Zsomat Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 És járó motornál neked villog hibakód ha van valami baja? Csak mert járó motornál semmi sem villog hibaként. Ha veztengely jeladó gonoszkodik, akkor csekkendzsin lámpa is kellene világítson. Nekem legalábbis dettó ugyanez a csati gondom volt, és akkor világított, plusz asszem 4000 környékén ledadogott a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 BC-n a CHECK lámpa nem világít fékre lépés után és nem is villan fel menet közben mind1 mit csinálok az autóval. A Check engine sem világít indítás után ami az óraegység alatt van de ha rövidre zárom a 5-6 pint akkor ezt a hibakódot dobja ki de pl járó motornál semmit sem villog és ezt akkor is villogja ha pl teljesen lehúzom azt a csatit... vagyis ha ez főtengely akkor nem is jót húztam mert én azt a csatit takarítottam ami a szelepfedélnél van. De akkor hol van a főtengely jeladója? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 BC-s Check lámpának semmi köze a jeladóhoz az nem is fog kigyulladni ezért soha.Nekem sem villog semmit,ha jár a motor.Ha szembe állsz a motorral és a bal oldali csatit piszkálod ami a gyertya mellett van,az a vez tengely jeladó.A főtengely valószínű lent van a főtengelynél. :lol: de azt nem tudom hogy hol.A vezérmű tengely jeladó csinált már nekem is olyat, hogy rángatott a kocsi,kaptam a hibalámpát meg nem pörgött.Nekem a vez tengely szimmeringnél engedte kicsit az olajat,és a poros olajos mocsok ráment a jeladóra meg a fogaskerékre.Az zavarta be.Nézd meg úgy,hogy kicsit kifezgeted (vagy vedd ki onnan a csavart)a vezérmű szíj burkolatát,és világíts be egy lámpával,hogy tiszta avagy sem. BC-n a CHECK lámpa nem világít fékre lépés után és nem is villan fel menet közben mind1 mit csinálok az autóval. A Check engine sem világít indítás után ami az óraegység alatt van de ha rövidre zárom a 5-6 pint akkor ezt a hibakódot dobja ki de pl járó motornál semmit sem villog és ezt akkor is villogja ha pl teljesen lehúzom azt a csatit... vagyis ha ez főtengely akkor nem is jót húztam mert én azt a csatit takarítottam ami a szelepfedélnél van. De akkor hol van a főtengely jeladója? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kzotya Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 BC-n a CHECK lámpa nem világít fékre lépés után és nem is villan fel menet közben mind1 mit csinálok az autóval. A Check engine sem világít indítás után ami az óraegység alatt van de ha rövidre zárom a 5-6 pint akkor ezt a hibakódot dobja ki de pl járó motornál semmit sem villog és ezt akkor is villogja ha pl teljesen lehúzom azt a csatit... vagyis ha ez főtengely akkor nem is jót húztam mert én azt a csatit takarítottam ami a szelepfedélnél van. De akkor hol van a főtengely jeladója? :devlish: Hali! A főtengely jeladó csatija a generátor felett van (kövesd le azt a kábelt ami a vezérmű fedélen a termosztátház irányából jön fel a blokkból! A vez. tengely jeladó hibája valóban tiltást okoz 4500 környékén! Szerintem főtengely jeladó hiba esetén be sem indulna! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Hali! A főtengely jeladó csatija a generátor felett van (kövesd le azt a kábelt ami a vezérmű fedélen a termosztátház irányából jön fel a blokkból! A vez. tengely jeladó hibája valóban tiltást okoz 4500 környékén! Szerintem főtengely jeladó hiba esetén be sem indulna! Üdv Én most találkoztam egy xev fastraval. 3hibakódja van. főtengely jeladó, veztengely jeladó, és légtömegmérő. 4500nál tilt. Amúgy hibátlanul megy az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Helló!! Énis most cseréltem 1ik kollégámnak vez.tengely jeladót.Beleért a fogaskerékbe.A másik meglepi az volt,h.1-2 foggal elvolt ugorva a vezérlés.De szerencsére megúszták a szelepek.Először 1 olasz gyártmányú jeladót próbáltam,nem lett jó vele.Opel 16v kolléga tanácsára kicseréltettem 1 hella-s ra és azzal tökéletesen mükszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Én most találkoztam egy xev fastraval. 3hibakódja van. főtengely jeladó, veztengely jeladó, és légtömegmérő. 