Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

Hát ja, ma voltam a MediaMarktban, és levontam a következtetést, hogy ezeken a helyeken csak nagyon alsóhangon lehet találni cuccokat, semmi igazán jó minőségű cucc nem kerül elő, csakis a tömegtermék..... Szóval ezek a demofalak nem az igaziak..... :S

Ha bármi igényesebb kell, meg kell nézni a forgalmazónál.

Ja, és ez a házimozi erősítőre is ugyanúgy igaz, mert történetesen azt néztem.... ;)

Nekem egy Yamaha rx-v459-es van. Tökéletes! Soha nem volt jobb házimozi erősítőm. Nem akartam felesleges features-et, ezért ez. Egyébként yamahából amit idáig hallottam mind jól szól, úgyhogy nagyon ajánlom. A melegent azért nem írtam, mert ez mostanában nem aktuális. Vagy inkább félreérthető és aktuiális? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nekem egy Yamaha rx-v459-es van. Tökéletes! Soha nem volt jobb házimozi erősítőm. Nem akartam felesleges features-et, ezért ez. Egyébként yamahából amit idáig hallottam mind jól szól, úgyhogy nagyon ajánlom. A melegent azért nem írtam, mert ez mostanában nem aktuális. Vagy inkább félreérthető és aktuiális? :rolleyes:

Igen, én is néztem pl. a RX-V363-ast, ami ráadásul még olcsó is, asszem 45 körül van. Mérőmikrofonos optimalizálás, meg ilyesmik vannak benne, ami nagyon jó, mert különben órákig állítgathatod.... De az speciel nem volt, csak a régebbi, a 361-es.... :S Na, mindegy, ne offoljunk, mert fenéken billentenek....

Link to comment
Megosztás:

Hic!

Mondj má vmi okosat erre az antennaerősítősfantomtápos kütyüre.....

Ja, Harman-Kardon nagyon jó - most hajtok eBayen egy HS-500-as all-in-one AV erősítőre. De nem hiszem, hogy megcsípem, mert elég alul húztam meg a licithatárt.... ;) Amúgy, amióta digitális végfokot használ mindenki az alsó kategóriában, nem olyan nagyok a különbségek.... ;)

Az antennaerősítőre nem tudok sok okosat. A VAG konszernnél megy ez a "fantom" táp marhaság, én is láttam sokat a katalógusban. Lehet, hogy az okos VW figyeli az áramfelvételt, és ha nincs, akkor valamit tilt a fejegység, esetleg nem megy a rádió. Így beleraknak egy ellenállót, és kész a Fantomas táp.... :rolleyes: De, hogy pont aftermarket fejeknél mi értelme, azt nem tudom. Interneten nincs semmi okos ezügyben?

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt Yamaha és tényleg soha többet....

Harman Kardon fényévekkel jobb, vagy akár Onkyo, Marantz!

Én a Harman Kardont cseréltem le Yamahára, és mondhatom hogy nagyon jó csere volt! Onkyo az én fülemnek nagyon nem jön be. Marantz nem rosz, bár kicsit visszafogott. Érdemes még a Denont is meghallgatni!

Link to comment
Megosztás:

Nekem egy Yamaha rx-v459-es van. Tökéletes! Soha nem volt jobb házimozi erősítőm. Nem akartam felesleges features-et, ezért ez. Egyébként yamahából amit idáig hallottam mind jól szól, úgyhogy nagyon ajánlom. A melegent azért nem írtam, mert ez mostanában nem aktuális. Vagy inkább félreérthető és aktuiális? :rolleyes:

Én egy öreg 430ast hajtok már sok sok éve, de nincs szívem lecserélni. Nagyon ütős a kicsike ;)

Sajnos pedig hamarosan eljön az ideje egy új vételnek, mert ez nemtudja a kettőskábelezést. A hangfalam meg szeretné ha lenne dupla power ;)

Link to comment
Megosztás:

Ez ok, de erre ott az ISO-ban a megfelelő vezeték - miért "fantom" a táp? O'lala... Fantomas?

igen, oda kell rákötni. ha megnézed ez a gyári antennavezeték nem az antenna+tápvezetékből áll, hanem csak az antennavezetéket találod meg az autóban, a tápját nem. valahogy azon keresztül kapja a tápot a gyári antennaerősítő. így vannak kitalálva a gyári VW fejegységek is, a nem gyáriak pedig ugye nem adnak ki 12V-ot az antennacsatlakozón...

