Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


forumadmin

Recommended Posts

Bocs de nem nagyon tom így hirtelen ezt a villamos szerűbúgást! :rolleyes:

Ilyen apró recsegés szerű hangot hallok, de csak nyitott ablaknál és csak amikor gázt adok!Meghallgatta egy szaki és ő meg azt mondta hogy ez csak a váltó alapjárata, lehet menni vele!Szóval akkor ezt te cáfolnád? :unsure:

én most azt cáfolnám, hogy az aki ezt mondta az autószerelő... :mellow: ,

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 422
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

És ezt a "búgást" hogy tudnád máshogy leírni?Amúgy 2000 alatt lehet csak hallani!

Ha búg, akkor az nagy valószínűséggel kinyomócsapágy. Vagy difi. Vagy kevés olaj. :rolleyes:

A váltónak nincs alapjárata, de nem is tudom mitől lenne, hisz nincs benne semmi olyan szerkezet, amely képes lenne önerőből mozgást végezni.

Link to comment
Megosztás:

Ha búg, akkor az nagy valószínűséggel kinyomócsapágy. Vagy difi. Vagy kevés olaj. :rolleyes:

A váltónak nincs alapjárata, de nem is tudom mitől lenne, hisz nincs benne semmi olyan szerkezet, amely képes lenne önerőből mozgást végezni.

Mindegy már nem aktuális a dolog!Azért THX a segítséget!THX ALL! :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Endykához hasonlóan én is a Kipufogó Klinikát ajánlanám, a Fogarasin. Nekik jó minőségűek a saját gyártású dobjaik, szépek a végek, és nem lesznek rozsdásak. Barátomnak van fent egyedi rendszer tőlük és nagyon jó. A hangot is diszkrétre tudják fogni, így az asszonynak nem kell üvöltő autóval közlekednie... :rolleyes:

én biztos nem mennék oda.Pesten ők a legdrágábbak,és messze nem a legjobbak....

Link to comment
Megosztás:

én biztos nem mennék oda.Pesten ők a legdrágábbak,és messze nem a legjobbak....

Mondjuk, valószínű nagyobb tapasztalatod van ilyen téren, mint nekem - nem is szeretnék vitatkozni. Kipufogóval csak két céggel van tapasztalatom: az R&R Racing - ahol megvettem a dobokat - meg a Kipuff.Klinika ahol felrakták őket. De a barátom már csináltatott velük komplett rendszert, és az is jó lett (saját dobjuk, saját végük, stb.). Az, hogy drága-e, nem tudom megítélni... szerintem a sportkipufogó am block nem túl olcsó, bárhol veszed/csináltatod.

Ja, beszéltem a kárpitosoddal, köszi a számot, de végül mással csináltatom. Elég elszállás az ember tényleg :mellow: Kb. tízessel többért csinálta volna, de kb. negyedórán át győzködött, hogy az milyen olcsó.... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nem tudja valaki kapásból, hogy mikor kell vezérműszijat cserélni 1.7cdti (Z17DTL 80LE) motoron?

Sztem 120e. De az enyém Y17DT (Isuzu), tehát akármi is lehet. De ha most vetted az autót, használtan, akkor inkább cseréld le, az a tuti.

Link to comment
Megosztás:

A kipuff klinikáról meg annyit, hogy '96-ban felrakták a sport rendszert a mantámra és 2003-ban kellett a hátsó dobhoz nyúlni. Szép volt a hangja és szerintem elég tartós volt, nem?

akkor te jól jártál engem spec átb@sztak a hátsó dobommal

Janórol ugye ne is beszéljünk, eddig 2 autómon csináltak nála minősíthetetlen munkát

eddig Lender jött be a legjobban :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok! Gyertyacsere elött állok,2003 1,4 16V Astra (Z14XE) Ebben kérném a segítségeteket.Tényleg csak a gyári gyertyákat szereti az autó?Nekem a szerelő azt montdta gyújtógyertyából csak Japánt vegyek!(DENSO.NGK) Érdekelne a véleményetek,és a tapasztalataitok!

Segítséget előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok! Gyertyacsere elött állok,2003 1,4 16V Astra (Z14XE) Ebben kérném a segítségeteket.Tényleg csak a gyári gyertyákat szereti az autó?Nekem a szerelő azt montdta gyújtógyertyából csak Japánt vegyek!(DENSO.NGK) Érdekelne a véleményetek,és a tapasztalataitok!

Segítséget előre is köszönöm!

Nekem eddig sztem gyárik (talán BOSCH???) voltak mindig az 1.4-ben illetve most az 1.6-ban is. Semmi bajom nem volt velük. Más fajtákról sajna nem tudok nyilatkozni... Neked voltak vmiféle gyertyaproblémáid vagy egyszerűen csak csereérettek már az eredeti gyárik?

Link to comment
Megosztás:

Nekem eddig sztem gyárik (talán BOSCH???) voltak mindig az 1.4-ben illetve most az 1.6-ban is. Semmi bajom nem volt velük. Más fajtákról sajna nem tudok nyilatkozni... Neked voltak vmiféle gyertyaproblémáid vagy egyszerűen csak csereérettek már az eredeti gyárik?

Köszönöm válaszodat,igen csereérettek már! Valóban a gyári gyertyák Bosch márkájuak,és két pólúsuak.

Link to comment
Megosztás:

nemrég voltam éves szervízen,és közölték,hogy 30e kmnél majd gyertyát is kell cserélnem....létezik ez???? :rolleyes:

a szervízkönyvben egyértelműen nincs megfogalmazva,legalábbis én nem találtam pontos km utalást...egyedül egy olyat láttam,hogy legkésőbb 60e kmnél.....

4600 mondtak a 4 gyertyára egyébként (plusz persze gondolom +ennyi munkadíj még....)

Link to comment
Megosztás:

akkor le akartak húzni????

azt mondta a fickó,ha picit túlmegyek a 30000km-en,nem baj,de 33-34nél mindenképpen cseréljem,különben még a trafót is kinyírhatja,stb.... :rolleyes:

Lehet, hogy csak jót akart neked! Tuti, ami tuti alapon! De te is kicserélheted ám és akkor nincs szervízdíj sem..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.