Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Mondjuk ezeket nem is terveztem, csak most szeretném kipróbálni, hogy ezek, hogy fognak teljesíteni.

2 éves futómű van az autó alatt, nem éppen olcsó cuccokból lett összerakva és már fos.

Ezért gondoltam, hogy megpróbálok egy olcsóbb kategóriás sportfutóművet.

30-as ültetéssel sem tudok padkára állni? :lol:

Nem tudom én a gsi bojlerral meg a papíron 50es cuccal nem nagyon kísérletezek.. De szemre én nem tudok fel állni. :D Sztem a 30assal sem éri meg kockáztatni. De amúgy rugóból szerintem nem sok különbség van egyiknél sem..... nekem most Merwede van.. 50/30 És a Koninak a 35/35öse azt hiszem ekkora. Ültet akkorát mint az enyém.... Szóval érdekes ez.. És sokan dicsérik a koni rugókat. Egyik ismerősömnek TA volt előtte aztán a hátsó mindig kattogott neki na most a koni nem kattog. Nekem ahogy beszereltem az elején kattogott mostanra már nem kattog... Tehát kialakítás függő is ez szerintem.. Meg a Koninak elvileg van valami komfort része is a rugónak... Nem tudom...

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom én a gsi bojlerral meg a papíron 50es cuccal nem nagyon kísérletezek.. De szemre én nem tudok fel állni. :D Sztem a 30assal sem éri meg kockáztatni. De amúgy rugóból szerintem nem sok különbség van egyiknél sem..... nekem most Merwede van.. 50/30 És a Koninak a 35/35öse azt hiszem ekkora. Ültet akkorát mint az enyém.... Szóval érdekes ez.. És sokan dicsérik a koni rugókat. Egyik ismerősömnek TA volt előtte aztán a hátsó mindig kattogott neki na most a koni nem kattog. Nekem ahogy beszereltem az elején kattogott mostanra már nem kattog... Tehát kialakítás függő is ez szerintem.. Meg a Koninak elvileg van valami komfort része is a rugónak... Nem tudom...

Tudod, mit megveszem a futóművet, beépítem és ha vadul keresni fogok első lököst, akkor nem jött be... :devlish:

Köszönöm a segítséget! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk ezeket nem is terveztem, csak most szeretném kipróbálni, hogy ezek, hogy fognak teljesíteni.

2 éves futómű van az autó alatt, nem éppen olcsó cuccokból lett összerakva és már fos.

Ezért gondoltam, hogy megpróbálok egy olcsóbb kategóriás sportfutóművet.

30-as ültetéssel sem tudok padkára állni? :D

Hát, én eddig haza tudtam menni a 40-essel mindig, pedig általában járdán állok. Meg 60-as szettel letett c20NE-vel (ez le is nyomja 60-al...) is mentem már haza, és az se ért le :devlish: Amúgy, okosan, a legtöbb akadály 60-assal is simán legyőzhető, csak nem negyvennel kell szemből nekimenni... TA-ból van pár amivel vannak érdekesek, meg amivel semmi gond (legalább 5 ismerősöm azzal él minden gond nélkül. DarkErrant-Jani is azzal jár, kattogás, és minden egyéb probléma nélkül, és nekem sincs semmi bajom vele, pedig van használva... ugyanakkor Novyéról tudom, hogy kattan minden nagyobb rugózás után, mert valamiért nem egymásra, hanem egymásBA ül a spirál. Ugyan onnan vette, ugyan annyiért ahonnan mi, képről megnézve a rugó is ugyan az a forma, azt' valamiért mégis cop. Viszont ha a gyári futóművet is szétcsapod 2 év alatt, akkor egy keményített cuccot szétversz alatta jövő nyárig, csak még az autód is zörögni fog mindenhol ahol tud :icon13:

Toronycsapágyakat is adnak hozzá? Ugyan minek? :devlish:

Ha már ki van véve... Nagyobb copás utána megint szétszedni, csak amiatt a kis sz.r miatt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát, én eddig haza tudtam menni mindig, pedig általában járdán állok. Meg 60-as szettel letett c20NE-vel (ez le is nyomja 60-al...) is mentem már haza, és az se ért le :D Amúgy, okosan, a legtöbb akadály 60-assal is simán legyőzhető, csak nem negyvennel kell szemből nekimenni... TA-ból van pár amivel vannak érdekesek, meg amivel semmi gond (legalább 5 ismerősöm azzal él minden gond nélkül. DarkErrant-Jani is azzal jár, kattogás, és minden egyéb probléma nélkül, és nekem sincs semmi bajom vele, pedig van használva... ugyanakkor Novyéról tudom, hogy kattan minden nagyobb rugózás után, mert valamiért nem egymásra, hanem egymásBA ül a spirál. Ugyan onnan vette, ugyan annyiért ahonnan mi, képről megnézve a rugó is ugyan az a forma, azt' valamiért mégis cop. Viszont ha a gyári futóművet is szétcsapod 2 év alatt, akkor egy keményített cuccot szétversz alatta jövő nyárig, csak még az autód is zörögni fog mindenhol ahol tud :devlish:

Ha már ki van véve... Nagyobb copás utána megint szétszedni, csak amiatt a kis sz.r miatt :lol:

Van abban igazság amit írsz, csak már rohadtul unalmas, hogy a retek drága cuccokat verem szét.