4500nál tilt. Amúgy hibátlanul megy az autó. Kábelköteg zárlat.Minél hamarabb át kell okoskodni a köteget, mielőtt kijön a motortérből a füst, aztán sosebenem indul többet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Köszi a tippeket! Nekem semmivel sem másabb mintha nem lenne hibakód benne. Nem tilt, jól húz (2-esben 100 a vége) és a fogyasztása is most 7,1 körül alakul. Holnap megkeresem azt a jeladót, megnézem a kábelt, csatit és hátha sikerül megszüntetni a hibakódot :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 Kábelköteg zárlat.Minél hamarabb át kell okoskodni a köteget, mielőtt kijön a motortérből a füst, aztán sosebenem indul többet. Akkor majd mondom a tulajnak. Van olyan kritikus pontja a kötegnek ahol ez elő szokott fordulni? Egy másik cimbi azt mondta, neki is xev van, hogy ezek ált el szoktak halni, tehát cserések. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 És mennyiért lehet megvenni ezeket a jeladókat? Webshopokban pl főtengely jeladót nem is találtam :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Április30, 2010 Megoszt Elküldve Április30, 2010 És mennyiért lehet megvenni ezeket a jeladókat? Webshopokban pl főtengely jeladót nem is találtam :devlish: A vez.tengely jeladó 15 píz a bárdiba.Hella gyártmány.Olcsóbbat ne vegyél mert szar. De itt olcsóbb de nem biztos,h. gyári:http://www.vauxcentre.co.uk/index.php?product_id=484769&option=Prod_detail Főtengely jeladó:http://www.vauxcentre.co.uk/index.php?product_id=484927&option=Prod_detail Én tőlük rendeltem a vezérlést,30 volt postával együtt a v6ra.Itthon 68 körül van Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Akkor majd mondom a tulajnak. Van olyan kritikus pontja a kötegnek ahol ez elő szokott fordulni? Egy másik cimbi azt mondta, neki is xev van, hogy ezek ált el szoktak halni, tehát cserések. Nekem az injektorhíd felett futó csatornában volt a gond, de bárhol lehet a motortéri kötegben ilyen gond.Át kell molyolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Cserbinszky kollégát megcáfolnám.Vezérmű jeladót én a Bárdiba vettem olyan 4000 forintért.Gyárit.Kék dobozban van fehér betűvel ráírva azt hiszem.A nevét sajna nem tudom mert a doboz otthon van,én meg nem.De ha megnézed akkor rá van ütve a GM felirat,meg ugyanaz volt a sorozatszáma,mint amit kivettem a kocsiból.Érdemes lenne megnézni hogy ugyanebben a márkában főtengely jeladó van-e.Ha nem késő akkor én olyan két hét múlva meg tudom nézni a dobozát,cikkszámát. És mennyiért lehet megvenni ezeket a jeladókat? Webshopokban pl főtengely jeladót nem is találtam :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 Lebuktál.Népitéleten nem a tied a kényelem sportosság hozzászólás? :devlish: BC Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Május1, 2010 Megoszt Elküldve Május1, 2010 De az enyém :devlish: De már látom lehet rajta szerkeszteni :lol: Majd fogok is egyszer ha lesz hozzá kedvem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Cserbinszky kollégát megcáfolnám.Vezérmű jeladót én a Bárdiba vettem olyan 4000 forintért.Gyárit.Kék dobozban van fehér betűvel ráírva azt hiszem.A nevét sajna nem tudom mert a doboz otthon van,én meg nem.De ha megnézed akkor rá van ütve a GM felirat,meg ugyanaz volt a sorozatszáma,mint amit kivettem a kocsiból.Érdemes lenne megnézni hogy ugyanebben a márkában főtengely jeladó van-e.Ha nem késő akkor én olyan két hét múlva meg tudom nézni a dobozát,cikkszámát. Én 2 napja vettem a Bárdiba.Eredetit már nemis lehet kapni azt mondták.Meg opelbe is kérdeztük és már ott is vmi siemens-es cucc van bele 40ért.Jó mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Elég jó áron adják :devlish: Na majd ha tudom,akkor lefényképezem a dobozt,meg a jeladón levő cikkszámot és hasonlítsd össze a tieddel,hogy olyan volt-e benne.