Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Az más hibákat hoz elő,máshol kell keresni a hibát.

Ilyen gyertya van benne?

http://www.fulltuning.hu/upload/gm_gyertya.jpg

Tartós,húzatós kigyorsítás közben nem hagy ki néha a motor?

Ennyi idő alatt,míg próbálunk távgyógyítani,már Danihoz elvihetted volna és régesrégen tudnád mi a baj! :D

igen, ilyen gyertyaim vannak....tenyleg nem bosch. de eredetiek. :rolleyes:

Elvihettem volna, ha a szerviz ahol utoljara voltam vele es tarcsat,stb. csereltek nem szoritotta volna ugy be a 12es csavarokat hogy tegnap reggel amikor nagy buzgon nekialltam hogy ezentul en cserelem a tarcsakat megtortent a baj. jobb oldalon szepen lejott minden, bal oldalon a ketto feknyerget a csonkhoz(vag y inkabb golyalab) rogzito csavarok ugy jottek ki hogy oda mar vissza azok nem csavarhatoak. A csonkban levo menet szetment teljesen, sot meg roszabb mert az also csavar eleve nem fogott rendesen, de most hogy kicsavartam mindketto tropa. vagyis a menet tropa nem a csavar. Igy nem szivesen hajtom... esetleg elgurulni. :D

probaltam valamennyire visszatenni, szoritani na de ugral a menet szepen, azaz nem szorithato ra. Be sem akart csavarodni tovig... Ezt a problemat mar nem is akartam emliteni a forumon. ;) menetet szoktak ra tenni picit nagyobbat, vagy egesz golyalab cseres?

Volt hogy meleg motorral tovig nyomtam es eleg jol vitt 3.ban, szoval itt nem ereztem megallast, torpanast.

4.ben viszont gyorsitva mintha lenne adott sebessegnel vagy fordulaton megtorpanas a gyorsulasban, de kb. mindig ugyanott valahol 70 korul negyedikben. De ez elhanyagolhato merteku csak.

udv.

Link to comment
Megosztás:

igen, ilyen gyertyaim vannak....tenyleg nem bosch. de eredetiek. :rolleyes:

Elvihettem volna, ha a szerviz ahol utoljara voltam vele es tarcsat,stb. csereltek nem szoritotta volna ugy be a 12es csavarokat hogy tegnap reggel amikor nagy buzgon nekialltam hogy ezentul en cserelem a tarcsakat megtortent a baj. jobb oldalon szepen lejott minden, bal oldalon a ketto feknyerget a csonkhoz(vag y inkabb golyalab) rogzito csavarok ugy jottek ki hogy oda mar vissza azok nem csavarhatoak. A csonkban levo menet szetment teljesen, sot meg roszabb mert az also csavar eleve nem fogott rendesen, de most hogy kicsavartam mindketto tropa. vagyis a menet tropa nem a csavar. Igy nem szivesen hajtom... esetleg elgurulni. :D

probaltam valamennyire visszatenni, szoritani na de ugral a menet szepen, azaz nem szorithato ra. Be sem akart csavarodni tovig... Ezt a problemat mar nem is akartam emliteni a forumon. ;) menetet szoktak ra tenni picit nagyobbat, vagy egesz golyalab cseres?

Esetleg megfelelő méretű menetfúróval lehet még talán segíteni a dolgon,de ha a gólyaláb alsó csonkjából "kinyalta" a menetet,akkor bizony csere,esetleg menetrögzítővel beragasztni a csavart,de én ilyennel nem játszanék,olcsóbb egy bontott berakása.

Másrészt viszont: ez itt a motor topik.

Kéretik mindent a megfelelő helyre írni és lehetőleg tagoltan és ékezetekkel,írásjelekkel felvértezve,érthetően fogalmazni.

Köszönöm a többiek nevében is! :D

Link to comment
Megosztás:

Lemértem a gyújtás kábelek ellenállását és megtanulok ékezetes betűkkel írni - kívánságra.

1. Mekkora kell legyen az ellenállás? Én 2 kábelnél 6.5KOhmot mértem, 1-nél 5.7 KOhmot, a 4-es hengernél pedig 8.5KOhmot?

Hiába mozgattam működés közben nem változott semmi dadogást illetőleg... A 4. amit "rossznak" mértek a legnagyobb ellenállású, de elég ez az eltérés?

2. Egyszerű villanyvezetékes kábelt nem köthetnék egy próbára a helyére, tönkre tenne valamit a 0-hoz közeli ellenállású kábel? :|

3. Mekkora a normális ellenállás a gyújtás kábeleknél?

4. A motor remegéséhez az is hozzájárulhatott ill. a fokozatos romláshoz, hogy hoszabb ideje lehet hibás valami és a járatok, EGR, alapjárati, stb. is tuti koszos lett a 4. henger nem megfelelő működésétől, ez igaz lehet?

Köszönöm!

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Először is gyertyát cserélnék,gyárira.

Nekem sok problémát megoldott múlthéten,pedig csak 30EKm volt benne.

Gyertyakábelt még tavaly cseréltem,5EFt volt a 4db spanyol utángyári.

Ha minden probléma marad még ekkor is én még két dolgot néznék meg.

-injektorok kitakarítása ultrahangos tisztítóval,lehet a 4-esben csak "hugyozik" a fej és nem porlaszt

-sűrítési végnyomás mérése a hengerekben

Megírnád hol vettél 5000ért 4 gyujtáskábelt és milyen márkájút, mert most nézegetem unix-nál és elég drágák...