A kasztni meg már így is jobban zörög, mint amikor megvettem, sokat nem tud rontani.

Egy próbát szerintem megér, a padkázást megoldom, de ha neked nem gond a 60-assal, akkor nekem sem lesz.

A gyári futóművel is ésszel parkolok...

Link to comment
Megosztás:

Van abban igazság amit írsz, csak már rohadtul unalmas, hogy a retek drága cuccokat verem szét.

A kasztni meg már így is jobban zörög, mint amikor megvettem, sokat nem tud rontani.

Egy próbát szerintem megér, a padkázást megoldom, de ha neked nem gond a 60-assal, akkor nekem sem lesz.

A gyári futóművel is ésszel parkolok...

Meglepődnél milyen hangok tudnak autóból előjönni, amikor azt hiszed hogy jobban zörögni már nem tud :D

Az enyém csak 40-es, az NE sajnos nem az enyém volt :lol:

Link to comment
Megosztás:

egyébként láttam valakinek az írásában, hogy TA technix ültetőrugói vannak, arról szerintetek mi a véleményetek?

Nyáron lett betéve a szett ( rugók, telok). Bár első ízben lett ültetve az autó, vagyis ültetés és ültetés között nem tudok véleményt mondani. De ezzel en meg vagyok elégedve.

Ami észrevétel, és mindegyik szerelőtől káromkodást fogsz hallani ha ott vagy. Az a hozza adott központosítógyűrű. 2 szettet láttam belőle, mind2 szar volt, vagyis nem lehet ráhúzni a telóra.

Ezen kívül nekem nincs panaszom!

Ja, és 60/40es szett van bent

Link to comment
Megosztás:

egyébként láttam valakinek az írásában, hogy TA technix ültetőrugói vannak, arról szerintetek mi a véleményetek?

Hát, én eddig haza tudtam menni mindig, pedig általában járdán állok. Meg 60-as szettel letett c20NE-vel (ez le is nyomja 60-al...) is mentem már haza, és az se ért le :devlish: Amúgy, okosan, a legtöbb akadály 60-assal is simán legyőzhető, csak nem negyvennel kell szemből nekimenni... TA-ból van pár amivel vannak érdekesek, meg amivel semmi gond (legalább 5 ismerősöm azzal él minden gond nélkül. DarkErrant-Jani is azzal jár, kattogás, és minden egyéb probléma nélkül, és nekem sincs semmi bajom vele, pedig van használva... ugyanakkor Novyéról tudom, hogy kattan minden nagyobb rugózás után, mert valamiért nem egymásra, hanem egymásBA ül a spirál. Ugyan onnan vette, ugyan annyiért ahonnan mi, képről megnézve a rugó is ugyan az a forma, azt' valamiért mégis cop. Viszont ha a gyári futóművet is szétcsapod 2 év alatt, akkor egy keményített cuccot szétversz alatta jövő nyárig, csak még az autód is zörögni fog mindenhol ahol tud :devlish:

Csak egyet kellett volna lapozni fölfelé, és találtál volna választ is :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Van valakinek jó állapotú használt lengéscsillapító szett ferdehátu f astrához? Nincs sok pénzem már elment erre :D

:lol:

DSC01269_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC01270_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC01271_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

:devlish:

Hátsó híd levakarva, alapozva, festve. Tárcsafékes abs-es agyak (persze a dob is abs-es volt) szétkapva, féknyergek felújítva, minden hőálló festékkel lefestve, új fékcsövek és ahol kell korrózióvédelmi okból réz sprével lefújva. Közbeiktattam egy patronos fékerőszabályzót nehogy táncikálás legyen minden fékezés.

Ha valakinek észrevétele van szívesen veszem a hozzászólást.

Ja a kézifékbowden rögzítést még nem találtam ki.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Van valakinek jó állapotú használt lengéscsillapító szett ferdehátu f astrához? Nincs sok pénzem már elment erre :devlish:

:lol:

img]http://kepfeltoltes.hu/120102/DSC01269_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

img]http://kepfeltoltes.hu/120102/DSC01270_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

img]http://kepfeltoltes.hu/120102/DSC01271_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

:icon13:

Hátsó híd levakarva, alapozva, festve. Tárcsafékes abs-es agyak (persze a dob is abs-es volt) szétkapva, féknyergek felújítva, minden hőálló festékkel lefestve, új fékcsövek és ahol kell korrózióvédelmi okból réz sprével lefújva. Közbeiktattam egy patronos fékerőszabályzót nehogy táncikálás legyen minden fékezés.

Ha valakinek észrevétele van szívesen veszem a hozzászólást.

Ja a kézifékbowden rögzítést még nem találtam ki.

Ahhoz nem a rugós való? :D Nekem legalábbis az van.

Amúgy zsír jó lett a cucc. Első féket is cserélted, ugye? (Miért nem a fék topicba írtad? Pont erről megy az okoskodás oadát.) :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.