Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

bond1

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    254
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

bond1 névjegye

  • Születésnap 1987-09-17

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    XVIII. ker

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel astra f 1.7 td kombi
  • Város
    bp

Legutóbbi látogatók

2.172 profile views

bond1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. bond1

    Dízel

    Vettem feszultsegmerőt szivargyujtósat....amikor bevillan a legzsak akkor 18 at tolt ugyhogy irány autovillamosagis es feszultsegszabalyzo csere....koszonom szepen a segitseget!
  2. bond1

    Dízel

    Sajnos nekem foggalmam sincs mert az autovillamosságis mérte, és ő azt mondta itt minden rendben van. Nem lehet esetleg hogy a gyertyák azért nem kapnak elég áramot mert a kábelek illetve relé vagy nemtudom mi van ott az anyós oldalon kis doboz hogy az nem az isuzuéhoz való hanem a német dízelhez?
  3. bond1

    Dízel

    Akksi generátor és a fő kábelet rendben vannak
  4. bond1

    Dízel

    Nah ujjabb probléma, a gyertyák 9.8V -t kapnak és kb fél perc mire elkezd 11re felkúszni, kilettek cserélve a gyertyák most 10V ról indulunk továbbra is fél perc mire eléri a 11et. Most a kérdés hogy miért kaphat ilyen kevés feszkót ilyen hosszú idő alatt. Ez egy isuzu motor TC4EE1 a bódé az x17dtl valószínű hogy a kábelkorbács illetve az indítórelé az maradt az x17dtl é. Ha kicserélem a relét valószínű megoldja a problémát vagy máshol lehet a gond?
  5. bond1

    Dízel

    Generátor akksi fő kábelek teljesen hibátlanok.....valami más probléma lesz az autobillamosságis szerint....azt mondta probaljam valahol kiolvastatni hátha ir ki hibat esetleg ebbe tud valaki segiteni budapesten?
  6. bond1

    Dízel

    Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy f astra 1.7td isuzu....menet közbe gondol egyet kivillan a légzsák emblémája majd később elalszik. Ehhez szokott olyan is párosulni, hogy fordulatszám eltűnik(kilométerórán) és ránt eggyet a kocsin mintha sebességbe akarnám beindítani a kocsit, de nem áll le csak ránt egyet....eltellik pár másodperc és újra működik a kilométeróra. Gondolom, hogy valami generátorral lehet de miért villan ki a légzsák emblémája is?
  7. bond1

    Dízel

    Sziasztok olyan kérdésem kérésem volna, hogy valaki tudna feltenni képeket1.7 td f astra isuzu vízhűtőről ventillátorjával illetve környező vízcsövekről egypárképet? Csak mertnekem mint utolag kiderült teljesen más csövek vannak benne, benzines hűtővel és a vízcsövek már repednek eresztenek. Ugyhogy kénytelen vagyok mindent lecserélni, csak nem találok képet hogyaventillátornak körülbelül hogykéne kinéznie. Vagy x17dtl hűtőventillátorja jó lehetráesetleg? Válaszokat képeketelöreisköszönöm
  8. bond1

    Dízel

    Akkor most mit tegyek? Látható szivárgás nincs sehol
  9. bond1

    Dízel

    Igen ezt a motort ismerem énis szívtam vele 7 évig....aztán kicseréltem egy isuzura...de ezen kivsit rosszabb helyen van...légszürő alatt a kipufogo és ott alatta vannak a gumicsövek és rohadtul nem látom;(
  10. bond1

    Dízel

    Hajtogatni???? A résolajcső nem az a kis vékony fémcső ami a porlasztók között megy át??? Nah ne mán;)))) gumi csövet nem is látok sehol;(
  11. bond1

    Dízel

    Vettem féktisztítót, hogy lepucoljam onnan a koszt...reggel ha veindítom akkor látnom kéne a résolajcsőn a szivárgást ugye?
  12. bond1

    Dízel

    Sziasztok 1.7td isuzu f astra porlasztó gondom van ahogy szemben állunk a motorral a jobb szélső körül olyan mintha folyna az üzemanyag. Amikor jár nem látni vagy csak nem látványos. Reggeli indításnál szarul is jár. Füstöl dadog kb 5 percig aztán semmi füst hibátlan működés. Olaj nem fogy gázolaj sem. Feltételezem porlasztoval van gond nah most a kérdés. Felújítani lehet e vagy csak tömítést cserélni? Vagy komplett csere. Vagy kompletten mind a 4db csere. De ezeket be is kell állíttatni vagy csak berakom azt kész? Budapesten hova kihez lenne érdemes menni?
  13. Sziasztok itt a tél és reggelente döcögősen indul a motor mintha az egyik henger nem akarna rendesen indulni...jár a motor és mintha köpködne a kipufogo legalábbis olyan habgja van. Ez kb 5 percig tart. Csak egy 50es cső van végig de idáig nem volt vele probléma az elmúlt 8évben...most gondolkoztam egy ilyen Xado gel 3x cuccon. 205.000km van a kocsiban..olajat nem eszi egyáltalán!!!! Csak valvolne 10w40 max life!!!
  14. bond1

    Dízel

    Nah termosztát cserélve, 88 fokosra most már szépen melegszik..az adagolón az a kis henger (most már tudom hogy az a hideg alapjárati szabályzó:) ami rámegy két vízcső, olyan szinten elvoltak dugulva valami szmötyivel hogy az nem igaz...maga a kis hengerből dróttal próbáltuk kitisztítani a koszt. de valószínűsíthető, hogy még mindig tele van kosszal, mert még mindig nem működik. Szerintetek mivel tudom kitisztítani úgy , hogy ne kelljen levenni se meg cserélni se? olyan mintha sár lenne benne...
  15. bond1

    Dízel

    Senki nem vállalná be az adagolóm "hideg alapjárati szabályzóm" beállítását/cseréjét? Őszintén szólva lövésem sincs hogy miaz:) csak hogy mit művel...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.