Andris22 Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Én aztat nem mondtam, hogy papírozza is le :-) Kétévente átlöki a vizsgán aztán csókolom ha már itt tartunk, mennyiben kerül az átirás vétel esetén? kell eredetvizsga meg ilyenek?
kavics Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Nem rossz költségek egy 2000ccm-es verda átíratásakor.39460ft átírási költség.12000ft új forgalmi és törzskönyv.5500ft az új rendszámtábla, mert azt is kellett.15300ft az eredet.1500ft egy ideiglenes kivonás, és ha majd használom is, akkor még 350ft lesz az érvényességi matrinya a rendszámtáblára.
Tóbiás Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Nem rossz költségek egy 2000ccm-es verda átíratásakor.39460ft átírási költség.12000ft új forgalmi és törzskönyv.5500ft az új rendszámtábla, mert azt is kellett.15300ft az eredet.1500ft egy ideiglenes kivonás, és ha majd használom is, akkor még 350ft lesz az érvényességi matrinya a rendszámtáblára. + kötelezőbizti A0= ~18500/né B10= ~9000/né (Ez BP,Allianz némi kedvezménnyel.)
warwolf Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Jaja, laza a helyzet.S, még nem is használom, csak egyenlőre összefelé rakom.Tegnap este lebírkóztam azt az izét ott a lengőkarnál.Elvoltam vele vag 2 órát, de kb. a helyén van.CSak olyan kellemtlenség ért, (mármegint) hogy ugye lekötöttem a lengőkart, hogy jobban hozzáférjek ehhez a mókához, aztán kiderült, hogy a talpas is elhalálozott.Szóval cserélhetem azt is, a jobb belső féltengelycsuklóval egyetemben.Hát ezért adta oda a Bank ezt a verdát 3K-ért.De ez van.Amit megcsinálok, már legalább tuti jó lesz.Optimista vagyok, mert mégis csak az ÉN GSI-m!Magamnak csinálom, vagy mijaszösz! :(
Tóbiás Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 azért nem mérte meg, mert azt mondta, hogy ha egyik hengerben kisebb lenne a kompresszio az latszana, de nem az, úgyhogy felesleges. Én úgy tudom az kívülről nem látszik - azért találták ki a kompresszió mérést. De,azt mondják ez sem elég pontos,jobb a veszteség mérés.
Andris22 Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Én úgy tudom az kívülről nem látszik - azért találták ki a kompresszió mérést. De,azt mondják ez sem elég pontos,jobb a veszteség mérés. nekem amikor a C14NZ-n elszállt az egyik hengerbe a kompresszió(beégett szelep) akkor látszott :( olyan volt a hangja mint egy traktornak, és menni is alig lehetett vele. holnap megyek még 1 GSIt nézni. :D 8) nem adom fel ilyen könnyen!!!
bazs Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 attól még lehet szar a kompresszió, hogy megy mind a négy henger, nem kell traktor-hangot várni ;-) ha jól értem, nálad akkor csak három henger ment...
Laci4 Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Aztec: megnéztem ma a hűtőviz jeladó müködését.. záróérintkező. Legalábbis abból következtetve, hogy ha lehúztam a csatit, akkor még nem volt kühlbigyó. aztán a csatlakozóját rövidrezártam egy dróóóttal, és lön kühlmitbigyówasser. Szóval tip! Mociház kinyit a kiegyenlítő tartályon lévő kétvezetékes csati leszed.. ha megszünik a kühlm... akkor vagy tényleg kevés a víz, vagy behányt a kapcsoló. Ha még akkor is megvan a kühl.. akkor meg vhol zárlatos lehet a móka szerintem... Mindjárt megnézem hátha megtalálom kapcsi rajzon....
Laci4 Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Nah, megnéztem. elvileg simán testel egy lábat.. ha az egyik vezeték barna.. akkor az a test a másik megy a TID hez. Szóval ezen a vonalon van valahol zárlat.testelés.. ha a csati leszedésekkor is ott a felirat. .vagy a TID zizzant meg kicsit.. Persze mindez csak szerintem
warwolf Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Hogyan szedem ki a hátsó oldalsó ablakot?Két csavargót már találtam ahogy kinyitottam az ajtót.S a többi?
redline Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Andris az hallgass az idősebbre 8) sztem ne kapkodd el...most megveszel 800K-ért vmi autót (ami akár csodás is lehet...de elég valószinutlen) aztán ha meg kell vele vmit csinálni akkor csak nézel üres zsebbel? :? Vagy most rádobod a 800K-t a [s:2a5dee6e42]Miami Kék Kupéra[/s:2a5dee6e42] (ez a név már foglalt) ...szóval a c14nzre...ami ugyanugy nem fog jólmenni :? sztem türelem és pakolgass még a malacperselybe.... Wolfi, tégla? 8) :(
warwolf Elküldve Október8, 2005 Elküldve Október8, 2005 Wolfi, tégla? 8) :( Közben Uhuhu felhomályosított. :wink:
aztec Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Wolfi végig van a műanyag borítás alatt csavar - azt lehet uninstall utána könnyen ki tud venni.... ki kell szedni a b oszlopnál levő borítást és ami a hácssó ülésnél van sőőőt asszem a c oszlopról is le kellett szedni... fotót nem találok használhatót sajnos.... Laci thx az infot ma csekkolom végre one 1 kis freetime 4 gsi:D Első körben az lesz h lehúzom.....
aztec Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Andris az hallgass az idősebbre 8) sztem ne kapkodd el...most megveszel 800K-ért vmi autót (ami akár csodás is lehet...de elég valószinutlen) aztán ha meg kell vele vmit csinálni akkor csak nézel üres zsebbel? :? Vagy most rádobod a 800K-t a [s:ae57f26a8f]Miami Kék Kupéra[/s:ae57f26a8f] (ez a név már foglalt) ...szóval a c14nzre...ami ugyanugy nem fog jólmenni :? sztem türelem és pakolgass még a malacperselybe.... Norbinak kell igazat adni megest. Anno én c16se astrára költöttem rá egy valag pénzt és 1 év után sem közelítette meg a gsit. Inkább rá kell szánni az ídőt és pénzt és találni jó állapotú gsit - akkor már van mire építkezni :idea: de ez csak sztem.
