Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Azért, mert nem jól emlékszel. Valamelyik adat a kettő közül biztos, hogy nem igaz.

Ha 140-nél 3500-at forog, akkor 110-nél 2750, ami jól látható a fordulatszámmérő skálán, a 2500-as és 3000 osztás között pontosan középen

Ha 140-nél 3200, akkor is 2500 felett van valamivel 110-es tempónál. De inkább előbbi lehet egy X18XE.

Nos ahogy ígértem csináltam ma pár képet csak azért hogy a hitelesség megmaradjon,és mivel azt írtátok hogy ez nem lehet hogy csak ennyit forog az enyém hát ímejvzldp7i0k3dj99zlqav_thumb.jpgEz a kép miont látjátok 110 5 .sebességben

thumb-6EAC_4F03418F.jpg ez a kép természetes 5 ös ben120 nál Fordulat alig haladja meg a2500 at

thumb-EBE9_4F03418F.jpg ez a kép 5 ösben 50 nél

Azt hiszem ez elég bizonyiték arra hogy nekem ennyit fororg a motor ezekben a sebesség tartományokban.

Még mielőtt valaki azzal jönne biztos lomha az autó hát nem,nagyon jól megy húz ahogy kell és piszkosul jól gyorsul.JA ÉS NEM A SPORT VÁLTOZAT :lol: :D :devlish:

Ja és lehet akkor valóban nem jól emlékszem az eggyik adatra nem 3200 on forog 140 nél hanem csak 3000 en :devlish: :icon13: :icon13: :D

Link to comment
Megosztás:

Nos ahogy ígértem csináltam ma pár képet csak azért hogy a hitelesség megmaradjon,és mivel azt írtátok hogy ez nem lehet hogy csak ennyit forog az enyém hát íme

Azt hiszem ez elég bizonyiték arra hogy nekem ennyit fororg a motor ezekben a sebesség tartományokban.

Még mielőtt valaki azzal jönne biztos lomha az autó hát nem,nagyon jól megy húz ahogy kell és piszkosul jól gyorsul.JA ÉS NEM A SPORT VÁLTOZAT :lol: :D :devlish:

Ja és lehet akkor valóban nem jól emlékszem az eggyik adatra nem 3200 on forog 140 nél hanem csak 3000 en :devlish: :icon13: :icon13: :D

Az, h piszkosul gyorsul, relatív... B)

Tényleg el kell ismerni, hogy létezik ilyen váltókiosztás, korai BVekiket szereltek vele. A váltó: F17WR 3,94-es végáttétellel. Jól sejtem?

Link to comment
Megosztás:

Akkor most nézzük meg kinek mennyit forog 220-nál ötödikben!

:lol:

hah ez jó poén

Ám hogy 220-nál mennyit pörög azt nem tudom, de az biztos hogy nekem a ford. mérő piros végénél tilt le vagy ha az óra maximális 260-ját eléri a mutató, nekem ez GPS szerint 2harminc-kettő35 körül volt amikor kipróbáltuk és letiltott, nem a ford számmérő tiltott :D

Link to comment
Megosztás:

Klassz... Gondolom Németországban... :lol:

A váltód ezek alapján F18WR394 Ez a leghosszabb, amivel az x20xev-ket szerelték.

Áh dehogy... zárt pályán természetesen! :D

A kép elkészítésével fellépő többlet költségekért felelősséget nem vállalok! Pláne ha vki 30-as táblánál próbálkozik 220-as fotót gyártani :D

Ezek a 394-esek nálam gyakorikak :devlish: Kadettben is a C20NE motorhoz egy F16 W394-es váltót vettem :devlish:

Akkor ha jól értem jól jártam ezzel a váltóval is :icon13:

straega: nem egészen értem :icon13: Amikor 260-at mutat az óra olyankor fut neked 235-öt gps szerint? Akkor már csak a gps-t kellene kalibrálni és kiderülne, hogy mennyit is megy :D

Pirosban tilt de igazából teljesen mind1 tilt-e vagy sem, úgy sincs semmi értelme a közeléig sem pörgetni B)

Link to comment
Megosztás:

Az, h piszkosul gyorsul, relatív... :lol:

Tényleg el kell ismerni, hogy létezik ilyen váltókiosztás, korai BVekiket szereltek vele. A váltó: F17WR 3,94-es végáttétellel. Jól sejtem?

Jó persze ezt csak arra irtam hogy nekem megfelelő nem lomha ha kell szedi a lábát

Link to comment
Megosztás:

Áh dehogy... zárt pályán természetesen! :lol:

A kép elkészítésével fellépő többlet költségekért felelősséget nem vállalok! Pláne ha vki 30-as táblánál próbálkozik 220-as fotót gyártani :icon13:

Ezek a 394-esek nálam gyakorikak :D Kadettben is a C20NE motorhoz egy F16 W394-es váltót vettem :devlish:

Akkor ha jól értem jól jártam ezzel a váltóval is :devlish:

Ennél már csak az F18+WR374 hosszabb. Azzal elméletileg 5500ford/percnél elérné a 250km/órát... :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Nálam van a vectra... ami nem jelenti azt, hogy jó is...

