Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Sziasztok! A segitségeteket szeretném kérni. Beszereltem a riasztomat a kocsiba de a központi vezérlöre nem tudom rákötni. Nem tudom hogy milyen vezérlés van benne meg azt se hogy melyik kábelra kell kötni a riasztot.A választ elöre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Szia! Szeretném megkérdezni, hogy a bebukást hogyan csináltad meg? nekem is előre bukik a jobb oldali üvegem szétszedtem a kárpitott látszuolag rendben van. azóta kicseréltem elektromosra az emelőt (mechanikus volt elötte) és ezzel is bebukik.

Ha leszeded a kárpitot a képen látható nagy csavart kilazitod benyúlsz az ajtóba és lefele nyomod a sint és úgy húzod meg a csavart feltéve ha tudsz állitani lefele De elötte rakd rendesen vissza a gumiba az aklakot az blakvezető sinben van egy gumi azt is rakd rendesen visszahttp://kepfeltoltes.hu/view/130510/F_nyk_pek-0088_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

F_nyk_pek-0088_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Esetleg az lehet a gond, hogy nincs gáz a klímában. Ha kikapcsolt venti mellett benyomod a klíma gombját akkor elindítja a motort 1-es fokozaton.

Ugyanaz az óracsoport, simán be lehet tenni helyette.

le lett tesztelve, de valami gond van mert nem mutat fordulatot, és a fordulatszámmérő csak remeg! mi lehet a baj vele???

Link to comment
Megosztás:

le lett tesztelve, de valami gond van mert nem mutat fordulatot, és a fordulatszámmérő csak remeg! mi lehet a baj vele???

Szóval ha megy a motór elvileg akkor valószinü hogy jó csak tőltenem kell?

Más:

Menet közben néha kigyullad a motor lámpa és leáll a motor Lamda szonda lehet ?

Link to comment
Megosztás:

Általában úgy magától nem megy el a gáz a klímából. lehet valahol szivárog, azt kellene előbb ellenőrizni, mielőtt feltöltöd és rövid időn belül ismét elmegy. Ha menet közben leáll a motor, akkor az biztos nem lambda szonda, attól nem áll le. Ki kell olvasni a hibát és kiderül, hogy mit vett be hibaként. Nem igazán van olyan jeladó, amitől le tud állni. Esetleg még talán immo lehetne.

Link to comment
Megosztás:

Általában úgy magától nem megy el a gáz a klímából. lehet valahol szivárog, azt kellene előbb ellenőrizni, mielőtt feltöltöd és rövid időn belül ismét elmegy. Ha menet közben leáll a motor, akkor az biztos nem lambda szonda, attól nem áll le. Ki kell olvasni a hibát és kiderül, hogy mit vett be hibaként. Nem igazán van olyan jeladó, amitől le tud állni. Esetleg még talán immo lehetne.

5-6 év alatt azért elmegy a gáz a rendszerből magától is. De az már egy nagyon jó klíma, amiből ilyen lassan megy el.

Link to comment
Megosztás:

Ha helyben nem tudja megállapítani a szivárgást akkor megfesti, nálam is ez volt a helyzet. Kb 2-3 hét alatt kiürült, de nyomáspróbával nem lehetett megállapítani, hogy hol. Feltöltötte gázzal, UV olajjal és azt monta járassam majd két hét után menjek vissza. Utána újra átnézte, szétszedte és kiderült, hogy a párologtatóm meg a kompresszorom engedi el a gázt. A töltés, festés és újra ellenörzés kerül 12 ezerbe három évvel ezelőtt. Akkor cseréltem a párologtatót - házilag - a klímás meg cserélte a tömítéseket, és feltöltötte, azóta van klímám, de az idén azt hiszem újra ellenőriztetem a gázt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy elv van a 1996-os b vectrámban kihangosito , legalábbis a mikik vannak a bizti öv fölött
hogyan lehet ezt bekötni , bekapcsolni , össze hangolni a mobillal már nem a gyári rádio van benne .
még egy kérdés ezzel meg man klimával stb milyen felszereltségnek számit alap , közepes stb ?
a választ , segitségeteket elöre is köszönöm :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy elv van a 1996-os b vectrámban kihangosito , legalábbis a mikik vannak a bizti öv fölött

hogyan lehet ezt bekötni , bekapcsolni , össze hangolni a mobillal már nem a gyári rádio van benne .

