Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Elég nagy az érdeklődés, aki szeretne rendelni az pü-ben küldje el nekem a következő adatokat:

Hunflex de luxe csatlakozó típus: (általában Bosch EV1 a legtöbb Opelnél)

Név:

Szállítási cím:

Telefon: (Pesten vagy Kecskeméten személyesen is át lehet venni telefonos egyeztetés után)

Utána elküldöm a forgalmazónak, így érvényes a klubos kedvezmény. Fizetni átvételkor kell, nem kell előre utalni stb.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Ok, rendben. Remélem mindenkinek sikerül beépíteni és a tapasztalatokat kérem írjátok meg.

Égő Ákos az etanol blog szerkesztője megkért arra, hogy írjunk az Opel klub "alkoholista autóiról", tapasztalatokat, beszerelésről milyen motorral teszteltük stb. és képeket is vár majd tőlünk. <_<

Link to comment
Megosztás:

Ok, rendben. Remélem mindenkinek sikerül beépíteni és a tapasztalatokat kérem írjátok meg.

Égő Ákos az etanol blog szerkesztője megkért arra, hogy írjunk az Opel klub "alkoholista autóiról", tapasztalatokat, beszerelésről milyen motorral teszteltük stb. és képeket is vár majd tőlünk. :)

Rendben. Úgyis minél hamarabb bekerülnek a cuccok az autókba, mert ahogy a fórumosok lelkesedését ismerem, nincs efelől kétségem. <_<

Még egy technikai kérdés. Forrasztás helyett olvastam, hogy a csatikban levő sarukra saruval rá lehet csatlakozni kábelvágás nélkül. Vagy ha vágni is kell, inkább saruznék, plusz zsugor ha úgyis megfelel? A vezetékek meg gondolom elég egyértelműek hogy mi és hova megy.

Link to comment
Megosztás:

Megvolt az első hidegindítás X14NZ-nél 1-2 másodperccel tovább kellett önindítozni de beindult, tehát jól működik az elektronika. <_<

Lehet saruzni is de ott a "kupak" alatt lévő injektor csatit én nem piszkálnám, eleve spéci kültéri teljesen zárt csati gumidugóval és gyűrűvel. A "kupakon" kivül viszont lehet saruzni valami spéci atomstabil kivitellel ami teljesen zárt és nem fog oxidálódni. Bekötés előtt ki kell mérni multiméterrel, hogy melyik a pozítiv és a negatív kábel. A negatívot kell elvágni ami valószínűleg nálad is kék színű lesz. Előtte ha felhívsz akkor segítek... :)

Link to comment
Megosztás:

Megvolt az első hidegindítás X14NZ-nél 1-2 másodperccel tovább kellett önindítozni de beindult, tehát jól működik az elektronika. <_<

Lehet saruzni is de ott a "kupak" alatt lévő injektor csatit én nem piszkálnám, eleve spéci kültéri teljesen zárt csati gumidugóval és gyűrűvel. A "kupakon" kivül viszont lehet saruzni valami spéci atomstabil kivitellel ami teljesen zárt és nem fog oxidálódni. Bekötés előtt ki kell mérni multiméterrel, hogy melyik a pozítiv és a negatív kábel. A negatívot kell elvágni ami valószínűleg nálad is kék színű lesz. Előtte ha felhívsz akkor segítek... :lol:

Oké. Köszi az ajánlatot, lehetséges, hogy majd élek is vele. :) Remélem megkaptad az üzim. :)

Link to comment
Megosztás:

Az első részre: Ha gyári üzemmódban nem kap elég üzemanyagot a motor, nem a megfelelő időben, akkor nyomod neki, akkor csak ömlik bele és semmi. Ezért nő a fogyi. De az elektronika akkor nyit, amikor az etanolnak ideális, jobban ég el, igaz többet is fogyaszt de nem annyival, mint az előbb említett módon.

Köszi a választ!

De:

Van valami konkrétan arra utaló dolog, hogy az elektronika nemcsak a nyitóimpulzus hosszát változtatja, de a nyitás kezdetének időpontját is? ("nem a megfelelő időben") Az már döfi lenne, pláne, ha a gyári impulzus elé menne <_<

Módosítva : Sörös Sanyi
Triplából kettőt töröltem. Üdv.: S.S.
Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ!

De:

Van valami konkrétan arra utaló dolog, hogy az elektronika nemcsak a nyitóimpulzus hosszát változtatja, de a nyitás kezdetének időpontját is? ("nem a megfelelő időben") Az már döfi lenne, pláne, ha a gyári impulzus elé menne <_<

Nem ismerem a kütyü lelkivilágát, csak tipp. :)

Link to comment
Megosztás:

Esetleg X14XE motoros tapasztalat valakinél??

Mondjuk idő kérdése és én is megtapasztalom milyen az "igazi" Ecotech... <_< :)

Gepárdnak X14XE-be lett beépítve a Hunflex de luxe előtte Classic-ja volt. Elmodása szerint ezzel könnyebben indult. Esetleg küldhetsz neki pü-t. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma átvettem a DeLuxe adaptert, és van egy pár kérdésem:

- ha jól sejtem, akkor mindegy, hogy melyik csati melyik porlasztóra rakom rá (azaz nincs sorrend),

- a készülék mennyire vízálló (kell-e +ban levédeni a vízbejutástól),

- még mindig kérdéses számomra, hogy miből állapítja meg a készülék, hogy épp brenya vagy ethanol van a járgányban?

Link to comment
Megosztás:

Nincs rajta még a fogyimérő modul. Csak múltkor mondtad, hogy ehhez már utána kell nézned a programnak, olyan régen volt dolgod ilyennel <_<

Én egyszer mértem az enyémnek az áramfelvételét, mikor télen gyengélkedett az akksim, jó 40mA-t mértem.

ehhez még xm modult is kéne csinálni egyet :lol:

a nagyobb áramfelvétel attól lehet, ha a kijelző modulod is vesz fel valamennyit a BC-ről, pl rosszabb testelés miatt.

Ott nem a túl erős napfénnyel, pontosabban az árnyékolással volt probléma?

Ott más problémák is voltak, de legalább tanultam belőle :) :)

Link to comment
Megosztás:

Hmm, na akkor nagy baj van: ha jól sejtem, akkor mind a benzin, mind az etanol esetében ugyan azt csinálja - azaz mindig megnövelt befecskendezési időt alkalmaz???

Ha ez így van, akkor mitől automata???

Olyankor lehet h a Lambda-szonda beszól az ECUnak a túlzsíros keverékről és az lecsökkenti a befecskendezési időt annyira, amennyire szükséges. De lehet h nem így működik...

Link to comment
Megosztás:

Elég nagy az érdeklődés, aki szeretne rendelni az pü-ben küldje el nekem a következő adatokat:

Hunflex de luxe csatlakozó típus: (általában Bosch EV1 a legtöbb Opelnél)

Név:

Szállítási cím:

Telefon: (Pesten vagy Kecskeméten személyesen is át lehet venni telefonos egyeztetés után)

Utána elküldöm a forgalmazónak, így érvényes a klubos kedvezmény. Fizetni átvételkor kell, nem kell előre utalni stb.

Hol találom ezt a csatlakozót?

"Bosch EV1"? Nem vagyok még <_< egy géniusz autószerelés tekintetében...

Ha valaki tudna egy képet linkelni (mármint, hogy hol van helyileg a motortérben), akkor megköszönném.

Ja Z18XE, Astra GTC.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.