Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

...

Látom neked nincs dízscsík a hátsó kis háromszög ablak alatt. Egyszerűen nem fér a fejembe, ha már az ajtókon kétoldalt rajta van 2x1,5 méternyi króm csík, akkor a gyárban miért kellett lespórolni azt a 15 cm-t a hátsó háromszög ablak alól.

Link to comment
Megosztás:

Köszi Ádám!25.000 volt a festés!Összesen (5000 javító ív+13 munkadíj) 43.000 forint nem valami bíztató összeg,de egyenlőre marad az autó,így

magamnak csináltattam meg!(remélem nálam már nem fog felpúposodni ez az elem)

Szerintem a kilincs feletti törésvonalig lett lefújva,de ezt nem tudom biztosra mondani,mert semmi különbséget nem láttam alul és felül!Az elem legtetején a lakkréteg meg van sérülve a sarokban,ebből gondolom hogy nem az egész elem lett festve!

Viszont hozzá festették a küszöböt a javított részen,a lökhárító tetejét,ahol a sárvédővel találkozik és egy apró horpadás is javítva lett,ami

a törésvonal felett volt!Nem nagyon volt tegnap időm,de meg fogom nézni jobban a napon!

Egyébként azon gondolkodom, nem lett volna-e költséghatékonyabb, ha mindkét ívet cserélteted egyszerre. Ez így 43 volt összesen.

Ha mindkét ívet kihegeszteted, az kijött volna 2x5000 plusz kb 20 munkadíjból az együtt 30 ezer.

A fényezésnél szerintem még kisebb a különbség az egy és a kettő között, mert ami drága az a festék (amiből tutira volt annyi a fényezőnél, amennyi elég mindkét ívre,) a lakk szintén, plusz az előkészületek, szarakodás, utómunkálatok amit a festő beleépít a munkadíjába (megtölti, kitisztítja az eszközét stb), maga a festés időben ennek töredéke. Sacc per kábé kijött volna az egész művelet 60 ból, és akkor jó 5 évre nincs gondod a rozsdával.

A karosszériás nekem is ennyit saccolt, mikor néztük.

Nemtudom milyen állapotban van a jobb oldalad, nekem "szerencsére" együtt romlik mindkettőnek az állapota, bár a bal az szarabbul néz ki.

Link to comment
Megosztás:

Látom neked nincs dízscsík a hátsó kis háromszög ablak alatt. Egyszerűen nem fér a fejembe, ha már az ajtókon kétoldalt rajta van 2x1,5 méternyi króm csík, akkor a gyárban miért kellett lespórolni azt a 15 cm-t a hátsó háromszög ablak alól.

Szerintem volt ezeken,nem kispórolták,hanem ellopták,elengedett stb!Nézegettem,az eladó autók között alig láttam hogy meglett volna!A külföldről behozott

autókon meg gyári sárvédő gumival ez is megtalálható!Na de az nem Magyarország ugye...

Nemtudom milyen állapotban van a jobb oldalad, nekem "szerencsére" együtt romlik mindkettőnek az állapota, bár a bal az szarabbul néz ki.

Nekem csak a bal volt ilyen rossz állapotban!A jobb oldali olyan mint ha most festették volna,szerencsére semmi baja!A jobb oldali küszöböm van megnyomva,

ami akkor történt,amikor eltört a gyári emelő és ráesett a kocsi!A bal oldalin látszik hogy kezdi megadni magát,de a szerelőm szerint 1 évet biztosan,de inkább kettőt még kibír,amíg látványos nem lesz a dolog!Akkor majd párban cserélem őket!Egyben most nem lett volna rá pénzem amúgy sem!

A lakásfelújítás mellett ez is elég plusz kiadás volt!

Azért lett volna jó nekem az autó,amit megvettél,mert ha bármi gond lenne az enyémmel,a szerelésig átraktam volna a rendszámtáblát és kész!

Na de majd nézek egy olyan színűt mint a tiedé és cserélünk! :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem volt ezeken,nem kispórolták,hanem ellopták,elengedett stb!Nézegettem,az eladó autók között alig láttam hogy meglett volna!A külföldről behozott

autókon meg gyári sárvédő gumival ez is megtalálható!Na de az nem Magyarország ugye...

