Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AGR szelep lezárás


bszemethy

Recommended Posts

Csak, hogy egy kicsit a srác mellé álljak ezeket ha jól értettem nem ő találta ki, szerelőhöz/márkaszervízbe vitte a kocsit. :lol:

Köszi :lol:

/ Persze hogy nem én találtam ki. "Hozzá értő" emberektől hallottam amiket irtam, gondoltam lehet nekik hinni. Amíg elő nem jött az AGR hibája, nemtudtam azt se hogy létezik. Szándékosan meg főleg nem akarok másnak hülyeséget mondani. /

Link to comment
Megosztás:

Hello!

A következő kérdésem lenne c20ne motoros Gsi astrával kapcsolatban. Az utóbbi időben elég furcsa hibajelenséget produkál van mikor nem akar beindulni pedig az önindító meghajtja rendesen. Ilyenkor viszont tolásra minden további nélkül beindul csak utánna egy ideig ingadozik az alapjárat. Az utóbbi időben gyakran felvillan a sárga lámpa a műszerfalon ami a motorhibát jelzi. Ha a hibakódot kivillogtatom akkor a 13 (lambdaszonda - nincs feszültség változás) és a 31 (fordulatszám szenzor - nincs jel) hibák jönnek elő. Ezek a hibák okozhatják ezt a jelenséget? Mert én nem nagyon értem, hogy ha megtolom a kocsit és úgy indítom be akkor mi változik meg amitől önindítóval nem indul.

Ha valakinek volt már hasonló problémája kérem segítsen!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

A következő kérdésem lenne c20ne motoros Gsi astrával kapcsolatban. Az utóbbi időben elég furcsa hibajelenséget produkál van mikor nem akar beindulni pedig az önindító meghajtja rendesen. Ilyenkor viszont tolásra minden további nélkül beindul csak utánna egy ideig ingadozik az alapjárat. Az utóbbi időben gyakran felvillan a sárga lámpa a műszerfalon ami a motorhibát jelzi. Ha a hibakódot kivillogtatom akkor a 13 (lambdaszonda - nincs feszültség változás) és a 31 (fordulatszám szenzor - nincs jel) hibák jönnek elő. Ezek a hibák okozhatják ezt a jelenséget? Mert én nem nagyon értem, hogy ha megtolom a kocsit és úgy indítom be akkor mi változik meg amitől önindítóval nem indul.

Ha valakinek volt már hasonló problémája kérem segítsen!

Ezt inkább a Motor topicba kellett volna, de talán az lehet a dolog nyitja, hogy amikor megtoljátok a kocsit, elmozdulnak a motortérben bizonyos vezetékek, amik indítózásnál nem. Kontakthibát keress, főleg ezen a két vezetéken, amiket kidobott hibának, ill. a csatlakozóikat nézd át.

Link to comment
Megosztás:

ma lezárták az AGR-t :lol:

mintha picit jobban húzna a motor , és szebben váltana az automata váltó is :lol:

bár lehet hogy bebeszélem magamnak .... :lol:

különösebbet sima terepen én sem érzek!

Az AGR lezárás óta kb 4000 Km-t mentem vele, viszont hegynek fel érezhetően jobban megy!!!

Gondolom, ott nagy az igénybevétel, és a terhelés, valószínű nem hiányzik neki az a kis fullasztó kipufogógáz!! :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

különösebbet sima terepen én sem érzek!

Az AGR lezárás óta kb 4000 Km-t mentem vele, viszont hegynek fel érezhetően jobban megy!!!

Gondolom, ott nagy az igénybevétel, és a terhelés, valószínű nem hiányzik neki az a kis fullasztó kipufogógáz!! :lol: :lol:

Az egyik haveromtól kérdezték egyszer: Miért jó, ha lezárom az AGR-t? Válasz: Ha valakivel megetetik a saját sz@rját, akkor jobban érzi magát? :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azon gondolkodom, hogy amikor ledugóztam akkor nyitott vagy zárt álapotban maradt? Megtudnám nézni valahogy? Hogy lenne jobb ha maradna?

Minden bizonnyal a ledugózás után jobban ment a kályha. Ebből következik az, hogy így zárva maradt, ergo nem enged be egy mikronnyi kipufogógázt sem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Elméleti síkon ez így kéne legyen de mi van ha nem zár teljesen?

