Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

És hogyan kell? Csak mert szemrevételezve látom, hogy csavarok fogják de alulról is rá tudok majd fogni vagy elég a tetején kivenni a csavart és ki is tudom cserélni? Holnapra ér ide, kíváncsian várom milyen lesz utána <_<

Alul a tartóban van a menet, felülről kell csak kitekerni a csavart. Gyors és könnyű munka lesz :D

Link to comment
Megosztás:

Óóóó semmi egyedi technika? Semmi turpisság? Ilyen egyszerű... hmm akkor tuti be lesz rohadva a csavar mert ilyen egyszerű nem szokott lenni semmi sem <_< :D

Anno én sem akartam elhinni, hogy ilyen könnyű lesz, mert tényleg nem ez a jellemző. És mégis, 5 perc alatt ki tudtam cserélni, és ebben az is benne volt, hogy keresnem kellett a megfelelő méretű kulcsot hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Igen mivel alumíniumban van a csavar, ezért nem nagyon rohad össze. Kicsavarod becsavarod és kész. Nekem is le kellett kötni most vezérlés cserénél simán lejött.

Óóóó semmi egyedi technika? Semmi turpisság? Ilyen egyszerű... hmm akkor tuti be lesz rohadva a csavar mert ilyen egyszerű nem szokott lenni semmi sem <_< :D
Link to comment
Megosztás:

Igen mivel alumíniumban van a csavar, ezért nem nagyon rohad össze. Kicsavarod becsavarod és kész. Nekem is le kellett kötni most vezérlés cserénél simán lejött.

Simán ment, komolyan nagyon egyszerű volt ellenben észre lehet venni, hogy ki van cserélve.

Nekem 13-14e km alatt eszik 1 litert a valvoline top guard 10w40-ből. Ezt szoktam cora/tesco akcióban venni olyan 5-7e között 5 litert.

Link to comment
Megosztás:

Mit láttál a tartón, hogy cserélés után érezhetően jobb lett? Nekem is elég gatya állapotban van már.

Simán ment, komolyan nagyon egyszerű volt ellenben észre lehet venni, hogy ki van cserélve.

Nekem 13-14e km alatt eszik 1 litert a valvoline top guard 10w40-ből. Ezt szoktam cora/tesco akcióban venni olyan 5-7e között 5 litert.

Link to comment
Megosztás:

Feladatát kb semennyire sem látta el és azt untam, hogy nem tudok "szépen elindulni" ahogy gázt adtam eddig a motort felül semmi sem tartotta és kissé hátra billent ezzel az autón is lökött egyet de már igazság szerint 2 éve ilyen az autó azóta csak romlott és meg is untam most pedig rám jött, hogy kicserélem mivel minden ismert hibát meg akartam szüntetni. Ennek meg az az oka, hogy -8-ban nem szívesen állok neki szerelni bár 0,5-ben takarítottam a gyertyákat amik végül ki lettek cserélve.

Amit észre lehet venni: amúgy sem volt sok rezonancia a motor miatt de most mintha kevesebb lenne bár ezt lehet csak beképzelem magamnak (ilyen ez <_< ) ellenben szépen is el tudok indulni vele és amikor pl nyitott motorháztetőnél a gázbowdenen húzok egy kis gázt akkor sem mozdul annyit, nem bólint a motor annyira és filléres tétel alapvetően.

Amit látni: a kerek oldalán teljesen elszakadt a gumi azt akár ki is lehetne kalapáccsal ütni belőle a másik felén pedig a kb 3 centiből ami a belső részt a külsőhöz fogja (gumi) már kb csak 0,5 a másik oldalon pedig 1 centi fogja bár felülről még fittnek tűnik de alulról látni, hogy közben végig van szakadva szóval ez már kukás volt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 13-14e km alatt eszik 1 litert a valvoline top guard 10w40-ből. Ezt szoktam cora/tesco akcióban venni olyan 5-7e között 5 litert.