Az enyémen speciel nem volt, mert látszott azon a vájaton, hogy abban semmi sem volt.

Ez ugyanolyan spórolás a gyár részéről, mint az 1000 Ft-os csomagtérkárpit lehagyása, vagy a szintén filléres belső utastér világítások kihagyása.

Nekem csak a bal volt ilyen rossz állapotban!A jobb oldali olyan mint ha most festették volna,szerencsére semmi baja!A jobb oldali küszöböm van megnyomva,

ami akkor történt,amikor eltört a gyári emelő és ráesett a kocsi!A bal oldalin látszik hogy kezdi megadni magát,de a szerelőm szerint 1 évet biztosan,de inkább kettőt még kibír,amíg látványos nem lesz a dolog!Akkor majd párban cserélem őket!Egyben most nem lett volna rá pénzem amúgy sem!

A lakásfelújítás mellett ez is elég plusz kiadás volt!

Azért lett volna jó nekem az autó,amit megvettél,mert ha bármi gond lenne az enyémmel,a szerelésig átraktam volna a rendszámtáblát és kész!

Na de majd nézek egy olyan színűt mint a tiedé és cserélünk! :icon4:

Rendben, de akkor siess, mert lassacskán "kihiénázok" belőle mindent :D

Egyébként nem érdemes ezzel játszani, mert a rendszám átrakás már bűncselekménynek számít, nem egyszerű szabálysértés.

Link to comment
Megosztás:

Két kérdés: Nektek van / volt a motortér alatt burkolólemez? Az én autómon nincsen, így tulajdonképpen az egész cucc ki van téve az időjárás viszontagságainak. Idegesít.

Más. Nem tudtok véletlenül eladó zajszigetelő elemet a motorháztetőbe? Az a szövet jellegű anyag érdekelne, az enyémben van egy hatalmas lyuk, a jó ég tudja, miért. A környékbeli bontókban már nézelődtem, de X16XEL motoros autó nem volt, a többiekben meg teljesen más formájú ez az anyag.

Link to comment
Megosztás:

Két kérdés: Nektek van / volt a motortér alatt burkolólemez? Az én autómon nincsen, így tulajdonképpen az egész cucc ki van téve az időjárás viszontagságainak. Idegesít.

Más. Nem tudtok véletlenül eladó zajszigetelő elemet a motorháztetőbe? Az a szövet jellegű anyag érdekelne, az enyémben van egy hatalmas lyuk, a jó ég tudja, miért. A környékbeli bontókban már nézelődtem, de X16XEL motoros autó nem volt, a többiekben meg teljesen más formájú ez az anyag.

Az enyém is lyukas egy helyen...

Link to comment
Megosztás:

Két kérdés: Nektek van / volt a motortér alatt burkolólemez? Az én autómon nincsen, így tulajdonképpen az egész cucc ki van téve az időjárás viszontagságainak. Idegesít.

Ha arra gondolsz, ami a jobb első kerékdobnál van, akkor nekem most már van olyanom. Más burkolólemezről nem tudok, hogy lett volna gyárilag.

Link to comment
Megosztás:

Vissza gyáriasítottam a bal első ajtó záramat is. Nem működött a reteszelés, és olyan nehézkes volt kulccsal a zárás.

Azt már korábban láttam, hogy valamiféle tákolmány megoldás volt, de hogy pontosan mi, azt nem.

Most viszont már tudom. Mikrokapcsoló csere (fél órás munka) helyett ilyen megoldást választott az előző szerelőm. Maga a mozgató motor ki volt iktatva, és egy ilyen univerzális cucc volt beépítve. A reteszelésen kívül minden más üzemelt.

IMG01199-20110717-1349_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG01201-20110717-1350_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG01202-20110717-1350_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kicseréltem a zárszerkezetben mind a két mikrokapcsolót, visszakötöttem a vezetékeket, és most tökéletesen működik. Zár, és reteszel is.

Most már csak a jobb hátsó ajtózáramban nem kellett mikrokapcsolót cserélni, a többiben már igen.

