Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Nem kell,azt írta ő is hogy erről próbálták meggyőzni!

Egyébként meg vond le a tapasztalatot a dolgokból sgery és ne vidd többet oda!

Nem érdekük csak az egyedül dolgozó szakiknak vagy kis maszekoknak hogy hamar végezzenek és jó munkát csináljanak!

Ők akár örülnek is neki ha előre dolgozol vagy megosztod az ötleted velük!A nagy szervízben alkalmazottak a szerelők,fix pénzért gondolom,persze hogy nem sietnek és csesznek az autódra!Nem szeretik ha "okoskodsz" és elmondod hogyan szeretnéd az autód visszakapni! :( Ha valamelyik feketén csinálta volna otthon már lehet aznap kész lett volna!

A szerelőm mindig arról panaszkodik hogy még mindig minden működik amit megcsinált az autómon és így soha nem gazdagodik meg,

de tudja hogy ezért is viszem csak hozzá :lol: Várnom is kell pár napot mire vihetem az autót!

Egyetértek én is ebben ,régen mikor autószerelősködtem "mi" is így voltunk ezzel .Általában 2x annyit kértünk az adott munkáért :excl:.most csak ha nincs időm meg csinálni akkor megy a dizi(mint kislányom mondaná)"szerelőhöz ! :lol:

Link to comment
Megosztás:

folytatás...

hétfőn ugye nem csinálták meg, tegnap se értek hozzá, este 5kor áttelefonáltam, hogy mi a helyzet. Mondták hogy sok volt a meló, majd holnap.

Ma reggel nyitáskor áttolták és még délelőtt megoldották a problémát, egy testkábel esett le (vagy elfelejtették bekötni..). A megoldás ingyenes volt.

Link to comment
Megosztás:

folytatás...

hétfőn ugye nem csinálták meg, tegnap se értek hozzá, este 5kor áttelefonáltam, hogy mi a helyzet. Mondták hogy sok volt a meló, majd holnap.

Ma reggel nyitáskor áttolták és még délelőtt megoldották a problémát, egy testkábel esett le (vagy elfelejtették bekötni..). A megoldás ingyenes volt.

Nna, legalább megcsinálták. :excl:

Link to comment
Megosztás:

A motoros a hibás, nem nézett körbe. Ma elám is kihajtott a mama a mondeóval a teherautó mögül (teherautó jobbra ő balra elém) Nem láthatott én sem láttam semmit az autójából. nem volt több fél méternél és csatt. Megjegyzem ez a kicsi is rajtam múlt...

Ezt a videót én is láttam. Valóban a motoros volt a hibás, és keményen meg is büntették, mert nem viselt bukósisakot.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a videót én is láttam. Valóban a motoros volt a hibás, és keményen meg is büntették, mert nem viselt bukósisakot.

Nem tudom hogy abban az országban hogy van,de lehet hogy nem 90-el lehet ott sem menni és az sem biztos hogy a bukó kötelező! :excl:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom hogy abban az országban hogy van,de lehet hogy nem 90-el lehet ott sem menni és az sem biztos hogy a bukó kötelező! :excl:

szerintem bukó mindenhol kötelező (öngyilkosság nélküle közlekedni..) és 90 is biztos gyors volt, így mindkét fél hibás. megérdemlik mindketten a büntetést.. csak szegény vectra.. :(

Link to comment
Megosztás:

szerintem bukó mindenhol kötelező (öngyilkosság nélküle közlekedni..) és 90 is biztos gyors volt, így mindkét fél hibás. megérdemlik mindketten a büntetést.. csak szegény vectra.. :(

Én is azt sajnálom! :lol: Kínában,Indiában is kötelező a bukósisak gondolom de szinte csak a turisták viselik!Innen is ismerik fel a rendőrök őket :excl:

Link to comment
Megosztás:

Én is azt sajnálom! :( Kínában,Indiában is kötelező a bukósisak gondolom de szinte csak a turisták viselik!Innen is ismerik fel a rendőrök őket :excl:

Mondjuk nálunk szerintem hülyén van megoldva a bukó kérdés, mert ugye ha szigorúan veszed a kismoci max. sebessége 40Km/h amit egy versenygéppel, vagy akár montival könnyedén elérek, tehát akkor vagy a kismocira felesleges, vagy a bicajra is kellene. Persze ha abból indulsz ki, hogy nem csak úgy eltaknyolok, hanem elütnek, akkor meg lehetne akár a gyalogosoknak is. Nagymocin 150-200Km/h felett, meg már majdnem felesleges is, ott már akkora erők lépnek fel csattanáskor, hogy tökmindegy van-e rajtad. Ha csak elcsúszol, akkor sokat számítt, de ha nekirepülsz a szembe jövőnek, vagy elszállsz a fák közé, nem sok jelentősége van neki.

