Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Gabi! Látom átmeneti készlet hiányban szenvedsz?

Más téren nem frissíted az oldalt?

ui: hamarosan remélem lesz pontos infóm a kisótó vezetékeiről, és akkor lehet kérni fogok egyet én is. :lol:

Jaja, elfogyott az első széria, ill. két db van még belőle.

Készül a második széria, február 2-8 között várható a következő szállítás.

Milyen téren gondoltad a frissítést? Sajna most nincs időm a honlapra, de február elején lesz

több cikk is, meg más frissítés is. Sajnos minden együtt most nem megy, nonstop melózok.

Az akkuról jó a sejtésed. Bár igazándiból talán másfél-kétéves, de a múlt hétvégén fel volt téve töltőre és 6 amperral vette a töltést.

Tegnap este csak harmadik indításra tudta átfordítani a motort. Utána már nagyon vitte. Ilyet nem is csinált még sosem.

Ebből kifolyólag hétvégén felteszem töltőre, úgy 24 órára. :lol:

A hidegindítás elmaradásáról meg nem tudtam.

Az lehetséges illetve valós érték, amikor üzemmelegen megyek 50-nel(óra szerint) 4. fokozatban és a pillanatnyi dúsításra 2%-ot ír a kütyü? Mert ha igen, akkor nagyon örvendezek! :P

Igen, hát látszik a logban, hogy nagyon leeshet a fesz indításkor, ez okozhat gondot az elindítás terén hidegen.

Szóval próbáld az akkut feltölteni, meg nézd meg, hogy a töltésed rendben van-e (>13,6V) alapjáraton. De lehet hogy az akku

halálozik éppen el. Milyen akku ez? :lol:

Igen, lehetséges a 2% pillanatnyi dúsítás, eco módban ez elég általános lehet, ha nincs terhelés alatt a motor.

Persze ez nem azt jelenti, hogy akkor csak ennyivel fogyaszt többet, az ecu ilyenkor kicsit emel, kb 5% környéke.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Igen, hát látszik a logban, hogy nagyon leeshet a fesz indításkor, ez okozhat gondot az elindítás terén hidegen.

Szóval próbáld az akkut feltölteni, meg nézd meg, hogy a töltésed rendben van-e (>13,6V) alapjáraton. De lehet hogy az akku

halálozik éppen el. Milyen akku ez? :lol:

Igen, lehetséges a 2% pillanatnyi dúsítás, eco módban ez elég általános lehet, ha nincs terhelés alatt a motor.

Persze ez nem azt jelenti, hogy akkor csak ennyivel fogyaszt többet, az ecu ilyenkor kicsit emel, kb 5% környéke.

Hát azt nem tudom megmondani, h milyen márkájú. Valami magyar. Az igazsághoz hozzátartozik, h a hétvégén csak vagy 4 órahosszát volt töltve...ami igen csak sovány vigasz egy aksinak! :P

Na majd a hétvégén neki ugrok a dolgoknak...

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok szakik :lol:

Látom elég részletesen ki lett már tárgyalva ez az E85 dolog :lol: Engem is nagyon érdekel nem vagyok egy műszaki ember ezért kérdezném hogy akkor a motorban nem okoz kárt ugye ha 100% ban csak ezt teszem bele? Persze átalakítóval az E85Kft-től a HUNFlex Deluxe. az hogy 20 év alatt esetleg 1-2 gumicső elkopik az pont nem érdekel :P

Z14XE mociba is gond nélkül beledobható ugye? ezzel az automata készülékkel akkor nem lesz hidegindítási gondom sem ugye?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok szakik :lol:

Látom elég részletesen ki lett már tárgyalva ez az E85 dolog :lol: Engem is nagyon érdekel nem vagyok egy műszaki ember ezért kérdezném hogy akkor a motorban nem okoz kárt ugye ha 100% ban csak ezt teszem bele? Persze átalakítóval az E85Kft-től a HUNFlex Deluxe. az hogy 20 év alatt esetleg 1-2 gumicső elkopik az pont nem érdekel :lol:

Z14XE mociba is gond nélkül beledobható ugye? ezzel az automata készülékkel akkor nem lesz hidegindítási gondom sem ugye?

Valamennyi lesz. Ha nagyon magasra állítod a hidegindító potit, akkor beindul szépen, de kb 1 perc múlva már sok neki az anyag. Legalábbis nálam így volt. De ez 30 °Cos mocinál elmúlik. :P

Ha érdekel, van egy eladó Hunflex Deluxom. Kb 2 hónapos. 20 eHUF az ára.

Majd el felejtettem! A csati Bosch EV1-es! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Úgy értettem Gabi a frissítést, hogy képek, cikkek.