Én a vateráról szoktam olajat rendelni, szállítással volt 10 ezer. 5 liter belemegy, plusz 1 liter utántöltögetni. Tescoban ebből az olajból 10W40 szokott lenni 3000 Ft/ liter.

Link to comment
Megosztás:

Feladatát kb semennyire sem látta el és azt untam, hogy nem tudok "szépen elindulni" ahogy gázt adtam eddig a motort felül semmi sem tartotta és kissé hátra billent ezzel az autón is lökött egyet de már igazság szerint 2 éve ilyen az autó azóta csak romlott és meg is untam most pedig rám jött, hogy kicserélem mivel minden ismert hibát meg akartam szüntetni. Ennek meg az az oka, hogy -8-ban nem szívesen állok neki szerelni bár 0,5-ben takarítottam a gyertyákat amik végül ki lettek cserélve.

Amit észre lehet venni: amúgy sem volt sok rezonancia a motor miatt de most mintha kevesebb lenne bár ezt lehet csak beképzelem magamnak (ilyen ez <_< ) ellenben szépen is el tudok indulni vele és amikor pl nyitott motorháztetőnél a gázbowdenen húzok egy kis gázt akkor sem mozdul annyit, nem bólint a motor annyira és filléres tétel alapvetően.

Amit látni: a kerek oldalán teljesen elszakadt a gumi azt akár ki is lehetne kalapáccsal ütni belőle a másik felén pedig a kb 3 centiből ami a belső részt a külsőhöz fogja (gumi) már kb csak 0,5 a másik oldalon pedig 1 centi fogja bár felülről még fittnek tűnik de alulról látni, hogy közben végig van szakadva szóval ez már kukás volt.

Aha. Nekem az egész kasztni berezonál egy kicsit, motorfordulat arányában. Zizeg, a kormánnyal együtt. Mondtak már motortartó bakokat és/vagy komplett kipufogó cserét is, több szerelő egymástól függetlenül.

Szerintetek melyik lehet?

Link to comment
Megosztás:

Aha. Nekem az egész kasztni berezonál egy kicsit, motorfordulat arányában. Zizeg, a kormánnyal együtt. Mondtak már motortartó bakokat és/vagy komplett kipufogó cserét is, több szerelő egymástól függetlenül.

Szerintetek melyik lehet?

Nálam is vannaK ilyen rezonálások, de dieselnél szerintem normális 15 év után <_<

Teléjesen véletléenül 1000-es fordulatnár rezonál be valami, elég kellemetlenül. Se alatta, se felette nem. Ha kicserélném a motortartó bakokat, szerintem javulna a helyzet.

Link to comment
Megosztás:

Simán ment, komolyan nagyon egyszerű volt ellenben észre lehet venni, hogy ki van cserélve.

Nekem 13-14e km alatt eszik 1 litert a valvoline top guard 10w40-ből. Ezt szoktam cora/tesco akcióban venni olyan 5-7e között 5 litert.

Hello!

Neked egy csere alkalmával hány liter megy bele, elég a 4 liter véleményed szerint?

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Én egy teljes kanna tartalmát bele szoktam önteni ami nálam 5 liter és így lesz MAX szinten a nívó pálca.

Üzemi hőmérsékletre melegítem és úgy eresztem le sőt mivel én szoktam csinálni a motor mindkét irányba meg is van döntve úgy jön le mindig 1 teljes 5 literes ablakmosós flakonra való olaj. Nálam ez a bevett szokás <_<

És már írták páran, hogy sok olaj az 5 liter bele meg ilyenek de szimeringek köszönik szépen jól vannak és minden más is így nálam bevált.

Ellenben nekem X20XEV van ami kicsivel nagyobb bár lehet ez nem jelent semmit sem olaj szempontjából.

Link to comment
Megosztás:

Nálam is vannaK ilyen rezonálások, de dieselnél szerintem normális 15 év után <_<

Teléjesen véletléenül 1000-es fordulatnár rezonál be valami, elég kellemetlenül. Se alatta, se felette nem. Ha kicserélném a motortartó bakokat, szerintem javulna a helyzet.