Link to comment
Megosztás:

Két kérdés: Nektek van / volt a motortér alatt burkolólemez? Az én autómon nincsen, így tulajdonképpen az egész cucc ki van téve az időjárás viszontagságainak. Idegesít.

Más. Nem tudtok véletlenül eladó zajszigetelő elemet a motorháztetőbe? Az a szövet jellegű anyag érdekelne, az enyémben van egy hatalmas lyuk, a jó ég tudja, miért. A környékbeli bontókban már nézelődtem, de X16XEL motoros autó nem volt, a többiekben meg teljesen más formájú ez az anyag.

Nem vagyok a jó ég, de tudom mitől van luk azon a kárpiton. Nyest, menyét, patkány, egér és egyéb okos kis rágcsálók, akiknek fűlik a foga az ilyen kárpitra. Nekem frankó kis fészket raktak a kirágott anyagból a szelepfedélre. Az egyik rácseszett, mert nem néztem be a motorházba indulás előtt, és utazott egy Győr-Békéscsaba-Győr távot, és kicsit megsült.

Link to comment
Megosztás:

Két kérdés: Nektek van / volt a motortér alatt burkolólemez? Az én autómon nincsen, így tulajdonképpen az egész cucc ki van téve az időjárás viszontagságainak. Idegesít.

Más. Nem tudtok véletlenül eladó zajszigetelő elemet a motorháztetőbe? Az a szövet jellegű anyag érdekelne, az enyémben van egy hatalmas lyuk, a jó ég tudja, miért. A környékbeli bontókban már nézelődtem, de X16XEL motoros autó nem volt, a többiekben meg teljesen más formájú ez az anyag.

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1464329951.html

ilyenre gondoltál én épp tegnap találkoztam ezzel a net piacon, de autón még nem láttam

Link to comment
Megosztás:

Nem vagyok a jó ég, de tudom mitől van luk azon a kárpiton. Nyest, menyét, patkány, egér és egyéb okos kis rágcsálók, akiknek fűlik a foga az ilyen kárpitra. Nekem frankó kis fészket raktak a kirágott anyagból a szelepfedélre. Az egyik rácseszett, mert nem néztem be a motorházba indulás előtt, és utazott egy Győr-Békéscsaba-Győr távot, és kicsit megsült.

A kis mocsok! Mondjuk én már nem tudok vele mit kezdeni, mert "gyárilag" ilyen volt, amikor az autóhoz jutottam, de érdekelt, mi az, ami ilyen barbár munkát végez! Köszönöm, hogy felvilágosítottál! :D

Link to comment
Megosztás:

Például nálam fürdik a motor a nyomvályús utak miatt. Tiszta dzsuva az egész motortér, ezért is foglalkoztat a kérdés. Gyárilag alapból megeshet, hogy nem volt, de extraként szerintem lehetett rá kérni, legalábbis furatok vannak a kocsi alján, ha jól emlékszem.

Link to comment
Megosztás:

Igen, valami hasonlóra! Az igazság az, hogy korábban vateráztam már egyet, de sehogy sem akar passzolni, persze az is megeshet, hogy én akarom hülyén felrakni.

Nem lehet hogy dízelhez valót vettél?Nem tudom mennyire különbözhet...

Nekem is megrágta valami a tűzfalnál a kárpitot,látszik hogy ott volt neki bőven hely!Adam1 nem tudom mennyit tesztelte a vad és nyestriasztót,hogy

vannak e már pontos eredmények róla,de jó lenne egyre beruházni :icon4:

Volt olyan B vectra amin gyárilag volt ilyen "haspajzs"? Nem sül meg a motor ha még alulról is le van zárva?

+ Van akinek a hólé és sár rámegy a motorra??

Nem sok,de azért megy rá!Főleg a bal oldalon látszik,ahol nincs védő műanyag!

Aki erdőre jár,salakos vagy földúton lakik,annak hasznos lehet ez a védő!Főleg ha űltetve is van az autó!

Ezeken biztosan volt gyárilag... :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem elég sok cucc volt gyárilag beépítve de ez nem... egydül a klímakompresszor alatti műanyag védő burkolat van fent.

