Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Járó motor közben még nem tekergettem :)

Pedig gondolkoztam azon, h mi van ha kiveszem a potikat és bevezetékelem a fülkébe, külső potikkal...

Akkor menet közben is lehetne állítgatni... :(

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
ha észreveszed rögtön a változást a motor hangjában és az alapjáraton, akkor az az alap dúsítás

az itt is linkelt tesztelős totalcaros cikkben az is benne volt, hogy alapjáraton semmilyen változást nem

csinál az eredeti nyitáshoz képest, tehát ha ugyanaz a készülék, akkor alapjáraton járatva nem szabadna

változást észrevenni :)

Elküldve
az itt is linkelt tesztelős totalcaros cikkben az is benne volt, hogy alapjáraton semmilyen változást nem

csinál az eredeti nyitáshoz képest, tehát ha ugyanaz a készülék, akkor alapjáraton járatva nem szabadna

változást észrevenni :)

hát azért ha az alap dúsítás változtatod, azt illik észrevenni szerintem :(

amúgy nálam biztos hogy az a gond, hogy befolyt a műanyag cucc, hallatszódik, ahogy súrlódik rajta

Elküldve
hát azért ha az alap dúsítás változtatod, azt illik észrevenni szerintem :(

amúgy nálam biztos hogy az a gond, hogy befolyt a műanyag cucc, hallatszódik, ahogy súrlódik rajta

nem gondolkodsz elég széles látószögben :) az is ugye elköpött infó, hogy a hunflex nézi a fordulatszámot

is, ez alapján pedig lehetséges az, hogy alapjáraton nem változtat a dúsításon, csak emelt fordulaton :P

sajna az akkor poti csere, ami az epoxi miatt nem igazán kivitelezhető... én visszavinném gariba.

ez ugyanis konstrukciós hiba.

Elküldve
nem gondolkodsz elég széles látószögben :( az is ugye elköpött infó, hogy a hunflex nézi a fordulatszámot

is, ez alapján pedig lehetséges az, hogy alapjáraton nem változtat a dúsításon, csak emelt fordulaton :P

sajna az akkor poti csere, ami az epoxi miatt nem igazán kivitelezhető... én visszavinném gariba.

ez ugyanis konstrukciós hiba.

ez nem gondolkodás, hanem tapasztalat :)

tekerem, emeli a fordszámot, ennyi

már várom az ember válaszát, hogy mint tudjuk rendezni

mondjuk azt nem értem, hogy miért nem lehet kipróbálni, amikor összerakja, hogy nem-e befolyt közé a cucc :hiya:

Elküldve
ez nem gondolkodás, hanem tapasztalat :)

tekerem, emeli a fordszámot, ennyi

már várom az ember válaszát, hogy mint tudjuk rendezni

Akkor amelyik poti nehezen jár az kuka?

Elküldve

fícsör :)

szerintem bug, illetve gyártási hiba, várom az ember válaszát

ismerősömnek meg 80e értékben küldött csomagot, ami szintén érdekes megoldás

Elküldve
fícsör :)

szerintem bug, illetve gyártási hiba, várom az ember válaszát

ismerősömnek meg 80e értékben küldött csomagot, ami szintén érdekes megoldás

Na akkor ez érdekes lesz...még a végén mindenki visszaviszi? :(

Elküldve

Az érintkezőket sem tudta letesztelni, nekem kellett az egyik kábelt újraérintkezőzni hogy menjen mind a 4hengerem normálisan. Potikat még nem csavargattam, lehet nem is fogom. Nekem egyenlőre frankón működik így. :)

