Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Nagyon jó ez a kép,le is mentettem! :) és el is keserítettél mert hátsó belső lengőkar szilent cseréhez 2 db-ot vettem és

ezek szerint 4 db kell!Legalább is így kértem és 2 db-ot adtak valami 11.000-ért!Na ezt holnap meg kell néznem!

Szerencsére csak kettő kellett a "hosszanti" lengőkar szilentből! 5633-as a képen ha jól veszem ki a formáját!

Teljesen benne van az alvázba,így simán nem is látni!

Finom kis művelet kicserélni :D mert ha úgy be van rohadva mint az enyém akkor ki kell venni a lengőkarokat,ami egyben a fél hátsó futómű kiszedését is jelenti!Még jó hogy nem én álltam neki kicserélni... :)

Link to comment
Megosztás:

Finom kis művelet kicserélni :D mert ha úgy be van rohadva mint az enyém akkor ki kell venni a lengőkarokat,ami egyben a fél hátsó futómű kiszedését is jelenti!Még jó hogy nem én álltam neki kicserélni... :)

Nálam is ez volt. Úgy zörgött, mint a szekér! :) Az Opel szervizben rá sem mozdultak! :D

Link to comment
Megosztás:

Erről mi a véleményetek? Xenon gázzal töltött izzó.

Szerintem parasztvakítás.

Megvettem és tényleg az. Egy kalap szar. Semmivel nem jobb, sőt rosszabb, mint a halogén.

Ránézésre szebb, fehérebb a fénye, de rosszabbul látni vele. Vissza is raktam a halogéneket.

Valakinek valami ötlet, hogyan lehetne feljavítani a világítást? Csak B2-es fényszóró felszereléssel érdemes próbálkozni?

Link to comment
Megosztás:

Megvettem és tényleg az. Egy kalap szar. Semmivel nem jobb, sőt rosszabb, mint a halogén.

Ránézésre szebb, fehérebb a fénye, de rosszabbul látni vele. Vissza is raktam a halogéneket.

Valakinek valami ötlet, hogyan lehetne feljavítani a világítást? Csak B2-es fényszóró felszereléssel érdemes próbálkozni?

szerintem a b2-es lámpa a legjobb és olcsóbb megoldás. és persze a leghatásosabb. 20e ft-os beruházás, egy normális nightbraker izzó és szinte már távolságit se kell kapcsolni.

Link to comment
Megosztás:

szerintem a b2-es lámpa a legjobb és olcsóbb megoldás. és persze a leghatásosabb. 20e ft-os beruházás, egy normális nightbraker izzó és szinte már távolságit se kell kapcsolni.

Bontóból talán ennél olcsóbban is hozzájutok.

Link to comment
Megosztás:

Bontóból talán ennél olcsóbban is hozzájutok.

Egy vicc amit el mernek kérni a használt B2-es lámpákért!20-25 ezer Ft bontottakért??Fül töröttekért 15?Hol élnek ezek mikor pár hsz-el ez előtt

valaki belinkelt egy újat 9-10 ezerért!

Link to comment
Megosztás:

Megvettem és tényleg az. Egy kalap szar. Semmivel nem jobb, sőt rosszabb, mint a halogén.

Ránézésre szebb, fehérebb a fénye, de rosszabbul látni vele. Vissza is raktam a halogéneket.

Valakinek valami ötlet, hogyan lehetne feljavítani a világítást? Csak B2-es fényszóró felszereléssel érdemes próbálkozni?

Osram Nightbreaker-t vettem én (ez még nem a Plus), a H7-es tompított nem sokkal, de érezhetően jobb lett, a H1-es Nightbreaker a reflektornak pedig nagyondurván jobb lett (lehet csak azért mert előtte valami nagyon f*s volt benne, nem tudom). Színhőmérséklete pedig nem annyival hidegebb mint egy xenon a sima izzókhoz képest.

Link to comment
Megosztás:

Kicsit más. Gondolkozom ha már rendelek B2-es lámpákat előre, akkor egyben meg is rendelem a fűthető külső tükörlapokat. A kérdésem az, hogy a fűthető tükörlapoknak ugyanaz-e a felfogatási pontja mint a nem fűthetőé, valamint be lehet-e húzni neki vezetéket, ha gyárilag nekem nincs (elektromosan állíthatóra nem tervezem megcsinálni). Ja még azt is jó volna tudni hogy mire érdemes kössem? (a hátsóablak fűtésre kéne valahogy, csak fogalmam sincs hogy hol, hogyan tudnám arra rákötni)

Link to comment
Megosztás:

Nálam is ez volt. Úgy zörgött, mint a szekér! :) Az Opel szervizben rá sem mozdultak! :)

Pedig aznap kerestek volna akkor rajtad!Valami 4 órás munkát számoltak+anyagköltség és egy szép kerek számot rá is írtak a papírra ajánlatnak! :D

Link to comment
Megosztás:

Kicsit más. Gondolkozom ha már rendelek B2-es lámpákat előre, akkor egyben meg is rendelem a fűthető külső tükörlapokat. A kérdésem az, hogy a fűthető tükörlapoknak ugyanaz-e a felfogatási pontja mint a nem fűthetőé, valamint be lehet-e húzni neki vezetéket, ha gyárilag nekem nincs (elektromosan állíthatóra nem tervezem megcsinálni). Ja még azt is jó volna tudni hogy mire érdemes kössem? (a hátsóablak fűtésre kéne valahogy, csak fogalmam sincs hogy hol, hogyan tudnám arra rákötni)

Ugyan az a felfogatása és a biztosítótáblánál a hátsóablak fűtés reléjére rá tudod kötni.