Én eltettem,mert ugye nem az volt a baja,de ha már szétszedtem,akkor az ujjat tettem bele. Én 2 napja vettem a Bárdiba.Eredetit már nemis lehet kapni azt mondták.Meg opelbe is kérdeztük és már ott is vmi siemens-es cucc van bele 40ért.Jó mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Én 2 napja vettem a Bárdiba.Eredetit már nemis lehet kapni azt mondták.Meg opelbe is kérdeztük és már ott is vmi siemens-es cucc van bele 40ért.Jó mi? én bárókerben vettem kb fél éve, ott vmi 7-8e volt szintén a gyári GM-es Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 én bárókerben vettem kb fél éve, ott vmi 7-8e volt szintén a gyári GM-es Gyárit 7 ezerért kötve hiszem max ident , vezérműtengely jeladó 20 fölött van , a főtengely jeladó gyári meg 30 fölött van , persze ha vkinek van kedvezménye az más, XeV motorokban általában a 2-öt kell egyszerre cserélni me gyári hibások a jeladók és csak ugy kapsz garanciát a jeladókra ha mind2-öt cserélsz me az ujban kivan küszöbölve a hibát ,a főtengely jeladó meg a vezérlés mellet található jobb oldalon a szervó szivattyú közelében ,vagy az öntvény alatt ,( omegán ott van de u.a a motor), és csak a gyári jeladót szabad venni vagy identet , pesten a Harka kft-be lehet olcsón kapni ott 7 körül az ident .Üdv :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Valaki le tudná fotózni, hogy hol van a főtengely jeladó pontosan? X20XEV. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pety79 Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Valaki le tudná fotózni, hogy hol van a főtengely jeladó pontosan? X20XEV. Itt látod a motort És ahogy előbb leírtam a szervó szivattyú alatt, pontosabban a szervó egy öntvényre van csavarozva és az alatt.Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Pedig biztos veszel annyiért,mert én is valami ennyiért vettem,igaz vagy 3 éve. Gyárit 7 ezerért kötve hiszem max ident , vezérműtengely jeladó 20 fölött van , a főtengely jeladó gyári meg 30 fölött van , persze ha vkinek van kedvezménye az más, XeV motorokban általában a 2-öt kell egyszerre cserélni me gyári hibások a jeladók és csak ugy kapsz garanciát a jeladókra ha mind2-öt cserélsz me az ujban kivan küszöbölve a hibát ,a főtengely jeladó meg a vezérlés mellet található jobb oldalon a szervó szivattyú közelében ,vagy az öntvény alatt ,( omegán ott van de u.a a motor), és csak a gyári jeladót szabad venni vagy identet , pesten a Harka kft-be lehet olcsón kapni ott 7 körül az ident .Üdv :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Spykee Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Üdv! Nem rég vettem egy x20DTL -es vectrát. Kicsit kevesellem az a 82 pacit benne. Olvasgattam a fórumot, hátha találok valami okosságot , a kérdésemre, de a 14.oldalnál elveszett a lelkesedésem amikor megnéztem, hogy menniy van még hátra :D Szóval az érdekelne, hogy ebből a 2.0-es 16 szelepes dízelből ugye van 100 lovas is. mi a különbség a 2 motor közt? Azt már tudom hogy a 100 lovasban van intercooler, meg talán a turbó is nagyobb rajta. Az érdekelne, hogy az én kis szerény ménesemet fel lehetne-e kicsit dobni azokkal a cuccokkal. Mennyire kompatibilisek a 2 motornak az alkatrészei. Esetleg más fajta turbót ha már turbó cserén gondolkodik az ember, akkor érdemesebb valami mást fajtát beszerezni? valami olyan megoldásra törekednék, amihez nem kell nagyon szétszedni a gépet, meg azért nem kerül egy kisebb vagyonba. Meg nem tudom ha 2.2es porlasztócsúcsokat tennék bele, az segítene-e esetleg, vagy az adagolón múlik inkább? Nagyon nem vágom a dízeles gépeket, ezért lehet hogy hüyleségeket kérdezek :rolleyes: De a segítséget, és a tanácsokat megköszönöm ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Üdv! Nem rég vettem egy x20DTL -es vectrát. Kicsit kevesellem az a 82 pacit benne. Olvasgattam a fórumot, hátha találok valami okosságot , a kérdésemre, de a 14.oldalnál elveszett a lelkesedésem amikor megnéztem, hogy menniy van még hátra :rolleyes: ITT kérdezősködj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Na most tudtam lefényképezni a jeladót. Én ilyet vettem annó bár az árát elég jól felemelték sajna. De kis kedvességgel még így sem 40. És erre rá van ütve a GM logo is.Ja és Siemens.Meg az összes szám ami rajta van, teljesen megegyezik a gyári számokkal. kép1 kép2 kép3 Én 2 napja vettem a Bárdiba.Eredetit már nemis lehet kapni azt mondták.Meg opelbe is kérdeztük és már ott is vmi siemens-es cucc van bele 40ért.Jó mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts