problémája?

Ha úgy érted, hogy autómatán egy gomb nyomásra nem húzza fel, akkor felhúzott ablak mellett nyomd folyamatosan felfelé a gombot míg kattanást nem hallasz (kb 2 másodperc) és kész!

Link to comment
Megosztás:

Én arra gondolok,hogy a kulcson a gombot nyomva felhúzza az ablakot.

Kezdjük ott, hogy gyári a rendszer, vagy utólagos okosítás van benne.

A gyári távirányító nyomásra nem húzza fel. Csak a kulcs másodszori elfordítására, és elfordítva tartására húzza fel az ablakokat. Ezt is csak akkor, ha a végállások meg vannak neki tanítva áramtalanítás után.

Ha nem gyári a rendszered, akkor meg a jó ég tudja, mi hogy van benne kötözgetve...

Link to comment
Megosztás:

Én úgy tudom ilyet nem tud. Csak ha a zárban a kulcs és elfordítva záráson tartod, amíg fel nem húzza. Úgy van ez, hogy kulccsal lezárod, majd mégegyszer zárod, de akkor a záráson hagyod, amíg fel nem húzza az ablakokat. Majd csak ezután engeded vissza a kulcsot alaphelyzetbe.

Link to comment
Megosztás:

Kezdjük ott, hogy gyári a rendszer, vagy utólagos okosítás van benne.

A gyári távirányító nyomásra nem húzza fel. Csak a kulcs másodszori elfordítására, és elfordítva tartására húzza fel az ablakokat. Ezt is csak akkor, ha a végállások meg vannak neki tanítva áramtalanítás után.

Ha nem gyári a rendszered, akkor meg a jó ég tudja, mi hogy van benne kötözgetve...

gyári a cucc...köszi az infót,akkor hiába is keresném a hibát :omg: .

Link to comment
Megosztás:

Passssssz. :D Egyenlőre az első lépés az lesz h szétkapom, megtakarítom + összerakom ........hátha az is elég neki :D

Hali! Az én B1 Vectrám(1996 1.6 16v ) is ezzel szivat.Ha meleg a motor amikor indítok,a fordulatszámmérő és a kilóméteróra nem működik.Örülnék ha megírnád mire jutottál és ha sikerült akkor mi a megoldás!Előre is köszi!
Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

A problémám azzal kezdődött, hogy az anyósülésnél nem világított a lámpa a napellenző melletti tükörben, aztán az asszony megszól, hogy a vezető ülésnél minek, hát gondoltam cserélek izzót benne, had örüljön mindenki. Szétszedtem és a kis vezető lapok kipattantak a helyükről, összeértek, pici szikra, és azóta nincs belső világítás, fedélzeti computer, rádió, klíma, index, szóval eléggé megrémültem. Valaki tud erről valami okosat mondani? Remélem csak biztosíték(ok) égtek ki. Ha tud valaki segíteni, előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

A problémám azzal kezdődött, hogy az anyósülésnél nem világított a lámpa a napellenző melletti tükörben, aztán az asszony megszól, hogy a vezető ülésnél minek, hát gondoltam cserélek izzót benne, had örüljön mindenki. Szétszedtem és a kis vezető lapok kipattantak a helyükről, összeértek, pici szikra, és azóta nincs belső világítás, fedélzeti computer, rádió, klíma, index, szóval eléggé megrémültem. Valaki tud erről valami okosat mondani? Remélem csak biztosíték(ok) égtek ki. Ha tud valaki segíteni, előre is köszönöm

Biztit nézd meg... :omg:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.