Link to comment
Megosztás:

Ú de imádom az autókat, nem elég h enyém még mindig betegeskedik, szóval marad az állítólag tavaly decemberi vezérlés cseréje valószínüleg, tegnap mondom apámnak rosszul hangzik az autója, mondom biztos hátsó dob, hát szétrohadt és kilukadt azon is a dob+cső és még a váltónál folyik az olaj...

Mellesleg pözsója van, nekik most van egy hűdejó akciójuk, miszerint kedvezményt adnak az öreg kocsik javításánál a munkadíjból és az alkatrész árából is. 6+ évnél már 25% van írva kitöltettem vele meg is kapta a kártyát. Gondoltam így már elfogadható szinten volna a "szakszervíz" ára. Ma reggel míg józanodtam a tegnap estétől bement pözsóhoz, mondják neki, h ezek az alkatrészek nem tartoznak bele az akció keretébe valószínüleg...Nomeg, hogy az akciót kompenzálják 8500ft-os munkadíjjal dolgoznak.

Most, hogy jobban megnéztem szürke háttéren szürke kis betűkkel oda is van írva: "A kedvezmény csak a programban szereplő alkatrészekre

és a hozzá tartozó munkadíjakra vonatkozik. Ezzel kapcsolatos pontos információkkal a programban részt vevő márkaszervizek tudnak Önnek szolgálni."

Ja és ez az egész vásárlói tájékoztató, nincs semmi de semmi egyéb. Hát gratulálok.

Link to comment
Megosztás:

Ú de imádom az autókat, nem elég h enyém még mindig betegeskedik, szóval marad az állítólag tavaly decemberi vezérlés cseréje valószínüleg, tegnap mondom apámnak rosszul hangzik az autója, mondom biztos hátsó dob, hát szétrohadt és kilukadt azon is a dob+cső és még a váltónál folyik az olaj...

Mellesleg pözsója van, nekik most van egy hűdejó akciójuk, miszerint kedvezményt adnak az öreg kocsik javításánál a munkadíjból és az alkatrész árából is. 6+ évnél már 25% van írva kitöltettem vele meg is kapta a kártyát. Gondoltam így már elfogadható szinten volna a "szakszervíz" ára. Ma reggel míg józanodtam a tegnap estétől bement pözsóhoz, mondják neki, h ezek az alkatrészek nem tartoznak bele az akció keretébe valószínüleg...Nomeg, hogy az akciót kompenzálják 8500ft-os munkadíjjal dolgoznak.

Most, hogy jobban megnéztem szürke háttéren szürke kis betűkkel oda is van írva: "A kedvezmény csak a programban szereplő alkatrészekre

és a hozzá tartozó munkadíjakra vonatkozik. Ezzel kapcsolatos pontos információkkal a programban részt vevő márkaszervizek tudnak Önnek szolgálni."

Ja és ez az egész vásárlói tájékoztató, nincs semmi de semmi egyéb. Hát gratulálok.

sose értettem miért viszi valaki szakszervizbe a kocsiját Mo-on. Drága, trehány munkát végeznek (már ha elvégzik) és szar alkatrészeket használnak. Én jót még nem hallottam róluk.. :/

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk nálunk szerintem hülyén van megoldva a bukó kérdés, mert ugye ha szigorúan veszed a kismoci max. sebessége 40Km/h amit egy versenygéppel, vagy akár montival könnyedén elérek, tehát akkor vagy a kismocira felesleges, vagy a bicajra is kellene. Persze ha abból indulsz ki, hogy nem csak úgy eltaknyolok, hanem elütnek, akkor meg lehetne akár a gyalogosoknak is. Nagymocin 150-200Km/h felett, meg már majdnem felesleges is, ott már akkora erők lépnek fel csattanáskor, hogy tökmindegy van-e rajtad. Ha csak elcsúszol, akkor sokat számítt, de ha nekirepülsz a szembe jövőnek, vagy elszállsz a fák közé, nem sok jelentősége van neki.

Nem ártana a bicikliseknek sem egy kis kresz ismeret,de ez már teljesen más kérdés :excl:

Nem csak a szakszervízekben,hanem a jobban felszerelt szervízekben is ez van!Ha gépi beállítás kell az autódnak,úgyis oda viszed és ezt tudják ők is!

A mai autókat már szinte csak ott lehet csináltatni!El is kérik a 7-8000-es órabért!Ja és egy szilent cseréhez tuti leveszik a hátsó hidat hogy ne legyen meg fél óra alatt!