Link to comment
Megosztás:

Az antennaerősítőre nem tudok sok okosat. A VAG konszernnél megy ez a "fantom" táp marhaság, én is láttam sokat a katalógusban. Lehet, hogy az okos VW figyeli az áramfelvételt, és ha nincs, akkor valamit tilt a fejegység, esetleg nem megy a rádió. Így beleraknak egy ellenállót, és kész a Fantomas táp.... :rolleyes: De, hogy pont aftermarket fejeknél mi értelme, azt nem tudom. Interneten nincs semmi okos ezügyben?

Link to comment
Megosztás:

Bazz.....

Most már én sem értem mire jó ez a cucc?

A kábelek közti "fém alkatrész" lenne az antenna erősítő és neki kell a fantom táp a kék kábelen....??

Jó, én már értem. A VAG-nál magán az antennavezetéken keresztül táplálják az antennaerősítőt - végülis miért ne, hiszen a DC szinttől nem függ az antenna vétele... ezért kell az utólagos fejeknél az ISO csatin jelen lévő antennatápot összehozni az antennavezetékkel..... ok.

Link to comment
Megosztás:

Jó, én már értem. A VAG-nál magán az antennavezetéken keresztül táplálják az antennaerősítőt - végülis miért ne, hiszen a DC szinttől nem függ az antenna vétele... ezért kell az utólagos fejeknél az ISO csatin jelen lévő antennatápot összehozni az antennavezetékkel..... ok.

Kösz Hic!

Aszem értem miről van szó.

Amikor én a Corsába (C Corsa) beleraktam a Sony fejet nem találtam ilyen kütyüt, csak a vezetékeket a fém test és a fantom táp nélkül.

Akkor lehetséges nincs is antenna erősítőm és kellene bele egy ilyen??

Link to comment
Megosztás:

Nos lenne kicsi kérdésem:

Be szeretném szerelni az erősítőt meg a ládát. Ezzel nincs is bajom, ellenben a kábelezéssel igen.

Mielőtt szétbarmolnám, megkérdelem, hogy hogyan lehet felszedni a küszöbborítást, mert ott szeretném elhúzni a tyúkbeleket?

Nyilván csinált már valaki ilyet, kérdem én: Hogyan? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ha egy-két vezetéket vittem, akkor csak kicsit elfeszítettem és simán beeset a résen a kábel, végig. Nálam a küszöbnél lepattantak a körmöcskék és lejött, amikor jobban felfeszítettem. Utána meg vissza pattintottam. A hátsó ülés alatt vittem tovább a csomagtérben hátra a sub-hoz. A hátsó ülés támla csavarjáról vittem a testet. Az egyik küszöb alatt ment a plusz meg a jel kábel, a másik alatt meg az alacsony imp kimenetről a jobb és bal. Így kényelmesen volt hely.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem bízod a véletlenre akkor a bal küszöbnél csak a 12VDC-t viszed és a jelkábeleket átviszed a jobb küszöb alatt mert különben (tudom árnyékolt a kábel) zavarokat lehet összeszedni és élvezhetetlen lesz a zene az autóban. A másik baráti jótanács: A pozitív kábelbe az akksi után max. 30cm-re kötöd be a biztit és az akkuról kötsz egy testkábelt közvetlenül a kasznira (bármilyen csavar alatt jó helyen lesz) és hátul a csomitartóban meg leveszed. Sokkal biztosabb módszer, mint a csak hátul leveszem a minuszt.