Elküldve
ez nem gondolkodás, hanem tapasztalat :(

tekerem, emeli a fordszámot, ennyi

már várom az ember válaszát, hogy mint tudjuk rendezni

mondjuk azt nem értem, hogy miért nem lehet kipróbálni, amikor összerakja, hogy nem-e befolyt közé a cucc :lol:

akkor pedig valaki nem mond igazat... vagy a totalcaros cikkben volt kis kamu, vagy ez a cucc sem

digitális, hanem maradt a sima analóg technika... amit egyébként azért is el bírok képzelni, mert potival

kell állítani a cuccokat, nem lehet számítógépes csatlakozást megoldani. ez a hunflex egyre nagyobb

humbugnak tűnik nekem, nem ér annyit sem, amennyiért árulják... szerintem :P

gondolom nem hiába alkalmazzák az epoxit sem, van mit takarni :hiya:

egyébként én is megszívtam már az epoxival az új BC-nél, többet büdös életben nem használom :)

Elküldve
akkor pedig valaki nem mond igazat... vagy a totalcaros cikkben volt kis kamu, vagy ez a cucc sem

digitális, hanem maradt a sima analóg technika... amit egyébként azért is el bírok képzelni, mert potival

kell állítani a cuccokat, nem lehet számítógépes csatlakozást megoldani. ez a hunflex egyre nagyobb

humbugnak tűnik nekem, nem ér annyit sem, amennyiért árulják... szerintem :(

gondolom nem hiába alkalmazzák az epoxit sem, van mit takarni :P

egyébként én is megszívtam már az epoxival az új BC-nél, többet büdös életben nem használom :)

Én a bietunt nézegettem még, arra gépet is lehet kötni és egy progival állítani mindent, és diagnosztikai funkciója is van. Kicsit komolyabbnak tűnik.

Szerk: Sz@r kimondani, de igazad van, ennyi panasz azért nem sok jót sejtet.

Elküldve
Én a bietunt nézegettem még, arra gépet is lehet kötni és egy progival állítani mindent, és diagnosztikai funkciója is van. Kicsit komolyabbnak tűnik.

Szerk: Sz@r kimondani, de igazad van, ennyi panasz azért nem sok jót sejtet.

Igen, az már komolyabb technika, én azért annál is komolyabbat szeretnék :)

Hajlok egyre jobban arra, hogy ősszel megcsináljam a saját megoldást :(

Elküldve
Igen, az már komolyabb technika, én azért annál is komolyabbat szeretnék :P

Hajlok egyre jobban arra, hogy ősszel megcsináljam a saját megoldást :D

Én már rég erre hajlok.... :( :hiya:

Csak msiessé, me ha nem leszek itthon akko macerásabb lesz átvennem a kütyüd :) :lol:

Elküldve
Hajlok egyre jobban arra, hogy ősszel megcsináljam a saját megoldást :(

hajrá, hajrá, ha készen lesz, +1 tuti vevőd lesz rá, persze ha jóárasítva kapom. :P :)

Elküldve
akkor pedig valaki nem mond igazat... vagy a totalcaros cikkben volt kis kamu, vagy ez a cucc sem

digitális, hanem maradt a sima analóg technika... amit egyébként azért is el bírok képzelni, mert potival

kell állítani a cuccokat, nem lehet számítógépes csatlakozást megoldani. ez a hunflex egyre nagyobb

humbugnak tűnik nekem, nem ér annyit sem, amennyiért árulják... szerintem :(

gondolom nem hiába alkalmazzák az epoxit sem, van mit takarni :hiya:

egyébként én is megszívtam már az epoxival az új BC-nél, többet büdös életben nem használom :)

mondjuk a cucc lehet digitális, attól h van benne potméter...lásd a fojtószelep potméter is analóg, de az ECU mégis digitális...

De nem hiszem én sem h tele lenne mindenféle AD-DA konverterrel... :P

Jó lett volna a BioEtun nekem, de nem vagyok annyira eleresztve anyagilag, h megvegyem 40+Áfáért...

Most jó ez is...aztán ha később lesz pénzem benevezek egy általad készített cuccba.

Esetleg integrálhatnád a BC-be is,nem? :lol:

Elküldve
mondjuk a cucc lehet digitális, attól h van benne potméter...lásd a fojtószelep potméter is analóg, de az ECU mégis digitális...

