Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Ez nekem is volt. A napi kmszámlálóm kattogott 0000-án. De menet közben benyomtam, ott tartottam, és sokadikra abbahagyta. Most hibátlanul működik, pedig már soxor átfordult azóta.

Lehet hogy ez nem a helyes megoldás, de nekem bejött :wink:

Számlapcsere: Egyszerűbb matricát ragasztani rá :wink:

A más megvilágitást szerintem csak fehér számlaphoz van értelme csinálni, mi egyszerűen befestettük a kis :idea: -kat filctollal :lol:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.tudna valaki segíteni nekem abban h a szervószivattyú tartóbakját hogy lehet rögzíteni mik a felfogatási pontok 1.6i -s kadetthez.

ja és hogy hogy lehet leszedni az ékszíjhajtó tárcsát, mert nekem nem sikerült leszedni

előre is kösz

Link to comment
Megosztás:

Hali,

A fenti címen, csak Astrasok írnak, de az enyém az egy 85-ös régi kadett motor, főtengely felújítva. Csak adott az a probléma, hogy ha bemelegszik rendesen a motor (ebben a melegben) hegynek felfele kinyomott kuplungal (tudom hogy értelmetlen, de ekkor csinálja) felvillan az olajnyomás visszajelző.

Valvoline MaxLife 15W-40 van a motorban, de szerintem ilyen melegben elveszti a viszkozitasat es ezért villan fel a visszajelző alapjáraton.

Ezért lennék arra kíváncsi, hogy a Kadettesek milyen olajat használnak, mert ugye az ASTRA motor mégis fejlettebb mint ez.

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Az LS felszereltséget jelöl. Az enyém is LS, azt hiszem ez a legpuritanabb valtozat volt. Se fordulatszammero, se csomagtartóvilágítás semmi nem volt benne. Pár dolgot pótoltam már.

Az enyém is LS, de nem csak csomagtartó hanem motortérvilágítás is volt benne.. :( Meg mostmár sokminden más... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az LS felszereltséget jelöl. Az enyém is LS, azt hiszem ez a legpuritanabb valtozat volt. Se fordulatszammero, se csomagtartóvilágítás semmi nem volt benne. Pár dolgot pótoltam már.

Az enyémben is van motortérvilágítás is meg csomagtérvilágítás is. Pedig az én verdám 1985-ös.

Link to comment
Megosztás:

"Azt megnézné valaki, hogy meleg motornal, ha leállította az autót, kihúzza a nívópálcát, gőzölög-e neki?"

Amint látod a avataromat , a motort egyenlőre csak benzinlámpával tudnám felmelegíteni. :shock: :(

De emlékeim szerint kicsit szokott gőzölögni a motorban lévő meleg olaj.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkineck!!!

Neu tag vagyok(nemtom mi jelenik meg a nevemnél...), és kicsit bonyolút zámomra az ódal. (Ehheh...)

Lenne itt egy '88-as 1.6i LS traktor, mely bebocsátást kér e meghitt

helyre...

(De jó, itt van ilyen is: :lol: meg ilyen: :wink: meg ilyen :( ...?)

Hasonló problémáim/szerencsém/sikereim vannak, mint necktech!

Teccik das ódal, szo "I wanna be like Kevin!" :roll:

Ha vaaki felfogott, sípoljon, mint ajtónyitáskor a tompított!

Link to comment
Megosztás:

Megint ÉN! (Hello!)

Atesz27 - nek üzenem: Meleg motorról tekerd le az olajbeöntőt, oszt akkor hogy gűzöl az olaj!!! :(

Egyébként a kojtolás mértéke mutatja a motor kopottságát... :lol: , gondolom én :oops: .

:arrow: apropó, Neked (Önnek) mennyi trutyi gyűlik fel az

olajbeöntő sapkára :wink: ?

Na Hali!

Link to comment
Megosztás:

Na le lett cserélve az olaj (Valvoline MaxLife 15w-40) Castrol GTX Protection + 15w-40 (szervízolajra) és a tapasztalatok:

- szebb hangja van a motornak

- megszűnt az olajnyomásprobléma

- előbb elhallgat a hidrotőke

Mindenképpen jobban jártam.

Üdv.

Szenti

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.