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm. igyekszek nem leragadni mint Mulder... :rolleyes:

1. a 4. hengerrol megprobalom lehuzni a kabelt, es hallgatom mi valtozik

2. csoveket atvizsgalom amik a motor korul szaladnak

3. alapjáratirol megprobalnam leszedni a csatit mukodo motorral, de nem tudom hol keressem, jol sejtem hogy "szerencsem" van es alulrol tudok csak hozzaferni x16xel-nel?

udv.

Ilyen a motor? Ott az alapjárati:

358246.jpg

Lemértem a gyújtás kábelek ellenállását és megtanulok ékezetes betűkkel írni - kívánságra.

1. Mekkora kell legyen az ellenállás? Én 2 kábelnél 6.5KOhmot mértem, 1-nél 5.7 KOhmot, a 4-es hengernél pedig 8.5KOhmot?

Hiába mozgattam működés közben nem változott semmi dadogást illetőleg... A 4. amit "rossznak" mértek a legnagyobb ellenállású, de elég ez az eltérés?

2. Egyszerű villanyvezetékes kábelt nem köthetnék egy próbára a helyére, tönkre tenne valamit a 0-hoz közeli ellenállású kábel? :|

3. Mekkora a normális ellenállás a gyújtás kábeleknél?

4. A motor remegéséhez az is hozzájárulhatott ill. a fokozatos romláshoz, hogy hoszabb ideje lehet hibás valami és a járatok, EGR, alapjárati, stb. is tuti koszos lett a 4. henger nem megfelelő működésétől, ez igaz lehet?

Köszönöm!

Üdv.

A gyujtókábelek ellenállása 3-20 Kohm.

Link to comment
Megosztás:

A hidrotőkéim tetejében van az a kis dugó, ami ki be jár, és gondolom ott adja a himbának az olajozást. Na ezek kicsit be vannak horpadva, de nem mindegyik, de szépen járnak ki be, ebből lehet bajom? Mármint hogy be van némeik horpadva?

Link to comment
Megosztás:

A hidrotőkéim tetejében van az a kis dugó, ami ki be jár, és gondolom ott adja a himbának az olajozást. Na ezek kicsit be vannak horpadva, de nem mindegyik, de szépen járnak ki be, ebből lehet bajom? Mármint hogy be van némeik horpadva?

Gondolom akkor nem egyforma a magasságuk nem? Az szerintem nem jó.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom akkor nem egyforma a magasságuk nem? Az szerintem nem jó.

Annyira nincs behorpadva, hogy össze lenne szakadva, és a pereme épp, meg ez ki be jár a gömbben, úgyhogy a magasságábol csak nem lesz gond.... felfekvésre gondoltam, illetve az olaj hogy fog kijönni belőle, mert ha jol gondolom az csinálja az olajködöt...

Link to comment
Megosztás:

Annyira nincs behorpadva, hogy össze lenne szakadva, és a pereme épp, meg ez ki be jár a gömbben, úgyhogy a magasságábol csak nem lesz gond.... felfekvésre gondoltam, illetve az olaj hogy fog kijönni belőle, mert ha jol gondolom az csinálja az olajködöt...

Hát ha már motorfelújításba fogtál, akkor ezt is kellene cserélni nem? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet szétszedni, hogy kihorpaszd? :rolleyes:

nemtudom... majd meglesem, de szerintem ha így marad, akkor se lesz baja, az olaj körülötte jön ki, és mivel szépen tud járni, ki be, így az olajnyomás (már ha lesz gyan ;) ) kitolja majd.

Link to comment
Megosztás:

Talán a zölddel bekarikázott valami lenne?

Igen, ezaz a motor! Es ott az egr, tehat attol balra van az alapjarati... Te jo eg, es azt hogyan lehet kivenni? Ki lehet onnan buveszkedni mint az egr szelepet?

Ugy latom mintha motor felol lehetne kihuzni. Milyen csavar tartja vajon? 2 darab torx? :rolleyes:

Vagy le kell szedni ott mindent korulotte/felette?

koszi!

Link to comment
Megosztás:

A két csavart kiveszed, utána óvatosan kihúzod az alapjáratit és a csodaszerrel (féktisztító) lefújod, fogkefével lesikálod.

A motoron a helyét is szépen kipucolod, ha kell ezeket többször megismétled.

Magát az alapjáratit ne feszegesd, tekergesd!

Azt én még nem próbáltam, hogy a csatit visszatenni rá amíg kint van és kipróbálni, hogy működik, de mintha valaki ezt tanácsolta volna nemrég.

Ja, amikor idézel töröld ki a kép linkjét, mert rád szólnak J0hnny-ék. ;)

Tényleg az én hozzászólásom is eltűnt. Vigyáznom kell! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Pontosítanád hogy hol, melyik cégnél vagy esetleg pontos cím?

Köszi!

BUDAI OPEL - ALKATRÉSZ KER.

*

RAKTÁR UTCA 21/C.

1035 BUDAPEST

Telefon: (1) 4390205

Van 20% kedvezményem ott is :D

4800 ft ért vettem tavaly év végén a kábeleket.

Amúgy felhívnám a szerkesztők figyelmét erre a boltra.

Nem tudom miért nem csinálunk neki is egy kis reklámot ;)

Ugyanis Csergő partner és korrekt ,segítőkész TEAM.Az ott dolgozó srác elmondása szerint a csergő-nek is szoktak beszállítani....

Idén voltam náluk és injektor tömítést kerestem .....

A bolt zárva volt de volt bent mozgás így bekopogtam.Rendesek voltak mert beengedtek és kerestünk tömítést.Késésben voltak egy Opel találkozóról mégis szántak rám időt :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.