Jóó... dízelnél az lenne a fura, ha ennyi év után nem lenne semmi. Na de az enyém nem volt ilyen. Az után kezdte, amikor kész lett a gyűrűzés, mert akkor vmiért egy kicsit megemelték a motort a bakról. Ez egy érv a hibás bakokra --> nem pont ugyanúgy kerültek vissza, és a régi bakok már nem annyira rugalmasak, stb. Valamint akkor cseréltek a kipuf. oldalon sortömítést is, meg ide-oda mozgatták a kipuft, így lehet, hogy amiatt van.

Az a gáz, hogy egyszerre cserélni mindent nincs della. :D

Link to comment
Megosztás:

Én egy teljes kanna tartalmát bele szoktam önteni ami nálam 5 liter és így lesz MAX szinten a nívó pálca.

Üzemi hőmérsékletre melegítem és úgy eresztem le sőt mivel én szoktam csinálni a motor mindkét irányba meg is van döntve úgy jön le mindig 1 teljes 5 literes ablakmosós flakonra való olaj. Nálam ez a bevett szokás <_<

És már írták páran, hogy sok olaj az 5 liter bele meg ilyenek de szimeringek köszönik szépen jól vannak és minden más is így nálam bevált.

Ellenben nekem X20XEV van ami kicsivel nagyobb bár lehet ez nem jelent semmit sem olaj szempontjából.

Csak azért érdekel, mert neten olajkereső portálon már találtam 4,25-5 liter közötti adatot, a szervízkönyv 4 litert ír- hát ez érdekes!

Szerintem az x18xe és x20xev között csak a furat a különbség, egyébként ua. a nagyblokk mindkettő!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Csak azért érdekel, mert neten olajkereső portálon már találtam 4,25-5 liter közötti adatot, a szervízkönyv 4 litert ír- hát ez érdekes!

Szerintem az x18xe és x20xev között csak a furat a különbség, egyébként ua. a nagyblokk mindkettő!

Üdv

Alapvetően ha felmelegíted a motort alaposan és nem féloldalasan áll a motor tehát ki tud folyni minden olaj akkor kicsivel több is mint 5 liter folyik ki (melegen több), ennyi bele is megy simán de ez nem az üzemhez szükséges minimum mert az 4 liter hanem a max szinthez tartozó 5 liter.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok márkatársak

Olyan kérdésem, vagy hát kérésem lenne, hogy legyetek szivesek nekem infókat adni arról (ha tudtok) mi a külömbség a DTI meg a DI kivitel között, müszaki irányvonalba.

minden infót szépen köszönök előre is

Tulajdonképpen 19 LE és 20 vagy 45 Nm merthogy 2.0 DTi-ből is kétféle van.

Kicsit bővebben a gyengébben nincs töltőlevegő visszahűtő, kicsit más az adagoló szoftvere, meg talán a porlasztók is. Lényegében ennyi. A motorblokk az ugyanaz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok márkatársak

Olyan kérdésem, vagy hát kérésem lenne, hogy legyetek szivesek nekem infókat adni arról (ha tudtok) mi a külömbség a DTI meg a DI kivitel között, müszaki irányvonalba.

minden infót szépen köszönök előre is

Szerintem sem sok lényeges különbség van!Amikor nézegettem csak az tűnt fel hogy a DI 60kW,DTI 74kW-os ha jól tudom a nagyobb turbo miatt!(ez nem biztos,de más fajta van benne)

Link to comment
Megosztás:

DIESEL-s kolégák honan lehet megtudni , észreveni ha a porlasztó csucsok kezdenek meghalni? Mert mostanában nehezeben indul az én drágaságom meg amikor voltak a -20 fokok lehetett halani hogy legalább egy henger kihagy pár másodpercig indulás után.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.