De válaszoltál is. :lol:

Bocsi, milyen oldalra gondoltok? Gabi csinál E85 átalakítót is, vagy ez a bc-s oldal, mert csak azt találtam meg az aláírásában.

Egyébként G Astrás Z14XEP-s motor és a 100% E85 kombinációval próbálkozott már valaki? Mik a tapasztalatok?

Link to comment
Megosztás:

Bocsi, milyen oldalra gondoltok? Gabi csinál E85 átalakítót is, vagy ez a bc-s oldal, mert csak azt találtam meg az aláírásában.

Egyébként G Astrás Z14XEP-s motor és a 100% E85 kombinációval próbálkozott már valaki? Mik a tapasztalatok?

Van ennek is oldala. Keress vissza, sokszor volt említve.

Link to comment
Megosztás:

Valamennyi lesz. Ha nagyon magasra állítod a hidegindító potit, akkor beindul szépen, de kb 1 perc múlva már sok neki az anyag. Legalábbis nálam így volt. De ez 30 °Cos mocinál elmúlik. :lol:

Ha érdekel, van egy eladó Hunflex Deluxom. Kb 2 hónapos. 20 eHUF az ára.

Majd el felejtettem! A csati Bosch EV1-es! :lol:

majd meglesem a csatit vagyis a szerelőm :P

amúgy hogy hogy eladó? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Másik fajta készüléket raktam bele. :D

De az árát már majdhogynem visszahozta, de csak lom lenne itthon! :rolleyes:

Hosszú úton 7,5-7,8 körül evett vele... :D

Értem :P

hétvégén meglessük a csatit,

én mivel 70%városban járok olyan 9 literrel számoltam azok alapján amilyen többlet fogyikat írogatnak. de még így is havi 7000.- huf megtakarítás lenne :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát pofám leszakad... Nálunk is emelték a szesz árát, már 234.9 :D

Sajnos ez a monopol helyzet hátulütője, vagy azért lett drágább mert most télen több benne a drága benzin? :rolleyes:

ebben reménykedem én is, h a többletbenya miatt ennyi.

De ahogy ismerem a kapitalista rendszert,a nyári anyag árát nem fogja csökkenteni, mert ha eddig megvették, ezután is megfogják. :P

Link to comment
Megosztás:

Értem :rolleyes:

hétvégén meglessük a csatit,

én mivel 70%városban járok olyan 9 literrel számoltam azok alapján amilyen többlet fogyikat írogatnak. de még így is havi 7000.- huf megtakarítás lenne :D

ha benyából 9 evett, akkor 11re számíthatsz etanolból! :P

Link to comment
Megosztás:

Értem :rolleyes:

hétvégén meglessük a csatit,

én mivel 70%városban járok olyan 9 literrel számoltam azok alapján amilyen többlet fogyikat írogatnak. de még így is havi 7000.- huf megtakarítás lenne :D

Milyen motor van benne? Lehet írtad előbbiekben csak most nincs kedvem ezért visszaolvasni :P

Mert nekem 1.8.as könnyű lábbal olyan 10-11 körül eszik a szeszből.

Link to comment
Megosztás:

Hát pofám leszakad... Nálunk is emelték a szesz árát, már 234.9 :P

Sajnos ez a monopol helyzet hátulütője, vagy azért lett drágább mert most télen több benne a drága benzin? :D

Én most 217-ért tankoltam Sándorfalván :rolleyes: Régóta ennyi már náluk. Örül is a fejem!

Link to comment
Megosztás:

Nálunk Kiskunfélegyházán AVIA-nál jelenleg 210 Ft (amíg a készlet tart, utána itt is drágább lesz), Mini Tank-nál meg régóta 215 Ft.

Opel16V!

Csináltam egy nagy resetet azaz 1 napra levettem az aksit. Ecu újra fog kalibrálni mindent remélem, hogy utána már jó lesz az alapjárat. :rolleyes: Hidegindítás meg tökéletesen működik, ha majd minden beállt küldök log-ot.

Link to comment
Megosztás:

Csináltam egy nagy resetet azaz 1 napra levettem az aksit. Ecu újra fog kalibrálni mindent remélem, hogy utána már jó lesz az alapjárat. :D Hidegindítás meg tökéletesen működik, ha majd minden beállt küldök log-ot.

Oké, várom. Lehetőleg legyen engedélyezve az eco és a sport mód is, és legyen full gázos hosszú gyorsítás is :rolleyes: Meg melegedési szakasz is,

meg legyen benne az aktuális lekért paraméter lista is. És akkor azokból már tudunk nézni egy végleges beállítást.

Budaörsön is még 215, azt mondták még egy ideig marad is (most kaptak 8000L anyagot, ennek végéig tuti).

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.