Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

De mitől lett megint hengerfejes? Nem írtad, hogy mit csináltak az előző felújításkor, nah és azt sem, hogy azóta mennyit ment az autó.

Valamiért azt érzem, hogy előbb egy hozzáértőbb szerelőt kellene találnod és miután szétborítja a blokkot megmondja, hogy mit kell cserélni.

Attól,hogy nem volt jó a hőfokjeladóm,és egyik vízcsövem megvolt már repedve,azt mentem vele pályán,széttnyomta,nem vettem észre víz elfolyt,azt megfőtt!:)

Előzőleg is hengerfejes volt,vettem rá havertol!azt kicserélték,meg tömítést,és akkor kapott új hűtőt is!Az akkori állapot óta mentem vele 1-2ezer km,külföldön voltam kint épp,mikor jött ez a másik szopás...Hozzáértő,csak sajna a nevük van már meg,amugy lehúzosok!többet nem is viszem hozzájuk...

Link to comment
Megosztás:

Multhéten volt minden szűrő cserélve, aksi viszont 2003-as, lehet az a gond? :)

Hali! Hosszas huzavona után végre előjött hogy vezérműtengely helyzet jeladó a gond nálam is. Szerelőm szerint azért tart néha tovább az indítás mert a jeladó rossz, nem érzékeli minden állásban hogy hol van csak ahogy forgatja el kell érnie a referenciajelet és utána tudja csak hogy áll és akkor indít. Ha cserélve lesz a jeladó meg kell oldódni az indítási problémának.

Egyébként nem tudja valaki mennyi lehet egy ilyen jeladó?

Link to comment
Megosztás:

Hali! Hosszas huzavona után végre előjött hogy vezérműtengely helyzet jeladó a gond nálam is. Szerelőm szerint azért tart néha tovább az indítás mert a jeladó rossz, nem érzékeli minden állásban hogy hol van csak ahogy forgatja el kell érnie a referenciajelet és utána tudja csak hogy áll és akkor indít. Ha cserélve lesz a jeladó meg kell oldódni az indítási problémának.

Egyébként nem tudja valaki mennyi lehet egy ilyen jeladó?

Nekem tökéletesen muzsikál ez

Link to comment
Megosztás:

Attól,hogy nem volt jó a hőfokjeladóm,és egyik vízcsövem megvolt már repedve,azt mentem vele pályán,széttnyomta,nem vettem észre víz elfolyt,azt megfőtt!:D

Előzőleg is hengerfejes volt,vettem rá havertol!azt kicserélték,meg tömítést,és akkor kapott új hűtőt is!Az akkori állapot óta mentem vele 1-2ezer km,külföldön voltam kint épp,mikor jött ez a másik szopás...Hozzáértő,csak sajna a nevük van már meg,amugy lehúzosok!többet nem is viszem hozzájuk...

1-2000 km??????

Jó fizikummal rendelkezel? :) Vagy van/vannak akivel/akikkel vissza tudsz menni "megbeszélni ezt a dolgot" a "szervizzel"?

Mondjuk az nem mindegy, hogy mikor történt ez a javítás.

Link to comment
Megosztás:

Na szerelőm utánajárt 13-at mondtak baján, de elment bontóba és ott ennyiből megvan a jeladó és alapjárati motor is, mert néha rendetlenkedett az is. 900-1500-ig kedve szerint volt az alapjárat.

Hmm, én nem dobnám ki az alapjárati mocit, lehet egy igen-igen alapos pucolás segítene rajta.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem is gondok vannak az alapjárattal. Erről volt régebben szó. Néha szokott fulladni. Mondtátok, hogy alapjárati pucolás segítene. Mivel lehet megtisztítani és pontosan hol találom az alapjárati motort?? vagy bízzam szerelőre majd.

Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem is gondok vannak az alapjárattal. Erről volt régebben szó. Néha szokott fulladni. Mondtátok, hogy alapjárati pucolás segítene. Mivel lehet megtisztítani és pontosan hol találom az alapjárati motort?? vagy bízzam szerelőre majd.