Link to comment
Megosztás:

No, kiléptem a kék piros autóalkatrész szolgálatótól.

Sok érdekes tapasztalatot gyűjtöttem, mindenféle alkatrészt fogdostam nézegettem..

További konklúzió, hogy ha vásároltok náluk, mindig nézzétek át az alkatrészeket nagyon alaposan, mivel ütik vágják, dobálják őket. Ez pl. egy féktárcsánál nem gond, de a karosszéria elemek azért hajlanak elég durván... Erről mindig a karosszériás ismerősöm jut eszembe, aki azt mondta, hogy taiwanon a gyárak produkálnak szar minőséget. Pedig nem, mikor megérkezik az áru tényleg jó, csak mire átmegy az árusítón torzul a sok dobálástól...

Ja igen, és alco szűrőt ne vegyetek. :D Az alapból fos minőségét a tetőn bejövő víz tovább rontja...

Tudnék még sok mindent mesélni, de max privátban, még a végén megtalálnak és beperelnek. És 1x már így megszívtam, mekiről is sokat beszéltem, másnap az ügyvédi csapatával szemeztem..

Link to comment
Megosztás:

Ugyan az a felfogatása és a biztosítótáblánál a hátsóablak fűtés reléjére rá tudod kötni.

Köszi, akkor megrendelem. Te esetleg cserélted? Van-e valami amire figyeljek, gondolok itt arra mikor a külső tükör búráját szétszedem, vagy bekötésnél? Valamint érdemes-e a hátsóablak fűtését nagyobb biztosítékra cseréljem. (mondjuk fogalmam sincs most mekkora van bent)

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem a kocsit, a rozsda kezd életre kelni lassan :/

A hátsó ív már egész szépen pusztul, a küszöbök mind a két oldalon (de főleg a balon) szintén szépen haladnak a szegek körül. Végül a bal első ajtónál és első sárvédő találkozásánál is kipattogzott 1 két helyen, ott még kezdeti stádiumban van. Ami viszont érdekes, hogy bár meg volt nyomba a bal első sárvédő, az még nem is rozsdásodik.

Mit lehet tenni ilyenkor? hátsó ívnél tudom hogy csak egy javító ív-vel való helyettesítés lesz a megoldás. küszöböt le kell szedni, újat színre fújni és csere? Ajtónál lehet valamit kezdeni a kis pattogzással, vagy ilyenkor azt is teljesen újra kéne fújni?

És mennyi pénzbe kerül egy ilyen mulatság?

Link to comment
Megosztás:

Pedig aznap kerestek volna akkor rajtad!Valami 4 órás munkát számoltak+anyagköltség és egy szép kerek számot rá is írtak a papírra ajánlatnak! :D

Pontosítok! :) Opelék kicserélték az összes szilentet, kivéve azokat, amelyek a legmélyebben voltak. Naná, hogy azok zörögtek leginkább. Ezek után mérgemben (megkímélvén a "szakembereket" a további plusz munkától) inkább márkafüggetlen szerelőhöz vittem a vasat. Egyébként ennél a pontnál szakítottam a kiskunhalasi Opel szervizzel, pedig előtte minden hibát náluk csináltattam, éppen azért, mert bíztam a "szakértő" gárda hozzáértésében. Igen, igen, hülye voltam, most már tudom.

(Nem mellesleg ez az eset aláásta az összes márkaszerviz presztízsét a szememben.)

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem a kocsit, a rozsda kezd életre kelni lassan :/

Még jó hogy tudjuk hogy melyiknél voltál,mert kettő nagyobb is van hasonló színekben :D

A rozsdát ne is említsd,ma hogy kész lett az autó,lemostam és csak néztem kikerekedett szemekkel,hogy mi van...

Ahol folyt le az olvadt hó,végig rozsdafoltos volt (ez még lemosható) de a jobb hátsó ív és a küszöbök kezdenek durván kinézni egy két helyen! :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi, akkor megrendelem. Te esetleg cserélted? Van-e valami amire figyeljek, gondolok itt arra mikor a külső tükör búráját szétszedem, vagy bekötésnél? Valamint érdemes-e a hátsóablak fűtését nagyobb biztosítékra cseréljem. (mondjuk fogalmam sincs most mekkora van bent)

A tükörlapok ki és visszapattintásánál kell egy kicsit óvatosabbnak lenni, amúgy semmi extra. Biztit nem kell cserélni, mivel a két tükörlap nem vesz fel annyival több áramot, hogy a bizti és a relé ne bírná. Ha be kell kábelezned, ügyelj arra, hogy a kábelek elég vastagok legyenek és a későbbiekben sehol ne tudjanak megsérülni. Testet vehetsz belül az ajtóról is, így csak 1-1 kábelt kell behúzni.

Link to comment
Megosztás:

A tükörlapok ki és visszapattintásánál kell egy kicsit óvatosabbnak lenni, amúgy semmi extra. Biztit nem kell cserélni, mivel a két tükörlap nem vesz fel annyival több áramot, hogy a bizti és a relé ne bírná. Ha be kell kábelezned, ügyelj arra, hogy a kábelek elég vastagok legyenek és a későbbiekben sehol ne tudjanak megsérülni. Testet vehetsz belül az ajtóról is, így csak 1-1 kábelt kell behúzni.

Köszi a tanácsokat! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.