Az akku teljesen le van merülve, én is sokáig próbáltam indítózni vele, nem is mentem csak pár kilométert az utóbbi 2 hónapban most meg ezzel kell szívni. A szivattyú benne van, látszólag most jó bár hosszas állás után a hűtővízből olyat hallottam mintha forrna vagyis bugyogott... na mondom tuti hengerfejes... na igen ám de a hűtővíz az hűtővíz tisztán, sem olaj sem kipuff gáz szag nincs egy minimális sem és az olaj is csak olaj.... meg volt bontva bár a vízkör nem hiszem, 92 fok körül volt amikor ezt lehetett hallani és zúgott a venti is már, egy pillanatra ismét felvillant az olaj visszajelző is de a motor hangja csak kicsivel volt zajosabb a kelleténél, lehet még egy olajcsere sem ártana neki... szóval már kicsit unom de ez van....

Jelenleg az akku töltődik, a bolt szerint ahol vettem érdemes akár 2 napig is tölteni....

Ha hengerfejes a motor, nem kell attól még olajnak lennie a kiegyenlítőben. Ha buborékol és nyomás alatt van, majdnem eldurrannak a csövek, akkor tutira hengerfejes.

Amúgy mi a frászt csináltak vele a szervizben, hogy lemerült teljesen az akksi?

Mértek olajnyomást, most akkor a szivattyú volt a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Oh bocsi ezt akkor benéztem

Amúgy az enyémbe is F18 as váltó van bár az áttételt még nem néztem

Akkor viszont sanszos, hogy F18+WR374. A probléma csak annyi ezzel, hogy a 2.0 dízeleket szerelték ezzel. Az x18xe-t az F18-s sorozatból csak CR374-vel szereltek, ez 2500-nál 90-nel hasít, nem 110-zel. Az enyém is ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Nos ahogy ígértem csináltam ma pár képet csak azért hogy a hitelesség megmaradjon,és mivel azt írtátok hogy ez nem lehet hogy csak ennyit forog az enyém hát íme%7Boption%7Dhttp://kephost.hu/thumb-6EAC_4F03418F.jpg/img] ez a kép természetes 5 ös ben120 nál Fordulat alig haladja meg a2500 at

%7Boption%7Dhttp://kephost.hu/thumb-EBE9_4F03418F.jpgimg] ez a kép 5 ösben 50 nél

Azt hiszem ez elég bizonyiték arra hogy nekem ennyit fororg a motor ezekben a sebesség tartományokban.

Még mielőtt valaki azzal jönne biztos lomha az autó hát nem,nagyon jól megy húz ahogy kell és piszkosul jól gyorsul.JA ÉS NEM A SPORT VÁLTOZAT :lol: :D :devlish:

Ja és lehet akkor valóban nem jól emlékszem az eggyik adatra nem 3200 on forog 140 nél hanem csak 3000 en :devlish: :icon13: :icon13: :D

Akkor nálad más a váltó áttételezés, mint a széria X18XE-nél: lehet hogy váltót cseréltek benne és nem ugyanolyan került bele hanem F18+WR357. Ami X20DTL-hez, X20DTH-hoz való.

Vagy úgy van beállítva a km óra, hogy többet csaljon felfelé. Ezt át lehet állítani. Ha lemérnéd GPS-el, akko lehetne tudni, melyik igaz.

Link to comment
Megosztás:

Ha hengerfejes a motor, nem kell attól még olajnak lennie a kiegyenlítőben. Ha buborékol és nyomás alatt van, majdnem eldurrannak a csövek, akkor tutira hengerfejes.

Amúgy mi a frászt csináltak vele a szervizben, hogy lemerült teljesen az akksi?

Mértek olajnyomást, most akkor a szivattyú volt a probléma?

Honnan lehet tudni,h ogy mikor akar majdnem eldurrani egy cső? :lol:

Előtte is merült volt és csak egy este hagytam töltőn.

Nyomást amennyiben töltés után lesz vele gond mérnek, most látványos volt a javulás az eddigi 0 nyomás helyett, hogy van olajnyomás így elő sem került a mérő, sajnos na de pótolva lesz.

Link to comment
Megosztás:

Akkor viszont sanszos, hogy F18+WR374. A probléma csak annyi ezzel, hogy a 2.0 dízeleket szerelték ezzel. Az x18xe-t az F18-s sorozatból csak CR374-vel szereltek, ez 2500-nál 90-nel hasít, nem 110-zel. Az enyém is ilyen.