Előre is köszi

Ez az:

DSC02990.jpg

A képen is látható 2 csillagcsavart kicsavarva szétszeded 2 részre. És a fenti részt kell kitakarítanod.

Én féktisztítóval szoktam átmosni jó alaposan.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Feltennék 3 gyors kérdést X20XEV-vel kapcsolatban! 1. A kipufogómnál kijön egy cső a leömlő tetejéből, azt hova kell elvezetnem? 2. Az EGR szelep alján a talpánál van egy elektromos csatlakozó, arra honnan kellene vezetéknek jönnie, mert a kábelkorbácsomon nincs odavaló csatlakozó. 3. A termosztát házon kijön egy pici cső, annak mire kell továbbmennie?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Feltennék 3 gyors kérdést X20XEV-vel kapcsolatban! 1. A kipufogómnál kijön egy cső a leömlő tetejéből, azt hova kell elvezetnem? 2. Az EGR szelep alján a talpánál van egy elektromos csatlakozó, arra honnan kellene vezetéknek jönnie, mert a kábelkorbácsomon nincs odavaló csatlakozó. 3. A termosztát házon kijön egy pici cső, annak mire kell továbbmennie?

1.: Nem arra gondolsz ahol a károsanyagcsökkentő levegőt nyomja be a leömlőbe?

2.: Ez sajna passz

3.: A kiegyenlítőtartályba megy

Link to comment
Megosztás:

Ma melóba jövetel előtt öntöttem az olajhoz Wynn's súrlódáscsökkentőt, és azt vettem észre, hogy a nívópálca végén a pöcök tetején, és az olajsapka belső felén is ilyen világosbarnás trutyi volt :) Ez mitől lehet??

Nekem céges autómmal volt ugyanez. Azt mondta a szerelő, hogy a városi használat miatt. De hogy miért, azt nem tom.

Link to comment
Megosztás:

Ma melóba jövetel előtt öntöttem az olajhoz Wynn's súrlódáscsökkentőt, és azt vettem észre, hogy a nívópálca végén a pöcök tetején, és az olajsapka belső felén is ilyen világosbarnás trutyi volt :D Ez mitől lehet??

A párom autójánál amikor használtam ezt a márkájú terméket (az motortisztító volt) ugyan ez történt!

Azt mondták oda csapódik ki a kosz,amit leszed a cucc :) Nálunk csak az olajsapka volt tiszta barnás akármi!

Következő olajcserénél vettem kettőt(szelepfedél levétele után láttuk mennyi "sár" van benne),régi olajhoz hozzáadtam,leereszt,feltöltöttem tescos olajjal,

átjárattam,megint tisztító,majd bele az új olaj és azóta semmi!

Megijedtem én is,amikor megláttam,de állítólag nem gond!(az biztos hogy nem egy megnyugtató látvány) <_<

Link to comment
Megosztás:

A párom autójánál amikor használtam ezt a márkájú terméket (az motortisztító volt) ugyan ez történt!

Azt mondták oda csapódik ki a kosz,amit leszed a cucc :) Nálunk csak a tanksapka volt tiszta barnás akármi!

Következő olajcserénél vettem kettőt(szelepfedél levétele után láttuk mennyi "sár" van benne),régi olajhoz hozzáadtam,leereszt,feltöltöttem tescos olajjal,

átjárattam,megint tisztító,majd bele az új olaj és azóta semmi!

Megijedtem én is,amikor megláttam,de állítólag nem gond!(az biztos hogy nem egy megnyugtató látvány) :D

De én előtte nem töltöttem bele semmit. Most mikor töltöttem hozzá, akkor vettem észre. Olajcsere március végén volt, olajat eddig kétszer töltöttem hozzá. (gyári GM 10w40-et)

Én is gondolkozom hogy veszek motoröblítőt, aztán eljátszom ugyanezt, és a GM olaj helyett kapna valami drágábbat.

@Zsomat: lehet városi használat miatt, mert egy héten kétszer megyek vele 70km-t városon kívül, egyébként naponta kétszer-háromszor használom városban relatív rövid távon.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.