még egy kérdés ezzel meg man klimával stb milyen felszereltségnek számit alap , közepes stb ?

a választ , segitségeteket elöre is köszönöm :)

szerintem az nem mikrofon.

riaszto érzékelő. mivel mind két oldalon találsz ilyet a vekidben a biztonsági öv fölött

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni . A jobb oldali (első) ablakemelő kapcsolójáról lehúztam a 6 db kábelt. Sajnos ahogy megjelöltem őket az nem lett az igazi. Konkrétan nem tudom, hogy melyiket hova dugjam vissza. Próbálkoztam többféle képpen, de hol a ködlámpát nem kapcsolja, vagy nincs műszerfalam, vagy a centrálzár nem működik vagy pedig kicsapja a biztosítékot. A vezetékek egyformák fekete az összes. Van valami mentőötletetek a problémámra?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Én konkrétan azt sem értem ebből, hogy melyik csatlakozót vagy melyik vezetéket húztad szét... Az ablakemelő kapcsolók gyárilag a váltó konzolon vannak, a jobb első ajtón nincs kapcsoló. De hogy ezeknek mi köze a műszerfalhoz, a a ködlámpához, azt már végképp nem értem... Írod, hogy fekete az összes vezeték, ez számomra annyit jelent, hogy utólagos, házilagos bekötésről van szó. Ez esetben a jó ég tudja, hogy mi hogy van összegányolva, maximum a bekötést végző emberke tud segíteni...

Link to comment
Megosztás:

Én konkrétan azt sem értem ebből, hogy melyik csatlakozót vagy melyik vezetéket húztad szét... Az ablakemelő kapcsolók gyárilag a váltó konzolon vannak, a jobb első ajtón nincs kapcsoló. De hogy ezeknek mi köze a műszerfalhoz, a a ködlámpához, azt már végképp nem értem... Írod, hogy fekete az összes vezeték, ez számomra annyit jelent, hogy utólagos, házilagos bekötésről van szó. Ez esetben a jó ég tudja, hogy mi hogy van összegányolva, maximum a bekötést végző emberke tud segíteni...

Uhh hát ez remek hír. Akkor ebből villamosságszerelő lesz.

Link to comment
Megosztás:

Vezető oldali oldallégzsák ellenállás nagy hibám van(6,6ohm)...

Na már most ez már nem először jött elő az autóéletében mert mind a két ülés alatt valaki már összesuszterolta a vezetékeket :D Kérdés: melyik és milyen színű vezetékek tartoznak a légzsákhoz(mert fölöslegesen nem bontom szét az övfeszítőjét az jó)??? Azt hiszem kék van meg barna piros de nem biztos :)

Link to comment
Megosztás:

Csütörtökön végre volt időm és a kocsi is itthon volt, ezért megcsináltam az ABS-t. Szokásos időnként világító lámpa, hibakód pedig szeleprelé áramkör szakadás vagy hasonló. A vezérlőt 4 csavar fogta, kicsavartam, éppen le tudtam húzni az egyik fékcsőtől, fűrésszel körbevágtam finoman az illesztésnél ahol tudtam, utána pedig szétfeszegettem. Egy hibásnak tűnő forrasztást találtam, de átforrasztottam minden nagyáramú csatlakozó lábait, és a rendszercsatlakozó lábait is. Műgyantával összeragasztottam, kívülről még FBS-el körbekentem és ment vissza a helyére. utána egyből el is aludt a lámpa és azóta sem jött elő újra a hiba. Ki is próbáltam, teszi a dolgát a rendszer. Szétszedés, javítás kb egy fél óra, ragasztó száradás, stb még egy pár óra, utána 20 perc alatt össze is lehet rakni, tehát nem vészes. Nehezebbre számítottam. Pár kép:

https://picasaweb.google.com/106384049018926805339/ABSVezerloJavitas

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Vezető oldali oldallégzsák kék, kék-fehér, övfeszítő piros-sárga, barna-sárga elvileg.

Érdekes mert valaki már összeforrasztotta...hát toldóhüvellyel összeraktam majd ha legközelebb eljutok odáig h gépre legyen dugva meglátjuk eltűnt-e a hiba...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.