Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Tegnap lett nekem is beszerelve (szerelő), negyedig volt a tank amire kb 40 liter e85 tankoltam.

Reggelre aztán 2* lefulladt, de aztán ahogy bemelegedett, onnantól semmi probléma nem volt vele.

A szerelő azt mondta (hunflex de luxe) teljesen automatikus, semmit nem kell állítgatni, csak akkor kell visszamenni ha rángat stb.

(onnantól gondolom tekergetni kell a potmétert :) ).

A hidegdúsítási potin tekerj egy kicsit...hagy kapjon némi naftát a hidegben! :(

Gondolom a téli indításhoz is srófolni kell majd neki! :P

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

A hidegdúsítási potin tekerj egy kicsit...hagy kapjon némi naftát a hidegben! :)

Gondolom a téli indításhoz is srófolni kell majd neki! :(

De most a hidegindítós poti tekergetés semmit sem ér, hiszen a hidegindítási programot 30 fokon megszünteti a szerkezet, és most végig 30 fok felett van mindenhol, ebből következően hiába állítod nem változik semmi.

Link to comment
Megosztás:

De most a hidegindítós poti tekergetés semmit sem ér, hiszen a hidegindítási programot 30 fokon megszünteti a szerkezet, és most végig 30 fok felett van mindenhol, ebből következően hiába állítod nem változik semmi.

Akkor dúsítani vagy szegényíteni kellene a keveréken?

Mert lehet azért mert dús de lehet azért is mert szegény.. :)

Reggel kb 20 fok volt.

Link to comment
Megosztás:

Na most vettem le a készülék hátulját.

Hát amit hidegindítási potinak jelöltetek ("hűtőborda" melletti) nekem középállásban van és nem mozdítható a sztracsatella miatt.

A másik pedig mozdítható és nullára van tekerve.

Lehet h nálam fordítva vannak a potik??

képet majd este tudok feltenni róla...

Link to comment
Megosztás:

Na most vettem le a készülék hátulját.

Hát amit hidegindítási potinak jelöltetek ("hűtőborda" melletti) nekem középállásban van és nem mozdítható a sztracsatella miatt.

A másik pedig mozdítható és nullára van tekerve.

Lehet h nálam fordítva vannak a potik??

képet majd este tudok feltenni róla...

Délután én is megnézem már.

Milyen készülék?

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok srácok!

Mostanság valami nem százas az ótóban... :S Hideg indítás után előfordul, h egyik henger pár másodpercig nem dolgozik, ill. langyos motor indítása után erőtlen a motor, szintén rövid ideig... Utána már semmi gond, nem venni észre hibát a működésben. Találkozott már vki ezzel a hibajelenséggel? Mi okozhatja???

Link to comment
Megosztás:

1. Udi

2. J0hnny

3. Gepard

4. Joee

5. GSiCsabi

6. Robi-k

7. invictus

8. Zsoltee87

9. gr3ddy

10. hening

11. Pszilaj

Most már beírhatom magamat is. :)

Jelentem a készülék beépítésre került és az első 38 liter E85 is befigyelt a tankba. Ennyi fért bele...

Elsőre semmi különbséget nem érzek a két üzemmód között. De 7 km alatt nem is lehet érezni. Legfeljebb annyit h olyan furcsa, édeskés szaga van a kipuf.gáznak. De semmi sárga lámpicsek, semmi rángatás.

A hideg indítás majd holnap reggel látszik meg.

Szerelés:

Hunflex belseje:

Hunflex_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hunflex rejtekhelye:

Hunflex-doboz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sajna nekem az injectorfejek egybe vannak egy műanyagházzal ezért kicsit trükköztem vele, h visszaállítható legyen az eredeti állapot...

Injector:

Injector_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Injector:

Injector_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hőérzékelő:

H__rz_kel__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Meg kell kérdezni a forgalmazót.

Egyébként ahogy látom, a hidegindítás csak a központi befecskendezősöknél jár erőtlen motorral, ennek nem tudom mi lehet az oka.

több helyen le tud csapódni a szesz, mire beér a hengerbe...

a hengerenkéntinél meg szinte a hengerbe megy a cucc...

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok srácok!

Mostanság valami nem százas az ótóban... :S Hideg indítás után előfordul, h egyik henger pár másodpercig nem dolgozik, ill. langyos motor indítása után erőtlen a motor, szintén rövid ideig... Utána már semmi gond, nem venni észre hibát a működésben. Találkozott már vki ezzel a hibajelenséggel? Mi okozhatja???

Senki?

Link to comment
Megosztás:

Sajna nekem az injectorfejek egybe vannak egy műanyagházzal ezért kicsit trükköztem vele, h visszaállítható legyen az eredeti állapot...

Ez sajnos nekem is egybevolt egy műanyagházzal és sehogy sem fért el ez a ház, a hunflex csatlakozói mellett, szóval muszáj voltam a csatlakozókat kivágni a dobozból és a dobozt megszüntetni. :) Valamit valamiért... :(

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel fulladás nem volt, 1 km-ig nem húzott az autó de onnantól beindult (kezd hozzászokni).

Ami furcsa hogy az önindítót tovább tekeri, mint sima benzinnél (mindenkinél így kell lennie?)

Alex75: sok mindenkinek segítenél, ha leírnád (milyen készülékkel használod az etanolt) milyen beállításokkal, többre jutnánk, de ahogy nézem felesben használod.

Link to comment
Megosztás:

Meg volt az első "hidegindítás". 23 °C-ban nem igazán lehet hidegindításról beszélni! :)

Ugyanannyi tekeréssel indult be, majd egy másodpercre leesett a fordulat vagy 500-ra, ami után felkúszott 1300-ra, ahonnan leesett megint 500-ra, majd szépen beállt ~1100-ra. Benzinnel is ott volt, amíg működik a szekunderlevegőpumpa.

Amint az kikapcsolt, szépen beállt a fordulat 900-ra.

Még egy kicsit vártam aztán elindulás. Semmi negatívat nem mutat a gép a benzines üzemhez képest. Szal nékem teccik! :(

Link to comment
Megosztás:

Másrészt az is eszembe ötlött, hogy a forgalmazó talán téved és amikor megkérdeztem melyik poti mit szabályoz, rosszul mondta, én meg letekertem a dúsítást, ami valójában a hidegindításé....kicsit kísérletezni kell vele.

ha észreveszed rögtön a változást a motor hangjában és az alapjáraton, akkor az az alap dúsítás

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.