Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

És járó motornál neked villog hibakód ha van valami baja? Csak mert járó motornál semmi sem villog hibaként.

Ha veztengely jeladó gonoszkodik, akkor csekkendzsin lámpa is kellene világítson. Nekem legalábbis dettó ugyanez a csati gondom volt, és akkor világított, plusz asszem 4000 környékén ledadogott a motor.

Link to comment
Megosztás:

BC-n a CHECK lámpa nem világít fékre lépés után és nem is villan fel menet közben mind1 mit csinálok az autóval. A Check engine sem világít indítás után ami az óraegység alatt van de ha rövidre zárom a 5-6 pint akkor ezt a hibakódot dobja ki de pl járó motornál semmit sem villog és ezt akkor is villogja ha pl teljesen lehúzom azt a csatit... vagyis ha ez főtengely akkor nem is jót húztam mert én azt a csatit takarítottam ami a szelepfedélnél van. De akkor hol van a főtengely jeladója? :devlish:

Link to comment
Megosztás:

BC-s Check lámpának semmi köze a jeladóhoz az nem is fog kigyulladni ezért soha.Nekem sem villog semmit,ha jár a motor.Ha szembe állsz a motorral és a bal oldali csatit piszkálod ami a gyertya mellett van,az a vez tengely jeladó.A főtengely valószínű lent van a főtengelynél. :lol: de azt nem tudom hogy hol.A vezérmű tengely jeladó csinált már nekem is olyat, hogy rángatott a kocsi,kaptam a hibalámpát meg nem pörgött.Nekem a vez tengely szimmeringnél engedte kicsit az olajat,és a poros olajos mocsok ráment a jeladóra meg a fogaskerékre.Az zavarta be.Nézd meg úgy,hogy kicsit kifezgeted (vagy vedd ki onnan a csavart)a vezérmű szíj burkolatát,és világíts be egy lámpával,hogy tiszta avagy sem.

BC-n a CHECK lámpa nem világít fékre lépés után és nem is villan fel menet közben mind1 mit csinálok az autóval. A Check engine sem világít indítás után ami az óraegység alatt van de ha rövidre zárom a 5-6 pint akkor ezt a hibakódot dobja ki de pl járó motornál semmit sem villog és ezt akkor is villogja ha pl teljesen lehúzom azt a csatit... vagyis ha ez főtengely akkor nem is jót húztam mert én azt a csatit takarítottam ami a szelepfedélnél van. De akkor hol van a főtengely jeladója? :devlish:
Link to comment
Megosztás:

BC-n a CHECK lámpa nem világít fékre lépés után és nem is villan fel menet közben mind1 mit csinálok az autóval. A Check engine sem világít indítás után ami az óraegység alatt van de ha rövidre zárom a 5-6 pint akkor ezt a hibakódot dobja ki de pl járó motornál semmit sem villog és ezt akkor is villogja ha pl teljesen lehúzom azt a csatit... vagyis ha ez főtengely akkor nem is jót húztam mert én azt a csatit takarítottam ami a szelepfedélnél van. De akkor hol van a főtengely jeladója? :devlish:

Hali!

A főtengely jeladó csatija a generátor felett van (kövesd le azt a kábelt ami a vezérmű fedélen a termosztátház irányából jön fel a blokkból!

A vez. tengely jeladó hibája valóban tiltást okoz 4500 környékén!

Szerintem főtengely jeladó hiba esetén be sem indulna!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A főtengely jeladó csatija a generátor felett van (kövesd le azt a kábelt ami a vezérmű fedélen a termosztátház irányából jön fel a blokkból!

A vez. tengely jeladó hibája valóban tiltást okoz 4500 környékén!

Szerintem főtengely jeladó hiba esetén be sem indulna!

Üdv

Én most találkoztam egy xev fastraval. 3hibakódja van. főtengely jeladó, veztengely jeladó, és légtömegmérő. 4500nál tilt. Amúgy hibátlanul megy az autó.

Link to comment
Megosztás:

Helló!!

Énis most cseréltem 1ik kollégámnak vez.tengely jeladót.Beleért a fogaskerékbe.A másik meglepi az volt,h.1-2 foggal elvolt ugorva a vezérlés.De szerencsére megúszták a szelepek.Először 1 olasz gyártmányú jeladót próbáltam,nem lett jó vele.Opel 16v kolléga tanácsára kicseréltettem 1 hella-s ra és azzal tökéletesen mükszik.