Link to comment
Megosztás:

Nem ártana a bicikliseknek sem egy kis kresz ismeret,de ez már teljesen más kérdés :excl:

Nem csak a szakszervízekben,hanem a jobban felszerelt szervízekben is ez van!Ha gépi beállítás kell az autódnak,úgyis oda viszed és ezt tudják ők is!

A mai autókat már szinte csak ott lehet csináltatni!El is kérik a 7-8000-es órabért!Ja és egy szilent cseréhez tuti leveszik a hátsó hidat hogy ne legyen meg fél óra alatt!

Én meg olyannal találkozta, hogy ugye minden megkezdett óra egésznek számítt, és ha volt 3X fél órás munka akkor nem vették egybe hanem 3X1 órát számláztak ki. Egyszer két kölcsönzős diesel kisbusz javítási számlája akadt a kezembe, amikbe benzint tankoltak. Közel félmilliós volt a számla vége, teljes üanyag takarítás, porlasztócsúcsok, izzitógyertyák cseréje, tréler....stb...stb. A tankot pölö 50-ért szerelték le, és takarították ki. Aztán lehet semmit nem csináltak velük. :(

Link to comment
Megosztás:

Én meg olyannal találkozta, hogy ugye minden megkezdett óra egésznek számítt, és ha volt 3X fél órás munka akkor nem vették egybe hanem 3X1 órát számláztak ki. Egyszer két kölcsönzős diesel kisbusz javítási számlája akadt a kezembe, amikbe benzint tankoltak. Közel félmilliós volt a számla vége, teljes üanyag takarítás, porlasztócsúcsok, izzitógyertyák cseréje, tréler....stb...stb. A tankot pölö 50-ért szerelték le, és takarították ki. Aztán lehet semmit nem csináltak velük. :(

szóltak volna nekem, annyiért én is megcsináltam volna :excl:

Link to comment
Megosztás:

Üdv. A közeljövőbe szeretnék venni egy B Vectrát, és lenne 1-2kérdésem ezzel kapcsolatban mégis milyent érdemes venni belőle. Jelenleg X20XEV motoros A vecim van, B Vectra csak 99es évjárattól érdekelne kombiba. Milyen motorosat érdemes venni a dinamikus közlekedéshez? (X20XEV kivételével) De legalább mennyen úgy mint az X20XEV:) Néztem 2.0dti, 2.2dti, és 2.5V6 benzineseket. Ezekről mi a véleményetek?

Link to comment
Megosztás:

Üdv. A közeljövőbe szeretnék venni egy B Vectrát, és lenne 1-2kérdésem ezzel kapcsolatban mégis milyent érdemes venni belőle. Jelenleg X20XEV motoros A vecim van, B Vectra csak 99es évjárattól érdekelne kombiba. Milyen motorosat érdemes venni a dinamikus közlekedéshez? (X20XEV kivételével) De legalább mennyen úgy mint az X20XEV:) Néztem 2.0dti, 2.2dti, és 2.5V6 benzineseket. Ezekről mi a véleményetek?

x20xev vagy x18xev amit ajánlok, nincs azzal semmi baj :excl:

2.5-ös v6-ost drága fenntartani, fogyaszt és szinte minden javítás úgy kezdődik hogy szedd ki a motort...

jó a diesel is, csak jót kell kifogni belőle :( 1.7-es a legjobb

Link to comment
Megosztás:

Szerintem igencsak függ attól, hogy mennyit akarsz rákölteni. Ha számít a kötelező/fogyasztás a z18xe/ a 2literesek simán viszik az autót, dízelből úgy látom nem nagy a kínálat V6 meg jó, csak anyagilag jobban megterhelő dolog :excl: Ha nem akarsz versenyezni vele 1.6on kívül bármivel jól megy.

Szerintem a dinamikus vezetés meg az 1.7es isuzu nem a legjobb kombináció :(

Link to comment
Megosztás:

x20xev vagy x18xev amit ajánlok, nincs azzal semmi baj :(

2.5-ös v6-ost drága fenntartani, fogyaszt és szinte minden javítás úgy kezdődik hogy szedd ki a motort...

jó a diesel is, csak jót kell kifogni belőle :lol: 1.7-es a legjobb

Én még nem láttam Vectra B Caravant 1.7 TD-vel és nem hiszem hogy úgy megy mint a 2.0 benzines :excl: de tuti füstöl annyira :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kösz mindenkinek a segítséget! :(

Ha azt akarod hogy úgy menjen legalább mint a mostani és ne legyen drága a fenntartása,mint ahogy írták a V6-ra,akkor

Caravanban marad a 2002-es 2.2-es 16V!

Látott már valaki ilyet?Én csak most olvastam róla hogy van ilyen is! :excl:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.