Akkor szerinted a szomszéd autójában fényképeztem az órát????Nem hinném hogy tovább kéne bármit bizonygatnom,ez az enyémnek az órája én fényképeztem ma délután ennyit forog 110 nél és F 18 as váltóval van szerelve Ezek a Tények.S mint tudjuk a TÉNYEK makacs dolgok :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor nálad más a váltó áttételezés, mint a széria X18XE-nél: lehet hogy váltót cseréltek benne és nem ugyanolyan került bele hanem F18+WR374.

Vagy úgy van beállítva a km óra, hogy többet csaljon felfelé. Ezt át lehet állítani. Ha lemérnéd GPS-el, akko lehetne tudni, melyik igaz.

Fényképem csak erről km óráról van de mielőtt eladtam a donor km óráját az is benne volt az enyémben az is ezeket az értékeket mutatta.

Gps szerint bár eddig csak 80 nál szólt be egyszer hogy tartsam be a sebességhatárt aztán kikapcsoltam az érték helyes volt 80 nál annyit is mutat,.

Na mindegy Sajnálom hogy ezt ennyire nehéz elhinni.Ez van.

Azért remélem senkit nem sértettem meg egy hozzászólásommal sem ha esetleg mégis akkor elnézést.

Link to comment
Megosztás:

Honnan lehet tudni,h ogy mikor akar majdnem eldurrani egy cső? :lol:

Előtte is merült volt és csak egy este hagytam töltőn.

Nyomást amennyiben töltés után lesz vele gond mérnek, most látványos volt a javulás az eddigi 0 nyomás helyett, hogy van olajnyomás így elő sem került a mérő, sajnos na de pótolva lesz.

Nem tudod benyomni, majd amikor megengedet a kiegyenlítő tartályt, akkor majd kifut az egész :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tudod benyomni, majd amikor megengedet a kiegyenlítő tartályt, akkor majd kifut az egész :lol:

Be tudtam nyomni, a tartály járó motornál 92 foknál kicsit megengedve persze futott ki a víz de ilyen volt 60e kilométerrel korábban is ez normális, ellenben pár perccel később ki lehetett nyitni gond nélkül szóval nem értem....

Link to comment
Megosztás:

Be tudtam nyomni, a tartály járó motornál 92 foknál kicsit megengedve persze futott ki a víz de ilyen volt 60e kilométerrel korábban is ez normális, ellenben pár perccel később ki lehetett nyitni gond nélkül szóval nem értem....

Addig ne nyugtalankodj, amíg nem lehet normálisan elindítani, meg menni vele. Ha elindult, mértek olajnyomást, lehet már járatni huzamosabb ideig, akkor majd le lehet tesztelni. Ha hengerfejes, úgyis észre fogod venni, mert kinyomja a vizet a kiegyenlítő kupakján keresztül, meg elkezd gőzölni a kupuffogó. Elkezd összevissza melegedni, majd visszahűl a mutató, elmegy a fűtés meg ilyenek.

Link to comment
Megosztás:

Addig ne nyugtalankodj, amíg nem lehet normálisan elindítani, meg menni vele. Ha elindult, mértek olajnyomást, lehet már járatni huzamosabb ideig, akkor majd le lehet tesztelni. Ha hengerfejes, úgyis észre fogod venni, mert kinyomja a vizet a kiegyenlítő kupakján keresztül, meg elkezd gőzölni a kupuffogó. Elkezd összevissza melegedni, majd visszahűl a mutató, elmegy a fűtés meg ilyenek.

A vége jó :devlish:

A műhelyben járatták kb fél órát, én járattam kb 20-at, mentem vele 5 kilométert, utána hallottam csak, hogy bugyog a víz de kupak nyitás nélkül nem engedett ki vizet, ment is szépen mintha semmi baja nem lenne és a kipufogón is csak a szokásos bűz áradt :lol: Fűtést is ellenőriztem és volt, a hőfok sem ugrált :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor viszont sanszos, hogy F18+WR374. A probléma csak annyi ezzel, hogy a 2.0 dízeleket szerelték ezzel. Az x18xe-t az F18-s sorozatból csak CR374-vel szereltek, ez 2500-nál 90-nel hasít, nem 110-zel. Az enyém is ilyen.

Igen, ez egyértelműen 2.0 diesel váltó, ami van neki. De nem az amit te írsz, hanem 3,57 végáttétellel. Ilyen kellene nekem is :lol:

Benzines motorhoz ez kifejezetten autópályára való váltó :D

Azt hiszem, F18-asok közül ez a lehető leghosszabb: Egész pontosan F18+357. Ez még Seth X20XEV-s váltójánál is hosszabb!

Itt van a számító program eredménye:

Látszik, hogy 2500-nál 114 km/h, 3000-nél meg 137 km/h.

82451322n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.