PetiGSI Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Ha ismét gsi-t vennék : 95-96-os évjrat ,lehetőleg 150000Km-óra alatti állással, 1mill2 - 3 környékén. Igaz,hogy nem lenne ócsó de nagy lenne az esély,hogy jó állapotut kaptam. (Azért azt is átvizsgálnám) Másik megoldás opel klubtagtól venni.(Ha épp van eladó vas....reméljük nincs) De kereskedőtől meg neppertől meg "1ik ismerősömé csak vidéki és én adom el....."stb..... ezektől soha. :( Meg streetracinges fiatal sráctól sem :wink: Szóval a legjobb tanács : várj vele! Ne kapkodd el.........addig is gyűlik a pénz és majd jön a nekedvaló vas.(Halkan megsúgom,hogy 1millióért vettem a kocsit anno és ráköltöttem eddig cirka 400e Ft-ot) :?
warwolf Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Wolfi végig van a műanyag borítás alatt csavar - azt lehet uninstall utána könnyen ki tud venni.... ki kell szedni a b oszlopnál levő borítást és ami a hácssó ülésnél van sőőőt asszem a c oszlopról is le kellett szedni... fotót nem találok használhatót sajnos.... . Értem.Én is nekiláttam, egy kicsit bontogatta, taliztam a csavarokkal, aztán úgy határoztam, hogy ezt most nem vasárnap délután kell megcsinálni, mert amúgy is ritka szarul vagyok.Megfázás rulez.De a jövő héten sztem holnap délelőtt rászánom az időt, mert jó lenne, de nagyon ha le lenne fóliázva.
warwolf Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Most nézegettem, azért látszik, hogy lejárt a szezon, mert 35db eladó GSI-t találtam a használtautón.Jön a tél! 8) :roll:
iqbéla Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Mi összefüggés van az évszak és az eladó gsik száma közt? Most nézegettem, azért látszik, hogy lejárt a szezon, mert 35db eladó GSI-t találtam a használtautón.Jön a tél! 8) :roll:
warwolf Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Mi összefüggés van az évszak és az eladó gsik száma közt? Véleményem szerint annyi, hogy télen senki nem a sportos feelinget kedveli. +nyáron nem annyira tobzódtak az eladó GSI-k.Sztem az áruk is hamarosan lentebb fog menni.Egy kicsivel.Szerintem.
aztec Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Értem.Én is nekiláttam, egy kicsit bontogatta, taliztam a csavarokkal, aztán úgy határoztam, hogy ezt most nem vasárnap délután kell megcsinálni, mert amúgy is ritka szarul vagyok.Megfázás rulez.De a jövő héten sztem holnap délelőtt rászánom az időt, mert jó lenne, de nagyon ha le lenne fóliázva. nálunk hasonlow a heylzet, csak mi nem adtuk fel - a nátha elleni hadjárat keretében maszkot hekkeltem, irisznek asc-t javítgattuk ki lett javítva ahol kellett és autómosás és ilyen vidám vasárnapi melókkal üztük az ídőt... beszélek vele Wolfi h mikor ér rá s összehozzuk neked vhogy a logisztikát :wink:
warwolf Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 nálunk hasonlow a heylzet, csak mi nem adtuk fel - a nátha elleni hadjárat keretében maszkot hekkeltem, irisznek asc-t javítgattuk ki lett javítva ahol kellett és autómosás és ilyen vidám vasárnapi melókkal üztük az ídőt... beszélek vele Wolfi h mikor ér rá s összehozzuk neked vhogy a logisztikát :wink: Hálám örökké üldözni fog érte! :D :D Amúgy még aludtam is délután ,ami nagy szó, mert abszolute nem szoktam, de utána sem volt kedvem hackelni! :(
aztec Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 én is akartam pihenni hátha akkor eltünik a nátha de nem jött be inkább kicsit nyügösen de ment a hekklés 8) Antinak csinálok ellenfelet ha 1 kijön pítteken ... nekem is one már hengerenkénti pillangóm igaz kicsit másképpen :( de azért gsit is csinálgattam :wink:
warwolf Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Szááp hűtómaszk! :D Én is felraktam már, és naggyon teccik, nem győzöm kihangsúlyozni! :(
aztec Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 Szááp hűtómaszk! :D 1ik klubbos ismerőssel cseréltem :wink: :arrow: :roll: :( nekem naggyon tecc, azt hittem utángyártott de megtaláltam benne a rieger infinitys matrinyát :D de vhogy nem akar asszolni, amit nem teljesen értek. Neked full illszkedett? nem mintha gáz lenne, majd műanyagos ismerős kilegozza......
warwolf Elküldve Október9, 2005 Elküldve Október9, 2005 1ik klubbos ismerőssel cseréltem :wink: :arrow: :roll: :( nekem naggyon tecc, azt hittem utángyártott de megtaláltam benne a rieger infinitys matrinyát :D de vhogy nem akar asszolni, amit nem teljesen értek. Neked full illszkedett? nem mintha gáz lenne, majd műanyagos ismerős kilegozza...... Ha jól látom, akkor neked is a bal első lámpánál áll el egy kicsit.Amúgy nálam is csak ennyi volt a bibi.
Recommended Posts