Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

És milyen árba lehet beszerezni nálad klubbos kedvezménnyel?

9250, ebből 10% jön még le.

először teljes flakon, utána következő olajcseréknél fele.

de azért szólok, hogy szanaszét kopott motor ettől még nem fog megjavulni, állagmegőrzésre viszont nagyon hatásos :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkiek!Nemrég vettem egy C16nz-és motorkódú 93-as Caravánt.A segítségeteket szeretném!A problémám:alapjárat nem egyenletes ,gázfröccs után nem áll egyböl vissza,motorfékkel ugrál mint kecskeszar a deszkán!Olajcsere megvolt,szűrők cserélve,gyertyák zsír újak,kábelek cserélve,alapjárati motor tisztítva,injektor is a fojtószeleppoti másik van.Ha Valaki tud ötlettel szolgálni azt nagyon megköszönném! SKJ69.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkiek!Nemrég vettem egy C16nz-és motorkódú 93-as Caravánt.A segítségeteket szeretném!A problémám:alapjárat nem egyenletes ,gázfröccs után nem áll egyböl vissza,motorfékkel ugrál mint kecskeszar a deszkán!Olajcsere megvolt,szűrők cserélve,gyertyák zsír újak,kábelek cserélve,alapjárati motor tisztítva,injektor is a fojtószeleppoti másik van.Ha Valaki tud ötlettel szolgálni azt nagyon megköszönném! SKJ69.

Üdv!

Nem szív valahol fals levegőt a motor? A belső levegő keringető működik? Járó motornál ha kikapcsolod, halkan szisszennie kell. Nálam is itt volt lecsúszva a levegőcső :rolleyes: .

Link to comment
Megosztás:

250-350, attól függ, mi mennyire, és hogy hol ;)

Lehet mondjuk bontva jó állapotú blokkokat kifogni... miért kellene neked ez?

Nem feltétlenül akarom, csak amikor elvittem egy szerelőhöz,(hidrotőke cseréje okán) ott vetettem fel,hogy lehet jó lenne rendbe rakni, mivel szeretném hosszabb ideig megtartani, és a szerelő kérdezte, hogy olyan sokat akarok rákölteni? :rolleyes:

Ezért érdeklődtem, hohy mi az a sok.

(mellesleg a h.tőke csere nem hozta az eredményt. ugyanúgy csattog)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én most vagyok túl egy C18NZ motorcserén. Kopogott, csattogott a régi és nem is kartergáz volt már, hanem karteolajfürdő.

Találtam egy nagyon jó állapotban lévő donormotort 20.000 Ft-ért a Vaterán. Most az ketyeg bent, de....

fullad hidegen. Motorcsere előtt kezdte ezt a rendetlenséget. És ezen a motocsere sem segített, tehát a motor jó.

Olyan mintha nem kapna elég üzemanyagot és leáll.

Nem tudom még egy adott fordulaton sem tartani, csak a gázfröccsökre reagál.

Az injektornál már kicseréltük magát az injektor szelepet, potit, nyomásszabályzót.

Ha bemelegszik a motor, helyreáll a rend, van alapjárat nem rángat.

Megmértük a kipufgázt és az jött le, hogy kevés benzint kap, amikor rángat. A CO rendben.

Menet közben is 2500-ig rángat aztán megindul, mintha egy dugulás szűnne meg.

Az alapjárati motort is megtisztítottuk, de hidegen semmi változás. Ha lehúztuk a csatiját és így indítottunk, nem küldött hibajelet. Miért lehet?

A lambda szonda csatiját széthúzva, és a motort beindítva sem küldött hibajelet.

Van ötletetek rá, mi lehet a gond? Még egyedül az EGR szelepet nem cseréltük ki.

Vegyek új alapjárati motort?

A gázüzemben pedig semmi gond, ott van alapjárat és gond nélkül ketyeg.

Üdv

Attila

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én most vagyok túl egy C18NZ motorcserén. Kopogott, csattogott a régi és nem is kartergáz volt már, hanem karteolajfürdő.

Találtam egy nagyon jó állapotban lévő donormotort 20.000 Ft-ért a Vaterán. Most az ketyeg bent, de....

fullad hidegen. Motorcsere előtt kezdte ezt a rendetlenséget. És ezen a motocsere sem segített, tehát a motor jó.

Olyan mintha nem kapna elég üzemanyagot és leáll...

Érdekes, hogy gázzal meg semmi gondja. Azt kéne tudni, hogy van bekötve pontosan a gáz, ill. mit alakítottak át a motorban.

Link to comment
Megosztás:

A haladógyújtásmodul az úgyanaz mint a HAL jeladó?Mi a feladatuk?

A tiedben egy DIS gyújtásmodul van, ez tartalmazza a trafókat is. Meg két hall jeladó, az egyik a vezérműtengelynél,

másik a főtengelynél. Ezek adják a pozícióadatot a komputernek. Ha a jeladók hibásak, azt úgyis dobja hibakóddal a

komputer, vagy el se indulna. A DIS modul sem szokott szarakodni, hanem inkább beszarik végleg. Ha arra terelődne

a gyanú, inkább a gyújtókábeleket kell megnézni.

(mellesleg a h.tőke csere nem hozta az eredményt. ugyanúgy csattog)

és csak ki lett cserélve a hidrotőke, semmi más meló nem lett rajta csinálva?

ugyanis ilyenkor alap, hogy a hf le, azon is felújítás, olajjáratok átmosása, stb.

lehet hogy a csattogásod éppen egy olajjárat dugulása okozza. de lehet hogy

az olajpumpa. gondolom olajnyomás sem lett mérve...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.