De nem hiszem én sem h tele lenne mindenféle AD-DA konverterrel... :)

Jó lett volna a BioEtun nekem, de nem vagyok annyira eleresztve anyagilag, h megvegyem 40+Áfáért...

Most jó ez is...aztán ha később lesz pénzem benevezek egy általad készített cuccba.

Esetleg integrálhatnád a BC-be is,nem? :(

Létezik még egy fajta:

http://www.powertuning.hu/264-benzines-etanol-atalakito.html

Egyébként nekem is elég komolytalannak tűnik ez a cég.

Gondolok itt arra,hogy

van áfa,nincs számla,

szakadt vezeték,

nincs áfa,nincs számla,beöntött potik,külső eltérések, stb.

Elküldve
Ez ugyanúgy néz ki mint az enyém, csak nincs rajta matrica...lehet h a belseje is ugyanaz...esetleg az epoxi szine más... :)

Akkor már ez a 3. fajta tokozás amivel kijön. A kezdeti lelkesedésem kezd lecsüngeni...eléggé.

Ha továbbra sem lesz jó hidegen, lehetséges, hogy megfontolom a cserét egy programozható bioetunos típusra.

Elküldve
Ez ugyanúgy néz ki mint az enyém, csak nincs rajta matrica...lehet h a belseje is ugyanaz...esetleg az epoxi szine más... :(

Szintén zenész, ugyanilyen jött nekem is, csak van rajta egy HunFlexes matrica. :)

Elküldve
Jó lett volna a BioEtun nekem, de nem vagyok annyira eleresztve anyagilag, h megvegyem 40+Áfáért...

Most jó ez is...aztán ha később lesz pénzem benevezek egy általad készített cuccba.

Esetleg integrálhatnád a BC-be is,nem? :)

Pedig el kell keserítselek, én sem tudom sokkal olcsóbban kihozni piacra... persze ez még sok

dologtól függ, de baromi drága a kis szériás gyártatás. Ezért is ódzkodok, hogy feleslegesen ölöm

bele az időm, és nem tudok majd belőle eladni, csak pár darabot. Az nekem nem jó, szeretem az

időm pénzre cserélni :(

BC teljesen más tészta. Azon már gondolkodtam, hogy BC-ből viszont lehetne paraméterezni ezt

az átalakító kütyüt :P

Elküldve
Pedig el kell keserítselek, én sem tudom sokkal olcsóbban kihozni piacra... persze ez még sok

dologtól függ, de baromi drága a kis szériás gyártatás. Ezért is ódzkodok, hogy feleslegesen ölöm

bele az időm, és nem tudok majd belőle eladni, csak pár darabot. Az nekem nem jó, szeretem az

időm pénzre cserélni :(

BC teljesen más tészta. Azon már gondolkodtam, hogy BC-ből viszont lehetne paraméterezni ezt

az átalakító kütyüt :hiya:

Lehet h ezen a vonalon kellene elindulni...és akkor a malacperselyembe fogom gyűjteni a pénzemet és veszek tőled egy bioetanolos-BC-t... :P

Úgyis szeretem fejlesztgetni a vasat, bár így hogy 13 éves és van benne 135000 km, nem biztos h érdemes rá sokat költeni... :)

Elküldve
Akkor már ez a 3. fajta tokozás amivel kijön. A kezdeti lelkesedésem kezd lecsüngeni...eléggé.

Ha továbbra sem lesz jó hidegen, lehetséges, hogy megfontolom a cserét egy programozható bioetunos típusra.

Amikkel kijönnek, azok ilyen szabványos dobozkák, amiket elektronikai bótba lehet beszerezni.

Az enyém ilyesmi:

12022_2.jpg

12022_3.jpg

12022_4.jpg

Elküldve
13 éves és van benne 135000 km, nem biztos h érdemes rá sokat költeni... :(

?

Off: Enyém 17 éves 255 ezer kilóméterrel, és költöttem rá eleget :)

Nemrég olvastam hogy van spuri etanolhoz.

spuri




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.