Link to comment
Megosztás:

Én most találkoztam egy xev fastraval. 3hibakódja van. főtengely jeladó, veztengely jeladó, és légtömegmérő. 4500nál tilt. Amúgy hibátlanul megy az autó.

Kábelköteg zárlat.Minél hamarabb át kell okoskodni a köteget, mielőtt kijön a motortérből a füst, aztán sosebenem indul többet.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a tippeket! Nekem semmivel sem másabb mintha nem lenne hibakód benne. Nem tilt, jól húz (2-esben 100 a vége) és a fogyasztása is most 7,1 körül alakul.

Holnap megkeresem azt a jeladót, megnézem a kábelt, csatit és hátha sikerül megszüntetni a hibakódot :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Kábelköteg zárlat.Minél hamarabb át kell okoskodni a köteget, mielőtt kijön a motortérből a füst, aztán sosebenem indul többet.

Akkor majd mondom a tulajnak. Van olyan kritikus pontja a kötegnek ahol ez elő szokott fordulni?

Egy másik cimbi azt mondta, neki is xev van, hogy ezek ált el szoktak halni, tehát cserések.

Link to comment
Megosztás:

És mennyiért lehet megvenni ezeket a jeladókat? Webshopokban pl főtengely jeladót nem is találtam :devlish:

A vez.tengely jeladó 15 píz a bárdiba.Hella gyártmány.Olcsóbbat ne vegyél mert szar.

De itt olcsóbb de nem biztos,h. gyári:http://www.vauxcentre.co.uk/index.php?product_id=484769&option=Prod_detail

Főtengely jeladó:http://www.vauxcentre.co.uk/index.php?product_id=484927&option=Prod_detail

Én tőlük rendeltem a vezérlést,30 volt postával együtt a v6ra.Itthon 68 körül van

Link to comment
Megosztás:

Akkor majd mondom a tulajnak. Van olyan kritikus pontja a kötegnek ahol ez elő szokott fordulni?

Egy másik cimbi azt mondta, neki is xev van, hogy ezek ált el szoktak halni, tehát cserések.

Nekem az injektorhíd felett futó csatornában volt a gond, de bárhol lehet a motortéri kötegben ilyen gond.Át kell molyolni.

Link to comment
Megosztás:

Cserbinszky kollégát megcáfolnám.Vezérmű jeladót én a Bárdiba vettem olyan 4000 forintért.Gyárit.Kék dobozban van fehér betűvel ráírva azt hiszem.A nevét sajna nem tudom mert a doboz otthon van,én meg nem.De ha megnézed akkor rá van ütve a GM felirat,meg ugyanaz volt a sorozatszáma,mint amit kivettem a kocsiból.Érdemes lenne megnézni hogy ugyanebben a márkában főtengely jeladó van-e.Ha nem késő akkor én olyan két hét múlva meg tudom nézni a dobozát,cikkszámát.

És mennyiért lehet megvenni ezeket a jeladókat? Webshopokban pl főtengely jeladót nem is találtam :devlish:
Link to comment
Megosztás:

Cserbinszky kollégát megcáfolnám.Vezérmű jeladót én a Bárdiba vettem olyan 4000 forintért.Gyárit.Kék dobozban van fehér betűvel ráírva azt hiszem.A nevét sajna nem tudom mert a doboz otthon van,én meg nem.De ha megnézed akkor rá van ütve a GM felirat,meg ugyanaz volt a sorozatszáma,mint amit kivettem a kocsiból.Érdemes lenne megnézni hogy ugyanebben a márkában főtengely jeladó van-e.Ha nem késő akkor én olyan két hét múlva meg tudom nézni a dobozát,cikkszámát.

Én 2 napja vettem a Bárdiba.Eredetit már nemis lehet kapni azt mondták.Meg opelbe is kérdeztük és már ott is vmi siemens-es cucc van bele 40ért.Jó mi?

Link to comment
Megosztás:

Elég jó áron adják :devlish:

Na majd ha tudom,akkor lefényképezem a dobozt,meg a jeladón levő cikkszámot és hasonlítsd össze a tieddel,hogy olyan volt-e benne.Én eltettem,mert ugye nem az volt a baja,de ha már szétszedtem,akkor az ujjat tettem bele.

Én 2 napja vettem a Bárdiba.Eredetit már nemis lehet kapni azt mondták.Meg opelbe is kérdeztük és már ott is vmi siemens-es cucc van bele 40ért.Jó mi?
Link to comment
Megosztás:

Én 2 napja vettem a Bárdiba.Eredetit már nemis lehet kapni azt mondták.Meg opelbe is kérdeztük és már ott is vmi siemens-es cucc van bele 40ért.Jó mi?