Melegedés? Zajból mennyit csillapít vajon és kinek? Nekem bent ülve csendesebb lesz vagy csak kintről hallani kevésbé a zajt?

Ültetve van nekem is elég szépen ezért is gondolkozom rajta, az olajdeknit más sikerült egyszer végighúzni a macskakövön...

Link to comment
Megosztás:

Volt olyan B vectra amin gyárilag volt ilyen "haspajzs"? Nem sül meg a motor ha még alulról is le van zárva?

+ Van akinek a hólé és sár rámegy a motorra??

Figyucsak _Seth_

nézd meg milyen motorral szerelték a többiek verdáit!

PL az 1.6 8 de még a 16 szelepesben is óriási a luk a motor alatt-mellett mint a mieink körül

én biztos nem raknám fel!

hacsak nem fémből és kicsit lukasabb lenne mint a képen vagy mint anno a ladák zsigulik páncéllemezeiken talán lenne értelme is ha valaki olyan helyen használja

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, X16XEL mellett is hatalmas a hely. Én úgy szeretném felrakni, hogy a kis ajtó - amit gyárilag a könnyedebb olajcsere miatt alakítottak ki - nyáron állandó jelleggel nyitva marad. Elméletben az autó alatt alacsonyabb a légnyomás, mint felette, így ha nem tévedek, szívóhatás fog érvényesülni. Elméletben így a kecske is jól lakik, illetve a káposzta is megmarad, hiszen a nagyobb részén fedve lesz a motortér, mégsem fullad be.

Link to comment
Megosztás:

Figyucsak _Seth_

nézd meg milyen motorral szerelték a többiek verdáit!

PL az 1.6 8 de még a 16 szelepesben is óriási a luk a motor alatt-mellett mint a mieink körül

én biztos nem raknám fel!

hacsak nem fémből és kicsit lukasabb lenne mint a képen vagy mint anno a ladák zsigulik páncéllemezeiken talán lenne értelme is ha valaki olyan helyen használja

Hmm... ez is igaz, én ha lenézek a motortérbe nem nagyon látom az aszaltot alatta csak a hűtőnél de ott meg még nem csapódik fel semmi sem.

Az ültetés miatt lenne talán hasznos ugyanakkor ez ha jól sejtem fröccsöntött műanyag.. ahol már az olajdekni benyomódik ott ugyanez megtörténik ennek a műanyagnak a védelme közben is bár az még érdekelne, hogy mennyire csökkenti a motorzajt :D

Igazából arra gondoltam, hogy benevezek egybe és max eladom olcsóbban használtan, nem egy hatalmas összeg és hátha... korábban is kerestem már ilyet egyébként.

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet hogy dízelhez valót vettél?Nem tudom mennyire különbözhet...

Nekem is megrágta valami a tűzfalnál a kárpitot,látszik hogy ott volt neki bőven hely!Adam1 nem tudom mennyit tesztelte a vad és nyestriasztót,hogy

vannak e már pontos eredmények róla,de jó lenne egyre beruházni :icon4:

Használom folyamatosan, de csak a vadriasztó üzemmódban. Eddig még nem találkoztam vaddal. (igaz előtte sem :D )

Éjszaka garázsban áll az autó, szóval nálam szerencsére nem áll fent a rágcsálós téma.

Link to comment
Megosztás:

A képeken a Vectrához való nem tűnik túl bonyolultnak!Lehet vágatni is lehetne lemezből egyet ha nincs "túlhajlítgatva" az egész! :D

Bevallhatom, nekem is másolat volt fent.De tette a dolgát. :icon4: Olyan karcok voltak benne, mint ha bele vágtak volna flexxel.Jóó magyar utak! :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Bevallhatom, nekem is másolat volt fent.De tette a dolgát. :D Olyan karcok voltak benne, mint ha bele vágtak volna flexxel.Jóó magyar utak! :icon4:

Milyen anyagból csináltad?Van pár tábla 3-as alulemezem,amit ha hajlítani kell,könnyebb lenne mint a vaslemezt!

Elvileg a kipufogónál sem vastagabbak,erősebbek a hővédő lemezek és 15 éve ott vannak...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.