De mééé' vakarózol ha nem viszket?? :lol: Ha lemezzel lecsuktad, azon az életben nem megy át. Nekem pl. ferdén is van egy kicsit, mert az egyik csavar még kb. fél éve beletört a HF-be, és úgy hagytam. Egy csavarral húzattam fel a lezárást, és ugye egy csavar az egy helyen fog, aze meg ugyebár nem kettő, szal így eláll egy kicsit ha meg van húzva. Így is csak egy kicsit elkormol a hf MELLETT, mert a lezáró lemez előtt jön fel belőle amit még felbüfög. Két hét alatt kormol oda annyit hogy észre lehessen venni a nyomát, de akkor is ha letörlöm azt a kormos 3 négyzetcentit akkor 2 hét múlva venni észre hogy odafeketített egy kicsit megint. Nem szenvedtem vele, mert úgyis mocigenerál lesz lassan, és majd akkor le lesz tudva rendesen. Addig meg ideiglenesen összemókoltam hogy össze legyen. Még ha sz.rul is csuktad le, akkor se szívja be. Akkor meg hót mindegy hogy nyitva van, vagy zárva.

Link to comment
Megosztás:

De mééé' vakarózol ha nem viszket?? :lol: Ha lemezzel lecsuktad, azon az életben nem megy át. Nekem pl. ferdén is van egy kicsit, mert az egyik csavar még kb. fél éve beletört a HF-be, és úgy hagytam. Egy csavarral húzattam fel a lezárást, és ugye egy csavar az egy helyen fog, aze meg ugyebár nem kettő, szal így eláll egy kicsit ha meg van húzva. Így is csak egy kicsit elkormol a hf MELLETT, mert a lezáró lemez előtt jön fel belőle amit még felbüfög. Két hét alatt kormol oda annyit hogy észre lehessen venni a nyomát, de akkor is ha letörlöm azt a kormos 3 négyzetcentit akkor 2 hét múlva venni észre hogy odafeketített egy kicsit megint. Nem szenvedtem vele, mert úgyis mocigenerál lesz lassan, és majd akkor le lesz tudva rendesen. Addig meg ideiglenesen összemókoltam hogy össze legyen. Még ha sz.rul is csuktad le, akkor se szívja be. Akkor meg hót mindegy hogy nyitva van, vagy zárva.

Gyorskötöző? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gyorskötöző? :lol:

neeem, azé' annyira igénytelen még egy ideiglenes alkotással sem vagyok, simán csak annyi hogy nem két, hanem egy oldalt van csavarozva, és meghúzásnál egy fél mm-t elnyílik a másik fele. Nem cellux-szal meg gyorskötözővel rakom össze az autót :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

neeem, azé' annyira igénytelen még egy ideiglenes alkotással sem vagyok, simán csak annyi hogy nem két, hanem egy oldalt van csavarozva, és meghúzásnál egy fél mm-t elnyílik a másik fele. Nem cellux-szal meg gyorskötözővel rakom össze az autót :lol: :lol:

Akkor fúrd át a hengerfejet és átmenőcsavarral rögzítsd. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Elméleti síkon ez így kéne legyen de mi van ha nem zár teljesen?

tettél lemezt???? és csapágygolyót a vákumcsőbe?

mert ha van lemez, akkor azon elég erőssen kéne átfújjon, hogy kijukassza :lol: :lol:

..... Még ha sz.rul is csuktad le, akkor se szívja be. Akkor meg hót mindegy hogy nyitva van, vagy zárva.

Ahogy dáwid is mondta, " ... hót mindegy .... " ha van alatta lemez :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én lekaptam a kipuf. toroktól az alu csövet, ami megy a AGR szelephez, vágtam alu lemezből olyan formát, mint az alücső vége, kifúrtam a csavarnak a két jukat, aztán ment minden vissza, ahogy volt. Egy mikroszemnyi korom sem jut vissza a levegővel a motorba, minden a kipufogón távozik. + leszedtem a Szelepről a vákum csövet, mert minek menjen, ha nem dolgozik. A vákum cső végén lévő gumicsőbe megy betekertem egy csavart és kész.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.