Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gyula701

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    41
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Miskolc
  • Érdeklődés
    minden, ami árammal működik

gyula701's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia De ez Z17DTL. Common rail, ezért nincs igazán adagoló...
  2. Na, ma meg is állt a verda, szégyenszemre haza kellett vontatni. Ellenőriztem a gázolajszűrőt, és akkor kiderült, hogy tök üres a szűrőház. Feltöltöttem, akkor pöccre indul, de csak addig jár a motor amíg megint ki nem ürül. Ellenőriztem a tankban lévő szűrőt, a tank csatlakozásait, a szűrőház csatlakozásait, de semmi. Valahogy mégis lelevegősödik a rendszer. Hibajelzés semmi. Ötlet? Üdv.
  3. Szia Attól függ. Ha a siemens gyári navi-d van, pl. NCDR1100 vagy 1500 akkor sehol.
  4. Sziasztok Érdekes hibajelenség jött elö az autómon. (G 1.7CDTI) Alapjáraton járva leáll az autó, és be sem akar indulni. Ha várok vele 5-10 percet akkor viszont pöccre indul. (önindító forgat mint állat) Másik jelenség, hogy menet közben elkezd rángatni, pár mp.-re aztán 50km-ig semmi. A harmadik, hogy pl. ha folyamatosan tartok egy sebességet (nem mozdítom a lábam a gázon) és mégis gyorsit/lassit az autó. Tempomattal is ugyan ez van. Ezek a hibák egyszerre kezdtek el jelentkezni. Hibajelzés nincs. Valami ötlet? Köszi.
  5. gyula701

    Chat

    Köszi a válaszokat. 95k van a verdában. Most voltam a szervizben (más okból) és el sem akartak engedni szíjcsere nélkül. Szerintük 70ezernél kéne cserélni, max 90, de az már nagyon gáz... :rolleyes:
  6. gyula701

    Chat

    Sziasztok. Nem tudja valaki kapásból, hogy mikor kell vezérműszijat cserélni 1.7cdti (Z17DTL 80LE) motoron?
  7. Sziasztok. Van egy érdekes jelenség az autómnál, amióta feltettem a téli gumit. Pontosan 2200-as fordulatszámnál (sem alatta, sem fölötte) egy erős nyikorgás-szerű hang jön az autó elejétől. Minden sebességi fokozatban csinálja, nem függ kanyartól, sem attól, hogy húz e a motor, vagy motorféküzem van. Próbaként visszatettem a nyári gumit CSAK a jobb elsőt, akkor megszűnik a hang. (valamiért az az érzésem hogy jobbról jön a hang, de nem egyértelmű). A nyári gumi 195x60x15x6J gyári könnyűfém felnin, a téli 165x70x14x5.1/2J acélfelni. Tudom, a téli méret kicsit perverz, (a régi F-ről maradt) de mind a két felnigarnitura ET49-es ezért nem gondolnám, hogy a futóművet nagyon másképpen vennék igénybe. Van ötletetek, hogy mi okozhatja a hangot?
  8. Van itt pár érdekes dolog. Kapcsirajzok, műszaki adatok. Egy része lengyelül van de érdemes megnézni. http://astra.autokacik.pl/download/download.html
  9. No, ha nem is első reggelre, de a harmadikra igen :P Ekkor már kéziműszerrel is kitudtam mérni, hogy szakadt az egyik izzítógyertya. Viszont a beszerzés az nem volt egyszerű dolog, de azért csak összejött, kicseréltem oszt jó. :D Érdekes, hogy nem aludt el a hibajelzés, csak kb. az ötödik indítás után. Volna a komputerben valami algoritmus, ami az ilyen meg-megszünő hibákat csak egy idő múlva "hiszi el" hogy tényleg megjavultak :?:
  10. gyula701

    Fogyasztás

    A legutóbbi tankolásomat kimondottan takarékosan akartam elhasználni. 920km-nél gyulladt ki a lámpa. Persze diesel. :wink: De normál használatnál kb. 750-nél szokott.
  11. Akkor válasz magamnak, hátha egyszer hasznát veszi valaki. A hibakód szerint izzítóelektronika hiba. De ma egyész nap jó volt, és a szervízben sem tudták reprodukálni a hibát. A szaki aki csinálta azt mondta, hogy ez a 3. ilyen autó, ami pontosan ezt csinálja. Törölte a hibát, és szerinte lehet, hogy nem is jön elő többet. Hát egyelőre ennyi.
  12. Sziasztok. Van egy kis gondom. A müszefalon jelez a motorelektronkia lámpája. Hideg motornál minden rendben, és ha bemelegszik sem gyullad ki menet közben. Ha viszont melegen leállítom, és beindítom, rögtön kigyullad, és úgy is marad. Ha kihül a motor akkor megint jó, de csak az első melegindításig. Ezek alapján nincs valami tapasztalat, hogy melyik érzékelő szokik ilyet csinálni? A kocsin egyébként nem érezni semmi változást. Diesel motor, Z17DTL.
  13. Van egy doksim, ami azt irja, hogy 96-2001-ig EOBD csati van a kocsiban. Ha minden igaz, ebben az esetben házilag is le lehet kérni a hibakódot, de törölni nem lehet.:oops:
  14. Akkor válasz magamnak: probléma megoldva. Sikerült kiszedni a pollenszűrőt. Tök tiszta, így visszatettem. De azért tényleg jól meg kell dolgozni ezzel a Behr tipusú klímával. Ez a 6 acéllemezke tiszta rémálom.
  15. Egy ideje már meg akarom szemlélni a pollenszűrőmet. Csakhogy nekem a kesztyűtartóban gyárilag van egy CDC3 tipusú cdtár. Most, hogy olvasgatom a topikot ugrott be ha kiszedem, akkor nagy valószínűséggel le fogja magát kódolni. A kód megvan, de hogyan kell beírni az NCDR1100 tipusú hifibe? Túrom a netet, de sehol nem találok leírást.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.