én bárókerben vettem kb fél éve, ott vmi 7-8e volt szintén a gyári GM-es

Link to comment
Megosztás:

én bárókerben vettem kb fél éve, ott vmi 7-8e volt szintén a gyári GM-es

Gyárit 7 ezerért kötve hiszem max ident , vezérműtengely jeladó 20 fölött van , a főtengely jeladó gyári meg 30 fölött van , persze ha vkinek van kedvezménye az más, XeV motorokban általában a 2-öt kell egyszerre cserélni me gyári hibások a jeladók és csak ugy kapsz garanciát a jeladókra ha mind2-öt cserélsz me az ujban kivan küszöbölve a hibát ,a főtengely jeladó meg a vezérlés mellet található jobb oldalon a szervó szivattyú közelében ,vagy az öntvény alatt ,( omegán ott van de u.a a motor), és csak a gyári jeladót szabad venni vagy identet , pesten a Harka kft-be lehet olcsón kapni ott 7 körül az ident .Üdv :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Pedig biztos veszel annyiért,mert én is valami ennyiért vettem,igaz vagy 3 éve.

Gyárit 7 ezerért kötve hiszem max ident , vezérműtengely jeladó 20 fölött van , a főtengely jeladó gyári meg 30 fölött van , persze ha vkinek van kedvezménye az más, XeV motorokban általában a 2-öt kell egyszerre cserélni me gyári hibások a jeladók és csak ugy kapsz garanciát a jeladókra ha mind2-öt cserélsz me az ujban kivan küszöbölve a hibát ,a főtengely jeladó meg a vezérlés mellet található jobb oldalon a szervó szivattyú közelében ,vagy az öntvény alatt ,( omegán ott van de u.a a motor), és csak a gyári jeladót szabad venni vagy identet , pesten a Harka kft-be lehet olcsón kapni ott 7 körül az ident .Üdv :devlish:
Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Üdv!

Nem rég vettem egy x20DTL -es vectrát. Kicsit kevesellem az a 82 pacit benne.

Olvasgattam a fórumot, hátha találok valami okosságot , a kérdésemre, de a 14.oldalnál elveszett a lelkesedésem amikor megnéztem, hogy menniy van még hátra :D

Szóval az érdekelne, hogy ebből a 2.0-es 16 szelepes dízelből ugye van 100 lovas is.

mi a különbség a 2 motor közt?

Azt már tudom hogy a 100 lovasban van intercooler, meg talán a turbó is nagyobb rajta.

Az érdekelne, hogy az én kis szerény ménesemet fel lehetne-e kicsit dobni azokkal a cuccokkal.

Mennyire kompatibilisek a 2 motornak az alkatrészei.

Esetleg más fajta turbót ha már turbó cserén gondolkodik az ember, akkor érdemesebb valami mást fajtát beszerezni?

valami olyan megoldásra törekednék, amihez nem kell nagyon szétszedni a gépet, meg azért nem kerül egy kisebb vagyonba.

Meg nem tudom ha 2.2es porlasztócsúcsokat tennék bele, az segítene-e esetleg, vagy az adagolón múlik inkább?

Nagyon nem vágom a dízeles gépeket, ezért lehet hogy hüyleségeket kérdezek :rolleyes:

De a segítséget, és a tanácsokat megköszönöm ;)

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Nem rég vettem egy x20DTL -es vectrát. Kicsit kevesellem az a 82 pacit benne.

Olvasgattam a fórumot, hátha találok valami okosságot , a kérdésemre, de a 14.oldalnál elveszett a lelkesedésem amikor megnéztem, hogy menniy van még hátra :rolleyes:

ITT kérdezősködj.

Link to comment
Megosztás:

Na most tudtam lefényképezni a jeladót. Én ilyet vettem annó bár az árát elég jól felemelték sajna. De kis kedvességgel még így sem 40. És erre rá van ütve a GM logo is.Ja és Siemens.Meg az összes szám ami rajta van, teljesen megegyezik a gyári számokkal.

kép1

kép2

kép3

Én 2 napja vettem a Bárdiba.Eredetit már nemis lehet kapni azt mondták.Meg opelbe is kérdeztük és már ott is vmi siemens-es cucc van bele 40ért.Jó mi?
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.