Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Haveromnak is ez a baj, melegen leáll vagy nem indul. Lehet szivattyú, relé, és talán hall jeladó a vezérműtengelynél asszem(ezt autóvillamossági mondta).

Szia! Villamosság szerelő nem jól tájékoztatott. C14NZ motor hal jeladója elosztóban van. Az elosztóra menő 3 vezetékes csati az. Ez tényleg sokat rosszalkodik. Ha nem indul azonnal el, ezeknél a motor típusoknál kb 2 perc alatt a helyszinen megállapítható a hiba.

Üdv. Zoli

Link to comment
Megosztás:

Haveromnak is ez a baj, melegen leáll vagy nem indul. Lehet szivattyú, relé, és talán hall jeladó a vezérműtengelynél asszem(ezt autóvillamossági mondta).

Szia! Villamosság szerelő nem jól tájékoztatott. C14NZ motor hal jeladója elosztóban van. Az elosztóra menő 3 vezetékes csati az. Ez tényleg sokat rosszalkodik. Ha nem indul azonnal el, ezeknél a motor típusoknál kb 2 perc alatt a helyszinen megállapítható a hiba.

Üdv. Zoli

Link to comment
Megosztás:

1,4 ecotec

Ha cserélni kell az egészet, 20e Ft-ért van a Csergőben Ident tipus, a gyári 7xe Ft. De sztem lehet, hogy csak az olajgombád halódik. Nézd meg lenn, ahol az olajgomba van, hogy nem olajos-e a környéke. Egy Corsánál láttam nemrég olyat, hogy az olajgombán keresztül nyomta ki az olajat, és az is adott ilyen jelzéseket néha. De az is lehet, hogy a szivattyúban a nyomásszabályzó (rugós szerkezet) állítódott vagy dugult el.

Olaj mikor volt cserélve benne, és milyenre?

Link to comment
Megosztás:

Ha cserélni kell az egészet, 20e Ft-ért van a Csergőben Ident tipus, a gyári 7xe Ft. De sztem lehet, hogy csak az olajgombád halódik. Nézd meg lenn, ahol az olajgomba van, hogy nem olajos-e a környéke. Egy Corsánál láttam nemrég olyat, hogy az olajgombán keresztül nyomta ki az olajat, és az is adott ilyen jelzéseket néha. De az is lehet, hogy a szivattyúban a nyomásszabályzó (rugós szerkezet) állítódott vagy dugult el.

Olaj mikor volt cserélve benne, és milyenre?

Csere óta 2500-at ment. Metabond 10W40-et kapott.

Az olajgombát hol találom? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Csere óta 2500-at ment. Metabond 10W40-et kapott.

Az olajgombát hol találom? :rolleyes:

Ezt sajna nem tudom, nem ismerem közelről azt a motort, sztem valahol lent az olajteknő környékén. Majd jönnek hozzáértők, és megmondják. A gyári új is csak 1976Ft, érdemes azt venni, nem utángyártottat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

92-es 1,8 C18NZ-s F astrám van.

2 hete kezdte el csinálni, hogy indulástól 2000-es fordulat alatt fullad a motor, rángat és leáll.

Olyan mintha nem kapna üzemanyagot. Ha pörgetem 2000 felett váltok, bőgetem a motort megy, nem fullad.

Mi lehet ez? Üzemanyagszűrőt már cseréltem. Motor is ki lett cserélve (már kopott volt). És az új motorral is ugyanaz a jelenség. Injektor is cserélve lett, tehát valahol a tank és az injektor közt lehet valami.

Ac pumpa hiba esetén mi a jelenség?

Vagy lenne valami ötletetek?

?

Attila

Link to comment
Megosztás:

Ha tolod neki és akkor megy , kell hogy kapjon rendesen üzemanyagot. Alapjárat van?

köszi a választ

Alapjárat van kb. 10 másodpercig, aztán lefullad.

Azt nem írtam, hogy a gáz is bent van.

Ha átváltok gázra, minden hiba megszűnik, normális az alapjárat, nem fullad és megy is jól.

Benzinnel:

2500 felett megindul. 2000 körül szaggat még aztán pedig mintha hirtelen megszűnne egy dugulás, megindul jól.

Ha a üzapumpa rosszalkodik, okozhat ilyet?

üdv

attila

Link to comment
Megosztás:

köszi a választ

Alapjárat van kb. 10 másodpercig, aztán lefullad.

Azt nem írtam, hogy a gáz is bent van.

Ha átváltok gázra, minden hiba megszűnik, normális az alapjárat, nem fullad és megy is jól.

Benzinnel:

2500 felett megindul. 2000 körül szaggat még aztán pedig mintha hirtelen megszűnne egy dugulás, megindul jól.

Ha a üzapumpa rosszalkodik, okozhat ilyet?

üdv

attila

Akkor kezdődtek a gondok mikor belerakták a gázt?

Link to comment
Megosztás:

Akkor kezdődtek a gondok mikor belerakták a gázt?

Nem a gáz már bent van 6 éve.

2 hete kezdte el a benzines gondokat.

A motor már gatya volt, így az ki lett cserélve múlt héten.

A régi motorral kezdte a rángatást, de az újjal is ezt csinálja, tehát a motorral nem lehet gond.

Az injektor is át lett rakva a másik mociról.

ezért nem tudom hová belőni a gondját.

Van még egy poti az injektor alatt, nem tudom az jó e.

a.

Link to comment
Megosztás:

Nem a gáz már bent van 6 éve.

2 hete kezdte el a benzines gondokat.

A motor már gatya volt, így az ki lett cserélve múlt héten.

A régi motorral kezdte a rángatást, de az újjal is ezt csinálja, tehát a motorral nem lehet gond.

Az injektor is át lett rakva a másik mociról.

ezért nem tudom hová belőni a gondját.

Van még egy poti az injektor alatt, nem tudom az jó e.

a.

Ez furcsa , hogy gázzal minden oké , benzinnel meg sz.rakodik. A AC pumpa inkább úgy szokott megdögleni, hogy full gázon már nem tud elég üzemanyagot szállítani, de nálad épp fordított a helyzet.Nem raktál bele véletlenül másfajta gyertyát a gázüzemhez?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/55/13/33.jpg

A képet neten találtam.

Ez a kék cső mire szolgál?

Amit néztem a légszűrő dobozára megy rá.

Ott van egy műanyag doboz ami elosztja a hideg meleg levegőt (gondolom én).

Segítsetek. :rolleyes:

Direktszűrő miatt szeretném.

Az szabályozza, hogy hideg, vagy meleg levegő menjen az "eredeti" levegőszűrő házába.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.