A küszöb pattintós rendszerű csak simán felfeszegeted mint előbb írták...

Link to comment
Megosztás:

Ha nem bízod a véletlenre akkor a bal küszöbnél csak a 12VDC-t viszed és a jelkábeleket átviszed a jobb küszöb alatt mert különben (tudom árnyékolt a kábel) zavarokat lehet összeszedni és élvezhetetlen lesz a zene az autóban. A másik baráti jótanács: A pozitív kábelbe az akksi után max. 30cm-re kötöd be a biztit és az akkuról kötsz egy testkábelt közvetlenül a kasznira (bármilyen csavar alatt jó helyen lesz) és hátul a csomitartóban meg leveszed. Sokkal biztosabb módszer, mint a csak hátul leveszem a minuszt.

A küszöb pattintós rendszerű csak simán felfeszegeted mint előbb írták...

Köszönöm midőtöknek.

A biszti 15-20cm-re volt az előzőben is az aksitól, a mínusz mondjuk az csak hátul volt levéve, de működött. Most lehet akkor lekötöm az aksinál is. Ja, most jut eszembe, hogy az F-ben az aksi mínusza a kasznira le volt kötve elől a lámpánál közvetlenül. Lehet ezért működőt jól.

Link to comment
Megosztás:

Pontosan! Azt a vezetéket mondtam én is, csak nem tudom hogy G-ben le van-e kötve ilyen hamar a kasztnihoz. Anno az F-ben én is emlékszem erre. Amúgy sok gyári kábelszetthez azért adnak egy fél és egy 80 cm-es darab testvezetéket. A kérdés csak annyi hogy megfelelően méretezted-e a kábel keresztmetszetét az adott áramigényekre. A biztosítéknál meg sose bízz a végfokban lévő biztiben mert saját rave220-asom így ment kakára, de megcsináltam és azóta van bizti az akksinál is!

Link to comment
Megosztás:

Pontosan! Azt a vezetéket mondtam én is, csak nem tudom hogy G-ben le van-e kötve ilyen hamar a kasztnihoz. Anno az F-ben én is emlékszem erre. Amúgy sok gyári kábelszetthez azért adnak egy fél és egy 80 cm-es darab testvezetéket. A kérdés csak annyi hogy megfelelően méretezted-e a kábel keresztmetszetét az adott áramigényekre. A biztosítéknál meg sose bízz a végfokban lévő biztiben mert saját rave220-asom így ment kakára, de megcsináltam és azóta van bizti az akksinál is!

Én alapból tettem az aksihoz egy szépet az F-ben és ezt átörökítettem, csak be kell raknom.

Még valami: a motortérből a tápot hol érdemes behúzni az utastérbe? Hol fér át legjobban?

Link to comment
Megosztás:

Bárhol ahol van gumidugó, de erősen évjárat függő a gumidugók helye (megléte) a tűzfalon.

Vagy marad az átfúrás... :rolleyes:

Az enyémben a gyári első két hangszóró szivacs membrános papír hangszóró volt, a közepén egy idétlen papír tölcsérrel... Bontóban vettem ugyanúgy gyárit de gumimembránosat rendes dome középpel, első és a hátsó ajtókba valót is + megvettem a gyári helyre való csipogókat szintén első - hátsót.

Egy aktív mélyládával a csomagtartóban elég kulturáltan szól (nélküle nincs egy deka mély sem)

Egy gumidugót látok a fékmunkahenger körül/mögött az lesz az...

Hát kb ennyi, de milyen évjáratú a kocsid? mert az így csináld könyv alapján is tudsz ötleteket gyűjteni ha kell de a legjobb ha felpattintod a motorháztetőt és elkezdesz kutakodni.

Még hasznos olvasnivaló hic leírása is csak sajna még nem fejezte be.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.